• Haaai. <3


    Danmarks Dynamite.

    Oh gosh. Volgend jaar bij bio alwéér een hoofdstuk 'voortplanting'.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Mishton schreef:
    (...)
    Omg. D: Nederlandse woorden leren vind ik op één of andere manier erger en moeilijker(omdat het saaier is eigenlijk) dan vreemde talen leren.

    Wij hebben van Nederlands nu ook een extra boek: 'literatuur'. Het klinkt heel saai. D:


    Aah, wij ook :c Het is opgemerkt, heet dat boek. Bweh.

    En weet je, we moeten één keer in de week verhalen schrijven :o Het thema voor morgen (de eerste keer schrijven) is "de eerste keer." ....

    Mishton schreef:
    Oh gosh. Volgend jaar bij bio alwéér een hoofdstuk 'voortplanting'.


    HAHAHAAH, arme jij. Dat was bij bio het enige hoofdstuk waar mijn moeder me niet voor hoefde te overhoren, dat wilde ik niet :')

    Oh Mir, ik heb nu ook een Nederlands boek dat heet Nederlandse geschiedenis & literatuur, van ene Dautzenberg AHAHA. Hebben jullie die ook? Is een blauw boek AHAHA.


    That is a perfect copy of reality.

    Juanita schreef:
    (...)

    Aah, wij ook :c Het is opgemerkt, heet dat boek. Bweh.

    En weet je, we moeten één keer in de week verhalen schrijven :o Het thema voor morgen (de eerste keer schrijven) is "de eerste keer." ....

    Dat is best leuk! Maar dat thema is niet leuk oh my god, hahahaha. Ga Lashton smut schrijven HAHA. :'D


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Juanita schreef:
    (...)

    HAHAHAAH, arme jij. Dat was bij bio het enige hoofdstuk waar mijn moeder me niet voor hoefde te overhoren, dat wilde ik niet :')

    Grrrrrr. D: Snap ik, haha.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Denys schreef:
    Oh Mir, ik heb nu ook een Nederlands boek dat heet Nederlandse geschiedenis & literatuur, van ene Dautzenberg AHAHA. Hebben jullie die ook? Is een blauw boek AHAHA.


    Uh ja volgens mij is die donkerblauw! En het is een best wel dik boek. D:


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    OMG IK ZIE HET AL VOOR ME. Nee, totaal niet. Lashton smut schrijven in mijn speciale schrijfboekje met harde kaft..... Nein, man. En zij gaat het waarschijnlijk ook nog lezen, hahahaahahahaha.
    De eerste keer. Wil je me helpen? Wat voor eerste keer? ...

    Mishton schreef:
    (...)
    Grrrrrr. D: Snap ik, haha.


    Hahahahaha :')

    Mishton schreef:
    (...)

    Uh ja volgens mij is die donkerblauw! En het is een best wel dik boek. D:


    Uhu, de voorkant heeft roze letters bij mij en is ook dik ;p


    That is a perfect copy of reality.

    Juanita schreef:
    OMG IK ZIE HET AL VOOR ME. Nee, totaal niet. Lashton smut schrijven in mijn speciale schrijfboekje met harde kaft..... Nein, man. En zij gaat het waarschijnlijk ook nog lezen, hahahaahahahaha.
    De eerste keer. Wil je me helpen? Wat voor eerste keer? ...

    Hahahaha, oh gosh. Bij 'de eerste keer' denk ik eigenlijk aan dé eerste keer aka smut haha. Maar het kan ook zijn eerste kus, eerste paardrijles, eerste schooldag.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Denys schreef:
    (...)

    Uhu, de voorkant heeft roze letters bij mij en is ook dik ;p

    Jaaa! Het is dezelfde. c: Als ik problemen heb daarmee kom ik naar jou, hehe.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Mishton schreef:
    (...)
    Hahahaha, oh gosh. Bij 'de eerste keer' denk ik eigenlijk aan dé eerste keer aka smut haha. Maar het kan ook zijn eerste kus, eerste paardrijles, eerste schooldag.


    Ik eigenlijk niet, maar dat komt door een boek dat ik heb gelezen c:

    5SOS announcement. Je kan tickets winnen voor hun concert in LA. Well, okay... Daar kan ik toch nooit komen, so....

    En Deems, bij dat literatuur komt er ook nog bij dat we een bepaald aantal boeken in het jaar moeten lezen of zo. Waarschijnlijk zullen daar wel veel eisen aan zitten waardoor het een saai boek is. -dat zei mijn leraar dat dat dus moet-


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.