• Harry Potter en zijn vrienden en vijanden gaan weer naar school voor hun zesde jaar. Wat als ze er opeens achter komen dat hun ouders en hun toekomstige kinderen ook naar Zweinstein gaan? James Potter, Harry Potter en Albus Potter zitten alle drie in hun zesde jaar en komen elkaar tegen. Niemand weet wat er aan de hand is. De toekomstige kinderen mogen niets tegen hun ouders zeggen over de toekomst, maar kunnen ze dat wel volhouden? En wat als de ouders erachter komen wat er later van hun gaat worden, dat sommige vriendschappen verbreken? En Voldemort is er ook nog. Kunnen ze hem tegenhouden?
    Rollen:

    Verleden:
    Zwadderich:

    Griffoendor:
    James Potter - JamesPotter - 6
    Lily Evans - Jovantos
    Sirius Black - LeoValdez


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Heden:
    Zwadderich:
    Draco Malfoy - Leora


    Griffoendor:
    Harry Potter - LeoValdez
    George Weasley - SphinxX
    Ginny Weasley - Leora
    Ralf Auron - SphinxX


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Toekomst:
    Zwadderich:
    Scorpius Malfoy - LeoValdez
    Campbell Saunders - Leora

    Griffoendor:
    Lily Potter - Pabu
    Albus Potter - SphinxX
    James Potter || Reservatie || Leora


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Leraren:

    Dezelfde persoon (bijv. Sneep of Sirius) kan door meer personen gespeeld worden. Dan is er een jonge en een oude ervan.

    Regels
    - Minsten 200 woorden per post. Een keertje wat minder mag, maar liever wel rond de 200
    - Niet andermans personage besturen, behalve met toestemming van de speler van die persoon
    - Waarschijnlijk blijven er veel rollen over die door niemand gespeeld worden. Dit is niet erg, die worden door iedereen bestuurd
    - Toekomstige kinderen weten de toekomst, de mensen uit het heden niet en de mensen uit het verleden weten al helemaal niets
    - Geen ruzie OOC, IC mag natuurlijk altijd (go drama)
    - OOC tussen haakjes
    - Probeer niet alleen maar Griffoendors aan te maken. Er zijn meer afdelingen
    - Geen perfecte personages, als ik iets over je personage zeg, dan zou het fijn zijn als je er iets aan doet
    - Om er toch een beetje vaart in te houden en ervoor te zorgen dat we niet op de eerste dag blijven hangen, begint er iedere week een nieuwe dag
    - Meldingen worden in het rood weergeven



    Speciale Functies:

    Zwerkbalteams:
    Zwadderich
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper: Scorpius Malfoy
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker: Draco Malfoy
    aanvoerder: Draco Malfoy


    Griffoendor
    Chaser 1: Lily Potter
    Chaser 2: James Potter
    Chaser 3: Ginny Weasley
    Keeper: Ron Weasley
    Beater 1: George Weasley
    Beater 2: Fred Weasley
    Seeker:
    aanvoerder: Ginny Weasley


    Huffelpuf
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper:
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker:
    aanvoerder:


    Ravenklauw
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper:
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker:
    aanvoerder:


    Klassenoudsten:

    Zwadderich
    Meisje:
    Jongen: Draco Malfoy


    Griffoendor
    Meisje: Hermione Granger
    Jongen: Ron Weasley


    Huffelpuf
    Meisje:
    Jongen:


    Ravenklauw
    Meisje:
    Jongen:


    Hoofdmonitoren:
    Meisje:
    Jongen:


    Andere Topics:


    Begin:
    Iedereen komt aan op het platform 9 3/4. Hou er rekening mee dat in het heden Voldemort al actief is en mensen dus bang zijn. Pas als ze in de trein stappen dan merken de tijdreizers dat ze in een andere tijd zijn (op het perron zijn ze dus nog niet in een andere tijd)
    Veel plezier!

    Updates:
    De trein komt aan bij het kasteel. De leerlingen kunnen uitstappen en naar de Grote Zaal gaan voor het feestmaal.

    Update 2:
    De volgende dag! De leerlingen die terug of verder in de tijd zijn gerezen worden opgeroepen om naar het kantoortje van Perkamentus te komen.

    [ bericht aangepast op 10 sep 2014 - 16:22 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Leora schreef:
    (...)

    Auch )'x dat is niet waar :p. Ik loop ook wel 'ns alleen.


    Ik ook wel maar ik snap Harry daarin wel.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Campbell Saunders

    ‘Geloof me; Camp. Ik wil het niet eens weten.’ Ik lachte zachtjes terwijl ik onafgebroken in zijn ogen staarde terwijl ik wist dat er lust in die van mij stonden die vraagde om een beantwoording. Tot er zachtjes een kreun mijn mond verliet toen hij op mijn lip beet en mijn ogen even daarbij sloot terwijl zijn lippen even op die van mij geplaatst werd.
    ‘Je hebt me al genoeg door de war gebracht.’ Hoorde ik hem murmelen terwijl zijn armen van mij heen vielen. ‘Je maakt me gek; Campbell.’ Ik lachte zachtjes voordat ik ademloos stil viel en naar hem staarde terwijl ik alleen maar kon denken aan zijn lichaamsgeur; zijn contouren en zijn lippen die ik wilde voelen. Ik heb letterlijk nog nooit zo erg iets gewild in mijn leven als dit en ergens beangstigde het me.
    ‘Geloof mij; George. Je maakt mij gekker dan ik jou maak.’ Fluisterde ik ademloos en automatisch drukte ik mijzelf weer tegen hem aan terwijl ik naar zijn hart luisterde die enorm snel ging wat een glimlach op mijn gezicht deed toveren terwijl ik mijn ogen dichtkneep. ‘Wees niet bang; je bent van míj en van míj alleen. Ik doe je niks.’ Ik deed zijn armen om mij heen waar ik zachtjes over wreef terwijl mijn handen even met de rand van zijn shirt gleden voor ik daar speels onder gleed. ‘Ik haat aanraken en aangeraakt worden maar nu lijkt dat allemaal verdwenen.’ Murmelde ik zachtjes terwijl ik mijzelf iets langer maakte om kusjes op zijn keel te planten terwijl mijn vingers speels rondjes draaide rond zijn navel.


    Onthou het; George. Jíj bent van Campbell.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Albus Severus Potter


    De portret die hij nog aan het kietelen was vloog open en nieuwsgierig keek ik erin.
    ‘Dat dacht ik al; ik vond al dat je een soort opfrisbeurt nodig had en wie ben ik als je liefste broer die je ooit heb gehad je dat niet te gunnen.’
    Even trok ik mijj wenkvrauwen op toen James begon te grijnzen en ik wist dat er weer wat aan kwam. Het is nu weg rennen of zijn slachtoffer wezen.
    ‘Sorry.’ zei hij.
    Vetbaasd keek ik hem aan maar kon net niet weg ronnen (dafuq) renden (dafuq xl) rennen doordat hij me mee de portret in sleurde en voordat ik om me heen kon kijken spoot hij een fles honing over me heen.
    'James!' Riep ik en wilde hem aanvallen maar voelde an een aantal soesjes op mijn lichaam ontploffen.
    'James,' riep ik weer en ontweek te laatte paar soesjes om een net gebakken taart uit de handen van een huiself te halen en gooide gauw een arm om James heen op de taart in zijn gezicht te drukken. Voor een aantal lange secondes bleef ik zo staan terwijl ik de taart steeds meer tegen hem aandrukte.
    'Niet leuk; James.' En ondanks die zijn brgin ik te lachen en liet de nu lege bord vallen.

    [ bericht aangepast op 8 sep 2014 - 21:15 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ginny Weasley

    ‘Die jongens, Albus en James. Ik weet niet of je het al weet, maar er zijn mensen uit het verleden en uit de toekomst gekomen. Mijn ouders en Sirius zijn er. En eh, Lily, Albus en James Potter mijn kinderen. En eh… Ook die van jou.’ Ik beet op mijn lip en hoewel ik hem wilde betrappen op een leugen met de glimlach op zijn gezicht wist ik dat het de waarheid was; maar drie kinderen? ‘Dus ehm wij gaan later trouwen en eh ik weet dat je Rons zusje bent en alles maar ik eh.. Wauw ik ben hier slecht in. Waar het op neer komt; ik vind je leuk Ginny.’ Ik zag zijn wangen rood kleuren en algauw volgde mijn wangen ook terwijl ik naar de grond staarde. Vond ik Albus leuk omdat hij een Harry was die ik kon krijgen of vond ik Albus leuk om Albus? Ergens wist ik dat het het eerste was maar ik durfde eigenlijk niet de eerste stap naar Harry te zetten. Gezien ik dat zes jaar geleden al geprobeerd had en sindsdien nooit zijn aandacht kreeg. Dit was gewoon te goed om waar te wezen.
    ‘Dus.. drie kinderen?’ mompelde ik maar zachtjes.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Harry Potter

    ‘Dus.. drie kinderen?’ Ik knik en ben stil. Het is ontzettend ongemakkelijk zo. Ik hoopte dat zij iets zou zeggen en dat ik me niet langer voor gek hoefde te zetten. Meisjes kunnen zo ingewikkeld zijn. Als ik anderen moet geloven is ze al zes jaar verliefd op me; waarom zegt ze nu dan niks? Als het een tijdje stil is geweest besluit ik dat ik of iets moet gaan zeggen of weg moet gaan. Het tweede lijkt me dom, want ik heb haar net verteld dat ik haar leuk vind. Dan maar iets zeggen.
    'Blijkbaar hebben we onze kinderen Albus, James en Lily genoemd...' Ik kan mezelf wel vervloeken, wat ben ik dom bezig. Met mijn hand pak ik de hare vast. Misschien vindt ze me wel helemaal niet leuk meer en verpest ik hierdoor alles. Ook wordt Ron dan waarschijnlijk boos op me en daar heb ik geen zin in maar ik moet iets doen. Even twijfel ik, maar dan druk ik zonder er nog over na te denken mijn lippen op de hare


    Spoiler alert: you will save yourself

    James Sirius Potter

    ‘James!’ ik klapte dubbel van het lachen wat mij op ten duur kwam te staan gezien Albus een arm om me heen gooide en ik een romerig mengsel in mijn gezicht kreeg en mijn zicht belemmerd werd.
    ‘Niet leuk; James.’ Door zijn lach smeerde ik het witte spul bij mijn ogen weg en staarde hem vanuit een masker aan. ‘Uch.’ Wist er uit mijn mond te verdwijnen voordat er allerlei taart in mijn mond gleed. Ik deed mijn ogen dicht en wreef met mijn mouw al het meuk van mijn gezicht en greep naar twee slagroom spuiten die ik over Albus heen spoot terwijl ik alsof het een echt duel door de lucht vloog terwijl ik bleef spuiten tot ze leeg waren en snel ze op de grond dropte en met volle vaart naar de moorkoppen , zo groot als bloemkolen greep en vanachter een keukenbank op Albus gooide terwijl er een brede grijns mijn mond sierde.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Oh god James :'')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    LeoValdez schreef:
    Harry Potter

    ‘Dus.. drie kinderen?’ Ik knik en ben stil. Het is ontzettend ongemakkelijk zo. Ik hoopte dat zij iets zou zeggen en dat ik me niet langer voor gek hoefde te zetten. Meisjes kunnen zo ingewikkeld zijn. Als ik anderen moet geloven is ze al zes jaar verliefd op me; waarom zegt ze nu dan niks? Als het een tijdje stil is geweest besluit ik dat ik of iets moet gaan zeggen of weg moet gaan. Het tweede lijkt me dom, want ik heb haar net verteld dat ik haar leuk vind. Dan maar iets zeggen.
    'Blijkbaar hebben we onze kinderen Albus, James en Lily genoemd...' Ik kan mezelf wel vervloeken, wat ben ik dom bezig. Met mijn hand pak ik de hare vast. Misschien vindt ze me wel helemaal niet leuk meer en verpest ik hierdoor alles. Ook wordt Ron dan waarschijnlijk boos op me en daar heb ik geen zin in maar ik moet iets doen. Even twijfel ik, maar dan druk ik zonder er nog over na te denken mijn lippen op de hare


    ohgod :'3 waarom maak je me het altijd zo moeilijk Lindeee xD


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    ohgod :'3 waarom maak je me het altijd zo moeilijk Lindeee xD


    Omdat ik dat leuk vind :Y)


    Spoiler alert: you will save yourself

    Albus Severus Potter

    ‘Uch.’ hoorde ik James mompelen en lachend draaide ik me om om een stukje weg te lopen.
    'Sorry.' Zei ik er nig achter en alsof dit alles nirt genieg was draaide ik me om en zag ik slagroom op me af komen.
    'Verd- James- Merlin!' Sputterde ik door en verdedigde ik mezelf met mijn handen. Toen het slagroom verdween keek ik verbaasd naar mijn handen die onder het slagroom zaten die ik wat begon te likken tot ik moorkoppen op me af zag vliegen die ik snel ontweek en een hakmes van de aanrecht naast me greep en het naar James stak.
    'James- genoeg.' Zei ik en kon de lach nog net niet onderdrukken.
    'We maken een bende hier, ook van onszelf. Verdomme het begon met een pompoenensap; sorry daarvoor: is het nu goed James?' Ik legde de mes weer terug en liep naar een rekje met handoeken toe waar ik ee twee uit haalde. Met de een veegde ik al het spul van me gezicht af die ik naar een willekeurige kant toe gooien en met de andere liep ik richting James toe en met een grinnik duwde ik die in zijn gezicht waar ik wild aan veegde en het in zijn armen losliet om naar een kraan toe te lopen en een glaasje water voor mezelf inschonk.
    'Tenminste is het geen pompenensap.' Murmelde ik er tussen door en legde mijn beker weer terug.


    Voordat het te geweldadig gaat worden :p


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Aaah spelbreker =3'


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    James Sirius Potter

    ‘James- Genoeg.’ Ik keek met grote ogen naar het hakmes die hij beet had gepakt en verstopte me gauw weer achter het aanrecht. ‘We maken een bende hier, ook van onszelf. Verdomme het begon met een pompoensapl is het nu goed James?’ Ik hoorde zijn stappen dichtbij komen en snel stond ik op; klaar om weg te rennen maar in plaats daarvan werd er een handdoek in mijn gezicht geduwd waar ruw in gevreeft werd waardoor ik mijn hoofd automatisch terug trok terwijl hij naar de kraan liep en ik snel mijn gezicht schoon boende hoewel het enorm plakkerig bleef. ‘Tenminste is het gene pompoensap.’ Hoorde ik Albus murmelen en snel keek ik om mij heen. Zo gemakkelijk kwam hij niet van mij af. Mijn blik gleed naar een citroen-merengue taart en hoewel het geen slagroom taart was wist ik zeker dat deze ook compleet voldeed als wraak. Ik pakte hem en liep achterbaks naar Albus toe met de taart achter mijn rug en keek hem met een grijns aan. ‘Mijn vergiffenis jegens jouw fatale actie is nog niet gegeven.’ Met dat haalde ik vliegensvlug de taart achter mijn rug vandaan en drukte hem zo snel in zijn gezicht waardoor ik mijn evenwicht verloor en regelrecht met de taart op Albus viel en door mijn lach belemmerde het om van Albus op te staan waardoor ik zachtjes de taartspul uit zijn ogen wreef en automatisch mijn hand over zijn gezicht gleed tot naar zijn lippen die ik taartvrij maakte met mijn hand terwijl ik met mijn duim nog een keer teder over zijn lippen streek voordat ik mijn lippen op zijn onderlip drukte en mijn ogen sloot terwijl er een raar gevoel door mijn lichaam suisde voordat ik verward mijn lippen van die van hem afhaalde en onze lippen maar voor slechts twee millimeter gescheiden bleven terwijl ik van zijn lippen naar zijn ogen keek en met moeite een glimlach rond mijn gezicht toverde en de verwardheid naar de achtergrond drukte. ‘Nu heb je iets anders om aan mam te denken.’ Fluisterde ik ietwat schor en stond op terwijl ik hem overeind trok.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    James logica: Albus mag niet verliefd zijn op zijn moeder dus moet hij maar verliefd zijn op zijn broer.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Oh god =]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    haha XD James is gewoon uber slim :'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya