• rpg eigenaar : MrFluke

    topic nog onder constructie




    Een nieuw jaar op Zweinstein breekt aan. De tovenaars en heksen keren terug naar Zweinstein, waar weer heel veel te beleven is. Zoals, Het Toverschooltoernooi. Er doen 3 verschillende scholen mee aan het Toverschool toernooi, de leerlingen van een bepaalde school gooien een briefje met hun naam erop geschreven in de Vuurbeker. Die kiest dan de namen. En natuurlijk, de nieuwe Zwerkbal try-outs, niet iedereen kan natuurlijk in het team zitten. De tovenaars en heksen leren weer nieuwe dingen die ze later weer kunnen gebruiken. Het zal je niet te makkelijk afgaan, er zit natuurlijk wel een maar aan het verhaal. Want als je de beker jouw naam gekozen heeft kom je er niet meer onderuit. En natuurlijk de opdrachten zijn zwaar. Zoals het gouden ei stelen van een draak, je dierbare redden van de meermensen, die in het meer naast Zweinstein leven. Dit schooljaar wordt dus lastiger dan de andere jaren...



    || Graag Invullen:


    Invullijstje voor de studenten:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Bloedstatus:
    Beste vak(ken) :
    Slechtste vak(ken) :
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Klassenoudste:
    Hoofdmonitor:
    Zwerkbalfunctie:
    Huisdier: (Alleen padden, ratten, uilen, en katten zijn toegestaan daar)
    Extra:


    Invullijstje voor leraar, schoolhoofd of afdelingshoofd:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Vakken:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Bloedstatus:
    Schoolhoofd:
    Afdelingshoofd:
    Huisdier:
    Extra:




    || Rollen: ||

    Reserveringen:
    Dumbledore ZaIa



    Leerlingen:
    Gryffindor
    Brooke Jane Eatside /4de jaar/ ZaIa 1.1
    Binky Lorraine Evans /6de jaar/ Senermes 1.1

    Ralf Auron /4de jaar/ Obliviate7 1.2
    Ginny Weasley /3de jaar/ Leora 1.10
    Brenthon Troun Evans /6de jaar/ Senermes 1.18
    George Weasley /6de jaar/ Obliviate7 1.19
    Hermione Ganger /4de jaar/ Piaffe 1.19
    Fred Weasley /6de jaar/ RAB 2.1


    Hufflepuf:
    Lynn Blazer /7de jaar/ MyselfOnly 1.6
    Allison Angela Rossini /5de jaar/ SweetDemon 1.19



    Ravenclaw:
    Rosaline Elisabeth Smith /5de jaar/ LoveElsa 1.1
    Luna Lovegood /3de jaar/ ZaIa 1.16



    Slytherin:
    Chase Alexander Roberts /7de jaar/ CapriolIe 1.5
    Luke Ashton Adams /7de jaar/ TinkerbelI 1.5

    Dysis Bella Lestrange-Black /7de jaar/ xYoungLovex
    Draco Lucius Malfoy /4de jaar/ RAB
    Chanel Kate Cole /4de jaar/ TheseWords
    Matthew Frankie Wood /7de jaar/ Nightingalex



    Beauxbattons: Vol! Er doet maar 1 van de Beauxbattons mee!
    Defelicé Devil Angelina Nachtschade Alerue /6de jaar/ Nightingalex 2.2




    Klammfels Vol! Er doet maar 1 van de Klammfels mee!
    Campbell Dylan Saunders /5de jaar/ Leora 1.17




    Leraren:
    Zwerkbal: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Gedaanteverwisselingen:
    Leer der Oude Runen:
    Voorspellend Rekenen:
    Dreuzelkunde:
    Geschiedenis van de Toverkunst:
    Verweer tegen de Zwarte kunsten: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Kruidenkunde:
    Bezweringen: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Waarzeggerij:
    Verzorging van Fabeldieren:
    Toverdranken: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Astronomie:


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Campbell Saunders

    ‘Of ze nemen mensen. O-of mijn pillen. Of- of het kan iets dierbaars van ons zijn die… die we zelf niet merken…?’ ik beet op mijn lip en staarde twijfelend vooruit. Waarschijnlijk zouden ze geen mensen in het meer stoppen want anders waren ze al dood binnen een uur dus het moest wat anders wezen. Ik had echter geen flauw idee aan wat ik gehecht was geraakt.
    ‘Wanneer is de tweede opdracht überhaupt?’ Ik haalde mijn schouders op. Ik had geen flauw idee. Net zoals ik geen flauw idee had wat ik moest gaan doen. ‘..w-wat moeten we doen..’ ik wilde weer zeggen dat ik het water niet in zou gaan maar dat was een leugen. Ik wist dat ik het water in moest. Als ik het niet zou doen zouden werkelijk de alle poppen aan het dansen zijn. Niet dat het niet al was. Karkarov wist waarschijnlijk waar ik ben. Op dit moment, want Nathaniel wist het. Zou Nathaniel nog denken dat ik in het ziekenhuis was, was het wel waard om ze hier te laten komen waardoor het mijn schuld is dat hun kerst zo bruut verstoord werd? Ik wenste dat ik gewoon dood was gegaan tijdens mijn zelfmoord poging. Dat bespaarde zo veel ellende. Zo veel pijn en kwellingen en nu zou ik ze allemaal moeten trotseren.
    Ik probeerde een glimlach op mijn gezicht te toveren en iets te zeggen maar in plaats daarvan viel ik op mijn knieën neer terwijl een akelig geluid uit mijn keel vormde en ik braakte in de wc.


    Is goed ('x oh ik weet echt niet wat ik Camp in het water laten geven zodat hij een uur er onder kan.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Moet ik ergens op reageren?


    Spoiler alert: you will save yourself

    Niet echt nee maar als je echt niets te doen hebt kun je wel met Freddie reageren, ook al is er niet echt ietd te doen :p


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    :(
    Mijn personages zijn een beetje nutteloos. Ik ga wel met Fred reageren. Waar kan ik hem heensturen?


    Spoiler alert: you will save yourself

    Narnia verzin maar wat ^^ want ik weet okk niks :p


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ralf Auron

    Ik zag een zwak glimlach, voor maar slechts een korte seconde waarna Campell voor de wc neer knielde en begon met overgeven.
    'Oh Merlin' murmelde ik en deed een hand voor mijn mond waarna de afschuwelijke geur mijn neusgaten binnendrongen.
    'Campbell..' murmelde ik verder en knielde achter hem neer. Ik had geen flauw idee wat ik moest doen en zette maar een hand tegen zijn rug aan en wreef er geruststellend heen.
    'G-gaat het; Campbell?' Vroeg ik op een zachtje toon en beet even op mijn lip waarna ik op stond op.
    'Zal- zal ik George- ik bedoel- mevrouw- iemand halen?' Stamelde ik en beet nogmaals op mijn lip.


    Oh god heb eeecht geen inspiratie voor dit; sorryy :')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Fred Weasley

    Ik loop naar beneden. Omdat het nog vroeg is, is er nog niemand. Eenmaal beneden doe ik het licht aan.
    'Wiesdaar?' vraagt een stem bang. Ik stap in het licht en kijkt wie het vroeg. Als ik rondkijk zie ik Draco op de bank liggen. Heeft hij daar echt de hele nacht geslapen? Als hij mij ziet schreeuwt hij van angst en probeert hij bij me weg te komen. Ik probeer hem rustig te houden maar als ik dichterbij kom wordt hij enkel banger.
    'Ik ga je niks aandoen! Het spijt me echt. Ik weet echt niet wat er gebeurde en ik weet ook niet of ik het wil weten, maar het komt erop neer dat dit niet mijn bedoeling was. Alsjeblieft, vergeef me,' smeek ik. Hij kijkt mij nog steeds even bang aan.
    'Zodra ik weer kan lopen vertrek ik. Ik wil hier niet langer meer zijn. Ik heb geen rede meer om... Hier te zijn...' Hij zegt het alsof hij geen rede meer heeft om op deze wereld te zijn, zoals ik het vanochtend zei.
    'En Ginny dan? Ze geeft om je Draco, hoewel zij het denk ik niet graag toegeeft. Je kan haar niet zomaar verlaten. Ik neem alles terug wat ik gisteren gezegd heb, Draco.' Hij schudt zijn hoofd.
    'Nee, je had gelijk.'


    Spoiler alert: you will save yourself

    LeoValdez --> Derek_Hale


    Spoiler alert: you will save yourself

    Lalala oh, wat ben ik gemeen :') ik dacht even aan om een onnodige reactie te plaatsen aangezien het zo stil was en om jullie te laten denken dat er wat nuttigs is gepost. Gehe :Y) ik verveel me (A)


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Lalala oh, wat ben ik gemeen :') ik dacht even aan om een onnodige reactie te plaatsen aangezien het zo stil was en om jullie te laten denken dat er wat nuttigs is gepost. Gehe :Y) ik verveel me (A)


    Jij bent gemeen. Ik was helemaal blij omdat er weer iets gebeurde(huil)
    (Maar stiekem was ik toch vergeten een abo te nemen op dit topic)

    Het is inderdaad veel te stil. We moeten er iets aan gaan doen.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Campbell Saunders

