• The Nightclub!




    Life doesn't stop for anybody. And neither does the melodies and the beats of the songs. Come join us and get lost in the music. The night is still young. Make sure you're best dressed, but not too overdone. We're gonna live it up. Take a drink and party until the sun rises. We are the nightclub. Who says being awake at night is lonely? When the sun goes down, make sure you're ready to party like we're forever young.

    The Guest list.
    Aldea • Gail • Smirnoff-vodka • 18 •
    Soe • Sylvie • Kinderchampagne • 20 •
    Galeanthropy • Erieka • Smirnoff ice & WKD • 18 •
    Escapism • Yolanda • Bacardi-cola • 17 •
    Brownstone • Lotta • Ice Tea • 12 •
    Avus • Saartje • Jillz • 16 •
    Barlliams • Kim • Appelsap • 17 •
    Leshley • Jaimy • Passoa • 17 •
    Saisons • Aline • Appelsap • 14 •
    Handles • Nikki • Captain Morgan • 22 •
    Pura • Merel • Ouzo • 15 •
    Stradlin • Xanthe • Gin-tonic • 16 •
    Labonair • Miriam • Ice Thea • 15 •
    Debbaut • Jarne • Politie-inspecteur • 15 •
    Tahereh • Eva • Amaretto • 14 •



    Song of the night: P!nk > You + Me

    [ bericht aangepast op 10 sep 2014 - 19:33 ]


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Ik ship heel andere dingen, hehe. :Y)


    Your make-up is terrible

    Brownstone schreef:
    Nou nee, ik heb liever five months of winter, hoor. Ik ben dol op de winter. *O*

    Ik heb nog nooit winter meegemaakt (no_chears) Lijkt me wel mooi, al die sneeuw.


    -

    Debbaut schreef:
    Wie wil een deel van m'n verhaal beoordelen?(proloog + hoofdstuk 1)
    Ik ben benieuwd wat het publiek vindt.:W


    Ja, ik!


    16 - 09 - '17

    Aldea schreef:
    (...)
    Ik heb nog nooit winter meegemaakt (no_chears) Lijkt me wel mooi, al die sneeuw.
    Vorig jaar was er geen sneeuw te zien --'


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Noooo, mijn Netflix is bijna afgelopen. ;c


    Your make-up is terrible

    Stradlin schreef:
    (...)Vorig jaar was er geen sneeuw te zien --'

    Meh, dat suuuucks. ;(


    -

    Meh, ik ben het nieuwe updates bij sims freeplay echt zat. Je kan coole attracties bouwen, maar dan heb je orbs nodig. (Die duren werkelijk waar MAANDEN om af te ronden en je sims gaan ook nog eens dood.) En om het erger te maken, als je klaar bent met het sparen om die attracties te bouwen, moet je weer maanden gaan werken voor de echte attractiepunten.

    Vb: Je kan een kermis bouwen, maar na het bouwen van de kermis, kan je dus geen gebruik maken van de bouncer, ferrywheels enz. (echte dingens die bij een kermis horen) En dat sucks nogal.
    Ik ben nu bijna klaar met de orbs voor de beach zelf. Maar nu kom ik op internet tegen dat ik geen gebruik zal kunnen maken van het optie "snorkelen." En dat is nou net de enige echte leuke aan de beach zelf, sinds je niet kan zwemmen in de zee. Like wtf! Daar is toch de zee voor? Pffft. Al die moeite voor niks. Was ik maar niet zo verslaafd, dan ben ik allang gestopt met het spelen.

    [ bericht aangepast op 10 sep 2014 - 23:35 ]


    -

    OMG OMG OMG Dat moment dat je een verband vindt tussen twee van je fandoms


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Nu je over sneeuw praat, ik wil een witte kerst dit jaar!


    16 - 09 - '17

    Stradlin schreef:
    OMG OMG OMG Dat moment dat je een verband vindt tussen twee van je fandoms

    Tell moi! :Y)


    -

    Aldea schreef:
    (...)
    Tell moi! :Y)
    Well ik ben met Supernatural begonnen en ik was in de wiki wat in de cast aan het kijken. En Mark Pellegrino
    en Katie Cassidy spelen er beiden in en Mark komt uit The Tomorrow People en Katie uit Arrow. Maar dat komt denk ik omdat de series allemaal door CW worden uitgezonden


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Stradlin schreef:
    (...)Well ik ben met Supernatural begonnen en ik was in de wiki wat in de cast aan het kijken. En Mark Pellegrino
    en Katie Cassidy spelen er beiden in en Mark komt uit The Tomorrow People en Katie uit Arrow. Maar dat komt denk ik omdat de series allemaal door CW worden uitgezonden

    Oh hahah. Supernatural heb ik tot s3 of 4 gezien. Denk ik. De andere twee ken ik niet. Maar kan idd best dat het komt omdat de series allemaal door CW worden uitgezonden. Slim bedacht :Y)


    -

    Avus --> NefeIibata
    l --> hoofdletter i

    Diegene met deze username is al een jaar niet acties, so jeah...


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Mensen die de awards nog moeten invullen, denken jullie daar aub aan zodat we het kunnen afronden?

    Sorry voor het rode, maar zo is het even duidelijk (:

    [ bericht aangepast op 11 sep 2014 - 9:02 ]


    16 - 09 - '17

    Shit ben het gisteren vergeten. Dan ga ik het vanavond even doen. Dankjewel voor het herinneren. (:


    26 - 02 - '16