• rpg eigenaar : MrFluke

    topic nog onder constructie




    Een nieuw jaar op Zweinstein breekt aan. De tovenaars en heksen keren terug naar Zweinstein, waar weer heel veel te beleven is. Zoals, Het Toverschooltoernooi. Er doen 3 verschillende scholen mee aan het Toverschool toernooi, de leerlingen van een bepaalde school gooien een briefje met hun naam erop geschreven in de Vuurbeker. Die kiest dan de namen. En natuurlijk, de nieuwe Zwerkbal try-outs, niet iedereen kan natuurlijk in het team zitten. De tovenaars en heksen leren weer nieuwe dingen die ze later weer kunnen gebruiken. Het zal je niet te makkelijk afgaan, er zit natuurlijk wel een maar aan het verhaal. Want als je de beker jouw naam gekozen heeft kom je er niet meer onderuit. En natuurlijk de opdrachten zijn zwaar. Zoals het gouden ei stelen van een draak, je dierbare redden van de meermensen, die in het meer naast Zweinstein leven. Dit schooljaar wordt dus lastiger dan de andere jaren...



    || Graag Invullen:


    Invullijstje voor de studenten:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Bloedstatus:
    Beste vak(ken) :
    Slechtste vak(ken) :
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Klassenoudste:
    Hoofdmonitor:
    Zwerkbalfunctie:
    Huisdier: (Alleen padden, ratten, uilen, en katten zijn toegestaan daar)
    Extra:


    Invullijstje voor leraar, schoolhoofd of afdelingshoofd:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Vakken:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Bloedstatus:
    Schoolhoofd:
    Afdelingshoofd:
    Huisdier:
    Extra:




    || Rollen: ||

    Reserveringen:
    Dumbledore ZaIa



    Leerlingen:
    Gryffindor
    Brooke Jane Eatside /4de jaar/ ZaIa 1.1
    Binky Lorraine Evans /6de jaar/ Senermes 1.1

    Ralf Auron /4de jaar/ Obliviate7 1.2
    Ginny Weasley /3de jaar/ Leora 1.10
    Brenthon Troun Evans /6de jaar/ Senermes 1.18
    George Weasley /6de jaar/ Obliviate7 1.19
    Hermione Ganger /4de jaar/ Piaffe 1.19
    Fred Weasley /6de jaar/ RAB 2.1


    Hufflepuf:
    Lynn Blazer /7de jaar/ MyselfOnly 1.6
    Allison Angela Rossini /5de jaar/ SweetDemon 1.19



    Ravenclaw:
    Rosaline Elisabeth Smith /5de jaar/ LoveElsa 1.1
    Luna Lovegood /3de jaar/ ZaIa 1.16



    Slytherin:
    Chase Alexander Roberts /7de jaar/ CapriolIe 1.5
    Luke Ashton Adams /7de jaar/ TinkerbelI 1.5

    Dysis Bella Lestrange-Black /7de jaar/ xYoungLovex
    Draco Lucius Malfoy /4de jaar/ RAB
    Chanel Kate Cole /4de jaar/ TheseWords
    Matthew Frankie Wood /7de jaar/ Nightingalex



    Beauxbattons: Vol! Er doet maar 1 van de Beauxbattons mee!
    Defelicé Devil Angelina Nachtschade Alerue /6de jaar/ Nightingalex 2.2




    Klammfels Vol! Er doet maar 1 van de Klammfels mee!
    Campbell Dylan Saunders /5de jaar/ Leora 1.17




    Leraren:
    Zwerkbal: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Gedaanteverwisselingen:
    Leer der Oude Runen:
    Voorspellend Rekenen:
    Dreuzelkunde:
    Geschiedenis van de Toverkunst:
    Verweer tegen de Zwarte kunsten: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Kruidenkunde:
    Bezweringen: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Waarzeggerij:
    Verzorging van Fabeldieren:
    Toverdranken: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Astronomie:


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Mag george niet naar hem toe gaan )':


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Mag george niet naar hem toe gaan )':


    Deur zit op slot en george denkt dat hij op de wc zit XD


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George had zo hard gewerkt aan die ketting :'}


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    George had zo hard gewerkt aan die ketting :'}


    Puhh Camp is gewoon geen cadeautjes gewend ja x')


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Maar wat moet.hij nu eigenlijk doen? Aangezien er nuniniet.echt iets te doen valt en george gaat in die kamer blijven tot Campbell teug komt van "wc" :')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Maar wat moet.hij nu eigenlijk doen? Aangezien er nuniniet.echt iets te doen valt en george gaat in die kamer blijven tot Campbell teug komt van "wc" :')


    camp gaat ralf jatten wanneer hij klaar is op de wc ='3


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Dan heb ik nu niet echt iets te doen voor george. Dan paar naar fred en ralf (:


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Dan heb ik nu niet echt iets te doen voor george. Dan paar naar fred en ralf (:


    nee wacht post nog niet XD


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ik ga post uitbreiden en dan trekt Camp Ralf mee en dan denkt George dafuck x'D hi jwas toch naar wc :P enzenz


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Campbell Saunders

    ‘Natuurlijk Campbell; het gaat echt beter het was maar een flinke val.’ Hij liep weg en ik bleef roerloos stil staan terwijl ik nerveus naar mijn handen keek die met elkaar aan het friemelen waren tot ik George lippen op die van mij gedrukt voelde worden die ik maar al te graag beantwoorden. ‘Laten we onze ochtend niet zo beginnen; fijne kerst, Campbell.’ Ik voelde wat tegen mij aandrukken en keek naar onder waar ik een klein doosje met een witte strik waar sierlijk Campbell op gegraveerd stond. Ik kon het niet laten om hem nerveus aan te kijken terwijl mijn hart van angst ging bonzen. Wat nu gebeurd hoort niet. Dit kon niet en dit mag niet. Ik wil niet eens geloven wat het is; ik durf het niet eens te benoemen in mijn gedachtes. ‘wc’ murmelde ik snel en voordat George nog een poging kon doen greep ik naar mijn tas en beende de deur uit naar de badkamer. Ik deed de deur snel dicht en draaide hem op slot terwijl ik nerveus op de grond gleed en meteen allerlei herinneringen van de dag daarvoor naar boven vlogen terwijl ik het gevoel van verstikking even hard als gister voelde en automatisch mijn hand naar mijn keel bracht terwijl het beeld wazig werd. ‘Water.’ Murmelde ik. Met al mijn kracht trok ik mijzelf op aan de wasbak waar ik aan de knop van de kraan draaide maar geen enkel druppel water uit leek te willen stromen. ‘kom op.’ Murmelde ik zachtjes. Ik wrikte er nog wat aan tot de kraan vol aan open in de goot spoot terwijl ik met trillende handen mijn tas open deed op zoek naar iets. Ik moest iets hebben wat me kon kalmeren. Des noods slikte ik een sok door. Met bibberende handen gleed ik door de tas tot ik tegen iets hards en massiefs stootte. Het gouden ei. Waarom had ik dat in vredesnaam in mijn tas. Ik gleed met mijn handen onder het ei terwijl ik dieper in de tas graaide tot ik een potje voelde waardoor ik razendsnel mijn hand uit het tas wilde trekken tot het met een klap tegen het ei stootte waardoor hij uit mijn hand gleed de gootsteen in. ‘au.’ Murmelde ik terwijl ik het potje weer in mijn tas liet vallen en met mijn andere hand mijn ijskoude hand pakte die enorm pijn deed door het stomme ei die middels onder water lag in de wasbak. Ik zuchtte en beet op mijn lip om mijn pijn te verbijten terwijl ik boog om het ei uit de wasbak te halen wat jammer voor mij al ver volgelopen was. Ik boog terwijl mijn oor langzaam nat werd en het water in gleed evenals mijn handen terwijl ik een raar soort muziek hoorde opkomen.

    ‘’Come seek us where our voices sound,
    We cannot sing above the ground,
    And while you're searching ponder this;
    We've taken what you'll sorely miss,
    An hour long you'll have to look,
    And to recover what we took,
    But past an hour, the prospect's black,
    Too late, it's gone, it won't come back.’’


    Haastig haalde ik mijn oor uit het water terwijl mijn hersenen toeren draaide. Er zat logica in. Eerst het verboden bos en daarna het meer waar de klammfels boot bevond. Dit was de tweede opdracht. Snel draaide ik me om en botste tegen de deur op voordat ik het van slot trok en de wc uit stormde naar Georges en Fred kamer waar ik zonder te praten Ralf meetrok naar de wc en buiten adem naar de gootsteen wees. ‘Luister.. onder water.. belangerijk..’ hijgde ik.

    Kort geschreven maarja XD


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    "Kort" ja, aha, erg kort ja x'D

    Schrijf jij voor jabus en ik schrijf even snel iets voor Ralfie. Oh god ik kan niet wacgten tot de tweede opdracht :'')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    "Kort" ja, aha, erg kort ja x'D

    Schrijf jij voor jabus en ik schrijf even snel iets voor Ralfie. Oh god ik kan niet wacgten tot de tweede opdracht :'')


    ohgod ik weet niks voor Jabus :'(

    en ik bedoelde met kort nogal ingekort xd

    [ bericht aangepast op 11 sep 2014 - 23:12 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ralf Auron

    George kwam de kamer ingelopen met een rood doosje in zijn hand. Hij keek ins verbaasd aan alsof we iets onmogelijks hadden gedaan, alsof we aan het rondjes vliegen waren zonder bezems en eenhoorns samen met zingende bloemem.
    'Heei; vinden jullie deze doosje er traumatisch eruit zien?' Vroeg hij en liet een rode doosje omhoog waar en een witte strik aan zat.
    'H-het geeft een kerst sfeer.' Zei ik met een klein glimlachje. Ook George knikte.
    'Dat was ook de bedoeling, maar Camp rende weg toen..'
    Hij kon zijn zijn niet afmaken doordat de deur openvloog en Campbell binnen kwam rennen. Zonderwst te zeggen trok hij me de kamer uit en ssleepte me mee naar de badkamer en wees naar de goodsteen. Geschrokken keek ik hem aan toen de deur achter hem ook dicht viel.
    ‘Luister.. onder water.. belangerijk..’ 
    Ik fronste even mijn voorhoofd en keek de gootsteen in en verwachtte deels dst hij een eng geluidje hoorde komen uit de put, maar de ei die hij had gekregen van de eerste toverschool toernooi opdracht lag in het water. Ik teijfelde geen een seconde en bracht mijn hoofd dichter naar het ei toe waarna ik een soort muziek hoorde.
    'Huh..' murmelde ik verbaasd en ging met mijn ene oor het water in waardoor de lied wat duidelijker werd. Een soort engel gzang drong mijn oren binnen en ik was verbaasd hoe duidelijk ik het hoorde ondanks het onder water zat.

    ‘’Come seek us where our voices sound,We cannot sing above the ground,And while you're searching ponder this;We've taken what you'll sorely miss,An hour long you'll have to look,And to recover what we took,But past an hour, the prospect's black,Too late, it's gone, it won't come back.’’ 

    Mijn hart maakte een wilde sprong en geschrokken deinste ik achteruit waardoor ik met mijn rug tegen de muur aan botste.
    'De- de tweede opdracht?' Begon ik en mijn mond viel open.
    'W-wat bedoelen ze met.. dat?!'
    Geschrokken keek ik Campbell hoofdschuddend aan en beet op mijn lip.
    'Oh Merlin; vertel me alsjeblieft dat we geen een uur onder water moeten blijven.' Monpelde ik dan en voelde me heel wat bleker worden.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Campbell Saunders

    Hij ging met zijn oor in het water en ik legde snel mijn hand op de wasbak om even op adem te komen. Ik wist niet waarom maar ik was enorm kortademig plotseling terwijl de herinneringen aan gister avond sterker terug kwamen. De kille water met lagen ijs waar ik tussendoor had moeten springen voor Ginny. Ik had niet er over nagedacht op dat moment maar het was vreselijk. De water dat tegen je keel drukte alsof het je ergste vijand was tot langzaam jezelf even koud en kil zou worden als het water zelf. ‘De-de tweede opdracht? W-wat bedoelen ze met… dat?! Oh Merlin; vertel me alsjeblieft dat we geen uur onder water moeten blijven.’ Ik keek hem triest aan.
    ‘Ik denk het wel en ze nemen iets van ons af en als we het niet bemachtigen blijft het voor altijd kwijt.’ Zei ik half hijgend terwijl ik mijn hoofd schudde en de tekst weer herhaalde in mijn hoofd. Ze namen iets van mij af. Wat konden ze van mij afnemen wat ik zeker zou missen? Ik hechtte geen waarde aan producten. Al zouden ze me vuurflits afpakken dan zou ik zo en zo op mijn donder krijgen maar gezien ik een National was voor de publiciteit zou ik zo een nieuwe krijgen. ‘Ik-ik ga dat water niet in. Er is toch niets wat ze er in kunnen doen wat ik ga missen.’


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ralf Auron

    ‘Ik denk het wel en ze nemen iets van ons af en als we het niet bemachtigen blijft het voor altijd kwijt. Ik-ik ga dat water niet in. Er is toch niets wat ze er in kunnen doen wat ik ga missen.’
    Ik knikte met mijn hoofd en keek even teug naar het ei die nog steeds onder water lag.
    'Of ze nemen mensen.' Grapte ik zachtjes en keek even met geschrokken ogen op.
    'O-of mijn pillen.' Ik beet op mijn lip en keek recht voor me uit. Mijn oom zit ook steeds minder met galjoenen en ikzelf heb letterlijk niks bij me.
    'Of- of het kan iets dierbaars van ons zijn die.. die we zelf niet merken..?' Oké daar zat dus geen logica in. Ik zucht en keek naar Campbell zijn schoenen.
    'Wanneer is de tweede opdracht überhaupt?' Vroeg ik dan aan hem. Ik heb geen idee hoe ik een hele uur lang onder water mort.blijven; maar ik vind wel wat.. ik verzin wel wat. Nee.. nee; dit is onmogelijk. Dit gaat me niet lukken; waarom heb ik verdomme mijn naam in die beker gegooid? Mijn hart begon steeds sneller en sneller te kloppen en ik liet mezelf tegen de muur aan vallen.
    '..w-wat moeten we doen..' vroeg ik dan wanhopig.

    Zullen we als de vakantie voorbei is meteen een tijdsprong nemen naar de tweede opdracht ^^


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••