• Het huis van de nacht is een boekenreeks over het leven van de jonge halfwas Zoey Redbird. De boeken zijn geschreven door P.C Cast en haar dochter Kirsten. Het maakt niet uit als je de boeken niet kent of nooit gelezen hebt, je kan gewoon meedoen met de RPG. Al waarderen we het enorm als je eens een kijkje neemt op de hon site




    Elke halfwas of vampier begint als een mens. Soms, op een bepaalde leeftijd, worden sommige jonge tieners gemerkt met een blauwe, on ingekleurde, maansikkel op hun voorhoofd en komen ze er achter dat ze naar een merkwaardige school moeten die "Het huis van de nacht" heet om daar vier jaar te verblijven. In het huis van de nacht leren de pas gemerkte tieners(ook wel halfwassen genoemd) alles over het vampier zijn en het beheersen van hun affiniteiten en krachten. Wanneer een halfwas pas gemerkt is begint deze in zijn of haar derde jaar(eerste jaar) tot en met, zijn of haar zesde jaar(vierde jaar). In het laatste jaar moet de halfwas de verandering doorstaan hebben en is de halfwas officieel een volwassen vampier geworden en wordt de blauwe maansikkel ingekleurd. Wanneer het lichaam de verandering afstoot, sterft de halfwas. De heilige godin van elke halfwas en vampier is Nux. Sommige halfwassen of vampiers worden door zijn of haar godin begiftigt met een zeldzame kracht of affiniteit. Echter heeft niet elke vampier een affiniteit of kracht, vooral bij halfwassen is dit heel zeldzaam. In het huis van de nacht is dag, nacht en is nacht, dag. Halfwassen en vampiers kunnen zich prima in daglicht begeven, maar vinden dat echter niet zo fijn. Hun voorkeur gaat immers naar nacht.


    e House Rules f

    House Rule #1:
    If you’ve been Marked by a Tracker, night has chosen thee. You will go through the Change and turn into a vampyre. However, if your body rejects the Change, you die.

    House Rule #2:
    If you are Marked, you must leave your home and move into the House of Night school, where you will take your place as a fledgling and live for four years.

    House Rule #3:
    At the House of Night School, classes begin at 8pm and end at 3am. The gym is open until dawn.

    House Rule #4:
    You can never be far from an adult Vampire for long. And it’s not like you’ll turn into a pumpkin. It’s a much bigger deal than that.

    House Rule #5:
    Formal rituals are held at Nux’s Temple twice a week. At the ceremony’s commencement, turn to the east, south, west and north to summon (in order) air, fire, water and earth.

    House Rule #6:
    If one of the cats at the school chooses you, you will belong to him or her. Not the other way around.

    House Rule #7:
    Every High Priestess and some vampires is given an affinity, or special powers, by the Goddess.

    House Rule #8:
    If you ever leave school grounds, you cannot wear any part of your uniform (which is primarily basic black) and must conceal all tattoo markings.

    House Rule #9:
    Here at the House of Night school, there are no lockers. You will have cabinets in your homeroom. If someone steals something, the vamps will know it. As will Nux

    e Rollen f

    Priesteres
    Melantha Philomena || MissSwan

    Jongens
    - Thomas Gabriël Mc.Down || CopyCat || Raccoon
    -Noah Valentino Isaac Candres || Raccoon
    -Matthew Tyler Jones || Vuur || LoveHemmings
    -Jaylion Yoran Dion Nazang || Thaluke
    -Aiden Ryland Brown || Gwyn
    -Aiden Josh McCloud || Water ||Silvanaa
    -Dean Singer || Deamon
    -


    Meisjes Vol!
    -Arlynn Moree Odair || Water || MissSwan
    -Demetris Adele Destiny Algaia|| Vuur || Thaluke
    -Aylin Moore || Geest || Gwyn
    -Avery Victoria Edrice Vanity Harper Briar || Onzichtbaarheid
    -Dana Marie Hamby || Communiceren met Katten || Banshees
    -Rosabella Evans || Aarde || Silvanaa
    -Evernette Daria Cartner || Mashtonx
    - Desiré Saphire Moon || Roww



