• Haaai. <3


    Danmarks Dynamite.

    Juanita schreef:
    (...)

    Aahw, dat is inderdaad balen. Maar ik hoop wel dat het leuk is, ja : D

    Ja, klopt. Dat was met een podiumavond. Daar mocht je je voor opgeven en audities waren onder de lessen. Sound check ook (of niet, hangt van de tijd af) en dan 's avonds optreden :3

    Alleen opd e bovenbouw mag je daar niet meer aan meedoen, want er is niet genoeg animo en het is niet eerlijk om b.v. 6e klassers mee te laten doen tegen 1e klassers :')

    Ooh haha leuuuk. ^^

    Oh dat is op zich wel logisch.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Mishton schreef:
    (...)
    Oeh leuk. ^^


    Jaaa, en over een paar weken, idk wanneer precies, is er een muziekavond vlakbij en daar gaan we ook heen ^-^

    Mishton schreef:
    (...)
    Ooh haha leuuuk. ^^

    Oh dat is op zich wel logisch.


    Klopt, maar wel erg jammer, want we willen allemaal nog wel een keer, en alleen al met onze klas hadden we vorig jaar al 4 acts xd

    Juanita schreef:
    (...)

    Hahahaha, dat is J. man. Dat kan zo J. zijn, hahahaha. Die is zoooo lang. Alleen hij zag er wel jong uit in het gezicht xd

    Jep jep, hoezo? (: Jij?

    Hahahha. :'D

    Ja, ik ook. Nou, ik heb dus nu mijn boeken meegenomen na het werk op school, en in m'n boekendoos zit ook een lijst met mijn buiken. Bij Duits staat er het handboek, en idioomtrainer. Dat laatste is een boekje met iets van 2000 Duitse woordjes die je het hele jaar door moet leren en dan helemaal aan het eind van het jaar worden die 2000 woordjes getoetst. :'D En ik vroeg me dus af of jij dat ook hebt?


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Juanita schreef:
    (...)

    Jaaa, en over een paar weken, idk wanneer precies, is er een muziekavond vlakbij en daar gaan we ook heen ^-^

    Oeh en wat kan je daar doen?


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    5SOS OP NICK HITS AAAAAAAH MET DON'T STOP. VOOR HET EERST IN TIJDEN AJDKLJFASL;KDFJSLKDAJFSDL;AKJF HIERVOOR ALTIJD AMNESIA EN SLSP. JDAFISEJF;ESLIJF;ESLIAFJ;ASDF

    Mishton schreef:
    (...)
    Hahahha. :'D

    Ja, ik ook. Nou, ik heb dus nu mijn boeken meegenomen na het werk op school, en in m'n boekendoos zit ook een lijst met mijn buiken. Bij Duits staat er het handboek, en idioomtrainer. Dat laatste is een boekje met iets van 2000 Duitse woordjes die je het hele jaar door moet leren en dan helemaal aan het eind van het jaar worden die 2000 woordjes getoetst. :'D En ik vroeg me dus af of jij dat ook hebt?


    Een lijst met jouw buiken, hoeveel buiken heb je? :p
    Nee, ik heb dat niet. HEb wel bij engels examenidioom, maar niet bij Duits.
    2000 is wel schandalig veel..... :c

    Mishton schreef:
    (...)
    Oeh en wat kan je daar doen?


    Er komen allemaal bekende Nederlanders optreden ^-^

    NU KOMT ASHTONS STUKJE IEIEIEHJFIEHAFL;IEASFJHELISFJEILSFJELISFHEI;SLHFIDSLEH;F

    Devious Maids komt bijna, dus dan reageer ik later :o

    Juanita schreef:
    (...)

    Een lijst met jouw buiken, hoeveel buiken heb je? :p
    Nee, ik heb dat niet. HEb wel bij engels examenidioom, maar niet bij Duits.
    2000 is wel schandalig veel..... :c

    HAHAHA. Boeken*
    Oh. ;o Grrr ja het is inderdaad zó veel. D:


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Juanita schreef:
    (...)

    Er komen allemaal bekende Nederlanders optreden ^-^

    Cool. ^^ Zaterdag komt B-Brave in een dorpje optreden dat tegen mijn woonplaats aan ligt, 20 minuten verderop. :'D


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Ik weet niet wat ik wil met mijn profiel. :c


    Danmarks Dynamite.

    Wij hebben bij NL een boekje: Goed gebekt. Daar moeten wij allerlei betekenissen van woorden leren.

    Mijn pink doet pijn en ik durf er niet echt mee te typen eerlijkgezegd :c

    Juanita schreef:
    Wij hebben bij NL een boekje: Goed gebekt. Daar moeten wij allerlei betekenissen van woorden leren.

    Mijn pink doet pijn en ik durf er niet echt mee te typen eerlijkgezegd :c

    Omg. D: Nederlandse woorden leren vind ik op één of andere manier erger en moeilijker(omdat het saaier is eigenlijk) dan vreemde talen leren.

    Wij hebben van Nederlands nu ook een extra boek: 'literatuur'. Het klinkt heel saai. D:


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.