• The Nightclub!




    Life doesn't stop for anybody. And neither does the melodies and the beats of the songs. Come join us and get lost in the music. The night is still young. Make sure you're best dressed, but not too overdone. We're gonna live it up. Take a drink and party until the sun rises. We are the nightclub. Who says being awake at night is lonely? When the sun goes down, make sure you're ready to party like we're forever young.

    The Guest list.
    Aldea • Gail • Smirnoff-vodka • 18 •
    Soe • Sylvie • Kinderchampagne • 20 •
    Galeanthropy • Erieka • Smirnoff ice & WKD • 18 •
    Escapism • Yolanda • Bacardi-cola • 17 •
    Brownstone • Lotta • Ice Tea • 12 •
    Avus • Saartje • Jillz • 16 •
    Barlliams • Kim • Appelsap • 17 •
    Leshley • Jaimy • Passoa • 17 •
    Saisons • Aline • Appelsap • 14 •
    Handles • Nikki • Captain Morgan • 22 •
    Pura • Merel • Ouzo • 15 •
    Stradlin • Xanthe • Gin-tonic • 16 •
    Labonair • Miriam • Ice Thea • 15 •
    Debbaut • Jarne • Politie-inspecteur • 15 •
    Tahereh • Eva • Amaretto • 14 •



    Song of the night: P!nk > You + Me

    [ bericht aangepast op 10 sep 2014 - 19:33 ]


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Escapism schreef:
    Klik, I'm laughing so hard right now. :'D


    HAHAHAHAHA


    16 - 09 - '17

    Mijn mp4 is het aan het begeven ;(


    16 - 09 - '17

    Escapism schreef:
    Klik, I'm laughing so hard right now. :'D

    Die man met z'n "who's Asian", OH MY GOD I LAUGHED SO HARD.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Wie wilt er mee als ik mijn tattoo laat zetten? (cat) Ik wil niet alleeen.


    Your make-up is terrible

    Handles schreef:
    Wie wilt er mee als ik mijn tattoo laat zetten? (cat) Ik wil niet alleeen.


    Jammer dat ik in België woon, anders wilde ik wel mee.


    16 - 09 - '17

    Soe schreef:
    (...)

    Jammer dat ik in België woon, anders wilde ik wel mee.


    Je mag blijven slapen. (krul)


    Your make-up is terrible

    Handles schreef:
    Wie wilt er mee als ik mijn tattoo laat zetten? (cat) Ik wil niet alleeen.


    Je woont te ver weg. :c
    Kan mitchell niet met je mee? Of je zusje of iemand uit de buurt of je ouders?
    Hoe was je feestje vandaag? Ik las dat je horloge niet deed wat ie moest doen, echt vet balen!


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Handles schreef:
    (...)

    Je mag blijven slapen. (krul)


    Haha, daar doe ik niet aan.


    16 - 09 - '17

    Escapism schreef:
    (...)

    Je woont te ver weg. :c
    Kan mitchell niet met je mee? Of je zusje of iemand uit de buurt of je ouders?
    Hoe was je feestje vandaag? Ik las dat je horloge niet deed wat ie moest doen, echt vet balen!


    Mitchell is er niet, die gaat naar zijn vader. Mijn zusje moet werken en mijn ouders hebben niet echt het geduld om mee te gaan.
    Het was wel gezellig, maar vermoeiend. Zoveel mensen, haha.
    Ja, echt balen. ;c Morgen naar de winkel om te kijken of ik mijn geld terug kan krijgen.


    Your make-up is terrible

    Soe schreef:
    (...)

    Haha, daar doe ik niet aan.


    Awh, waarom niet?
    Op de een of andere manier slapen Q'ers altijd bij mij...


    Your make-up is terrible

    Handles schreef:
    (...)

    Mitchell is er niet, die gaat naar zijn vader. Mijn zusje moet werken en mijn ouders hebben niet echt het geduld om mee te gaan.
    Het was wel gezellig, maar vermoeiend. Zoveel mensen, haha.
    Ja, echt balen. ;c Morgen naar de winkel om te kijken of ik mijn geld terug kan krijgen.


    Maar zo'n grote tattoo wordt t toch niet? Dan valt het toch ook wel mee qua hoe lang het duurt?

    Haha jaaa veel mensen kan gezellig zijn maar is inderdaad zeker vermoeiend! Wel fijn dat het verdrr wel gezellig was. (:

    Jaa hopelijk krijg je inderdaad je geld terug. Of kan ie worden gefikst waardoor ie toch contact kan maken met je mobiel? Zou ook goed zijn haha. ^^


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Escapism schreef:
    (...)

    Maar zo'n grote tattoo wordt t toch niet? Dan valt het toch ook wel mee qua hoe lang het duurt?

    Haha jaaa veel mensen kan gezellig zijn maar is inderdaad zeker vermoeiend! Wel fijn dat het verdrr wel gezellig was. (:

    Jaa hopelijk krijg je inderdaad je geld terug. Of kan ie worden gefikst waardoor ie toch contact kan maken met je mobiel? Zou ook goed zijn haha. ^^


    Het valt ook wel mee, maar ze vinden dat ik het wel alleen afkan, haha.
    Nah, ik denk het niet. Ik hoor van veel mensen dat hij het niet doet.


    Your make-up is terrible

    Handles schreef:
    (...)

    Awh, waarom niet?
    Op de een of andere manier slapen Q'ers altijd bij mij...


    Ik ben nog nooit ergens blijven slapen, gewoon omdat ik het niet fijn vindt om ergens anders te slapen en vooral niet onder vreemde mensen. Voor mij ben je natuurlijk geen vreemde omdat ik je van Q ken, maar toch. Ergens blijven slapen is gewoon mijn ding niet, ik doe dat niet graag.


    16 - 09 - '17

    @Nikki
    En het lukt je ook niet om ze toch duidelijk te maken dat je ze er graag bij wilt hebben? Bepraat het nog eens?

    Jammer dat ie het bij meerdere mensen niet doet. Slecht spul moet uit de winkels gehaald worden. :/

    @Sylvie
    High five, dat heb ik ook! :')


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Soe schreef:
    (...)

    Ik ben nog nooit ergens blijven slapen, gewoon omdat ik het niet fijn vindt om ergens anders te slapen en vooral niet onder vreemde mensen. Voor mij ben je natuurlijk geen vreemde omdat ik je van Q ken, maar toch. Ergens blijven slapen is gewoon mijn ding niet, ik doe dat niet graag.


    Ik ken het wel, hoor. Ik blijf ook niet graag zomaar ergens slapen, enkel als ik die persoon goed ken en soms vind ik het dan nog steeds niet fijn.
    Veel mensen komen wel graag bij mij slapen omdat ik een heeeerlijk bed heb, hehe. Ik ben leuk en mijn ouders zijn ook erg aardig. Vaak beschouwen mensen ons huis als een soort tweede huis. Mijn vrienden kunnen het ook altijd heel goed vinden met mijn moeder.


    Your make-up is terrible