    Leraren
    -Sven Avalard || Leraar Paardrijden || Lazulis
    -Heather Griffin || Lerares Boogschieten & Dichtkunst|| Zieneres || Gwyn
    -Blake Owen Daughetry || Leraar Drama & Geschiedenis || Raccoon

    e Invullijstje f

    Rol: Halfwas
    Naam:
    Leeftijd(16 t/m 20):
    Jaar(3de,4de,5de,6de):
    Uiterlijk(beschrijving + foto):
    Karakter(zowel slechte als goeie punten):
    Huisdier(hond of kat):
    Affiniteit/kracht:
    Keuzevakken: (min2,max4)
    Extra:

    Rol: Leraar
    Naam:
    Geslacht:
    Leeftijd(vanaf 21 jaar):
    Lessen(Minimaal 2):
    Uiterlijk(beschrijving en/of foto):
    Karakter:
    Huisdier(hond of kat):
    Affiniteit/kracht:
    Extra:



    e Regels f



    #Er geldt een minimum van 200 woorden
    #Mary Sue’s/Gary Stu’s zijn ten strengste verboden
    #Naamveranderingen doorgeven
    #Houd het realistisch
    #Het is verboden personages van anderen te besturen
    #Je mag nooit iemand zonder toestemming vermoorden
    #Gebruik ABN
    #Vermeld boven je post altijd minimaal de naam van je personage
    #Je reservering vervallen na 48 uur
    #Probeer minimaal 1 keer in de week te reageren
    #16+ is toegestaan, maar houd het netjes
    #Alleen Asmodom en Raccoon maken nieuwe topics aan
    #OOC tussen haakjes () {} []
    #Geen OOC ruzies, IC mag wel, dus vat dat niet persoonlijk op
    #Laat je zonder reden twee weken of langer niks van jezelf horen, dan zal je personage de verandering afstoten.


    e Belangrijke info f


    De bedoeling van de RPG:
    Iedereen vult een eigen personage in(je kan kiezen uit; halfwas, leraar ) en kiest in welk jaar je begint. Je kiest of je een hond of kat wilt(natuurlijk is dit niet verplicht), en of je een affiniteit of kracht hebt(beschrijf welke en wat die doet. Ook dit is niet verplicht). Asmodom en ik zullen de hoge priesteres besturen. Ook zal elk jaar een eigen rooster krijgen. De rpg word door jullie gevormd maar af en toe zullen we ook richtlijnen geven . En heb natuurlijk plezier in het Rpg'en !

    Wat is een Affiniteit/kracht?
    Als je voor een affiniteit kiest dan betekent dat, dat je tussen water, aarde, vuur, lucht en geest kiest of iets dat in verband is met één van deze vijf. Deze kunnen echter niet vaker gebruikt worden in het zelfde geslacht. Dus 1 jongen en 1 meisje kunnen bv. allebei vuur hebben maar niet 2 meisjes met vuur.
    Wanneer je voor een kracht kiest heb je vaak met fysieke dingen te maken, bv. goed zijn in boogschieten, heel sterk zijn, onzichtbaar zijn, etc. Dit mag je zelf verzinnen. Ik zal wel de kracht controleren om te kijken of ik ze niet te overdreven vind zoals: De kracht hebben om van elke andere kracht een uur gebruik van te kunnen maken. Bij een kracht kan niemand de zelfde kracht als jou hebben. Zou je toch de zelfde kracht als iemand willen dan moet je dit met die persoon zelf bespreken en ervoor zorgen dat jou personage dan van een andere geslacht is. 1 kracht kan dus maar 2 keer gebruikt worden in overleg met de persoon die hem als eerste had.

    Lessen:
    Voor elk onderdeel mogen er maximaal maar 2 leraren zijn.

    Zoals iedere school moeten ook deze studenten leren al zijn sommige vakken specialer dan andere.

    Verplichte vakken:
    - Vampier sociologie
    - Geschiedenis
    - Spaans
    - Dichtkunst
    - Economie
    - Kunst & Cultuur


    Keuze vakken:
    - Boogschieten
    - Schermen/zwaardvechten
    - Paardrijden
    - Tae Kwan Do/Judo
    - Drama
    - Muziek



    °Praattopic



    Deze rpg is oorspronkelijk van Silvanaa

    Vragen mogen ook altijd gesteld worden ^^

    [ bericht aangepast op 20 sep 2014 - 16:49 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Voor iedereen die geen idee heeft hoe het werkt met de affiniteiten in House of Night. Dit is een voorbeeld van de elementaire affiniteiten en geldt dus voor iedereen in de RPG met een elementaire affiniteit en een affiniteit die hiermee verband houdt, zoals onzichtbaarheid.

    "'We zijn stil... geesten... niemand kan ons zien. Niemand kan ons horen,' prevelde ik tegen de gierende wind, en ik schrok toen het om me heen stil werd. In een opwelling sprak ik verder. 'Wind, wees kalm om me heen. Vuur, verwarm mijn weg. Water, matig de sneeuw op mijn pad. Aarde, bescherm me wanneer u dat kunt. En geest, sta me bij opdat ik me niet laat overmeesteren door mijn vrees.' De woorden waren nauwelijks mijn mond uit toen ik rond om me energie zag flitsen." -Zoe, Verraden

    "Ze deed haar ogen dicht en zocht contact met de aarde, die beneden sereen op haar wachtte.
    'Aarde, kom tot mij! Ga open en bescherm me!'
    Er klonk een hard, scheurend geluid, en de grond aan de voet van de boom opende zich net op tijd om het Stevie Rae en Rephiam mogelijk te maken een koele, donkere holte in de aarde binnen te glippen." -Stevie Rae, Verleiding


    Hier volgt ook nog een quote om aan te geven hoe mensen met affiniteiten voor bepaalde elementen de rituelen ervaren. Dit zijn slechts voorbeelden. Je kan het dus voor jouw personage iets anders laten zijn, maar het gaat om het idee. Dit geldt dus alleen voor iemand met een affiniteit voor dit element!

    "Zodra Neferet de aanroeping uitsprak, voelde ik een verandering in de lucht. Hij kwam in beweging, woelde door mijn haar en vulde mijn oren met het geluid van wind die zuchtend door bladeren trekt." -lucht
    "De wind die zachtjes tegen me aan had geblazen maakte plaats voor een gevoel van warmte. Het was niet echt onaangenaam, het was meer het gevoel dat je krijgt als je in een heet bad stapt, maar het was warm genoeg om mijn hele lichaam in zweten te doen uitbarsten." -vuur
    "... terwijl het geluid van golven mijn oren vulde en de zilte geur van de zei mijn neus." -water
    "Opeens voelde ik de zachtheid van een grazige weide onder mijn voeten, en ik rook hooi en hoorde vogelgezang." -aarde
    "... voelde ik mijn eigen geest opspringen alsof vogels in mijn borst rondfladderden." -geest
    -Zoe, Verkozen


    Ik hoop dat er nu geen misverstanden ontstaan over hoe affiniteiten werken. Zoals gezegd, kan een affiniteit die meer met kracht of intuïtie te maken heeft anders werken, maar dit is toch wel de rode draad. Je vraagt je element om dingen te doen en bestuurt het niet zoals in Avatar. Bovendien mag je personage de Godin Nux zeer dankbaar zijn. Affiniteiten zijn heel bijzonder en zijn immers door haar geschonken c;

    [ bericht aangepast op 3 sep 2014 - 21:58 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Gwyn schreef:
    ^Je kan ook een reactie quoten en dan kan je alles meteen kopiëren, maar ik zal nu alle foto's wel onder een spoiler zetten. (:


    Dat heb ik ook gedaan, maar gezien je foto's onder een quote stonden kreeg ik deze niet mee, ook van Lazullis staat haar gehelde rol onder een quote dus lukt het me niet om deze proper te kopiëren.



    De reservaties zijn nu ook vervallen, het spijt me maar er zijn al 2 dagen om ! Dit betekend dat er nu nog drie rollen vrij zijn !


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Kan ik een meisje reserveren?


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    Dat kan ! ^^ Zou het je lukken deze morgen af te maken? Ik zou dan graag het speeltopic openen ^^


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Raccoon schreef:
    Dat kan ! ^^ Zou het je lukken deze morgen af te maken? Ik zou dan graag het speeltopic openen ^^


    Natuurlijk, ik ga nu een begin maken en dan zal ik hem morgen ochtend/middag afmaken! En als dat dan niet lukt zou ik ook wel later in kunnen springen als dat goed is, maar ik ga er niet van uit dat dat nodig is.

    Alleen bij het invullijstje staat affiniteit/kracht doorgestreept, betekent dit dat ik deze niet meer kan en hoef in te vullen of gewoon dat hij niet verplicht is?

    [ bericht aangepast op 6 sep 2014 - 21:28 ]


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    Mashtonx schreef:
    (...)

    Natuurlijk, ik ga nu een begin maken en dan zal ik hem morgen ochtend/middag afmaken! En als dat dan niet lukt zou ik ook wel later in kunnen springen als dat goed is, maar ik ga er niet van uit dat dat nodig is.

    Alleen bij het invullijstje staat affiniteit/kracht doorgestreept, betekent dit dat ik deze niet meer kan en hoef in te vullen of gewoon dat hij niet verplicht is?


    Top ! En die streep erdoorheen betekend dat je deze niet meer kunt invullen, de affiniteiten zijn vol zeg maar ^^


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Raccoon schreef:
    (...)

    Top ! En die streep erdoorheen betekend dat je deze niet meer kunt invullen, de affiniteiten zijn vol zeg maar ^^



    Okay! Geen probleem, dan ga ik nu alvast beginnen met mijn rol!


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell


    ’Magic is something you make.’


    Naam: Evernette Daria Cartner, maar ze stelt zich aan iedereen voor als Eve.
    Leeftijd: Achttien, zevenentwintig september.
    Jaar: Eve zit op dit moment in het vijfde jaar van de hon.
    Uiterlijk: [FC=Shelley Hennig] Eve is een meisje die in een menigte niet zo op zou vallen. Een van de redenen hiervoor is haar lengte, die maar een krappe 1,60 meter bedraagt. Vaak draagt ze dan ook hakken om haar lengte nog iets omhoog te krikken. Ze heeft lange donkerbruine haren die ze meestal krullend over haar schouders laat liggen. Haar ogen zijn bijna zwart van kleur en vallen daardoor heel erg goed op. Deze ogen zijn altijd redelijk makkelijk leesbaar, hierdoor kan Eve dus ook heel erg slecht liegen. Als ze gelukkig is beginnen haar ogen altijd automatisch te twinkelen. Ook heeft ze nog een iets wat brede neus en volle lippen die ze meestal siert met een rode of roze lippenstift. Daarnaast is ze redelijk slank gebouwd maar bezit wel duidelijk aanwezige rondingen. Over haar lichaam verspreidt zijn heel wat littekens te vinden. Deze plekken zijn iets waar Eve liever niet over praat, daarom is zij de enige die echt weet waar deze vandaan komen.
    Karakter: Eve is een meisje waarbij je veel kan maken, maar die tegelijkertijd ook duidelijke grenzen heeft. Ze is niet snel op haar teentjes getrapt, maar als je het voor elkaar krijg om haar boos te krijgen dan heb je het flink voor elkaar. Ze wordt meestal gezien als een open en soms iets wat luidruchtig meisje. Ze is zeker niet verlegen en zal in alle gevallen haar mening delen. Ze is zo eerlijk als het maar kan, dit is dan ook de reden dat sommige mensen haar gemeen vinden. Eerlijkheid vindt ze belangrijker dan het letten op iemands gevoelens, hoewel ze lang niet al haar opmerkingen echt gemeen bedoelt. Ook bezit Eve flink wat humor en is sarcasme bij haar ook zeker niet vreemd. Hoewel ze door sommige als gemeen wordt bestempeld, zijn er ook zat mensen die haar eerlijkheid wel kunnen waarderen. Eve trekt zich meestal dan ook niet zo veel aan van de mensen die haar dingen na roepen als "bitch". Ze kan zich voor deze dingen goed afsluiten, maar deze opmerkingen blijven wel in haar hoofd hangen. Als ze dan alleen op haar kamer is zal ze weldegelijk na gaan denken over alles wat er gezegd is. Hoewel ze zich altijd sterk en vrolijk voordoet, is ze van binnen redelijk breekbaar.
    Huisdier: Eve is in het bezit van een kleine Corgi pup genaamd Alfa. Ze heeft deze Corgi ontmoet op straat. Het was misschien niet het beste idee om de hond gewoon op te pakken en mee te nemen aangezien Joost mocht weten waar hij gezeten had en wat hij allemaal wel niet met zich mee droeg. Maar ze kon dit arme pasgeboren hondje nou eenmaal niet kunnen laten zitten. Vanaf dat moment stond Alfa altijd aan haar zijde.
    Affiniteit/kracht: Helaas is Eve door godin Nux niet gezegend met een affiniteit, hoewel ze hier zelf geen problemen mee heeft. Natuurlijk had ze het hartstikke leuk gevonden als ze wel in het bezit was van een speciale kracht, maar hier kan ze geen nachten om wakker liggen.
    Keuzevakken: Muziek, Drama en Boogschieten.
    Extra: • Eve mag dan misschien wel geen affiniteit hebben, ze heeft wel een zware passie voor zingen. Dit is dan ook de reden dat ze voor het extra vak muziek heeft gekozen.
    • Eve leidt aan Philofobie, wat inhoudt dat ze bang is om verliefd te worden en alles wat daar bij komt -zoals zoenen. Ze is bang dat ze in dat opzicht te kort schiet en doet dan ook haar best dat zo veel mogelijk te vermijden. Als ze voelt dat ze te close wordt met iemand, zal ze al snel afstand van die gene nemen.

    (Ik weet niet of wat ik bij extra heb toegevoegd mogelijk is, zo niet zal ik het weer verwijderen (: )

    [ bericht aangepast op 7 sep 2014 - 19:45 ]


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    Dit lijkt me echt een leuke rpg!
    Ik heb ook echt weer behoefte aan meedoen met een rpg aangezien alles waar ik aan mee deed is overleden )':
    Kan ik misschien een rol reserveren?? c;


    Little do you know

    Yay, Roww! :3 tuurlijk er zijn nog twee rollen vrij ^^ Een jongen of een meisje :3


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Yay :D
    Een meisje graag ^^
    Ik weet niet of ik hem binnen twee dagen kan invullen -morgen zou misschien kunnen maar mijn laptop is zo enorm traag en hij valt af en toe weer uit met blauw scherm en er zit waarschijnlijk een dik virus in en dinsdag word ie pas -waarschijnlijk- opgeschoond dus ik zal zo een begin proberen te maken en anders weet ik niet wanneer ik mn rol kan invullen :']


    Little do you know

    Rol: Halfwas


    Naam:
    Desiré Saphire Moon
    -vrienden noemen haar soms wel eens 'Red' vanwege haar haren-
    Leeftijd:
    17 jaar, 19 November is ze jarig.
    Jaar:
    4e jaar
    Uiterlijk:
    Desiré heeft natuurlijk rode haren die in een lichte krul hangen. Ze houd ze vaak wat warrig omdat dit mooier zit en als ze het helemaal door kamt word het enorm pluizig. Ze heeft wenkbrauwen van 'normale' dikte die ze zelf nog een vorm geeft door te epileren. Haar ogen hebben een groenblauwe kleur met wat bruine vlekjes en zijn omringt door lange wimpers die ze accentueert met een laag mascara. Verder heeft ze mooie, volle lippen en over haar gehele gezicht zijn lichte sproeten zichtbaar.
    Ze heeft een volslank figuur met ietwat slanke benen, een plat buikje en vrouwlijke rondingen. Verder heeft ze een litteken op haar linker schouderblad zitten, iets waar ze zich enorm aan ergert.
    Karakter:
    Desiré heeft vaak een arrogante blik en een arrogante houding. Het maakt haar helemaal niks uit wat anderen van vinden en zegt zelf ook altijd wat ze zelf van anderen vind. Ze is dus heel eerlijk en daarom word ze niet snel gemogen, de meesten kunnen niet bepaald tegen haar eerlijkheid omdat het soms ook wel kwetsend kan overkomen. Verder is ze ook wel aardig en behulpzaam. Alleen lijkt dat niet zo door haar arrogante houding.
    Ze is een beetje een 'Tomboy' en gaat dan ook meer om met de jongens dan met de meiden van de school, iets wat haar vaak 'One of the guys' maakt -wat haar weer irriteert omdat ze ook graag een keer als meer dan een vriend gezien wil worden-. Grappen maken vind ze een geweldig leuke bezigheid en doet dit dan ook genoeg met haar vrienden.
    Huisdier:
    Desiré heeft een siamese Kat genaamd Ayla.
    Ze houdt enorm van knuffelen en aandacht, als ze geen aandacht krijgt zorgt ze er wel voor dat ze die krijgt. Alleen als ze de aandacht zat is krijg je vaak een stel nagels in je hand gedrukt, of waar ze ook maar het dichtste bij zijn. Ayla is een beetje te dik omdat ze best veel eet -en ook eten steelt van Desiré als het ergens gewoon ligt- maar dit belemmert haar niet en maakt haar een best mooie kat. Sinds dag twee volgt Ayla Desiré overal naar toe, op zoek naar aandacht eten en nog meer aandacht.
    Desiré vond het geen probleem aangezien zij enorm veel van katten houdt en heeft het ook al lang geaccepteerd dat Ayla soms nog wel eens uithaalt als ze de aandacht zat is.
    Keuzevakken:
    Paardrijden,
    Drama,
    Extra:
    Desiré bouwt -in tegenstelling tot de meesten- met haar arrogantie geen muur om zich heen zodat ze zo niet snel word pijn gedaan. Dit is gewoon haar karakter en ze kan goed tegen pijn, zowel fysiek als mentaal. Het moet wel heel erg zijn wil je haar zien huilen.


    Oke, ik zou een begin maken.. maar toen werd ik creatief enzo.... XD

    [ bericht aangepast op 7 sep 2014 - 13:18 ]


    Little do you know

    Speeltopic !


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Maenaden schreef:




    Rol: Halfwas
    Naam: Dana Marie Hamby
    Leeftijd(16 t/m 20): 17
    Jaar(3de,4de,5de,6de): 4de
    Uiterlijk(beschrijving + foto): FC: Danielle Campbell Dana is een mooie jonge vrouw in haar late tienerjaren, ze heeft lange bruine haren die krullend langs haar gezicht hangt. Als ze haar haren los draagt heeft ze een paar plukken vast in een knip. Anders draagt ze haar haren in een knot, vlecht of gewoon een staart. Ze bezit blauwe ogen met donkere bruine wimpers. Dana heeft vaak rode wangen ze heeft volle lippen die soms kapot zijn omdat ze er vaak op bijt. Dit probeert ze af te leren wat helaas niet altijd lukt. Deze meid heeft een licht bruine huid. Die ze van haar moeder heeft gekregen. Haar vader daar in tegen heeft juist een hele witte huidskleur. Ze is 160 lang wat haar echt klein maakt. Ze heeft een slanke bouw iets wat ze ook van haar moeder heeft gekregen. Dit komt grote deels ook omdat ze eigenlijk te weinig eet. Ze ziet de waarde van eten eigenlijk niet in. Dana heeft een aantal moedervlekjes op haar lichaam zitten en heeft een litteken van vroeger in haar nek zitten. Ze draagt vaak jurkjes en rokken als ze haar school uniform niet aan hoeft. Ze houd eigenlijk helemaal niet van de zwarte kleur die het school uniform heeft. Nee ze draagt liever lichtere kleuren, Dana draagt altijd hakken en is dat zo gewend dat ze niet meer lang op platte schoenen kan lopen. Voor al om haar lengte draagt ze hakken.
    Karakter(zowel slechte als goeie punten): Vele mensen denken vaak dat Dana een arrogant iemand is door haar gezichtsuitdrukking. Maar dit is ze echter niet, in elk geval niet wanneer je normaal tegen haar doet. Haar arrogantie gebruikt ze meer als een bescherming van haar zelf. Hier door blijven mensen die haar niet goed genoeg kennen uit haar buurt, iets wat ze vaak ook erg graag heeft. Dit betekend niet dat Dana niet sociaal is. Dat is ze juist wel, maar omdat ze als 'mens' zijnde nooit echt veel tijd heeft gehad voor vrienden en uitgaan is ze gewoon gewent om niet veel personen om haar heen te hebben. Dana is eigenlijk best een lief persoon, ze geeft om mensen en vooral om dieren. Dana is altijd een behulpzaam en vooral een respectvol persoon geweest naar anderen, ze is erg zorgzaam en een luisterend oor voor mensen. Dit betekend niet dat ze erg spraakzaam is over haar leven of haar emoties. Dana haat het om over haar emoties te praten en doet dit ook nooit. Nee ze kropt haar emoties op tot dat ze alleen is en dan laat ze haar emoties naar buiten. Dit is echter niet altijd een goed idee. Maar het heeft haar altijd rustig gehouden bij andere. Iets wat er van haar ouders word verlangt. Dana kan echter ook een zeer moeilijk en vooral koppig persoon zijn. Ze houd zich steen vast aan haar meningen en kan op zulke momenten moeilijk sorry zeggen. Ze is ook erg zelfstandig, maar dit brengt vaker meer nadelen met zich mee dan voordelen. Dit omdat ze niet wil dat andere haar helpen. Dat ze alles alleen aan kan en er niemand voor nodig heeft. Dana heeft ook momenten dat ze erg onzeker is over haar zelf maar ook over haar handelingen. Ze wil altijd alles perfect doen en is soms dan ook een perfectionist Ze heeft ook hele gekken momenten dan kan ze bijvoorbeeld helemaal los gaan op een nummer en schaamt ze zich op dat moment ook nergens voor. Ze is iemand die gek is op spelletjes en ook redelijk speels kan over komen in dingen.
    Huisdier(hond of kat): Nyx is een maine coon kat die Dana heeft uit gekozen nadat ze haar heeft aangevallen toen ze voor het eerst binnen kwam. Natuurlijk had Dana in het begin een hekel aan Nyx en ze irriteerde zich aan haar omdat Nyx haar overal naar volgde, maar al snel kreeg ze te horen dat Nyx haar gekozen had. Vanaf dat moment accepteerde Dana Nyx maar nog steeds zijn ze nog geen goeie vrienden. In elk geval niet van Dana's haar kant uit. Stiekem geeft ze erg veel om Nyx dit wil ze alleen niet toegeven. Gelukkig voor Nyx weet ze dat dit wel het geval is. Nyx is vaak ook de enigste die haar kan troosten als er iets is.
    Affiniteit/kracht: Dana heeft van Nux de kracht gekregen om te kunnen communiceren met katten. Dit betekent niet dat Dana de taal van de katten kent, en ook zeker niet naar ze terug gaat miauwen. Nee deze kracht geeft Dana de mogelijkheid om te weten wat ze denken. Ook weet Dana waar een kat is, ook als dit niet haar kat is. Alleen lukt dit niet bij katten die ze nog nooit tegen is gekomen. Om te weten waar een kat is moet Dana haar ogen sluiten en zich kunnen concentreren om de kat te vinden. Hoe verder weg de kat is hoe langer dit duurt.
    Keuzevakken: Paardrijden, muziek
    Extra: Voor dat Dana gemerkt werd, deed ze aan kunstschaatsen, dit deed ze op een hoog niveau. Ze deed ook mee aan wedstrijden, maar sinds ze gemerkt is heeft ze niet meer op de ijsbaan gestaan. Ook denken mensen dat Dana lesbisch is, dit laat ze bij hen in de waan aangezien ze geen zin heeft in gezeur over jongens. Wanneer ze nu eindelijk eens een relatie zou gaan krijgen etc.


    Dana is aangepast en nu helemaal af.


    Happiness can be found, even in the darkest of time. if one only remembers to turn on the light

    MarkOfCain is nu Deamon (: