• rpg eigenaar : MrFluke

    topic nog onder constructie




    Een nieuw jaar op Zweinstein breekt aan. De tovenaars en heksen keren terug naar Zweinstein, waar weer heel veel te beleven is. Zoals, Het Toverschooltoernooi. Er doen 3 verschillende scholen mee aan het Toverschool toernooi, de leerlingen van een bepaalde school gooien een briefje met hun naam erop geschreven in de Vuurbeker. Die kiest dan de namen. En natuurlijk, de nieuwe Zwerkbal try-outs, niet iedereen kan natuurlijk in het team zitten. De tovenaars en heksen leren weer nieuwe dingen die ze later weer kunnen gebruiken. Het zal je niet te makkelijk afgaan, er zit natuurlijk wel een maar aan het verhaal. Want als je de beker jouw naam gekozen heeft kom je er niet meer onderuit. En natuurlijk de opdrachten zijn zwaar. Zoals het gouden ei stelen van een draak, je dierbare redden van de meermensen, die in het meer naast Zweinstein leven. Dit schooljaar wordt dus lastiger dan de andere jaren...



    || Graag Invullen:


    Invullijstje voor de studenten:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Bloedstatus:
    Beste vak(ken) :
    Slechtste vak(ken) :
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Klassenoudste:
    Hoofdmonitor:
    Zwerkbalfunctie:
    Huisdier: (Alleen padden, ratten, uilen, en katten zijn toegestaan daar)
    Extra:


    Invullijstje voor leraar, schoolhoofd of afdelingshoofd:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Vakken:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Bloedstatus:
    Schoolhoofd:
    Afdelingshoofd:
    Huisdier:
    Extra:




    || Rollen: ||

    Reserveringen:
    Dumbledore ZaIa



    Leerlingen:
    Gryffindor
    Brooke Jane Eatside /4de jaar/ ZaIa 1.1
    Binky Lorraine Evans /6de jaar/ Senermes 1.1

    Ralf Auron /4de jaar/ Obliviate7 1.2
    Ginny Weasley /3de jaar/ Leora 1.10
    Brenthon Troun Evans /6de jaar/ Senermes 1.18
    George Weasley /6de jaar/ Obliviate7 1.19
    Hermione Ganger /4de jaar/ Piaffe 1.19
    Fred Weasley /6de jaar/ RAB 2.1


    Hufflepuf:
    Lynn Blazer /7de jaar/ MyselfOnly 1.6
    Allison Angela Rossini /5de jaar/ SweetDemon 1.19



    Ravenclaw:
    Rosaline Elisabeth Smith /5de jaar/ LoveElsa 1.1
    Luna Lovegood /3de jaar/ ZaIa 1.16



    Slytherin:
    Chase Alexander Roberts /7de jaar/ CapriolIe 1.5
    Luke Ashton Adams /7de jaar/ TinkerbelI 1.5

    Dysis Bella Lestrange-Black /7de jaar/ xYoungLovex
    Draco Lucius Malfoy /4de jaar/ RAB
    Chanel Kate Cole /4de jaar/ TheseWords
    Matthew Frankie Wood /7de jaar/ Nightingalex



    Beauxbattons: Vol! Er doet maar 1 van de Beauxbattons mee!
    Defelicé Devil Angelina Nachtschade Alerue /6de jaar/ Nightingalex 2.2




    Klammfels Vol! Er doet maar 1 van de Klammfels mee!
    Campbell Dylan Saunders /5de jaar/ Leora 1.17




    Leraren:
    Zwerkbal: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Gedaanteverwisselingen:
    Leer der Oude Runen:
    Voorspellend Rekenen:
    Dreuzelkunde:
    Geschiedenis van de Toverkunst:
    Verweer tegen de Zwarte kunsten: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Kruidenkunde:
    Bezweringen: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Waarzeggerij:
    Verzorging van Fabeldieren:
    Toverdranken: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Astronomie:

    [ bericht aangepast op 1 sep 2014 - 18:46 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Jij hebt geluk dat je je verveelt; ik heb morgen een toets waar Iik voor leer n ik ga dood.


    Awh :( Ik had vandaag een toets. Veel succes ermee!


    Spoiler alert: you will save yourself

    Campbell Saunders

    ‘Vrolijke kerst, Campbell.’ Ik voelde een paar lippen op mijn voorhoofd gedrukt worden. ‘Vrolijke kerst.’ Fluisterde ik zachtjes voor hij weer weg liep om een shirt aan te trekken
    ‘Ook Goedemorgen; Fred. Jij bent spontaan vandaag; maar je zou me blij maken als je wat minder spontaan binnen sprong aangezien we nu gehandicapt zijn door jou.’ Ik keek naar George die zijn shirt aantrok en ik kon duidelijk merken dat hij pijn had wat bevestigd werd door de kreun die zijn mond verliet. ‘vrolijke kerst.’ Murmelde ik zachtjes terwijl ik terneergeslagen naar mijn handen keek.
    ‘…We kunnen ook met z’n allen terug naar onze kamer gaan en als mam en pap het zien zeggen we gewoon dat we elkaar wakker gingen maken of iets dergelijks.’
    ‘Oké dan ga ik nu maar weer naar Ralf. Zie jullie nog wel!’ Met dat liep hij weg terwijl ik George naar mij zag kijken terwijl hij naar me toe liep waardoor ik snel mijn hoofd afwendde.
    ‘Gaat het wel; Campbell?’ ik schrok toen ik zijn hand in mijn nek voelde en automatisch trok ik mijn nek weg en stond ik gauw op. ‘Met mij gaat alles goed, George. Maar met jou wat minder.’ Ik keek even naar de grond en raapte mijn tasje tevoorschijn waar ik aan plukte. ‘Moet ik anders je moeder halen- misschien weet zij iets er op..’ ik kon mijzelf wel vervloeken. Ik had hem wat aangedaan en dan laat ik het zijn moeder oplossen. Waarom wist ik geen heel spreuken? Wat wist ik überhaupt wel.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George Weasley

    Hij trok zijn nek weg waardoor ik even dacht dat hij niet aangeraakt wilde worden en ik begon na te denken wat ik verkeerd had gedaan en meteen begon to panikeren en zo okk mijn hart sneller begon te kloppen. Allemaal voor slechts een seconde voordat hij op sprong en begon met praten.
    ‘Met mij gaat alles goed, George. Maar met jou wat minder.’ hij raapte sijn tas van de grond en verbaasd keem ik hem even aan.
    ‘Moet ik anders je moeder halen- misschien weet zij iets er op..’
    Ik schudde met mijn hoofd en liep naar hem toe om zijn tas uit zijn handen te pakkrn die ik op de on opgemaakte bed legde waarvam de dekens half op de grond lagen doordat Campbell er net aan getrokken had.
    'Nee- nee Camp, het is niets ernstigs.' Lachte ik en trok mijn gebogen arm wat rechter wst feitelijk verschrikkelijk veel pijn deed maar toch keek ik hem met een poker face aan zonder een glimp van mijn pijn te uiten.
    'Zie- zie je?' Mompelde ik en beet on opmerkelijk op mijn lip. Misschien moet ik er gewoon wat meer bewegen; het kan niet gebroken zijn alhoewel ik op een verschrikkelijke, haast onmogelijke houding terecht kwam met mijn shouder toen ik viel. Ik lachte even en liep naar Campbell toe waarna ik zijn hand vastgreep.
    'Gisteren viel jij in een eiskoud meer en werd je opgehangen; ik viel van een bed. Zat ik nou net in een gevaarlijkere situatie dan jou?' Zei ik met een kleine grijns.
    'Dus ik vraag het nogmaals;'
    Ik verplaatste mijn hand naar zijn schouder die meteen doorgleed naar zijn wang.
    'Gaat het al wat beter?' Vroeg ik met een glimpje bezorgdheid in mijn stem.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    als Campbell aan zijn nek opgehangen was met drie speren in zijn lichaam en drie volemorts om hem heen zou hij nog tegen George zeggen dat het goed gaat x')


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ik heb zo een gevoel dat deze rpg legendarisch gaat worden ^^ tot de hoeveelste topic kunnen we komen denken jullie tot het dood gaat :')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Ik heb zo een gevoel dat deze rpg legendarisch gaat worden ^^ tot de hoeveelste topic kunnen we komen denken jullie tot het dood gaat :')


    Hehe :p ik ga door tot het ene is gebeurd wat ik wil met cage :<


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    als Campbell aan zijn nek opgehangen was met drie speren in zijn lichaam en drie volemorts om hem heen zou hij nog tegen George zeggen dat het goed gaat x')


    Oh god x')

    Weet je overigens al een cadeautje ^^ anders kun je nig steeds doorgaan met die ketting :3


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Leora schreef:
    (...)

    Hehe :p ik ga door tot het ene is gebeurd wat ik wil met cage :<


    Haha ja, ik heb een gevoel als ik letterlijk al deze posts in een word document zou plaatsen dat het langer zou worden dan alle harry potter boeken in een. (Wist je trouwens dat ze ooit al die boeken in een hebben gevoegd?) Oké ik overdrijf; tot de vierde boekk :Y)

    Oh god ik ben benieuwd of we het echt gaan redden tot dan en of we dat ook echt gaan uitvoeren :'] dat gaat leuk worden ^^


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Haha ja, ik heb een gevoel als ik letterlijk al deze posts in een word document zou plaatsen dat het langer zou worden dan alle harry potter boeken in een. (Wist je trouwens dat ze ooit al die boeken in een hebben gevoegd?) Oké ik overdrijf; tot de vierde boekk :Y)

    Oh god ik ben benieuwd of we het echt gaan redden tot dan en of we dat ook echt gaan uitvoeren :'] dat gaat leuk worden ^^


    Uch ik spam je dood als jij ermee stopt want Het. Moet. Gebeuren. Alleen. Dan. Kan. Ik. Vredig. Dood. Gaan.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Uch ik spam je dood als jij ermee stopt want Het. Moet. Gebeuren. Alleen. Dan. Kan. Ik. Vredig. Dood. Gaan.


    Ssshtt.. het gaat gebeuren.. wees niet bang x) het gaat gebeuren; maar je weet dat George op dit moment 16 is :}


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Ssshtt.. het gaat gebeuren.. wees niet bang x) het gaat gebeuren; maar je weet dat George op dit moment 16 is :}


    Ja nou :') ze maken al meer dingen mee die 16jarige niet meemaken x') dus waarom dit niet :p


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Ja nou :') ze maken al meer dingen mee die 16jarige niet meemaken x') dus waarom dit niet :p


    Hehe, oké dan :Y) ze zijn zo schattig :'x


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Campbell Saunders

    Hij schudde zijn hoofd waardoor automatisch mijn schouders moederloos gingen hangen terwijl George mijn tas uit mijn handen pakte. ‘Nee- nee Camp, het is niets ernstigs.’ Hij trok zijn arm wat rechter waardoor mijn ogen even flitsten naar zijn gezicht die niks verried. ‘Zie-zie je?’ hij pakte mijn hand vast waar ik hem zachtjes hoorde lachen. ‘Gisteren viel jij in een ijskoud meer en werd je opgehangen; ik viel van een bed. Zat ik nou net in een gevaarlijkere situatie dan jou?’ Ik slikte. Ik had beide gevallen mijzelf aangedaan. Ik had mijzelf opgehangen. Ik was zelf in het meer gesproken. Ik had zelf die pil geslikt die Nathaniel neer had gelegd. Ik had zelf Georges kerstavond verpest en ging ik nu werkelijk door mijn gedrag eerste kerstdag verpesten?
    ‘Dus ik vraag het nogmaals; Gaat het al wat beter?’ ik slikte terwijl zijn hand die van mij losliet en naar mijn wang gleed.
    ‘Het gaat goed met mij; George.’ Mijn ogen flitste meteen naar zijn arm waar ik gefixeerd naar keek. Ergens had ik het gevoel dat George loog; maar waarschijnlijk was hij bang dat ik iets doms ging doen waardoor hij alleen maar meer last van heeft dan alleen zijn arm. ‘Als er iets is vertel je het me toch wel?’


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=165978

    Topic nummero 17 :Y)


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Laatste post :Y)


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••