• Op 1 september begint het nieuwe schooljaar en ga ik HBO Human resource management (personeelsmanagement) studeren in Leiden. Ik vind het echt enorm spannend, elke dag moet ik met de trein naar school, ik ken het gebouw niet en de mensen al helemaal niet, dus dat wordt flink wennen! Wel heb ik er echt heel veel zin in en ben ik wel aan iets nieuws toe na zes jaar middelbare school.
    Gisteren kreeg ik mijn schoolboeken binnen die enorm dik zijn en ook niet goedkoop. Het zijn 14 studieboeken, waarvan er 6 meer dan 500 pagina's zijn. Dat wordt echt weer heel hard studeren voor mij, maar bijna alle boeken zien er wel enorm interessant uit!

    Nu vroeg ik me af welke studie jullie gaan doen of al aan het doen zijn. Welke studie doen jullie en waar? Misschien zit je nog op de middelbare school? Weet je al wat je wilt gaan studeren?

    (flower)

    Edit:
    In dit topic kun je tevens contact zoeken met mensen die op dezelfde locatie studeren als jij, dezelfde studie doen of vragen stellen aan mensen die een bepaalde studie doen waar jij in bent geïnteresseerd, aanzien ik al heel veel mensen zie die met vragen komen of nieuwsgierig zijn!

    [ bericht aangepast op 28 aug 2014 - 23:54 ]


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik wil graag naar de filmacademie, maar heb eerst nog 2 jaar middelbare school te gaan.


    The universal language of art.

    Sigil schreef:
    Ik zit aan de Wibautstraat, heb meestal les in het kohnstammhuis of theo thijssen huis.
    Ik kom na de kerst in de Amstelcampus :) Dus dan zit ik redelijk bij jou in de buurt


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Ik kom na de kerst in de Amstelcampus :) Dus dan zit ik redelijk bij jou in de buurt


    oh nice!


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ik zit nu in de tweede van de middelbare, maar ik wil echt heel graag rechten studeren. c:


    wat was dit ookalweer

    Ik zit nu op 5 VWO. Vorig jaar mijn HAVO examen gehaald (:


    I still think of the guitar bible.

    Deze week aan het tweede jaar van mijn studie sociaal pedagogische hulpverlening (sph) begonnen in Enschede. Tot nu toe vind ik het wel leuk en heb een super gezellige klas. Ik wil het ook zeker afmaken. Soms twijfel ik nog wel of het echt dé studie voor mij is, maar ik zou ook niet weten wat ik anders moet doen. De theorie vind ik echt heel interessant, zoals psychologie en sociologie. Of de praktijk ook echt wat voor mij is hoop ik dit jaar achter te komen met stage. Misschien doe ik hierna nog wel een andere opleiding, maar dat zie ik dan wel weer. Vanaf volgend jaar wordt mijn opleiding samengevoegd met maatschappelijk werk en dienst verlening (mwd) tot de studie Social Work. Ik ben van plan volgend jaar de studieroute jeugdzorg te volgen (:

    [ bericht aangepast op 3 sep 2014 - 11:38 ]


    No guts no glory.

    Wel, ik ben toch nog veranderd van studierichting. :') Vanaf 17 september ga ik orthopedagogie - toegepaste jeugdcriminologie studeren in Antwerpen.


    Take me to wonderland

    Ik heb al bijna 1,5 jaar een 'tussenjaar'. Ik heb gewoon geen flauw idee wat ik wil :')


    -

    Volgens mij heb ik al een reactie geplaats, maar kon hem niet terug vinden, dus hier nog een keer :p

    Podium en evenementen techniek
    Niveau 3 ( laatste jaar word niveau 4 )
    Ja ik ben een meisje en vind het tot nu toe heel erg leuk
    Het is mijn eerste jaar en de opleiding duurt 3 jaar in totaal.
    vragen mogen altijd gesteld worden ( mail me dan, want ik kijk hier niet veel :p )

    Eerst wilde ik paardenfysiotherapeut worden, maar heb toch besloten mijn hart te volgen en de techniek in te gaan. Paarden blijft mijn hobby ;-)

    [ bericht aangepast op 22 sep 2014 - 21:28 ]

    Ik zit nu in 6 VWO, ben dus druk aan het nadenken over wat ik wil gaan doen. Ik ga het liefste richting de biologie, maar dan wel de exactere kant. Maar dan heb ik snel weer de angst om scheikundige vakken tegen het lijf te lopen en daar heb ik nu ook niet zo heel veel zin in :')

    Misschien heeft iemand hier toevallig een leuke studie tip? :3


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Ik doe nu het eerste jaar Maatschappelijke Zorg, maar ik ga proberen daarmee stoppen zodat ik VAVO kan doen. :')

    [ bericht aangepast op 23 sep 2014 - 11:21 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Ik studeer Algemene Cultuurwetenschappen aan de Radboud Universiteit in Nijmegen.


    I don't understand that reference. - Castiel

    Ik zit nu in mijn derde jaar dierenverzorging op groenhorst Barneveld


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about