• Hier is ie dan, het grote Hobbit fan topic! Deel hier alles wat met The hobbit te maken heeft. Gifs, foto's, quotes, verhalen, quizzen, alles mag! Ook is dit een leuke plek om te praten met andere Hobbit fans.

    Omdat "The Battle of the Five Armies nog niet in de bioscoop is en sommige het boek niet hebben gelezen, werken wij met de spoiler knop. Dit houd in, dat als je iets spoiled, je het tussen [ spoiler][/ spoiler] zet. Dit is voorlopig even zo, maar zal worden verandert zodra de film niet meer speelt.


    Overigens is het de bedoeling dat we het gezellig houden. Ruzies mogen lekker in elkaars Pb of Gb. Feanor zal mij helpen het topic een beetje in de gaten te houden.









    ''Far over the misty mountains cold,
    To dungeons deep and caverns old,
    We must away, ere bre'ak of day,
    To find our long forgotten gold.

    The pines were roaring on the height,
    The winds were moaning in the night,
    The fire was red, it flaming spread,
    The trees like torches blazed with light."






    Hobbit quizzen:

    Plaats je Hobbit stories en quizen, dan komen deze erbij te staan.



    De andere topic's
    Topic 1Topic 2Topic 3Topic 4Topic 5Topic 6Topic 7Topic 8Topic 9Topic 10Topic 11Topic 12Topic 13Topic 14Topic 15Topic 16Topic 17Topic 18Topic 19Topic 20Topic 21Topic 22Topic 23Topic 24
    Topic 25Topic 26Topic 27Topic 28Topic 29Topic 30Topic 31Topic 32Topic 33Topic 34 Topic 35Topic 36Topic 37Topic 38Topic 39Topic 40Topic 41Topic 42Topic 43Topic 44Topic 45

    [ bericht aangepast op 5 sep 2014 - 17:16 ]


    You can't touch music but music touch you

    Feanor schreef:
    (...)
    Ik begrijp je helemaal, ik heb precies dat met mijn verhalen en tekeningen. Maar neem het maar van deze eerlijke meid ;)
    je hebt echt talent :D


    dankjewel. :]

    [ bericht aangepast op 5 sep 2014 - 16:29 ]


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Stapper schreef:
    (...)

    dankjewel. :]

    ;)

    btw ik vond dit op facebook :D


    Saruman is wel heel populair


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf



    Viggo Mortensen is the best. :9~ En toch jammer datie niet in the Hobbit zit! ;d


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Feanor schreef:
    (...)
    ;)

    btw ik vond dit op facebook :D


    Saruman is wel heel populair


    Haha, vett!


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.



    (H)


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Stapper schreef:



    Viggo Mortensen is the best. :9~ En toch jammer datie niet in the Hobbit zit! ;d


    Ik denk ook wel dat het lastig was geweest om Aragorn erin te verwerken. :'p


    Every villain is a hero in his own mind.

    Stapper schreef:



    (H)

    We love you too ;)


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Peredhel schreef:
    (...)

    Ik denk ook wel dat het lastig was geweest om Aragorn erin te verwerken. :'p

    heel lastig, Aragorn is tien of twintig geloof ik in de hobbit


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Feanor schreef:
    (...)
    heel lastig, Aragorn is tien of twintig geloof ik in de hobbit


    O! Dat is toch de perfecte leeftijd om mij te ontmoeten.. Dan.. Hmmmm... Nomnomnom, -droomt weg bij de gedachten van een eigen Aragorn-.

    O, sorry. Ik houd mn fantasie voor me. x] Maar ik wil best een 20-jarige Aragorn hoor.. :9~
    Alleen wel lastig ja.. En gewoon ook goed van Viggo datie nee zegt. Viggo is goed <3.


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Feanor schreef:
    (...)
    heel lastig, Aragorn is tien of twintig geloof ik in de hobbit


    Inderdaad. Dan had Viggo dat niet meer kunnen spelen. :'p
    Maar daarnaast, heeft hij hier ook nog niet echt een rol en het was vreemd geweest - vind ik - als ze Legolas hadden weggelaten.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Stapper schreef:
    (...)

    O! Dat is toch de perfecte leeftijd om mij te ontmoeten.. Dan.. Hmmmm... Nomnomnom, -droomt weg bij de gedachten van een eigen Aragorn-.

    O, sorry. Ik houd mn fantasie voor me. x] Maar ik wil best een 20-jarige Aragorn hoor.. :9~
    Alleen wel lastig ja.. En gewoon ook goed van Viggo datie nee zegt. Viggo is goed <3.

    Ik ook, hehe, alleen ik heb mijn oog op een ander gezet hahahahaha :D
    en hij is zeker goed, beste van allemaal, zou hem best als Broer willen :D


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Feanor schreef:
    (...)
    Ik ook, hehe, alleen ik heb mijn oog op een ander gezet hahahahaha :D
    en hij is zeker goed, beste van allemaal, zou hem best als Broer willen :D


    Ik heb eigenlijk ook niet echt een favoriet.
    Ik houd van Aragorn, Boromir en Legolas. Maar alledrie op een andere manier. Noujaa.. Wel op dezelfde manier, maar ze zijn alledrie zo anders!
    En Gimli en Samwise en Peregrin en Meriadoc vind ik ook geweldig, maar die wel op n andere manier als Aragorn x].

    Pffftt.. Als je één iemand mocht kiezen van the Hobbit of Lord of the Rings om voor een dag te ontmoeten, wie koos je dan? ;d


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Peredhel schreef:
    (...)

    Inderdaad. Dan had Viggo dat niet meer kunnen spelen. :'p
    Maar daarnaast, heeft hij hier ook nog niet echt een rol en het was vreemd geweest - vind ik - als ze Legolas hadden weggelaten.


    Hahaha. Moetie op z'n knieën, al zn rimpels ingetrokken en zn baard afscheren en weet ik veel wat. x]. Humor!
    Ajohh.. De dwergen en Hobbits kunnen klein lijken, de Elfen zien eruit als de meestprachtige wezens op aarde en de Orks als de meest afschuwelijke mormels op aarde.. Dan kunnen ze knappe Viggo ook wel als een twintigjarige neerzetten! :Y)
    Maar dan was nog de vraag wat hij voorn meerwaarde had, om zomaar plots in het verhaal te zitten. ;d


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    -Lanthir


    WOAAAAAAHHHHH O.O
    We zijn weer terug vanuit de prehistorie mensen. Die username had ik heel lang geleden xd


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Stapper schreef:
    (...)

    Ik heb eigenlijk ook niet echt een favoriet.
    Ik houd van Aragorn, Boromir en Legolas. Maar alledrie op een andere manier. Noujaa.. Wel op dezelfde manier, maar ze zijn alledrie zo anders!
    En Gimli en Samwise en Peregrin en Meriadoc vind ik ook geweldig, maar die wel op n andere manier als Aragorn x].

    Pffftt.. Als je één iemand mocht kiezen van the Hobbit of Lord of the Rings om voor een dag te ontmoeten, wie koos je dan? ;d

    Mmm moeilijk, van de hobbit Thorin
    en the lord of the rings of Aragorn of Fëanor, hij is echt geniaal
    dit is heel moeilijk


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf