• The Nightclub!




    Life doesn't stop for anybody. And neither does the melodies and the beats of the songs. Come join us and get lost in the music. The night is still young. Make sure you're best dressed, but not too overdone. We're gonna live it up. Take a drink and party until the sun rises. We are the nightclub. Who says being awake at night is lonely? When the sun goes down, make sure you're ready to party like we're forever young.

    The Guest list.
    Aldea • Gail • Smirnoff-vodka • 18 •
    Soe • Sylvie • Kinderchampagne • 20 •
    Galeanthropy • Erieka • Smirnoff ice & WKD • 18 •
    Escapism • Yolanda • Bacardi-cola • 17 •
    Brownstone • Lotta • Ice Tea • 12 •
    Avus • Saartje • Jillz • 16 •
    Barlliams • Kim • Appelsap • 17 •
    Leshley • Jaimy • Passoa • 17 •
    Saisons • Aline • Appelsap • 14 •
    Handles • Nikki • Captain Morgan • 22 •
    Pura • Merel • Ouzo • 15 •
    Stradlin • Xanthe • Gin-tonic • 16 •
    Labonair • Miriam • Ice Thea • 15 •
    Debbaut • Jarne • Politie-inspecteur • 15 •
    Tahereh • Eva • Amaretto • 14 •



    Song of the night: P!nk > You + Me

    [ bericht aangepast op 10 sep 2014 - 19:33 ]


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Dankjeweel, je bent echt een schat!


    Your make-up is terrible

    Handles schreef:
    Dankjeweel, je bent echt een schat!

    Als jij het zegt.. (A)
    Mijn moeder zei vanochtend al zoiets soortgelijks tegen me. Het ging erom dat ik brood voor mijn jongste broer alvast op de tafel had neergelegd voor het ontbijt, terwijl ikzelf het laatste sneetje van het oude brood had.
    Toen mijn moeder zag dat ik het brood had neergelegd, zei ze dat dat heel lief van me was en dat mijn oudste broer alleen aan zichzelf zou denken en niks zou neerleggen voor een ander.
    Maar iets neerleggen voor een ander is toch een kleine moeite, dus zo lief vond ik het ook weer niet. Ik vond dat dat normaal gedrag was.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Mijn account in een nieuw jasje gestoken (:

    Klikkerdeklik Nieuwe username topic c:

    Gosh, ik haat een sollicitatiebrief schrijven


    16 - 09 - '17

    Naahw. Heb je al op internet gezocht naar een paar voorbeelden? (:

    Saisons schreef:
    Naahw. Heb je al op internet gezocht naar een paar voorbeelden? (:


    Ja, maar normaal moet ik het kunnen aangezien we dat op school ook moesten oefenen om voorbereid te zijn. Ik ben alleen onzeker over mezelf aanbieden, snap je. Ik weet niet als alles wel duidelijk en goed genoeg overkomt of aanspreekt. Dat is het kutte. Voorlopig ben ik klaar, maar ik ga de brief toch laten nalezen door mijn moeder voordat ik het opstuur.


    16 - 09 - '17

    Foei foei, die jeugd van tegenwoordig kent geen schande meer denk ik. (voel je niet aangesproken!)

    [ bericht aangepast op 9 sep 2014 - 17:40 ]


    16 - 09 - '17

    Soe schreef:
    Foei foei, die jeugd van tegenwoordig kent geen schande meer denk ik. (voel je niet aangesproken!)


    Waar heb je het over? :Y)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Wat zouden jullie doen? :Y) Ik ben dus in december jarig en wil dan dus mijn feestje houden blabla.
    Maar goed, van het ''vriendengroepje'' die ik hier in de buurt heb wil ik van de 8, slechts 2 personen uitnodigen. Verder Q'ers die al eens bij mij zijn geweest hebben zelf al aangegeven weer te willen komen. Dus die nodig ik ook uit.

    Maar nu nodigt zo'n meisje van dat ''vriendengroepje'' mij uit voor haar verjaardagsfeest. Al die mensen van het ''vriendengroepje'' zie ik ook alleen maar met hun verjaardag en verder allleen de 2 die ik wel uitnodig spreek en zie ik wel iets vaker.
    Maar ik heb niet zo'n zin om naar haar verjaardagsfeest te gaan. Maar moet ik haar nou dan alsnog toch wél uitnodigen? En dan ook een andere jongen, want die is vlak na haar jarig en zal vast ook zijn verjaardagsfeest wel binennkort gaan vieren en me ook uitnodigen. :/


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    OMG! P!nk heeft een nieuw nummer uitgebracht;



    Love it already!


    26 - 02 - '16

    Wie heeft dit topic eigenlijk gestart/bedacht?

    @ Yolanda, ik heb werkelijk geen idee... Als je niet wilt, moet je niet gaan en enkel de mensen uitnodigen die je graag op je verjaardag hebt.


    Your make-up is terrible

    Handles schreef:
    Wie heeft dit topic eigenlijk gestart/bedacht?

    @ Yolanda, ik heb werkelijk geen idee... Als je niet wilt, moet je niet gaan en enkel de mensen uitnodigen die je graag op je verjaardag hebt.

    Gail (Aldea), denk ik.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    ^^^^Uh. Je zou tegen die "vriendin" kunnen zeggen dat je al naar de verjaardag van een familielid gaat. Dan hoef je tenminste niet naar haar feestje toe.
    En dan hoef je dat meisje en die jongen dus ook niet voor je verjaardag uit te nodigen.

    [ bericht aangepast op 9 sep 2014 - 19:20 ]


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Brownstone schreef:
    (...)
    Gail (Aldea), denk ik.

    Yup, ik *O* Met grote enthousiasme van Sylvie though xp


    -