• rpg eigenaar : MrFluke

    topic nog onder constructie




    Een nieuw jaar op Zweinstein breekt aan. De tovenaars en heksen keren terug naar Zweinstein, waar weer heel veel te beleven is. Zoals, Het Toverschooltoernooi. Er doen 3 verschillende scholen mee aan het Toverschool toernooi, de leerlingen van een bepaalde school gooien een briefje met hun naam erop geschreven in de Vuurbeker. Die kiest dan de namen. En natuurlijk, de nieuwe Zwerkbal try-outs, niet iedereen kan natuurlijk in het team zitten. De tovenaars en heksen leren weer nieuwe dingen die ze later weer kunnen gebruiken. Het zal je niet te makkelijk afgaan, er zit natuurlijk wel een maar aan het verhaal. Want als je de beker jouw naam gekozen heeft kom je er niet meer onderuit. En natuurlijk de opdrachten zijn zwaar. Zoals het gouden ei stelen van een draak, je dierbare redden van de meermensen, die in het meer naast Zweinstein leven. Dit schooljaar wordt dus lastiger dan de andere jaren...



    || Graag Invullen:


    Invullijstje voor de studenten:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Bloedstatus:
    Beste vak(ken) :
    Slechtste vak(ken) :
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Klassenoudste:
    Hoofdmonitor:
    Zwerkbalfunctie:
    Huisdier: (Alleen padden, ratten, uilen, en katten zijn toegestaan daar)
    Extra:


    Invullijstje voor leraar, schoolhoofd of afdelingshoofd:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Vakken:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Bloedstatus:
    Schoolhoofd:
    Afdelingshoofd:
    Huisdier:
    Extra:




    || Rollen: ||

    Reserveringen:
    Dumbledore ZaIa



    Leerlingen:
    Gryffindor
    Brooke Jane Eatside /4de jaar/ ZaIa 1.1
    Binky Lorraine Evans /6de jaar/ Senermes 1.1

    Ralf Auron /4de jaar/ Obliviate7 1.2
    Ginny Weasley /3de jaar/ Leora 1.10
    Brenthon Troun Evans /6de jaar/ Senermes 1.18
    George Weasley /6de jaar/ Obliviate7 1.19
    Hermione Ganger /4de jaar/ Piaffe 1.19
    Fred Weasley /6de jaar/ RAB 2.1


    Hufflepuf:
    Lynn Blazer /7de jaar/ MyselfOnly 1.6
    Allison Angela Rossini /5de jaar/ SweetDemon 1.19



    Ravenclaw:
    Rosaline Elisabeth Smith /5de jaar/ LoveElsa 1.1
    Luna Lovegood /3de jaar/ ZaIa 1.16



    Slytherin:
    Chase Alexander Roberts /7de jaar/ CapriolIe 1.5
    Luke Ashton Adams /7de jaar/ TinkerbelI 1.5

    Dysis Bella Lestrange-Black /7de jaar/ xYoungLovex
    Draco Lucius Malfoy /4de jaar/ RAB
    Chanel Kate Cole /4de jaar/ TheseWords
    Matthew Frankie Wood /7de jaar/ Nightingalex



    Beauxbattons: Vol! Er doet maar 1 van de Beauxbattons mee!
    Defelicé Devil Angelina Nachtschade Alerue /6de jaar/ Nightingalex 2.2




    Klammfels Vol! Er doet maar 1 van de Klammfels mee!
    Campbell Dylan Saunders /5de jaar/ Leora 1.17




    Leraren:
    Zwerkbal: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Gedaanteverwisselingen:
    Leer der Oude Runen:
    Voorspellend Rekenen:
    Dreuzelkunde:
    Geschiedenis van de Toverkunst:
    Verweer tegen de Zwarte kunsten: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Kruidenkunde:
    Bezweringen: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Waarzeggerij:
    Verzorging van Fabeldieren:
    Toverdranken: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Astronomie:

    [ bericht aangepast op 1 sep 2014 - 18:46 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Jassen staan niet in de slaapkamers maar bij de deur slimbo :p


    trui dan :p


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    En voor het geval dat hij niet baar buiten wilt. Hij geeft eerst die shirt omfat het ook koud in huis is maar als hij ja zegt op de verzoek van naar vuiten gaan, ja dan gaan ze naar buiten met jas xq


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Leora schreef:
    (...)

    trui dan :p


    Ik verander "shirt" wel ik trui xq


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    En voor het geval dat hij niet baar buiten wilt. Hij geeft eerst die shirt omfat het ook koud in huis is maar als hij ja zegt op de verzoek van naar vuiten gaan, ja dan gaan ze naar buiten met jas xq


    neh campje wilt niet naar buiten omdat hij bang is dat Nathaniel er is ('xmaar gezien ik George moest besturen sleurt George hem gewoon mee naar buiten ('x zo lief ben ik voor mijn personages


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Campbell Saunders

    ‘Dat doe je niet, Camp. Zo wel; dan is dat het waard.’ Ik voelde zijn lippen een kus drukken op mijn hete wang en als ik nog niet rood loop aangelopen was; was ik dat nu wel terwijl ik verlegen naar de grond staarden. ‘Zullen we maar dit alles voor even vergeten en naar buiten gaan om daarna een kopje chocolademelk samen met Fred en Ralf te drinken.’ Mijn adem stokte en automatisch keek ik naar buiten waar het alweer donker was hoewel de hemelwitte sneeuw de duister toch een klein beetje wist te verlichten. Nathaniel kon daar zo buiten staan. Wachtten op de juiste moment om George wat aan te doen. Als hij mij wat aan deed maakte me minder uit. Voor ik er erg in had drukte George een trui in mijn handen wat ik herkende als die van mij. ‘Voordat je gaat bevriezen.’ Ik beet op mijn lip en trok mijn trui over mijn hemd heen waar onder verband lag maar voordat ik nog een smoes kon verzinnen om niet naar buiten te gaan trok George me mee naar de uitgang.
    ‘George.’ Murmelde ik nog zachtjes maar hij leek het niet te horen en trok me mee de trap af langs Ralf en Fred en gaf me mijn jas en deed die van hem aan wat mij deed beseffen dat ik hier niet onderuit ging komen. Snel trok ik mijn jas aan maar voordat ik het dicht kon ritsen trok George me mee naar buiten en viel de deur achter ons dicht waardoor ik snel de omgeving afspeurden. Zou hij achter de boom staan? Of zou hij een spreuk kennen waardoor hij onzichtbaar werd? Ik slikte terwijl ik nerveus rond keek. ‘W-wat w-wil je b-buiten gaan doen.’


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George Weasley

     ‘W-wat w-wil je b-buiten gaan doen.’ vroeg hij zodra we buiten in het sneeuw stonden evrn hees ik mijn schouders op voordat ik weer zijn hand vastpakte.
    'Alleen zijn, het is ook niet zo koud als ik het dacht.' Zei ik en ik hoorde mijn stem door het terrein galmen zonder een vraagje wind er tussen door te horen.
    'Als je wilt kan ik je koud maken; maar je hebt je verband dus ik gun je voor deze ene keer.' Zei ik met een kleine grijns en draaide me om waarna ik hem de leegte in trok waar we begonnen te lopen.
    'Soms is wat frisse lucht hebben gewoon fijn. En helemaal op zulke winterdagen, en helenaal als je dan alleen bent met een speciaal persoon.' Zri ik zachtjes terwijl we maar de leegte in liepen.
    'Het is alsof je al je problemen even vergeet en je alleen bent in de frisse hemel, maar alleen met een soort bescherm engel die achter je aan vliegt.' Ik kneep zachtjes is zijn hand en keek hem aan.
    'Je bent niet alleen mijn engel maar mijn geliefde die ik nooit kwijt ga raken, wat er ook gebeurd. Denk positief na, Camp. Dat is alles wat ik probeer nu; ik wil niet dat je bang bent, ik wil dat je nog plezier hebt in je leven tot hoever het kan.' Zei ik met een klrin glimlachje.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Campbell Saunders

    ‘Alleen zijn, het is ook ient zo koud als ik het dacht. Als je wilt kan ik je koud maken; maar je hebt je verband dus ik gun je voor deze ene keer.’ Een kleine grijns speelde rond zijn lippen en voorzichtig glimlachte ik terwijl hij me meetrok de leegte in waar ik zachtjes naast hem liep terwijl hij mij leidde.
    ‘Soms is wat frisse lucht hebben gewoon fijn. En helemaal op zulke winterdagen, en helemaal als je dan alleen bent met een speciaal persoon. Het is alsof je al je problemen even vergeet en je alleen bent in de frisse hemel, maar alleen met een soort bescherm engel die achter je aan vliegt.’ Ik slikte bij zijn woorden vooral toen hij mij aan keek en zachtjes in mijn hand kneep.
    ‘Je bent niet alleen mijn engel maar mijn geliefde die ik nooit kwijt ga raken, wat er ook gebeurd. Denk positief na, Camp. Dat is alles wat ik probeer nu; ik wil niet dat je bang bent, ik wil dat je ngo plezier hebt in je leven tot hoever het kan.’ Ik slikte en het liefst wilde ik ook lieve woorden naar hem zeggen of hem beloven dat ik beter voor hem zal zijn maar geen van dit gebeurden. In tegendeel zelfs.
    ‘Hoe kan ik dit nou doen als ik weet dat misschien mijn broer hier rondhangt; dat hij elk moment jou van mij kan afpakken. Ik kan het niet aan als jij pijn hebt; George. Ik kan het niet aanzien als jij huilt omdat ik weet dat de reden door mij is. Het is veel makkelijker om gewoon in een keer te verdwijnen. Voor goed. Op een manier die jij niet wilt horen maar wat ik allang gedaan had als ik niet zo egoïstisch was om voor jou te kiezen. Ik heb dit hele gebeuren gewoon geromantiseerd; George. Ik heb niet nagedacht. Ik weet niet meer wat ik moet doen; George. Ik weet niet meer waar ik voor sta en ik weet niet meer waar ik heen ga. Ik weet alleen dat er een soort dementor op mijn borst sluit waardoor ik geen positieve dingen meer lijk te voelen. Alles lijkt mij te verstikken en te omklemmen en ik weet maar een oplossing voor hetgeen wat ik voel weg te nemen.’

    [ bericht aangepast op 1 sep 2014 - 14:24 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ik kan nergens op reageren :/


    Spoiler alert: you will save yourself

    George Weasley

    ‘Hoe kan ik dit nou doen als ik weet dat misschien mijn broer hier rondhangt; dat hij elk moment jou van mij kan afpakken. Ik kan het niet aan als jij pijn hebt; George. Ik kan het niet aanzien als jij huilt omdat ik weet dat de reden door mij is. Het is veel makkelijker om gewoon in een keer te verdwijnen. Voor goed. Op een manier die jij niet wilt horen maar wat ik allang gedaan had als ik niet zo egoïstisch was om voor jou te kiezen. Ik heb dit hele gebeuren gewoon geromantiseerd; George. Ik heb niet nagedacht. Ik weet niet meer wat ik moet doen; George. Ik weet niet meer waar ik voor sta en ik weet niet meer waar ik heen ga. Ik weet alleen dat er een soort dementor op mijn borst sluit waardoor ik geen positieve dingen meer lijk te voelen. Alles lijkt mij te verstikken en te omklemmen en ik weet maar een oplossing voor hetgeen wat ik voel weg te nemen.’
    Ik stop even met lopen en draaide me naar hem om. Mijn glinlach verdween en even sloot ik mijn ogen.
    'Dan moet je de patronus spreuk gebruiken, Camp.' Zei ik zachtjes.
    'Denk aan de goede dingen tot hoever het kan, en dan verdwijnt de dementor wel.' Ik opende weer mijn ogen en zette een hand tegen zijn borstkas aan waar ik zijn hartslag kon voelen.
    'Je denkt dat er maar een oplossing is, maar alles is mogelijk, Camp. Als je maar geloofd dat het kan dat er nog een uitweg is, dan is alles mogelijk. Als je gewoon een beetje je best doet..' ik stond even stil en perste alsnog een klein glimlacje tevoorschijn.
    'Alles is het waard op eeen gegeven moment, het is het waard dat ik jou heb rn van je hou. Want als ik nu plotseling dood neer zou vallen, dan heb ik jou tenminste leren kennen voordat ik dood ging. Nog jou kunnen hebben en jouw liefde kunnen voelen.'


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Heb je leuke drama ideeën voor Red :') ze zijn zo normaal :'p


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Heb je leuke drama ideeën voor Red :') ze zijn zo normaal :'p


    Ja :( En dat terwijl ze weerwolven zijn :'D
    Maar eh misschien kunnen we doen dat Ralf onderkoeld raakt ofzo.


    Spoiler alert: you will save yourself

    LeoValdez schreef:
    (...)

    Ja :( En dat terwijl ze weerwolven zijn :'D
    Maar eh misschien kunnen we doen dat Ralf onderkoeld raakt ofzo.


    Haha, ja kan :') dat hij eerst verkouden en ziek raakt en dan dood vriest.. of kan ook andersom waardoor Ralf alleen achter gaat blijven en zelfmoord gaat plegen (:


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Haha, ja kan :') dat hij eerst verkouden en ziek raakt en dan dood vriest.. of kan ook andersom waardoor Ralf alleen achter gaat blijven en zelfmoord gaat plegen (:


    (huil) Waarom wil jij Ralf zo graag dood?


    Spoiler alert: you will save yourself

    LeoValdez schreef:
    (...)

    (huil) Waarom wil jij Ralf zo graag dood?


    Omdat dat een drama knaller is, als iemand dood gaat ;') maar neej, sowieso als ik bij die punt kom dat ik hem moet doden kan ik het sowieso niet aan. Maar laten denken dat hij dood is terwijl hij niet dood is is ook iets anders (flower)


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Omdat dat een drama knaller is, als iemand dood gaat ;') maar neej, sowieso als ik bij die punt kom dat ik hem moet doden kan ik het sowieso niet aan. Maar laten denken dat hij dood is terwijl hij niet dood is is ook iets anders (flower)


    Ja dat is wel echt het toppunt van drama. Maar mij lukt het ook nooit :'D


    Spoiler alert: you will save yourself