• rpg eigenaar : MrFluke

    topic nog onder constructie




    Een nieuw jaar op Zweinstein breekt aan. De tovenaars en heksen keren terug naar Zweinstein, waar weer heel veel te beleven is. Zoals, Het Toverschooltoernooi. Er doen 3 verschillende scholen mee aan het Toverschool toernooi, de leerlingen van een bepaalde school gooien een briefje met hun naam erop geschreven in de Vuurbeker. Die kiest dan de namen. En natuurlijk, de nieuwe Zwerkbal try-outs, niet iedereen kan natuurlijk in het team zitten. De tovenaars en heksen leren weer nieuwe dingen die ze later weer kunnen gebruiken. Het zal je niet te makkelijk afgaan, er zit natuurlijk wel een maar aan het verhaal. Want als je de beker jouw naam gekozen heeft kom je er niet meer onderuit. En natuurlijk de opdrachten zijn zwaar. Zoals het gouden ei stelen van een draak, je dierbare redden van de meermensen, die in het meer naast Zweinstein leven. Dit schooljaar wordt dus lastiger dan de andere jaren...



    || Graag Invullen:


    Invullijstje voor de studenten:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Bloedstatus:
    Beste vak(ken) :
    Slechtste vak(ken) :
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Klassenoudste:
    Hoofdmonitor:
    Zwerkbalfunctie:
    Huisdier: (Alleen padden, ratten, uilen, en katten zijn toegestaan daar)
    Extra:


    Invullijstje voor leraar, schoolhoofd of afdelingshoofd:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Vakken:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Bloedstatus:
    Schoolhoofd:
    Afdelingshoofd:
    Huisdier:
    Extra:




    || Rollen: ||

    Reserveringen:
    Dumbledore ZaIa



    Leerlingen:
    Gryffindor
    Brooke Jane Eatside /4de jaar/ ZaIa 1.1
    Binky Lorraine Evans /6de jaar/ Senermes 1.1

    Ralf Auron /4de jaar/ Obliviate7 1.2
    Ginny Weasley /3de jaar/ Leora 1.10
    Brenthon Troun Evans /6de jaar/ Senermes 1.18
    George Weasley /6de jaar/ Obliviate7 1.19
    Hermione Ganger /4de jaar/ Piaffe 1.19
    Fred Weasley /6de jaar/ RAB 2.1


    Hufflepuf:
    Lynn Blazer /7de jaar/ MyselfOnly 1.6
    Allison Angela Rossini /5de jaar/ SweetDemon 1.19



    Ravenclaw:
    Rosaline Elisabeth Smith /5de jaar/ LoveElsa 1.1
    Luna Lovegood /3de jaar/ ZaIa 1.16



    Slytherin:
    Chase Alexander Roberts /7de jaar/ CapriolIe 1.5
    Luke Ashton Adams /7de jaar/ TinkerbelI 1.5

    Dysis Bella Lestrange-Black /7de jaar/ xYoungLovex
    Draco Lucius Malfoy /4de jaar/ RAB
    Chanel Kate Cole /4de jaar/ TheseWords
    Matthew Frankie Wood /7de jaar/ Nightingalex



    Beauxbattons: Vol! Er doet maar 1 van de Beauxbattons mee!
    Defelicé Devil Angelina Nachtschade Alerue /6de jaar/ Nightingalex 2.2




    Klammfels Vol! Er doet maar 1 van de Klammfels mee!
    Campbell Dylan Saunders /5de jaar/ Leora 1.17




    Leraren:
    Zwerkbal: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Gedaanteverwisselingen:
    Leer der Oude Runen:
    Voorspellend Rekenen:
    Dreuzelkunde:
    Geschiedenis van de Toverkunst:
    Verweer tegen de Zwarte kunsten: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Kruidenkunde:
    Bezweringen: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Waarzeggerij:
    Verzorging van Fabeldieren:
    Toverdranken: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Astronomie:

    [ bericht aangepast op 1 sep 2014 - 18:46 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Alvast mij topics


    Spoiler alert: you will save yourself

    LeoValdez schreef:
    Alvast mijn topics


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Campbell Saunders

    Ik hoorde een slot open gaan en licht ontmoette mijn gezicht wat mijn ogen deed dichtknijpen. ‘Cam, gaat het wel? Wat is er gebeurt?’ ik voelde me opgetild worden terwijl ik verbaasd; ‘Draco?’ murmelden. Betekende dit dat ik in het Nest was of was het een complot? Zenuwachtig krabde ik op mijn achterhoofd. Georges moeder wilde me uit de weg hebben. Ze kon me hier vasthouden en iemand- George of Draco iets geven wat ik moest eten en meteen zou sterven. Ik zou er niet in trappen. Niet weer. ‘Heb je iets nodig?’ ik keek op van mijn knieën terwijl ik het gevoel had dat ik ijlde waardoor ik erg me best deed om op de jongen voor me te concentreren terwijl ik alleen daarvan het gevoel kreeg alsof ik moest kotsen. ‘Ik heb nodig.. weg gaan.. denk maar niet dat ik niet weet wat jij probeert te doen..’ met een ruk stond ik op en liep naar de uitgang waar Ginny? Stond en me de weg versperde terwijl ze een hand op mijn schouder legde. ‘Wat is er Camp?’ ik schudde mijn hoofd. ‘Ik hoor hier niet... Ik kan dit niet.. Ik w-wil weg.’


    Sorry hij vertrouwd ff niemand meer (:


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George Weasley

    Fred gooide weer sneeuw in mijn gezicht en met een lach draaide ik me om.
    'Niet mijn vriendje!' Riep hij vrolijk en viel me aan. Sinds ik hier kwam had ik geen een keer normaal kunnen lachen, tot nu toe. Ik zag Ralf overeind krabbelen en voordat hij mij in het sneeuw kon duwen, perste ik mijn hand met sneeuw in Fred zijn gezicht waardoor ik nu in het sneeuw lag. Lachend trok ik Ralf en Fred aan hun polsen waaroodr hun naast mij in het sneeuw vielen en schoof met mijn hand sneeuw op hun.
    'Ah- mam gaat boos worden als ze ons zo ziet.' Zei ik zachtjes en keek naar Fred en Ralf.
    '..dankjewel, Fred. Ik wist niet dat sneeuw me op kon beuren' Zei ik zachtjes met een glimlach en trok mezelf weer overeind.
    'F-Fred, ik ga n-naar binnen, het is koud..' hoorde ik Ralf zeggen die ook op ging staan en het sneeuw van zich af veegde- hij zag er lijkbleek uit.

    [ bericht aangepast op 30 aug 2014 - 20:13 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    George Weasley

    Fred gooide weer sneeuw in mijn gezicht en met een lach draaide ik me om.
    'Niet mijn vriendje!' Riep hij vrolijk en viel me aan. Sinds ik hier kwam had ik geen een keer normaal kunnen lachen, tot nu toe. Ik zag Ralf overeind krabbelen en voordat hij mij in het sneeuw kon duwen, perste ik mijn hand met sneeuw in Fred zijn gezicht waardoor ik nu in het sneeuw lag. Lachend trok ik Ralf en Fred aan hun polsen waaroodr hun naast mij in het sneeuw vielen en schoof met mijn hand sneeuw op hun.
    'Ah- mam gaat boos worden als ze ons zo ziet.' Zei ik zachtjes en keek naar Fred en Ralf.
    '..dankjewel, Fred. Ik wist niet dat sneeuw me op kon beuren' Zei ik zachtjes met een glimlach en trok mezelf weer overeind.
    'F-Fred, ik ga n-naar binnen, het is koud..' hoorde ik Ralf zeggen die ook op ging staan en het sneeuw van zich af veegde- hij zag er lijkbleek uit.


    Auch D': dit doet zeer maar het is de waarheid


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Auch D': dit doet zeer maar het is de waarheid


    Hoezo :'o


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    [ bericht aangepast op 30 aug 2014 - 20:13 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Hoezo :'o


    Dat George niet gelukkig is met Cam :(


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Dat George niet gelukkig is met Cam :(


    Hij is gelukkig maar sinds ze bij het nest zijn gaat Camp bijna dood waardoor George bang is.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Fred Weasley

    Ik kan niet meer goed volgen wat er gebeurt. Ik weet alleen dat ik helemaal onder de sneeuw zit en George en Ralf - misschien een beetje hypocriet - veel bekogeld heb.
    'Ah- mam gaat boos worden als ze ons zo ziet,' zegt George zachtjes. Ik lach en kijk blij maar mijn tweelingbroer. Het voelt goed om hem vrolijk te kunnen maken. '..dankjewel, Fred. Ik wist niet dat sneeuw me op kon beuren.' Ik knik en denk aan alle dingen die we de afgelopen jaren hebben uitgehaald met de sneeuw. In ons derde jaar hadden we sneeuwballen betovert zodat ze steeds op Krinkels achterhoofd kwam - waar Voldemort naderhand bleek te zitten. Verder hebben we heel veel sneeuwballen gegooid.
    'F-Fred, ik ga n-naar binnen, het is koud..' Ik zie Ralf helemaal wit en bibberig staan en trek meteen mijn jas uit zodat hij die over zijn jas aan kan doen. Ik kijk naar George.
    'Ik ga met hem mee naar binnen. Heb je ook zin in chocolademelk?' vraag ik. Op Zweinstein hebben ze hele lekkere chocolademelk, maar die van thuis is ook lekker. Ik loop met Ralf mee naar binnen en zet hem neer op de bank. Bezorgd kijk ik hem aan. Hij heeft het echt koud.
    'Moet ik een trui voor je halen?' vraag ik terwijl ik chocolademelk klaarmaak.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ralf Auron

    Fred deed zijn jas uit en gooide het om me heen. Het liefst sprak ik nu tegen en duwde de jas weer terug maar ik had de kracht niet eens om dat te doen.
    'Ik ga met hem mee naar binnen. Heb je ook zin in chocolademelk?' vraagt hij. Ik zag George knikken en samen liepen we naar binnen. Echter bleef George stilstaan bij de deur toen we eenmaql binnen waren en ik wilde wst zeggen maar Fred duwde me op de bank waar ik nog bibberend op zat.
    'Moet ik een trui voor je halen?' Vroeg hij terwijl jij chocolademelk klaarmaakte. Oh Merlin, hij is zo lief..
    'N-n-nee, h-het gaat a-al wat b-beter.' Loog ik met een glinlach en trok zijn jas nog strakker om me heen.


    George Weasley

    Fred deed zijn jas uit en gooide het om Rald heen waarna ik het sneeuw wat van me af veegde en de twee koppels met een glimlach aankeek. Zo erg dat Campbell nu ook niet buiten was, kon hij ook wat plezier hebben.. Misschien kan ik hem straks naar buiten brengen als hij wat meer bijgekomen is.
    'Ik ga met hem mee naar binnen. Heb je ook zin in chocolademelk?' Ik knik en loop Fred en Ralf achterna de huis in, echter bleef ik stil staan toen ik pas een meter de huis in liep door een aantal stemmen van boven de trap.
    'Moet ik een trui voor je halen?'
    'N-n-nee, h-het gaat a-al wat b-beter.' Hoorde ik Fred en Ralf zeggen en probeerde hun stemmen te negeren en te concentreren op de stemmen die van boven kwamen.
    ‘...denk maar niet dat ik niet weet wat jij probeert te doen..’
    ‘Wat is er Camp?’
    ‘Ik hoor hier niet... Ik kan dit niet.. Ik w-wil weg.’ 
    Mijn kaak viel open en verbaasd keek ik fred aan.
    'Was dat Camp?' Begon ik verbaasd en schudde even mijn hoofd voordat ik de trap op ron en Campbell, Draco en Ginny zag staan. Gauw liep ik richting Campbell toe en deed mijn handen langs zijn wangen.
    'Campbell, gaat het?' Vroeg ik dan op een bezorgde toon.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Campbell Saunders

    Voor ik het wist sloten twee ijskoude handen mijn veels te warme wangen en ontmoette twee bruine ogen die me in de war maakte. ‘Campbell, Gaat het?’ ik schudde mijn hoofd en knikte vervolgens weer voordat ik zuchtte en naar onder keek. Ik snap het niet meer.
    ‘Donkere kamer; op slot; opgesloten.’ Brabbelde ik zachtjes. Ik schaamde me voor mijn eigen acties maar ondanks dat mijn lichaam loeiheet aanvoelde terwijl ik doordrenkt was met mijn eigen zweet leek ik te klappertanden. ‘gevaarlijk.. kan hier niet zijn.. hij weet het..’ brabbelde ik nerveus terwijl ik automatisch begon nagel te bijten terwijl ik naar de grond bleef staren met grote ogen terwijl er een soort bom in mij leek te zitten die elk moment kon ontploffen. Een bom die ik zelf niet eens begreep.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ik kán Camp naar buiten laten gaan en dood laten vriezen in de sneeuw en dan kunnen we een Nage maken? x')

    [ bericht aangepast op 30 aug 2014 - 23:31 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    Ik kán Camp naar buiten laten gaan en dood laten vriezen in de sneeuw en dan kunnen we een Nage maken? x')



    (cat)

    Maar ik heb geen zin om de george post van @generation hierheen te verplaatsen dus gebruik het maar van daar x')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Omfg; ik snap nu hoe James zich voelt ('x of James lijkt nogal op mij... ik wilde muziek aanzetten tot ik erachter kwam dat ik al muziek aan had...


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya