• The Nightclub!




    Life doesn't stop for anybody. And neither does the melodies and the beats of the songs. Come join us and get lost in the music. The night is still young. Make sure you're best dressed, but not too overdone. We're gonna live it up. Take a drink and party until the sun rises. We are the nightclub. Who says being awake at night is lonely? When the sun goes down, make sure you're ready to party like we're forever young.

    The Guest list.
    Aldea • Gail • Smirnoff-vodka • 18 •
    Soe • Sylvie • Kinderchampagne • 20 •
    Galeanthropy • Erieka • Smirnoff ice & WKD • 18 •
    Escapism • Yolanda • Bacardi-cola • 17 •
    Brownstone • Lotta • Ice Tea • 12 •
    Avus • Saartje • Jillz • 16 •
    Barlliams • Kim • Appelsap • 17 •
    Leshley • Jaimy • Passoa • 17 •
    Saisons • Aline • Appelsap • 14 •
    Handles • Nikki • Captain Morgan • 22 •
    Pura • Merel • Ouzo • 15 •
    Stradlin • Xanthe • Gin-tonic • 16 •
    Labonair • Miriam • Ice Thea • 15 •
    Debbaut • Jarne • Politie-inspecteur • 15 •
    Tahereh • Eva • Amaretto • 14 •



    Song of the night: P!nk > You + Me

    [ bericht aangepast op 10 sep 2014 - 19:33 ]


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Escapism schreef:
    Wat zouden jullie doen? :Y) Ik ben dus in december jarig en wil dan dus mijn feestje houden blabla.
    Maar goed, van het ''vriendengroepje'' die ik hier in de buurt heb wil ik van de 8, slechts 2 personen uitnodigen. Verder Q'ers die al eens bij mij zijn geweest hebben zelf al aangegeven weer te willen komen. Dus die nodig ik ook uit.

    Maar nu nodigt zo'n meisje van dat ''vriendengroepje'' mij uit voor haar verjaardagsfeest. Al die mensen van het ''vriendengroepje'' zie ik ook alleen maar met hun verjaardag en verder allleen de 2 die ik wel uitnodig spreek en zie ik wel iets vaker.
    Maar ik heb niet zo'n zin om naar haar verjaardagsfeest te gaan. Maar moet ik haar nou dan alsnog toch wél uitnodigen? En dan ook een andere jongen, want die is vlak na haar jarig en zal vast ook zijn verjaardagsfeest wel binennkort gaan vieren en me ook uitnodigen. :/

    Meh, wat lastig. T Is wel beetje rot voor die mensen als zij jou uitnodigen en jij op jouw beurt hun niet uitnodigd. Of je gaat of niet is een heel ander verhaal. Maar aan de andere kant: het is ook best rot voor jou. (K) Meh, ik weet t niet D:


    -

    Ik ben trainen.
    Tot over een uur of twee.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Aldea schreef:
    (...)
    Yup, ik *O* Met grote enthousiasme van Sylvie though xp


    Whooh. *O*


    Your make-up is terrible

    @Iedereen die net reageerde op mijn vraag:
    Ik ga sowieso niet naar hun verjaardagen. Want ik ben eigenlijk wel klaar met ze, haha. Daar hoef ik ook geen smoes voor te hebben of zoiets, want ik heb sowieso altijd op de vrijdag wel een drukke planning. En laten bijna al hun feestjes op de vrijdag zijn. :'D HAHA
    Maar omdat zij mij uitnodigen krijg ik het gevoel dat ik hun ook uit moet nodigen. Mara ik had het er net met mama over en die zegt dat als ik ook niet naar hun verjaardag ga, ik hun ook niet op de mijne hoef uit te nodigen.

    Ik weet nu al dat ze boos op me zullen worden, maar goed. Heb ik er wel voor over als ik dan alsnog wel een leuk feest heb. x) hahahaha


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    When sexting goes wrong HAHAHA :'D


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Geen idee of ik het al had gezegd hier ook, maar van woensdag tot vrijdag ben ik afwezig. Nah, reken tot zaterdag hahah. :3

    Pura schreef:
    Geen idee of ik het al had gezegd hier ook, maar van woensdag tot vrijdag ben ik afwezig. Nah, reken tot zaterdag hahah. :3


    Begeleider zijn op zo'n kamp toch? ^^ Veel plezier! :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Hey hoi, jongens en meisjes (:
    Er is op Jarne na geen jongen hier, toch? :'D

    Hai. (:

    Jullie kunnen de awards denk ik beter zonder mij doen, want ik ken de meesten van jullie nog niet echt goed. ^^ Over een tijdje vast wel meer, maar ik zou niet weten wat ik nu zou moeten invullen bij het lijsje voor de awards, haha.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Escapism schreef:
    When sexting goes wrong HAHAHA :'D


    HAHA. :'D


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Hey Mirrie ^^

    Oh ja, ik moet die awards ook nog invullen :'D Ik al er nu direct even tijd voor nemen.

    Alinie. <3


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Nu ga ik iedereens profiel even stalken :3

    Mirrieee <3