• rpg eigenaar : MrFluke

    topic nog onder constructie




    Een nieuw jaar op Zweinstein breekt aan. De tovenaars en heksen keren terug naar Zweinstein, waar weer heel veel te beleven is. Zoals, Het Toverschooltoernooi. Er doen 3 verschillende scholen mee aan het Toverschool toernooi, de leerlingen van een bepaalde school gooien een briefje met hun naam erop geschreven in de Vuurbeker. Die kiest dan de namen. En natuurlijk, de nieuwe Zwerkbal try-outs, niet iedereen kan natuurlijk in het team zitten. De tovenaars en heksen leren weer nieuwe dingen die ze later weer kunnen gebruiken. Het zal je niet te makkelijk afgaan, er zit natuurlijk wel een maar aan het verhaal. Want als je de beker jouw naam gekozen heeft kom je er niet meer onderuit. En natuurlijk de opdrachten zijn zwaar. Zoals het gouden ei stelen van een draak, je dierbare redden van de meermensen, die in het meer naast Zweinstein leven. Dit schooljaar wordt dus lastiger dan de andere jaren...



    || Graag Invullen:


    Invullijstje voor de studenten:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Bloedstatus:
    Beste vak(ken) :
    Slechtste vak(ken) :
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Klassenoudste:
    Hoofdmonitor:
    Zwerkbalfunctie:
    Huisdier: (Alleen padden, ratten, uilen, en katten zijn toegestaan daar)
    Extra:


    Invullijstje voor leraar, schoolhoofd of afdelingshoofd:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Vakken:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Bloedstatus:
    Schoolhoofd:
    Afdelingshoofd:
    Huisdier:
    Extra:




    || Rollen: ||

    Reserveringen:
    Dumbledore ZaIa



    Leerlingen:
    Gryffindor
    Brooke Jane Eatside /4de jaar/ ZaIa 1.1
    Binky Lorraine Evans /6de jaar/ Senermes 1.1

    Ralf Auron /4de jaar/ Obliviate7 1.2
    Ginny Weasley /3de jaar/ Leora 1.10
    Brenthon Troun Evans /6de jaar/ Senermes 1.18
    George Weasley /6de jaar/ Obliviate7 1.19
    Hermione Ganger /4de jaar/ Piaffe 1.19
    Fred Weasley /6de jaar/ RAB 2.1


    Hufflepuf:
    Lynn Blazer /7de jaar/ MyselfOnly 1.6
    Allison Angela Rossini /5de jaar/ SweetDemon 1.19



    Ravenclaw:
    Rosaline Elisabeth Smith /5de jaar/ LoveElsa 1.1
    Luna Lovegood /3de jaar/ ZaIa 1.16



    Slytherin:
    Chase Alexander Roberts /7de jaar/ CapriolIe 1.5
    Luke Ashton Adams /7de jaar/ TinkerbelI 1.5

    Dysis Bella Lestrange-Black /7de jaar/ xYoungLovex
    Draco Lucius Malfoy /4de jaar/ RAB
    Chanel Kate Cole /4de jaar/ TheseWords
    Matthew Frankie Wood /7de jaar/ Nightingalex



    Beauxbattons: Vol! Er doet maar 1 van de Beauxbattons mee!
    Defelicé Devil Angelina Nachtschade Alerue /6de jaar/ Nightingalex 2.2




    Klammfels Vol! Er doet maar 1 van de Klammfels mee!
    Campbell Dylan Saunders /5de jaar/ Leora 1.17




    Leraren:
    Zwerkbal: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Gedaanteverwisselingen:
    Leer der Oude Runen:
    Voorspellend Rekenen:
    Dreuzelkunde:
    Geschiedenis van de Toverkunst:
    Verweer tegen de Zwarte kunsten: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Kruidenkunde:
    Bezweringen: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Waarzeggerij:
    Verzorging van Fabeldieren:
    Toverdranken: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Astronomie:

    [ bericht aangepast op 1 sep 2014 - 18:46 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ralf Auron

    Hij gaf een mok aan mij die ik meteen begon te drinken. Ik kon ampber de mok normaal vasthouden door mijn handen die trilden. Ik glinlachte zachtjes toen Fred naast me kwam zitten en een deken over me heen gooide.
    'Toch nog een kerstgevoel,' grijnst hij en ik knikte zachtjes met mijn hoofd waarna ik nog een slok van mijn chocolademelk nam. Ook hij kroop onder de dekens en trok me op zijn schoot.
    'J-jammer dat d-de a-anderen niet kunnen genieten v-van d-d-deze kerstg-gevoel..' zei ik met een klein glimlachje en dronk wat meer van de chocolademelk. Het kwam neet als een bom in mijn maag die alles erin begon te verwarmen, en wanneer dat weer voorbij was sloeg de kou weer toe. Ik nestelde mezelf meer tegen Fred aan en hield de lege kopje alsnog in mijn handen omdat het nog warm was en sloot mijn ogen.
    'D-dankjewel voor de c-chocoladmelk.' Fluisterde ik nog zachtjes.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Campbell Saunders

    George stopte met lopen waarna hij zich naar mij toedraaide. 'Dan moet je de patronus spreuk gebruiken, Camp.' Ik draaide mijn hoofd van hem af. Natuurlijk was hij geïrriteerd op mij. Wat had ik anders verwacht? ‘Denk aan de goede dingen tot hoever het kan en dan verdwijnt de dementor wel. Je denkt dat er maar een oplossing is, maar alles is mogelijk, Camp. Als je maar gelooft dat het kan dat er nog een uitweg is, dan is alles mogelijk. Als je gewoon een beetje je best doet.’ Ik staarde slechts naar zijn hand die op mijn borstkast geplant stond.
    ‘Alles is het waard op een gegeven moment, het is het waard dat ik jou heb en van je hou. Want als ik nu plotseling dood neer zou vallen, dan heb ik jou tenminste leren kennen voordat ik dood ging. Nog jou kunnen hebben en jouw liefde kunnen voelen.’ Ik slikte en keek nog een keer omhoog naar Georges gezicht. Hij begreep het niet en ik nam het hem niet kwalijk. Hij had hier iedereen nog die op hem wachtte. Ik heb niemand. Het liefst renden ik nu weg. Zo ver als ik kon. Waar dan ook. Geen oceaan was te groot. Ik wilde dit niet meer. Ik wilde niet meer voelen. Ik wilde niet meer zien omdat er alleen maar gruwelijke dingen op mij wachtte. Ik moest de touw zelf in handen nemen. Touw zelf in handen nemen. Ik beet op mijn lip bij die gedachten en staarde George nog even in zijn ogen aan en drukte zachtjes een kus op zijn lippen. ‘Ik ga naar binnen.’ Zonder op hem te wachten liep ik weer terug naar het Nest terwijl mijn hart tekeer ging. Ik negeerde de huisdeur en liep achter de schuur langs waar ik naar een stuk touw greep. Ik krabde nerveus aan mijn nek en keek op naar het donkere bos. Nog een keer keek ik achterom voordat ik met jachtige passen de bos in liep tot ik renden terwijl de takken langs mijn huid striemden die ik feilloos negeerde. Steeds dieper ging ik het bos in terwijl voor het eerst sinds tijden mijn gedachtes weg leken te sijpelen tot ik stopte met rennen toen ik op een open vlakte kwam. Ik keek op naar een boom en alsof ik het jaren gepland had pakte ik het touw en knoopte daar een grote stevige lus in en klom een klein stukje de boom in terwijl tranen in mijn ogen staken. Ik knoopte het touw stevig vast voordat ik uit de boom klom en aan de lus trok die stevig vast zat. Ik keek nog een keer het duister in terwijl ik mijn jas uit deed en slechts in een trui gehuld word. ‘touw in eigen handen nemen.’ Murmelde ik zachtjes terwijl tranen nu letterlijk uit mijn ogen gleden die ik dicht deed om ze tegen te houden. Ik hoorde niet te huilen. Ik hoorde blij te zijn. Ik scheurde mijn oogleden weer open en keek weer naar de lus. Ik ging op mijn tenen staan en trok mijzelf op aan de tak waar ik mijn hoofd door de ietwat te grote lus deed waarbij ik even zo bleef hangen terwijl allerlei herinneringen weer langs mijn hoofd schoten. Ik zou van alles verlost worden. Met die woorden liet ik de tak los waardoor de lus stak ging staan waardoor ik slechts aan mijn nek bungelde en ik al het lucht uit mijn luchtpijp geknepen voelde worden.


    Zo jullie wilde iemand dood hebben maar waren beide te laf. Nu is Campbell dood en neem ik daarbij ook afscheid van deze RPG' gezien Ginny boring is ('x


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    :'O we hadden het over de dood van Fred en Ralf omdat ze nirt henoeg drama hadden in hun levrn !!

    Je kunt met Nathaniel opduiken


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    (Huil) We hadden het er juist over dat het geen slim plan was.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ik schrijf op dit moment een dramatische stuk van George
    Fred, Ralf, willrn jullie George en Campbell hun lijken ophalen?


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Fred Weasley

    'J-jammer dat d-de a-anderen niet kunnen genieten v-van d-d-deze kerstg-gevoel..' zegt hij met een bibberende stem. Hij drinkt het op en gaat nog wat dichtstreken mij aan zitten.
    'D-dankjewel voor de chocolademelk.' Hij lijkt het echt heel koud te hebben, dus zet ik hem naast me neer.
    'Ik ben zo terug,' zeg ik en ik ren naar mijn kamer, waar ik een sweater met de F erop pak. Ik ren weer terug naar Ralf en geef hem de trui. 'Mam maakt altijd voor iedereen een trui met de eerste letter van de naam erop. Als je geluk hebt maakt ze dit jaar er ook eentje voor jou,' zeg ik glimlachend. Ik ga weer naast Ralf op de bank zitten en sla de deken om hem heen. 'Zeg het maar als ik nog iets moet halen hè!' zeg ik vrolijk.


    Spoiler alert: you will save yourself

    SphinxX schreef:
    Ik schrijf op dit moment een dramatische stuk van George
    Fred, Ralf, willrn jullie George en Campbell hun lijken ophalen?


    Auch D': Wat doe je ze aan? Dan is het omgekeerd (huil)


    Spoiler alert: you will save yourself

    George Weasley

    'Ik ga naar binnen.' Zei hij. Hij drukte een kus op mijn lippen en zonder op mij te wachten liep hij terug naar het nest toe. Ik zucht en bleef nog even staan voordat ik zijn voetstappen in het sneeuw volgde die naar het Nest ging en trok de deur ook open. Ik zag Ralf en Fred op de bank zitten en keek eerder verbaasd de woonkamer in.
    'Geen kopje chocolademelk voor mij?' Grijnsde ik en schonk ook wat voor mezelf in. Na een slokje stond ik even stil en haalde nog een kopje tevoorschijn die ik voor Campbell inschonk; hij heeft het vast koud gekregen. Ik gunde Fred en Ralf nog een blik voordat ik met de twee kopjes in mijn handen de trap op liep, naar zijn kamer toe. Maar helaas voor mij was hij er niet.
    'Campbell?' Riep ik door het huis. Ik zette mijn eigen kopje op een willekeurige tafeltje neer en liep met Campbell zijn kopje alle lamers van deze huis door, maar er was geen Camp. Licht paniekerig liep ik de trap weer af en keek Fred en Ralf nog eens aan.
    'Was Campbell al naar binnen gekomen?' Vroeg ik kalm aan de twee jongens.
    'N-nee,' hoorde ik Ralf zachtjes zeggen. Ik beet even op mijn lip en liet zijn kopje op de grond vallen waarna ik de deur uit stormde. Hij zei dat hij naar binnen ging; waarom loog hij? Ik rende naar het schuur toe in hoop dat hij daar was maar hij was er niet.
    'CAMPBELL!' Riep ik en rende de bos in.
    'CAMP!'
    Hij zou toch niet.. was Nathaniel bij ons? Heeft hij hem weer iets aangedaan? Nee- George- je denkt weer negatief. Hij wilde vast even alleen zijn. Met die gedachtes zette ik het op lopen en schudde even met mijn hoofd.
    'Campbell!' Riep ik dan zachter terwijl mijn ogen heen en weer schoten, tot na ongeveer 10 minuten gerend te hebben ik een menselijke schaduw om de hoek in de gras zag. Mijn kaak viel open en ruw beet ik op mijn lip. Ik wilde de hoek biet open; straks zou ik de waarheid tegemoet komen en..

    Oh merlin. Eenmaal de bosjes weg getrokken te hebben stond ik oog in oog met de waarheid die ooit toch zou gaan komen. Met betraande ogen staarde ik de opgehangen lijk aan. De lijk van de gene van wie ik het meest hield, van diegene die ik mijn hart, mijn zirl had toevertrouwd. Diegene die mijn leven had veranderd. Campbell Saunders is..

    Ik viel op mijn knieën neer en haalde mijn ogen niet van deze lijk af. Zachtjes schudde ik met mijn hoofd en mompelde herhaaldelijk "nee" tot ik mijn toverstok naar te touw stak die bovrm hem hing en een willekeurige spreuk er naae toe schoot, en Campbell voor mij neer viel. Ik zette een hand tegen zijn borstkas aan; geen hartslag. De vertrouwelijke hartslag die ik altijd voelde als hij dicht bij mij was voelde ik niet meer.

    ‘Ik ben net onkruid; George; en onkruid vergaat niet

    Mijn onderlip begon te trillen en langzaam boog ik me voorover om een laatste kus op zijn lippen te plaatsen voordat ik ook mijn toverstok in een vuist vasthield.

     ‘Angelique heeft het fout. Ik zou jou nooit pijn doen, George.'

    Tranen druppelden op zijn bleke gezicht als een kraan die open stond, en de stok perste ik in mijn keel. Meer tranen stroomden naar beneden en ik deed geen moeite mee om die tegen te houden. 'Avada..'

    ‘Ik hou van je George Weasley.’

    'Ke..'

    'Je hebt gelijk- het spijt me George. Niet verdrietig zijn. Ik hou van je- dat weet je toch. Het spijt me.' 

    'Da-'

     'George, mijn hart bevind zich misschien in mijn lichaam maar hij klopt voor jou.' 

    'Vra.'

    'Slaap lekker, George.'
    'Slaap lekker Camp, ik zie je zo..'


    Echter schoten mijn ogen open toen mijn stok ene paar meter neer verderop in het gras kwam en een duistet groen lichtflits de lucht ij schoot, het wilde zijn eigenaar niet doden.
    'Verdomme..' siste ik en viel achterover het sneeuw in en barste nu uit in stille tranen.
    'C-c-campb-bell..'
    Ik wist het wel; het zou ooit gebeuren. Alles wat ik wilde was hem nog een Gelukkige leven schenken tot hoever het kon.. tot hoever het kon. Oh merlin, waarom hij?!

    [ bericht aangepast op 2 sep 2014 - 16:35 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    LeoValdez schreef:
    (...)

    Auch D': Wat doe je ze aan? Dan is het omgekeerd (huil)


    Tenminste kan hij nu doodvriezen.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Tenminste kan hij nu doodvriezen.


    Nee Ralf gaat niet dood want dan heb je hier geen personages meer (cat)


    Spoiler alert: you will save yourself

    LeoValdez schreef:
    (...)

    Nee Ralf gaat niet dood want dan heb je hier geen personages meer (cat)


    Gerige en Ralf gaan nu niet dood


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ralf Auron

    'Ik ben zo terug,' zei Fred en sprong op om de trap op te rennen. Ik zette mijn lege kopje op de tafel neer waarna Fred weer naar me toe rende en een trui met een "F" erop aan me gaf.
    'Mam maakt altijd voor iedereen een trui met de eerste letter van de naam erop. Als je geluk hebt maakt ze dit jaar er ook eentje voor jou,'
    Ik glinlachte en trok de trui over mijn shirt aan en even rook ik er aan. Mmmh, het rook naar Fred..
    Hij kwam ook naast me zitten en ik zette mijn hoofd tegen zijn schouder aan.
    'Zeg het maar als ik nog iets moet halen hè!' ij glimlachte en schudde met mijn hoofd.
    'M-misschien moet je ook e-een trui voor jezelf halen.' Stelde ik voor.
    'Je lijkt koud..'
    'Geen kopje chocolademelk voor mij?' Ik keek om en zag George staan die de keuken in kwam lopen en schonk twee kopjes in die hij mee naar boven nam. Voor wie zal het zijn; Camp is nog niet gekomen.
    'M-misschien moeten we de anderen ook deze kerstgevoel geven; Fred.' Stelde ik met een glimlach voor en krulde me zo op in het deken om me dichter tegen Fred aan te drukken. Het was fijn; de stilte. En om het feit dat Fred naast me zit. Maar al gauw werd de stilte verstoord toen George weer de trap af kwam rennen.
    'Was Campbell al naar binnen gekomen?' Vroeg hij kalm.
    'N-nee,' murmelde ik en schrok even toen hij zijn chocolademelk op de grond liet vallen en de huis uit stormde. Even beet ik op mijn lip en keek Fred weer aan.
    'Hopelijk I-is er niets ernstigs aan de hand..' murmelde ik en kon het niet laten schraapte ik mijn keel omdat die kurkdroog leek te zijn ondanks de chocolademelk.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Fred Weasley

    'M-misschien moet je ook e-een trui voor jezelf halen. Je lijkt koud..' Ik schud mijn hoofd. Ik heb het eigenlijk helemaal niet zo koud. George komt de keuken binnen.
    'Geen kopje chocolademelk voor mij?' Hij schenkt twee mokken chocolademelk in. Ik kijk toe en leun tegen Ralf aan. George loopt de trap op en ik vraag me af naar wie hij de chocolademelk gaat brengen aangezien Campbell nog buiten is.
    'M-misschien moeten we de anderen ook deze kerstgevoel geven; Fred.' Ik knik en mompel iets wat ik zelf niet eens versta. George komt de trap afgerend met nog steeds twee mokken in zijn hand.
    'Was Campbell al naar binnen gekomen?' vraagt hij. Ik schud mijn hoofd en Ralf ook.
    'N-nee,' mompelt hij. George kijkt paniekerig en laat de mokken uit zijn handen vallen voor hij naar buiten rent. 'Hopelijk I-is er niets ernstigs aan de hand..' Ik knik en kruip onder de deken weg. Ik begin de chocolademelk en de kapotte mokken op te ruimen. Nog wachten tot één april, dan mogen George en ik eindelijk buiten school toveren. Als ik klaar ben kijk ik naar Ralf.
    'Ik ga even kijken of alles goed gaat. Hij leek nogal van streek. Aangezien jij het koud hebt lijkt het me beter als je even binnen blijft.' Ik realiseer me hoeveel ik op mam lijk terwijl ik dat zeg. Ik maak een vuurtje in de haard zodat Ralf het warm heeft, druk nog een kusje op zijn voorhoofd en ren naar buiten, mijn jas van de kapstok meetrekkend. Buiten ren ik het bos in, waar ik George nog net in zie rennen. Ik raak hem kwijt en moet hem even zoeken, maar uiteindelijk vind ik hem. Ik hoor zacht gepraat. Een groene lichtflits. Een groene lichtflits... Oh nee...
    'George!' schreeuw ik hard en ik ren ernaartoe. Mijn broer leeft nog, maar dat kan ik niet zeggen over Campbell. Het voelt alsof alle lucht uit mijn longen is gedrukt. Ik sla een arm om George heen en kijk naar de jongen die daar in zijn armen ligt. Er is een heleboel te zeggen maar ik kan geen goede woorden vinden. Huilen lukt ook niet, helemaal niks. Ik kijk naar zijn ogen, die nog steeds open zijn en sluit ze. Het ziet er vrediger uit zo, misschien zou hij gewoon kunnen slapen. Maar hij ademt niet.
    'Het spijt me zo erg, George. Hij verdiende veel meer... Jullie verdienden meer dan dit.'


    Spoiler alert: you will save yourself

    George Weasley

    Mijn ogen schoten even weer open en ik zag iemand in de duisternis die zich naar Campbell toe boog. Ik sloot mijn ogen weer en verborg mijn handen in mijn gezicht.
    'Het spijt me zo erg, George. Hij verdiende veel meer... Jullie verdienden meer dan dit.'
    Ik schudde met mijn hoofd bij het horen van Fred zijn stem en schoot overeind. Wankelend viel ik weer voor Campbell, of wat ooit Campbell was neer en trok geweldadig aan zijn shirt.
    'H-het is mijn s-schuld, ik heb hem op deze idee gebracht..' siste ik en voelde tranen in mijn keel stokken die over mijn wangen heen stroomden.
    '..w-waarom doe je me dit aan, Camp? Waarom..' herhaalde ik en verborg mijn gezicht in zijn shirt die nog naar hem rook waardoor ik meer tranen begon te produceren.

     'George, mijn hart bevind zich misschien in mijn lichaam maar hij klopt voor jou.' 

    Ik trok mezelf terug en boorde mijn nagels in mijn ogen.

    'Ik hou van je, George Weasley.'

    Zijn woorden gerhaalde ik maar in mijn hoofd alsof ik bang was om zijn stem op een gegeven moment te vergeten.

    'Ik hou van je,'

    Dat was waar ook. Ik sprong op en trok mijn broer in een knuffel op mijn gezicht in zijn schouder te verbergen en mijn tranen eindeloos te kunnen laten stromen.
    'Dood me.' Fluisterdr ik zachtjes.

    'George Weasley.'

    'D-dit is m-mijn schuld.' Herhaalde ik zachtjes en schudde even met mijn hoofd.

    'Weasley..'


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Nathaniel-Jean Saunders

    Binnen een paar stappen knielde ik bij Campbell neer terwijl ik zijn nek ondersteunde zodat zijn hoofd wat hoger kwam. Weer kwam ik hem tegen op verboden gebied. Was ik niet duidelijk genoeg geweest in het ziekenhuis? Ik keek even op naar de twee tweeling broers die in elkaars armen lagen voordat ik me weer op Campbell richtte en plukjes haar uit zijn gezicht streek. Hij had al eerder bijna succesvol zelfmoord gepleegd. Ik had hem aan zijn haren weggesleurd en ik was woedend geweest. Ik dacht ook toen dat ik duidelijk was geweest dat hij dit nooit meer mocht doen. We waren verbonden aan elkaar. De een kon niet dood gaan als de ander nog leefde. Ik wreef zachtjes aan de paarse striemen die in zijn nek sierden terwijl zijn ogen gesloten waren. Waarom was hij in vredesnaam in de koude sneeuw gehuld met enkel een shirt? Ik keek rond en vond een zwart vodje met mijn ogen die ik met mijn staf sommeerde en in mijn hand vloog.
    ‘Dood me.’ Ik zuchtte zachtjes terwijl ik de jas om het doden lichaam heen deed.
    ‘Dat zou zonde zijn omdat; of je het wil of niet geloven ik jou even hard nodig heb als jij mij. Tenminste als jij mijn lieve broertje ooit nog levend wil zien.’ Ik zweeg terwijl ik even met zijn armen speelde die ik door de mouwen stopte. ‘Hij leeft namelijk nog.’


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya