• rpg eigenaar : MrFluke

    topic nog onder constructie




    Een nieuw jaar op Zweinstein breekt aan. De tovenaars en heksen keren terug naar Zweinstein, waar weer heel veel te beleven is. Zoals, Het Toverschooltoernooi. Er doen 3 verschillende scholen mee aan het Toverschool toernooi, de leerlingen van een bepaalde school gooien een briefje met hun naam erop geschreven in de Vuurbeker. Die kiest dan de namen. En natuurlijk, de nieuwe Zwerkbal try-outs, niet iedereen kan natuurlijk in het team zitten. De tovenaars en heksen leren weer nieuwe dingen die ze later weer kunnen gebruiken. Het zal je niet te makkelijk afgaan, er zit natuurlijk wel een maar aan het verhaal. Want als je de beker jouw naam gekozen heeft kom je er niet meer onderuit. En natuurlijk de opdrachten zijn zwaar. Zoals het gouden ei stelen van een draak, je dierbare redden van de meermensen, die in het meer naast Zweinstein leven. Dit schooljaar wordt dus lastiger dan de andere jaren...



    || Graag Invullen:


    Invullijstje voor de studenten:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Bloedstatus:
    Beste vak(ken) :
    Slechtste vak(ken) :
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Klassenoudste:
    Hoofdmonitor:
    Zwerkbalfunctie:
    Huisdier: (Alleen padden, ratten, uilen, en katten zijn toegestaan daar)
    Extra:


    Invullijstje voor leraar, schoolhoofd of afdelingshoofd:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Vakken:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Bloedstatus:
    Schoolhoofd:
    Afdelingshoofd:
    Huisdier:
    Extra:




    || Rollen: ||

    Reserveringen:
    Dumbledore ZaIa



    Leerlingen:
    Gryffindor
    Brooke Jane Eatside /4de jaar/ ZaIa 1.1
    Binky Lorraine Evans /6de jaar/ Senermes 1.1

    Ralf Auron /4de jaar/ Obliviate7 1.2
    Ginny Weasley /3de jaar/ Leora 1.10
    Brenthon Troun Evans /6de jaar/ Senermes 1.18
    George Weasley /6de jaar/ Obliviate7 1.19
    Hermione Ganger /4de jaar/ Piaffe 1.19
    Fred Weasley /6de jaar/ RAB 2.1


    Hufflepuf:
    Lynn Blazer /7de jaar/ MyselfOnly 1.6
    Allison Angela Rossini /5de jaar/ SweetDemon 1.19



    Ravenclaw:
    Rosaline Elisabeth Smith /5de jaar/ LoveElsa 1.1
    Luna Lovegood /3de jaar/ ZaIa 1.16



    Slytherin:
    Chase Alexander Roberts /7de jaar/ CapriolIe 1.5
    Luke Ashton Adams /7de jaar/ TinkerbelI 1.5

    Dysis Bella Lestrange-Black /7de jaar/ xYoungLovex
    Draco Lucius Malfoy /4de jaar/ RAB
    Chanel Kate Cole /4de jaar/ TheseWords
    Matthew Frankie Wood /7de jaar/ Nightingalex



    Beauxbattons: Vol! Er doet maar 1 van de Beauxbattons mee!
    Defelicé Devil Angelina Nachtschade Alerue /6de jaar/ Nightingalex 2.2




    Klammfels Vol! Er doet maar 1 van de Klammfels mee!
    Campbell Dylan Saunders /5de jaar/ Leora 1.17




    Leraren:
    Zwerkbal: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Gedaanteverwisselingen:
    Leer der Oude Runen:
    Voorspellend Rekenen:
    Dreuzelkunde:
    Geschiedenis van de Toverkunst:
    Verweer tegen de Zwarte kunsten: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Kruidenkunde:
    Bezweringen: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Waarzeggerij:
    Verzorging van Fabeldieren:
    Toverdranken: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Astronomie:

    [ bericht aangepast op 1 sep 2014 - 18:46 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Leora schreef:
    Omfg; ik snap nu hoe James zich voelt ('x of James lijkt nogal op mij... ik wilde muziek aanzetten tot ik erachter kwam dat ik al muziek aan had...


    Wat slim van je :'D ik had ook ooit mijn telefoon in de hand en ik deed het dicht omdat ik mijn telefoon wilde zoeken die ik gewoon in mijn hand hield.. (:


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Campbell Saunders

    Verstijfd werd ik in Georges armen getrokken terwijl mijn ogen wijd open gesperd waren alsof er elk moment alles op zijn kop gezet ging worden.
    ‘Campbell, kalm aan, ik ben bij je- iedereen is bij je. Campbell, pap heeft het bij de ministerie gemeld, alles gaat goed komen; dat beloof ik je.’
    Ik slikte en hield mijn tranen in en zette zachtjes mijn vingers in Georges zij en George me bij mijn schouders beetpakte.
    ‘Campbell, hij kan en gaat je niets aandoen in mijn bijzijn en nu helemaal niet.’ Ik slikte en het liefst wilde ik me dicht tegen George aandrukken maar hij kon achter het raam staan. Waarom was ik hier- straks deden ze Georges familie nog pijn en dan was dat alles mijn schuld. Ik had George al kapot gemaakt en dan helemaal.
    ‘Je-je hebt toch n-niks gezien o-of g-gehoord h-he.’ Nerveus begon ik weer met nagelbijten terwijl ik sterk de nijging had om al mijn energie die ik nog had op te maken aan het wegrennen.
    ‘i-ik dacht dat we in het z-ziekenhuis besloten h-hadden dat het b-beter was als ik v-ver bij jou en je f-familie vandaan bleef.’


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George Weasley

    ‘Je-je hebt toch n-niks gezien o-of.-gehoord h-he. i-ik dacht dat we in het z-ziekenhuis besloten h-hadden dat het b-beter was als ik v-ver bij jou en je f-familie vandaan bleef.’ ik schudde even met mijn hoofd en kwam dichter bij hem staan en bukte war meer voorover om bij zijj lengte te komen.
    'Campbell- ik viel in slaap en pap heeft ons hierheen gebracht ik werd ook in mijn eigen kamer wakker.' Legde ik uit. Dat was deels waar. Eigenlijk was ik blijer dat hij nu hier is. Wie weet wanneer Nathaniel toe zou slaan als hij alleen was, of nog ergerz in zijn eigen huis.

    Alweer faal stukje, ben even slecht met george nu :p


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Fred Weasley

    George blijft in de deuropening staan maar rent naar boven als hij Campbell hoort. Ik besluit dat ik beter hier kan blijven en ze wat tijd moet gunnen. Ik weet niet wat er precies aan de hand is - misschien kan ik dat vanavond vragen. Ik kijk naar de klok, het is alweer bijna etenstijd. Hopelijk is het vandaag wat gezelliger dan gisteren, maar ik betwijfel dat aangezien 'N-n-nee, h-het gaat a-al wat b-beter.' Hij bibbert helemaal, het gaat duidelijk niet beter, maar de chocolademelk is toch al klaar. Ik schenk het in twee mokken en laat de rest warm zodat anderen ook nog kunnen drinken. Ik geef er eentje aan Ralf en ga naast hem zitten. Zelf heb ik het ook koud. Ik pak een deken die naast de bank ligt en geef die aan Ralf zodat hij het warmer heeft en ik ga dicht tegen hem aan zitten.
    'Toch nog een kerstgevoel,' grijns ik. Ik knuffel hem en drink langzaam mijn chocolademelk op. Ik heb het nog steeds koud dus kruip ik ook onder de deken. We passen er gemakkelijk samen onder, maar ik trek hem toch op schoot.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Hmm, ik heb geen inspiratie voor Red (:


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Wat zullen we met Cage doen?


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Naarbeneden gaan om samen met Red chocolademelk te drinken x'3 nee ik heb geen idee :p


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Naarbeneden gaan om samen met Red chocolademelk te drinken x'3 nee ik heb geen idee :p


    Eerst zaten we vol ideen voor 't nest en nu is alles opeens verdwenen (cat)


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Eerst zaten we vol ideen voor 't nest en nu is alles opeens verdwenen (cat)


    Alles is verdwenen omdat Campbell xxl depressie heeft en denk ik niets durft en kan doen :'s anders kon camp verder gaan mrt het slijmen bij molly, kon er een groot sneeuballen gevecht en konden ze zwerkballen, we hebben die bed ding nog steeds niet uitgevoerd, kon er nog een misverstand gebeuren met Fred, George, Cqmo en Ralf aangezien ze veel op elkaar lijken..


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Campbell Saunders

    Voor even volgde ik zijn bewegingen met grote ogen tot hij op ooghoogte kwam. ‘Campbell- ik viel in slaap en pap heeft ons hierheen gebracht. Ik werd ook in mijn eigen kamer wakker.’ Ik slaakte een zachte zucht. Hij had niks gehoord wat Nathaniel zei. Voor Nathaniels doen viel hij nog erg mee maar daarnaast wist ik ook dat ik nog lang niet klaar was. Hij kon natuurlijk niks doen in Holisto omdat als hij wat deed er daden naar zijn kant geschoven konden worden waardoor hij gevaar liep. Het was veel veiliger zodra ik weer thuis was. Ik hoopte eigenlijk dat dit me opluchtte maar mijn hart ging nog enorm tekeer in mijn borstkast terwijl mijn adem jachtig ging terwijl ik nog steeds onder het zweet zat en tranen geruisloos over mijn gezicht gleden terwijl ik het liefst wilde opgaan in het niets. Verdwijnen in de muur zodat niemand me ziet of ooit nog zou zien. Ik voelde me leeg en uitgeput. Als een deeg wat te ver uitgerold is en langzaam uit elkaar brokkelt.
    ‘Wat als houden van niet genoeg is George.’ Fluisterde ik zachtjes.
    ‘I-ik ben enorm depressief George; al jaren en het word steeds erger. Ik wil dat ik terug de tijd in kon gaan en nooit naar jou gekeken had zodat alles niet zo ingewikkeld was.’


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George Weasley

    George Weasley

    ‘Wat als houden van niet genoeg is George. I-ik ben enorm depressief George; al jaren en het word steeds erger. Ik wil dat ik terug de tijd in kon gaan en nooit naar jou gekeken had zodat alles niet zo ingewikkeld was.’ ik schudde mijn hoofd zachtjes en streelde mijn duim over zijn wangen waar ik ook de tranen weg veegde.
    'Campbell; zeg dan niet..' fluisterde ik zachtjes.
    'Alles is het wel iets waard in dit geval is het onze liefde en blijdschap die we erbij voelen. Als.. als er iets.. ernstigs gebeurd met ons; wees blij dat je nog deze gevoelens hebt kunnen voelen.' Ik haalde mijn handen van zijn wangen en greep naar zijn handen.
    'Net als Romeo en Julia' Fluisterde ik dan zachtjes.
    'Vertrouw ons, Campbell. Mam en pap weten het nu ook. Mam koelt ooit wel uit, en pap helpt ons al met Nathaniel en al. Hij heeft het tegen de ministerie verteld en- en je bent in een omgeving met allemaal personen die achter je staan. Probeer eens aan de positieve dingen te denken, net als mij.' Zei ik met een glinlach en drukte een kus in zijn handen.
    'Kom op, Campbell..' moedigde ik hem aan en probeerde mijn glinlach zo lang mogelijk te behouden ondanks dat het zwakker werd.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Campbell Saunders

    ‘Campbell; zeg dat niet…’ hij wreef de tranen van mijn gezicht en ik haatte zijn zachtheid; zijn goedheid terwijl ik dat niet verdiende terwijl toch iets van binnen branden naar dat verlangen. Kon een mens zoveel emoties in een voelen?
    ‘Alles is het wel iets waard in dit geval is het onze liefde en blijdschap die we erbij voelen. Als.. als er iets.. ernstigs gebeurd met ons; wees blij dat je nog deze gevoelens hebt kunnen voelen.. Net als Romeo en Julliet.’ Zijn handen pakte die van mij vast waar ik naar staarde.
    ‘Vertrouw ons, Campbell. Mam en pap weten het nu ook. Mam koelt ooit wel uit, en pap helpt ons al met Nathaniel en al. Hij heeft het tegen de ministerie verteld en- en je bent in een omgeving met allemaal personen die achter je staan. Probeer eens aan de positieve dingen te denken, net als mij. Kom op, Campbell.’ Ik slikte. Hoe kon je nou iemand die je geen pijn wilde doen vertellen dat je liever jezelf ophing aan een touw zodat je niks meer voelde. Zodat je niks meer was en niemand je meer iets kon aandoen. Althans dat hoopte ik. Toch wist ik mijn gezicht naar voren te brengen en zachtjes een korte kus op zijn lippen te plaatsen. ‘Het spijt me dat ik voor jou alles zo moeilijk maak.’ Fluisterde ik zachtjes omdat ik nog akelig bewust was dat we erg dicht bij Draco en Ginny stonden.

    Ik zeg; laat George Camp maar mee naar buiten nemen (: Enneh camp staat alleen in zijn hemd dus geef hem wel een kledingstuk wil je (‘x voordat hij anders bevriest :p hoewel dat niet gaat op een bedje van George ^^


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George Weasley

    Even bleef het stil tot Campbell in beweging kwam en zijn lippem voor slechts een seconde op die van mij plaatste wat me even liet knipperen met mijn ogenen glimlachte terwijl ik genoot van de warme gevoel die mijn hart vulde.
    ‘Het spijt me dat ik voor jou alles zo moeilijk maak.’ ik shudde mijn hoofd en greep met een hand die van hem weer vast.
    'Dat doe je niet, Camp. Zo wel; dan is dat het waard.' Ik drukte een kus op zijn wang en bleef dicht bij hem staan en vergat even Draco en Ginny die erbij stonden.
    'Zullen we maar dit alles voor even vergeten, en naar buiten gaan om daarna een kopje chocolademelk samen met Fred en Ralf te drinken?' Stelde ik met een glimlach voor en ging even zijn kamer in waar ik zijn trui vond die ik naar hem toe bracht en het zachtjes in zijn armen duwde.
    'Voordat je gaat bevriezen.' Zei ik dan Achtjes.

    Bestuur George maar waarin hij Campbell mee naar buiten sleurt :')

    [ bericht aangepast op 31 aug 2014 - 22:56 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    haha george is zo slim he.. hij geeft camp een shirt.... zodat hij niet gaat bevriezen X') geef hem dan een jas ofzo haha :p slim george... slim xD


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    haha george is zo slim he.. hij geeft camp een shirt.... zodat hij niet gaat bevriezen X') geef hem dan een jas ofzo haha :p slim george... slim xD


    Jassen staan niet in de slaapkamers maar bij de deur slimbo :p


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••