• Hier is ie dan, het grote Hobbit fan topic! Deel hier alles wat met The hobbit te maken heeft. Gifs, foto's, quotes, verhalen, quizzen, alles mag! Ook is dit een leuke plek om te praten met andere Hobbit fans.

    Omdat "The Battle of the Five Armies nog niet in de bioscoop is en sommige het boek niet hebben gelezen, werken wij met de spoiler knop. Dit houd in, dat als je iets spoiled, je het tussen [ spoiler][/ spoiler] zet. Dit is voorlopig even zo, maar zal worden verandert zodra de film niet meer speelt.


    Overigens is het de bedoeling dat we het gezellig houden. Ruzies mogen lekker in elkaars Pb of Gb. Feanor zal mij helpen het topic een beetje in de gaten te houden.









    ''Far over the misty mountains cold,
    To dungeons deep and caverns old,
    We must away, ere bre'ak of day,
    To find our long forgotten gold.

    The pines were roaring on the height,
    The winds were moaning in the night,
    The fire was red, it flaming spread,
    The trees like torches blazed with light."






    Hobbit quizzen:

    Plaats je Hobbit stories en quizen, dan komen deze erbij te staan.



    De andere topic's
    Topic 1Topic 2Topic 3Topic 4Topic 5Topic 6Topic 7Topic 8Topic 9Topic 10Topic 11Topic 12Topic 13Topic 14Topic 15Topic 16Topic 17Topic 18Topic 19Topic 20Topic 21Topic 22Topic 23Topic 24
    Topic 25Topic 26Topic 27Topic 28Topic 29Topic 30Topic 31Topic 32Topic 33Topic 34 Topic 35Topic 36Topic 37Topic 38Topic 39Topic 40Topic 41Topic 42Topic 43Topic 44Topic 45

    [ bericht aangepast op 5 sep 2014 - 17:16 ]


    You can't touch music but music touch you

    Naharis schreef:
    (...)

    WOAAAAAAHHHHH O.O
    We zijn weer terug vanuit de prehistorie mensen. Die username had ik heel lang geleden xd

    Lanthi, meis we hebbe je gemist :D, ik al helemaal :D


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Feanor schreef:
    (...)
    Lanthi, meis we hebbe je gemist :D, ik al helemaal :D


    Noem me maar gewoon Julia (nerd)
    Zo noemen vrienden van me uit andere topics me ook :3


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Naharis schreef:
    (...)

    Noem me maar gewoon Julia (nerd)
    Zo noemen vrienden van me uit andere topics me ook :3

    Oke :D


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Feanor schreef:
    (...)
    Mmm moeilijk, van de hobbit Thorin
    en the lord of the rings of Aragorn of Fëanor, hij is echt geniaal
    dit is heel moeilijk


    Ja, lastig he!
    Ik zou Gandalf ook best graag willen ontmoeten.. Gewoon omdatie zo wijs en vriendelijk is enzo. En Gimli, omdatie geweldig grappig is. Of Peregrin of Meriadoc, omdat ze zo schattig zijn. En Samwise, omdat ik hem wil vertellen datie stom is datie zo trouw is! En Legolas, omdatie zo ontzettend knap is. Boromir, omdat ik hem geweldig vind en hij gewoon goed is! En Aragorn, omdat.. Tjahh.. Hij Aragorn is!
    En Thorin, omdat hij leuk is en dan kunnen we zingen! x] En Fili, omdat ik hem leuker vind als zn broer, of Balin! Omdatie zo lekker wijs is en rustig. Bofur, want die heeft tenminste een beetje humor. Bombur, want dan kunnen we gezellig samen eten. Bifur, omdat ik ondertussen wel benieuwd ben naar het verhaal achter de bijl in zijn hoofd en waaromie zo stil is (ik heb altijd al een voorkeur voor Bifur gehad ;$. Of Thranduil, omdatie zo perfectleuk is en gewoon voor Legolas gezorgd heeft haha x]. Of Radagast! Omdat hij zo lief is voor dieren <3. O, ik hou van Radagast..
    Maar Elrond wil ik ook wel ontmoeten! Elrond is bijzonder, speciaal.. Geweldig! ;o Of Saruman, gewoon omdat het vet is om de vijand te ontmoeten haha. En Smaug, dan wil ik een rondje vliegen! ;D

    Ok. Volgens mij.... Kan ik beter een dagje hun kant op gaan, in plaats van andersom! :Y). Wie gaat er mee?

    [ bericht aangepast op 5 sep 2014 - 16:49 ]


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Feanor schreef:
    (...)
    Oke :D



    BAHWM, IK BEN EEN GEWELDIGE VECHTER. YEAH! EN IK BEN KONINKLIJK! En een man, maar dat terzijde.


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Stapper schreef:
    (...)

    Ja, lastig he!
    Ik zou Gandalf ook best graag willen ontmoeten.. Gewoon omdatie zo wijs en vriendelijk is enzo. En Gimli, omdatie geweldig grappig is. Of Peregrin of Meriadoc, omdat ze zo schattig zijn. En Samwise, omdat ik hem wil vertellen datie stom is datie zo trouw is! En Legolas, omdatie zo ontzettend knap is. Boromir, omdat ik hem geweldig vind en hij gewoon goed is! En Aragorn, omdat.. Tjahh.. Hij Aragorn is!
    En Thorin, omdat hij leuk is en dan kunnen we zingen! x] En Fili, omdat ik hem leuker vind als zn broer, of Balin! Omdatie zo lekker wijs is en rustig. Bofur, want die heeft tenminste een beetje humor. Bombur, want dan kunnen we gezellig samen eten. Bifur, omdat ik ondertussen wel benieuwd ben naar het verhaal achter de bijl in zijn hoofd en waaromie zo stil is (ik heb altijd al een voorkeur voor Bifur gehad ;$. Of Thranduil, omdatie zo perfectleuk is en gewoon voor Legolas gezorgd heeft haha x]. Of Radagast! Omdat hij zo lief is voor dieren <3. O, ik hou van Radagast..
    Maar Elrond wil ik ook wel ontmoeten! Elrond is bijzonder, speciaal.. Geweldig! ;o Of Saruman, gewoon omdat het vet is om de vijand te ontmoeten haha. En Smaug, dan wil ik een rondje vliegen! ;D

    Ok. Volgens mij.... Kan ik beter een dagje hun kant op gaan, in plaats van andersom! :Y). Wie gaat er mee?


    Jup, heel lastig,

    Oh kan ik mee, dan kom ik alleen niet meer thuis, maar blijf ik daar wonen :D


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Naharis schreef:
    (...)

    BAHWM, IK BEN EEN GEWELDIGE VECHTER. YEAH! EN IK BEN KONINKLIJK! En een man, maar dat terzijde.

    Just new it, ;)

    hihi


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Feanor schreef:
    (...)
    Just new it, ;)

    hihi



    Wieeehhhh....
    Deze kan je op twee manieren zien :3
    Maar ik vind het het grappigst dat Thrandy's naam als onbekend wordt weergeven xd


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Feanor schreef:
    (...)
    Just new it, ;)

    hihi



    Ah! Dat kopje van Thorin :9~ .

    Heb echt zin in vanavond, om de film te kijken met mn vriendin x]. Ik zag dr net al even en toen baalde ze al; "DRIE UUR?! Moet ik DRIE uur naar vage Dwergen kijken? En een of andere Mommit? Wat? Hobbit? O. Wat gaan ze doen dan, in die drie uur? Of is het met pauze?"
    Haha. Stomkind x]. Ik snap nog steeds niet dat wij vriendinnen zijn.. Echt niet. Ze weet niet ééns wat een Hobbit is!


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Stapper schreef:
    (...)

    Ah! Dat kopje van Thorin :9~ .

    Heb echt zin in vanavond, om de film te kijken met mn vriendin x]. Ik zag dr net al even en toen baalde ze al; "DRIE UUR?! Moet ik DRIE uur naar vage Dwergen kijken? En een of andere Mommit? Wat? Hobbit? O. Wat gaan ze doen dan, in die drie uur? Of is het met pauze?"
    Haha. Stomkind x]. Ik snap nog steeds niet dat wij vriendinnen zijn.. Echt niet. Ze weet niet ééns wat een Hobbit is!

    Face palm


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Stapper schreef:
    (...)

    Ah! Dat kopje van Thorin :9~ .

    Heb echt zin in vanavond, om de film te kijken met mn vriendin x]. Ik zag dr net al even en toen baalde ze al; "DRIE UUR?! Moet ik DRIE uur naar vage Dwergen kijken? En een of andere Mommit? Wat? Hobbit? O. Wat gaan ze doen dan, in die drie uur? Of is het met pauze?"
    Haha. Stomkind x]. Ik snap nog steeds niet dat wij vriendinnen zijn.. Echt niet. Ze weet niet ééns wat een Hobbit is!


    Hahahahaha :'D
    Ik heb ook alleen maar Hobbit-haters als vrienden. Echt erg.


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Naharis schreef:
    (...)

    Hahahahaha :'D
    Ik heb ook alleen maar Hobbit-haters als vrienden. Echt erg.


    Nou, haters is misschien een te groot woord voor mijn vriendinnen.. Ik heb er één die ook wel een beetje van dit soort films houd, maar ze naar één of twee keer wel heeft gezien voor tien jaar. En daarna wilt ze 'm best nog een keer met me kijken. Maar daar blijft het bij.
    De andere twee houden van za'doekfilms, van die films waar ze constant om moeten huilen of bij wegzwijmelen. Zij hadden nog nooit van een Hobbit gehoord voordat ze mij kenden en kende alleen de dwergen van sneeuwwitje. Bovendien vinden ze elfen niet knap, want mannen horen geen lange haren te hebben.

    En vandaag vroeg ik aan mijn vriendin die straks dus komt kijken, hoe het kan dat wij al jarenlang zo goed bevriend zijn. Want werkelijk ál onze interesses zijn anders. Maar ik denk dat júist daarom wij vriendinnen zijn. En omdat ik soms zo'n zadoekfilm voor haar kijk en zij soms voor mij zo'n "ouderwetsefilm met ridders" kijkt. x]


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Feanor schreef:



    O die is echt leuk! _O_
    Supergaaf!


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Feanor schreef:
    (...)
    Jup, heel lastig,

    Oh kan ik mee, dan kom ik alleen niet meer thuis, maar blijf ik daar wonen :D

    ZEEEGGG IK WORD EEN ELF EN EEN DWERG EN EEN HOBBIT EN EEN HEKS TEGELIJK COUNT ME INNNN
    Chris the... Purple? x'D


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }