• Haaai. <3


    Danmarks Dynamite.

    8e tussenuur en 9e les is hel.

    Heb jij koor? :o Is dat leuk? WAt moet je daar doen?

    Lala-la.


    Danmarks Dynamite.

    Mishton schreef:
    (...)
    Hahaha, ik heb het 1 dag volgehouden. :'D

    En het gaat wel goed. (: Nog vermoeider dan gisteren. Weer letterlijk de HELE dag gewerkt, net als maandag. En hoe gaat het met jouuu?


    Haha, ik iets langer. Vraag me af heo lang het nog gaat duren.

    OEH, kisses for breakfast hahahaha. Falend lied.

    Dat is best wel vermoeiend, wel leuk? Of dat ook niet? :c
    Met mij gaat het goed, ben niet meer ziek/niet ziek c:

    Juanita schreef:
    8e tussenuur en 9e les is hel.

    Precies. D:
    Uitleg over koor, haha: Ik heb dus muziek gekozen. Als je dat kiest heb je eigenlijk 3 extra vakken: muziek, kua(eigenlijk is dat kunstgeschiedenis, maar dan meer over muziek) en koor. Koor heb je alleen tot de kerstvakantie, dacht ik, weet ik niet zeker. Bij koor zit je met ALLE leerlingen van de HELE school die muziek hebben gekozen. Dan ga je oefenen voor de kerstviering, want daarin gaan altijd mensen zingen en dan zit ik dus voortaan ook in het koor. :'D HAHAHA. Maar het schijnt wel leuk te zijn, als je ervan houdt, en mij lijkt het leuk. ;3


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Juanita schreef:
    (...)

    Haha, ik iets langer. Vraag me af heo lang het nog gaat duren.

    OEH, kisses for breakfast hahahaha. Falend lied.

    Dat is best wel vermoeiend, wel leuk? Of dat ook niet? :c
    Met mij gaat het goed, ben niet meer ziek/niet ziek c:


    Hahaha, tot nu toe hou je het aardig vol. ^^

    Ja, echt vermoeiend. Wel leuk ja! Vandaag boekenpakketten aan bruggers gegeven, hahaha, zo schattig soms. ;3 Zo'n heel stoer jochie met een hele hoge stem of course.

    Oeh, dat is mooi. c:


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Mishton schreef:
    (...)
    Precies. D:
    Uitleg over koor, haha: Ik heb dus muziek gekozen. Als je dat kiest heb je eigenlijk 3 extra vakken: muziek, kua(eigenlijk is dat kunstgeschiedenis, maar dan meer over muziek) en koor. Koor heb je alleen tot de kerstvakantie, dacht ik, weet ik niet zeker. Bij koor zit je met ALLE leerlingen van de HELE school die muziek hebben gekozen. Dan ga je oefenen voor de kerstviering, want daarin gaan altijd mensen zingen en dan zit ik dus voortaan ook in het koor. :'D HAHAHA. Maar het schijnt wel leuk te zijn, als je ervan houdt, en mij lijkt het leuk. ;3


    Aah, wij hebben dan alleen kunstgeschiedenis. Maar dat is dan voor beeldende vorming en muziek, zeg maar.
    Oh, bij ons kan je er voor kiezen en je opgeven of je mee wil zingen, ongeacht je muziek hebt of niet. Ik wil nooit omdat het tijdens de lessen valt en ik dan lessen mis #nerdalert.
    Ik hoop dat het leuk is :3

    Mishton schreef:
    (...)

    Hahaha, tot nu toe hou je het aardig vol. ^^

    Ja, echt vermoeiend. Wel leuk ja! Vandaag boekenpakketten aan bruggers gegeven, hahaha, zo schattig soms. ;3 Zo'n heel stoer jochie met een hele hoge stem of course.

    Oeh, dat is mooi. c:


    ^^

    Aahw, die brugklassers zijn zo schattig, ja. Zo klein. En dan te bedenken dat je zelf ook ooit zo was. Naahw. Wij zaten gisteren gewoon te "naahwwen" toen we bruggers zagen lopen, ghehe.

    Jaaa c:

    Oh, en ik ga morgen niet op stap, want er is een schuimparty en daar hadden we geen zin in. Maar in plaats daarvan gaan we met ons 4en (mijn drie beste vriendinnen en ik) iets doen. Wss gewoon bij mij thuis zitten en spelletjes doen. Dan eten bij de snackbar (ziet er luxer uit dan het klinkt) en dan in de stad gaan kijken c:

    Juanita schreef:
    (...)

    Aah, wij hebben dan alleen kunstgeschiedenis. Maar dat is dan voor beeldende vorming en muziek, zeg maar.
    Oh, bij ons kan je er voor kiezen en je opgeven of je mee wil zingen, ongeacht je muziek hebt of niet. Ik wil nooit omdat het tijdens de lessen valt en ik dan lessen mis #nerdalert.
    Ik hoop dat het leuk is :3

    Hahaha. :'D Koor is dus een apart uur, daarom het 9e. :/ Dat is wel kut, maarja, het zal vast wel leuk zijn.

    Maar jij had toen Read All About It wel ergens gezongen, waarmee was dat?


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    ARIANE GRANDE MET BREAK FREE OP NICK HITS :9~

    Juanita schreef:
    (...)

    ^^

    Aahw, die brugklassers zijn zo schattig, ja. Zo klein. En dan te bedenken dat je zelf ook ooit zo was. Naahw. Wij zaten gisteren gewoon te "naahwwen" toen we bruggers zagen lopen, ghehe.

    Jaaa c:

    Echt he. :'D Hahahaha. Echt 99% van de bruggers is héél klein en schattig en zo. En dan kwam er vandaag 1 jongen die heel lang was hahahaha: "Ja ik zit in havo 1."

    Alinie heb jij trouwens nog Duits?


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Juanita schreef:
    Oh, en ik ga morgen niet op stap, want er is een schuimparty en daar hadden we geen zin in. Maar in plaats daarvan gaan we met ons 4en (mijn drie beste vriendinnen en ik) iets doen. Wss gewoon bij mij thuis zitten en spelletjes doen. Dan eten bij de snackbar (ziet er luxer uit dan het klinkt) en dan in de stad gaan kijken c:

    Oeh leuk. ^^


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Mishton schreef:
    (...)
    Hahaha. :'D Koor is dus een apart uur, daarom het 9e. :/ Dat is wel kut, maarja, het zal vast wel leuk zijn.

    Maar jij had toen Read All About It wel ergens gezongen, waarmee was dat?


    Aahw, dat is inderdaad balen. Maar ik hoop wel dat het leuk is, ja : D

    Ja, klopt. Dat was met een podiumavond. Daar mocht je je voor opgeven en audities waren onder de lessen. Sound check ook (of niet, hangt van de tijd af) en dan 's avonds optreden :3

    Alleen opd e bovenbouw mag je daar niet meer aan meedoen, want er is niet genoeg animo en het is niet eerlijk om b.v. 6e klassers mee te laten doen tegen 1e klassers :')

    Mishton schreef:
    (...)
    Echt he. :'D Hahahaha. Echt 99% van de bruggers is héél klein en schattig en zo. En dan kwam er vandaag 1 jongen die heel lang was hahahaha: "Ja ik zit in havo 1."

    Alinie heb jij trouwens nog Duits?


    Hahahaha, dat is J. man. Dat kan zo J. zijn, hahahaha. Die is zoooo lang. Alleen hij zag er wel jong uit in het gezicht xd

    Jep jep, hoezo? (: Jij?