• Op 1 september begint het nieuwe schooljaar en ga ik HBO Human resource management (personeelsmanagement) studeren in Leiden. Ik vind het echt enorm spannend, elke dag moet ik met de trein naar school, ik ken het gebouw niet en de mensen al helemaal niet, dus dat wordt flink wennen! Wel heb ik er echt heel veel zin in en ben ik wel aan iets nieuws toe na zes jaar middelbare school.
    Gisteren kreeg ik mijn schoolboeken binnen die enorm dik zijn en ook niet goedkoop. Het zijn 14 studieboeken, waarvan er 6 meer dan 500 pagina's zijn. Dat wordt echt weer heel hard studeren voor mij, maar bijna alle boeken zien er wel enorm interessant uit!

    Nu vroeg ik me af welke studie jullie gaan doen of al aan het doen zijn. Welke studie doen jullie en waar? Misschien zit je nog op de middelbare school? Weet je al wat je wilt gaan studeren?

    (flower)

    Edit:
    In dit topic kun je tevens contact zoeken met mensen die op dezelfde locatie studeren als jij, dezelfde studie doen of vragen stellen aan mensen die een bepaalde studie doen waar jij in bent geïnteresseerd, aanzien ik al heel veel mensen zie die met vragen komen of nieuwsgierig zijn!

    [ bericht aangepast op 28 aug 2014 - 23:54 ]


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Fisher schreef:
    (...)
    Superfancy ^^. Ik kijk momenteel uit om een berg. Maar ik mis Groningen wel een beetje. Mijn vrienden van daar hebben me doodgestalkt met foto's van de KEI-week en hoe leuk het wel niet was. (Lekker off-topic dit).

    Als ik terug ben zal ik ook wel mijn username op mijn voorhoofd plakken, dan kunnen we elkaar herkennen als we elkaar ooit tegenkomen in het Academiegebouw of in de UB.


    haha ik geloof dat er wel aardig wat mensen in dat gedeelte van Groningen studeren aan dit topic te zien. Allemaal rondlopen met usernames op ons hoofd. Ik was trouwens ook niet bij de keiweek, want ik moest werken :(


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    International Tourism Management aan Stenden in Leeuwarden :Y)


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Multimediale Vormgeving op het KASK in Gent :) Dat bestaat uit deels ruimtelijke vormgeving (denk installatiekunst, scenografie, beeldend werk...) en geactiveerde ruimte (performance), waarin ik het laatste vooral wil doen. In het tweede moet je kiezen tussen de twee en dan een minor nemen, ik ga waarschijnlijk performance en drama doen :)
    Maar eerst herexamens van Verlpleegkunde op Arteveldehogeschool. Aan mensen die verpleegkunde in Gent willen doen: doe dit niet op Artevelde. Alsjeblieft. Ga naar Hogent.


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Ik ga de master forensische criminologie doen.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Ik zit nu in 5gymn, maar weet al best wel zeker dat ik medicijnen wil gaan studeren, om later oncoloog te worden ^^


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Ik heb een tussenjaartje :]

    [ bericht aangepast op 24 aug 2014 - 21:09 ]


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Skrivbar schreef:
    (...)

    Ben jij de Myrthe die ik denk dat jij bent? :o


    Haha, ja, waarschijnlijk wel, maar wie ben jij? ;')


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Alisos schreef:
    (...)

    Haha, ja, waarschijnlijk wel, maar wie ben jij? ;')


    Oja, mij naam is afgekort... Als ik zeg Leonie weet je het dan wel? Haha

    Ik ga dit jaar beginnen aan mijn opleiding Maatschappelijke Zorg, en ik wil doorstromen naar Begeleiding van Specifieke Doelgroepen, aangezien mijn interesses toch bij de 'zwaardere' situaties liggen. Daarna wil ik alsnog een HBO-opleiding gaan doen, mede omdat mijn niveau daar ook ligt.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Legare schreef:
    Ik ga dit jaar beginnen aan mijn opleiding Maatschappelijke Zorg, en ik wil doorstromen naar Begeleiding van Specifieke Doelgroepen, aangezien mijn interesses toch bij de 'zwaardere' situaties liggen. Daarna wil ik alsnog een HBO-opleiding gaan doen, mede omdat mijn niveau daar ook ligt.

    Klinkt exact als mijn voorgeschiedenis, haha. Succes!


    "I shut my eyes in order to see.'

    Vasilisa schreef:
    Ik heb een tussenjaartje :]


    Wat ga je doen in het tussenjaar?


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Dubbelstudie – vierdejaars.
    Pabo aan de Hoge School Arnhem/Nijmegen (lerarenopleiding basisschool).
    Pedagogische Wetenschappen aan de Radboud Universiteit Nijmegen.


    •

    Ik ga nu biologie in Leuven studeren.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    FaultInOurStars schreef:
    (...)

    Ik ook als in de studie, de stad of Aberdeen? Haha


    Als in studie (in Groningen)


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Skrivbar schreef:
    (...)

    Oja, mij naam is afgekort... Als ik zeg Leonie weet je het dan wel? Haha


    Oh ja, dan weet ik het wel. Grappig dat we elkaar hier tegen komen haha.


    Travel far enough, you'll meet yourself