• rpg eigenaar : MrFluke

    topic nog onder constructie




    Een nieuw jaar op Zweinstein breekt aan. De tovenaars en heksen keren terug naar Zweinstein, waar weer heel veel te beleven is. Zoals, Het Toverschooltoernooi. Er doen 3 verschillende scholen mee aan het Toverschool toernooi, de leerlingen van een bepaalde school gooien een briefje met hun naam erop geschreven in de Vuurbeker. Die kiest dan de namen. En natuurlijk, de nieuwe Zwerkbal try-outs, niet iedereen kan natuurlijk in het team zitten. De tovenaars en heksen leren weer nieuwe dingen die ze later weer kunnen gebruiken. Het zal je niet te makkelijk afgaan, er zit natuurlijk wel een maar aan het verhaal. Want als je de beker jouw naam gekozen heeft kom je er niet meer onderuit. En natuurlijk de opdrachten zijn zwaar. Zoals het gouden ei stelen van een draak, je dierbare redden van de meermensen, die in het meer naast Zweinstein leven. Dit schooljaar wordt dus lastiger dan de andere jaren...



    || Graag Invullen:


    Invullijstje voor de studenten:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Bloedstatus:
    Beste vak(ken) :
    Slechtste vak(ken) :
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Klassenoudste:
    Hoofdmonitor:
    Zwerkbalfunctie:
    Huisdier: (Alleen padden, ratten, uilen, en katten zijn toegestaan daar)
    Extra:


    Invullijstje voor leraar, schoolhoofd of afdelingshoofd:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Vakken:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Bloedstatus:
    Schoolhoofd:
    Afdelingshoofd:
    Huisdier:
    Extra:




    || Rollen: ||

    Reserveringen:
    Dumbledore ZaIa



    Leerlingen:
    Gryffindor
    Brooke Jane Eatside /4de jaar/ ZaIa 1.1
    Binky Lorraine Evans /6de jaar/ Senermes 1.1

    Ralf Auron /4de jaar/ Obliviate7 1.2
    Ginny Weasley /3de jaar/ Leora 1.10
    Brenthon Troun Evans /6de jaar/ Senermes 1.18
    George Weasley /6de jaar/ Obliviate7 1.19
    Hermione Ganger /4de jaar/ Piaffe 1.19
    Fred Weasley /6de jaar/ RAB 2.1


    Hufflepuf:
    Lynn Blazer /7de jaar/ MyselfOnly 1.6
    Allison Angela Rossini /5de jaar/ SweetDemon 1.19



    Ravenclaw:
    Rosaline Elisabeth Smith /5de jaar/ LoveElsa 1.1
    Luna Lovegood /3de jaar/ ZaIa 1.16



    Slytherin:
    Chase Alexander Roberts /7de jaar/ CapriolIe 1.5
    Luke Ashton Adams /7de jaar/ TinkerbelI 1.5

    Dysis Bella Lestrange-Black /7de jaar/ xYoungLovex
    Draco Lucius Malfoy /4de jaar/ RAB
    Chanel Kate Cole /4de jaar/ TheseWords
    Matthew Frankie Wood /7de jaar/ Nightingalex



    Beauxbattons: Vol! Er doet maar 1 van de Beauxbattons mee!
    Defelicé Devil Angelina Nachtschade Alerue /6de jaar/ Nightingalex 2.2




    Klammfels Vol! Er doet maar 1 van de Klammfels mee!
    Campbell Dylan Saunders /5de jaar/ Leora 1.17




    Leraren:
    Zwerkbal: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Gedaanteverwisselingen:
    Leer der Oude Runen:
    Voorspellend Rekenen:
    Dreuzelkunde:
    Geschiedenis van de Toverkunst:
    Verweer tegen de Zwarte kunsten: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Kruidenkunde:
    Bezweringen: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Waarzeggerij:
    Verzorging van Fabeldieren:
    Toverdranken: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Astronomie:


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Haha ik moet even wat afschrijven en dan ga ik hier reageren.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Fred Weasley

    'D-draco, kun je niet blijven liggen en- en wachten tot meneer en mevr..' Ik kijk naar Ralf, die net de trap afgerend kwam. George rende achter hem aan. '-Draco, je gaat nergens heen.' Ralf komt naar mij toe. Ik glimlach en pak zijn hand vast.
    'Ik weet niet wat er is gebeurd, maar je gaat nergens heen- wat ook de reden van dat is. Iedereen heeft hier al een probleem en iedereen heeft het al moeilijk, en jij die er nog vandoor gaat, gaat niets beter maken. En vooral niet voor Ginny.' Draco zucht en kijkt weg, waarschijnlijk omdat hij niet wil dat wij zien dat hij probeert niet te huilen.
    '..waarom kunnen we gewoon.. geen gelukkig kerst vieren zonder problemen te hebben? Waar iedereen ook echt bij is?' Ik zucht en knik. Het is inderdaad zo, we hebben gewoon heel erg veel pech.
    'Ze houdt niet van me. Gisteren... Ze liet me gewoon liggen.Ik maak haar enkel verdrietig. Ik moet hier weg voordat ik nog meer mensen pijn doe.' Draco probeert op te staan maar zelf die beweging doet hem teveel pijn. Hij doet moeite om niet te schreeuwen van de pijn en zijn gezicht trekt wit weg. Hij probeert nog steeds op te staan. Ik duw hem terug op de bank en hij kijkt me bang aan.
    'Ik wil hier niet zijn! Blijf uit mijn buurt!' Draco kijkt bang naar me en ik doe een stapje achteruit. Ralfs hand laat ik los en ik druk een kusje op zijn voorhoofd. Tranen willen over mijn wangen stromen maar ik geef ze geen toestemming.
    'Ik ben zo terug, Ralf.' Ik ren naar buiten. Eigenlijk weet ik niet wat ik wil gaan doen, maar ik wil iets doen en ik wil niet daar binnen zijn, waar het schuldgevoel mij zoveel pijn doet. Ik haat mezelf omdat ik iedereen ongelukkig maak. Ik ren het bos in en pak onderweg mijn drijversknuppel mee. Eenmaal in het bos begin ik hard tegen bomen aan te slaan, alsof ik ze ga kappen, maar geen enkele boom geeft toe. Na een tijdje laat ik mezelf op de grond vallen en staar ik naar een punt in de verte.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Oh Fred x') in plaats van weg te gaan rennen kon je ook binnen blijven en Draco vast kenen of zo iets :p tenminste, dat gaat George nu doen terwijl Ralf als een konijntje Fred zijn voorbeeld gaat volgen.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    pff denk ik als ik Ralf los laat van Camp zodat jullie veel kunnen schrijven is er niks gepost x')


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    - oops in verkeerde topic gpeost

    [ bericht aangepast op 15 sep 2014 - 10:20 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ralf Auron

    'Ze houdt niet van me. Gisteren... Ze liet me gewoon liggen.Ik maak haar enkel verdrietig. Ik moet hier weg voordat ik nog meer mensen pijn doe.'
    Hij probeerde op te staan wat dus niet lukte en in plaats van dst een kreet liet waardoor ik het idee kreeg dat hij een erge pijn had. Fred duede hem terug in het bank en angstig keek ik weer weg. Ik wil hier echt niet zijn.
    'Ik wil hier niet zijn! Blijf uit mijn buurt!'
    Dus wat ik zei: ik en Draco hebben wat gemeen. Fred liet mijn hand weer los en drukte een kus op mijn voorhoofd waarna hij
    'Ik ben zo terug, Ralf.' Zei en naar buiten rende. Van Draco keek ik naar George die me vragend aankeek en ik mijn hoofd even schudde.
    'Ik ga wel even..'
    'Nee- nee- blijf jij maar bij Draco. Ik- ik ga wel even naar buiten.' Onderbrak ik hem en rende ook naar buiten waar ik een eindje verderop Fred in het gras zag zitten. Ook zijn knuppel lag een stukje verderop en ik wilde echt niet weten waarom hij die bij zich had. Ik liep naar de knuppel toe die ik oppakte en terug naar fred liep om voor hem in het gras plaats te nemen en hield zijn knuffel in mijn beiden handen vast alsof ik een baby draagde. Het was best zwaar ook.
    'We hebben tot nu toe geen zwerkbal kunnen spelen. Ik gok dat jullie altijd een potje speelden tijdens kerst.' Begon ik rustig en beet even op mijn lip. Wat doe ik..
    'Konden we maar terug gaan naar die tijden en al deze dingen vermijden. Konden we maar terug naar.. naar de begin van het schooljaar. Wanneer George Camp noit had ontmoet, wanneer ik nooit uets met Ginny had genomen waarna ze het uitmaakte, en jij die me trooste. Wanneer Draco dan niets had genomen met Ginny. Wanneer iedereen nog blij was toen wij drieën er niet waren.'
    Ik liet de knuppel in het gras vallen en ik voelde een aantal tranen achter mijn ogen prikken terwijl ik het voor de tweede keer in mijn leven er voor elkaar kreeg om Fred recht in de ogen aan te kijken, alhoewel dat me totaal niet bevalt.
    'Zelfs Draco was toen blijer dan nu..' ik slikte even en schudde met mijn hoofd.
    'M-misschien moeten we Draco ook maar laten gaan, word hij wat gelukkiger net als vroeger en Ginny ook, in plaats van elke seconde weer I-iets nieuws mee te maken waardoor haar, maar ook Draco zijn hart breekt.'
    Ik schudde even met mijn hoofd en keek weg.
    'I-ik ben b-bang, Fred. B-bang dat het slechter gaat worden: s-lecht gaat verlopen en dat w-wij dan ook aan de beurt komen.' Ik trok even mijn schouders op en de tranen kon ik ook niet meer tegenhouden en ze stroomden mijn wangen af.
    'M-misschien moet het ook g-gebeuren met ons.. t-tot de wereld die nu o-op zijn kop staat.. weer recht gaat staan voordat w-we elkaar wat aandoen en- en- en dan..'
    Ik beet even op mijn lip en staarde naar de knuppel in het gras.
    'Opnieuw beginnen..'

    Je wilde meer drama voor Red; hier heb je je drama voor Red ;')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    (huil)


    Spoiler alert: you will save yourself

    Pssst; je kunt hem tegenhouden ^^


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ja weet ik. Het lijkt teveel op de Scorpius break-up.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Echt :'3 ik heb die Campius van jullie nog nooit echt kunnen lezen :']


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Echt :'3 ik heb die Campius van jullie nog nooit echt kunnen lezen :']


    :O
    Maar ik vind Red ook heel erg lief.


    Spoiler alert: you will save yourself

    George Weasley

    'Ze houdt niet van me. Gisteren... Ze liet me gewoon liggen. Ik maak haar enkel verdrietig. Ik moet hier weg voordat ik nog meer mensen pijn doe.'
    Hij probeerde op te staan wat dus niet lukte en in plaats van dst een kreet liet waardoor ik het idee kreeg dat hij een erge pijn had. Fred duwde hem terug in het bank en verward keek in Ralf even aan. Ik wil hier echt niet zijn.
    'Ik wil hier niet zijn! Blijf uit mijn buurt!'
    Dus wat ik zei: ik en Draco hebben wat gemeen. Fred liet Ralf los en drukte een kus op zijn voorhoofd en 'Ik ben zo terug, Ralf.' Zei en naar buiten rende. Vragend keek ik Ralf aan en tilde even mijn schouders op.
    'Ik ga wel even..'
    'Nee- nee- blijf jij maar bij Draco. Ik- ik ga wel even naar buiten.' Onderbrak Ralf mij en rende de deur uit waardoor ik alleen met Draco achterbleef. Ik zuchtte en nam aan op de bank plaats waar Draco lag en schudde even met mijn hoofd.
    'Ben je serieus: Draco?' Begon ik en keek hem maar recht in de ogen aan.
    'Als je weg gaat maak je niets beter hier. Je maakt alles juist erger. Hoe weg ik dit niet wil geloven maat het is echt beter als je gewoon hier blijft en.. we lossen het wel op; echt waar. Ginny is ook mijn zusje en ik heb haar vaak geplaagd en pijn gedaan; maar ik wil niet dat ze zo een pijn gaat voelen. Hetzelfde geld spijtig ook voor jou.' Zuchtte ik en kruiste mijn armen even.
    'Geloof nou dat.. weg gaan alles juist weer een meter de ongelukkige diepte in laat vallen. We kunnen met z'n allen nog proberen om alles naar de "wel gelukkige" hemel te trekken, Draco.'


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Fred Weasley

    'We hebben tot nu toe geen zwerkbal kunnen spelen. Ik gok dat jullie altijd een potje speelden tijdens kerst.' Ik kijk op en zie Ralf. Hij kijkt verdrietig. Meteen raak ik in paniek. Maar ik hem verdrietig? 'Konden we maar terug gaan naar die tijden en al deze dingen vermijden. Konden we maar terug naar.. naar de begin van het schooljaar. Wanneer George Camp nooit had ontmoet, wanneer ik nooit iets met Ginny had genomen waarna ze het uitmaakte, en jij die me troostte. Wanneer Draco dan niets had genomen met Ginny. Wanneer iedereen nog blij was toen wij drieën er niet waren.' Hij laat de knuppel op de grond vallen. Ik schud mijn hoofd. Wat bedoelt hij?
    'Zelfs Draco was toen blijer dan nu.. M-misschien moeten we Draco ook maar laten gaan, word hij wat gelukkiger net als vroeger en Ginny ook, in plaats van elke seconde weer I-iets nieuws mee te maken waardoor haar, maar ook Draco zijn hart breekt.' Hij kijkt weg en aan de ene kant vind ik het ontzettend jammer om niet meer in zijn mooie grijze ogen te kunnen kijken, maar aan de andere kant ben ik blij dat ik al zijn verdriet niet meer hoef te zien. Ik wil hem zo graag knuffelen nu, maar hij doet afstandelijk.
    'I-ik ben b-bang, Fred. B-bang dat het slechter gaat worden: s-lecht gaat verlopen en dat w-wij dan ook aan de beurt komen.' Tranen stromen over zijn wangen waardoor ik de mijne niet meer tegen kan houden. De toon waarop hij praat... Alles.... Het wijst er gewoon allemaal op dat hij het uit wil maken. 'M-misschien moet het ook g-gebeuren met ons.. t-tot de wereld die nu o-op zijn kop staat.. weer recht gaat staan voordat w-we elkaar wat aandoen en- en- en dan..Opnieuw beginnen..' Ik weet niet wat ik moet doen en kijk naar mijn handen. Ik had me altijd ingebeeld dat wij voor eeuwig waren, dat Ralf en ik anders waren dan alle andere koppels die op Zweinstein rondlopen, dat wij perfect voor elkaar zijn, maar nu lijkt dat hele beeld ingedeukt. Hij houdt niet meer van me. Ik kijk hem aan.
    'Ik hou van je, Ralf. Ik kan je niet zomaar achterlaten. Ik wil bij je blijven, voor altijd. Ik wil niet een pauze nemen, zonder jou wordt de wereld alleen nog maar erger. Het maakt me niet uit wat de rest van de wereld denkt, ik hou van jou. Ik hou ontzettend veel van jou en als jij me verlaat dan weet ik niet wat ik moet doen. Ik... Verlaat me niet, Ralf. Ik wil niet alleen zijn. Jij bent de enige die mij overeind houdt. Als jij er niet bent, heeft mijn leven geen zin meer.'


    Spoiler alert: you will save yourself

    Draco Malfoy

    'Nee- nee- blijf jij maar bij Draco. Ik- ik ga wel even naar buiten.' Ik kijk naar Ralf, die achter Fred aanloopt. George komt naast me op de bank zitten en ik schuif een beetje op. Hoewel zijn broer mij geslagen heeft, ben ik ook bang voor hem. Ze lijken teveel op elkaar.
    'Ben je serieus: Draco?' Hij kijkt me aan en ik kan het niet laten om aan het begin van het jaar te denken, toen ik het gevoel had dat hij Campbell van me stal. Maar ik kwam er overheen omdat Ginny na drie jaar eindelijk aandacht aan me besteedde.
    'Als je weg gaat maak je niets beter hier. Je maakt alles juist erger. Hoe weg ik dit niet wil geloven maat het is echt beter als je gewoon hier blijft en.. we lossen het wel op; echt waar. Ginny is ook mijn zusje en ik heb haar vaak geplaagd en pijn gedaan; maar ik wil niet dat ze zo een pijn gaat voelen. Hetzelfde geld spijtig ook voor jou.' Ik kijk weg. Ik heb Ginny teveel pijn gedaan, teveel verkeerde opmerkingen gemaakt. Nu is ze depressief en dat is totaal mijn schuld. 'Geloof nou dat.. weg gaan alles juist weer een meter de ongelukkige diepte in laat vallen. We kunnen met z'n allen nog proberen om alles naar de "wel gelukkige" hemel te trekken, Draco.' Ik zucht en kijkt weg.
    'Ik kan niet gelukkig worden, George. Ik lijk nergens bij te passen. Ik wil gewoon een normaal leven leiden, maar alles lijkt dat te verpesten. Ik weet niet meer waar ik heen moet, ik heb geen plek. Nergens.' Ik hou de tranen tegen en kijk naar buiten, waar de sneeuw het landschap bedekt. Het ligt mooi wit, maar zodra iemand erop staat, wordt het lelijk en smelt het. Het is gewoon een stom voorbeeld van hoe ik me voel, maar ik heb het idee dat ik de jongen ben die al de mooie witte sneeuw vertrap. 'Ze liet me op de grond liggen toen ik viel. Als ik nog langer daar had gelegen, was ik onderkoeld geraakt en waarschijnlijk had ik hier dan niet meer gezeten. Ze geeft niet om me. Niet meer.'


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ralf Auron

    'Ik hou van je, Ralf. Ik kan je niet zomaar achterlaten. Ik wil bij je blijven, voor altijd. Ik wil niet een pauze nemen, zonder jou wordt de wereld alleen nog maar erger. Het maakt me niet uit wat de rest van de wereld denkt, ik hou van jou. Ik hou ontzettend veel van jou en als jij me verlaat dan weet ik niet wat ik moet doen. Ik... Verlaat me niet, Ralf. Ik wil niet alleen zijn. Jij bent de enige die mij overeind houdt. Als jij er niet bent, heeft mijn leven geen zin meer.'
    Ik beet op mijn lip zodat ik zpu stoppen met huilen maar de teanen verdubbelden zich juist.
    'Oh Fred..' snikte ik en greep met mijn beiden handen naar die van hem.
    'I-ik hou z-zo v-eel van jou; m-maar ik ben doodbang.. A-alles gaat f-fout hier, e-en- en a-alles is zo moeilijk daardoor.. n-net ans onze relatie; Fred, je- je..' gauw snoerde ik mijn mond en keek weg. Dit zeg ik maar liever niet; ook al was het wel mijn grootste reden waarom ik het uit wil maken. Ik hou zielsveel van hem, maar ook ben ik doodsbang. Wat moet ik doen? Ik deed mijn mond niet meer open en verborg mijn gezicht in mijn handen en probeerde weer naar bij zinnen te komen.
    'Sorry..' murmelde ik dan zachtjes.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••