    ‘Oh Merlin.’ Ik probeerde met mijn hand te tastte naar het knopje om het door te spoelen maar ik leek het niet te kunnen vinden. ‘Campbell..’ ik voelde zijn hand over mijn rug gaan waardoor ik zachtjes; ‘Sorry’ murmelde.
    ‘G-gaat het; Campbell? Zal- zal ik George- ik bedoel –mevrouw- iemand halen?’ Ik plantte mijn hoofd naast mijn slaap terwijl ik sterk de neiging moest onderdrukken om niet nog een keer te gaan kotsen.
    George mag me nu niet zien en mevrouw Weasley helemaal niet. Mevrouw Weasley zou terug komen van haar mening en zou me misschien weer haten en George.. die had al te veel van mij gezien en als ik nou alweer wat verpest dan kon dat misschien het laatste druppel zijn. Ik drukte op het knop en het smerig goedje verdween terwijl ik opstond.
    ‘Nee- ga maar. Ik red me wel. Ik moet hier toch even schoonmaken.’ Ik wees naar de wasbak waar mijn ei nog lag. Ik wilde dat ik hem kon verstoppen zodat niemand wist dat ik ooit een kampioen geweest was. Zodat ik niet meer terug naar Zweinstein hoefde en weer op Klammfels was. Alles was dan anders geweest.
    ‘Ga maar kerst vieren; Ralf. Ik- ik zie je wel zo.’


    Sry nu kunnen jullie verder nu Campbell Ralf heeft losgelaten x.o'


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Net toen ik wist wat ik met George kon posten moet ik wat verzinnen voor Ralf die naar beneden gaat :')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Net toen ik wist wat ik met George kon posten moet ik wat verzinnen voor Ralf die naar beneden gaat :')


    Haha, maar dan kan die wel weer bij Fred zijn.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ralf Auron

     'ga maar kerst vieren; Ralf ik- ik zie je wel zo.'
    Ik beet even op mijn lip en knikte met mijn hoofd waarna ik langzaam de deur uit glipte.
    'Oh Merlin!' Riep ik toen ik tegen een groot gedaante aan botste waardoor mijn hart even stil bleef staan.
    'Ralf,' hoorde ik dan George zijn stem. Nogmaals beet ik op mijn lip en glipte langs hem door. George stond geleund tegen de muur aan, vlak achter de deur waarachter Campbell schuilde. En net ik ook.
    'Wat is er gebeurd?' Vroeg hij. Ik schudde even met mijn hoofd en zette nog een stap naar achteren.
    'Campbell is- we- we waren wst aan het pratwn en- en hij zei dat hij erachter kwam wat de tweede opdracht inhield..' zei ik met een kleine stem en keek weg. Campbell zei dat ik het niet moest vertellen dat hij over had geven maar ik weet niet of dat zo handig is.
    'Oh ja?' Begon George spontaan.
    'Zodra ik weer kan lopen vertrek ik. Ik wil hier niet langer meer zijn. Ik heb geen rede meer om... Hier te zijn...'
    'En Ginny dan? Ze geeft om je Draco, hoewel zij het denk ik niet graag toegeeft. Je kan haar niet zomaar verlaten. Ik neem alles terug wat ik gisteren gezegd heb, Draco.'
    'Nee, je had gelijk.'
    De stemmen die vanuit de woonkamer kwamen leken zich in mijn ziel te boren en ik schudde even met mijn hoofd voordat ik naar George keek wiens gezicht wat rood was geworden.
    'O nee.' Murmelde ik en beende de trap af waar ik Fred en Draco zag staan en ging er bij staan.
    'D-draco, kun je niet blijven liggen en- en wachten tot meneer en mevr..'
    '-Draco, je gaat nergens heen.' Hoorde ik plotseling van George die ook tevoorschijn kwam en vlak voor Draco ging staan. Ik beet op mijn lip en shuifelde naar Fred toe. Dit gaat zo fout.
    'Ik weet niet wat er is gebeurd, maar je gaat nergens heen- wat ook de reden van dat is. Iedereen heeft hier al een probleem en iedereen heeft het al moeilijk, en jij die er nog vandoor gaat, gaat niets beter maken. En vooral niet voor Ginny.'
    Ondanks dat ik Draco er niet eens echt bij wil hebben wil ik niet dat Ginny nog verdrietiger gaat woorden; gisteren pleegde ze bijna zelfmoord. Ik richtte me tot Fred en greep naar zijn hand.
    '..waarom kunnen we gewoon.. geen gelukkig kerst vieren zonder problemem te hebben? Waar iedereen ook echt bij is?' Vroeg ik en keek weg.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ik wil draakje tegenhouden maar natuurlijk heeft Ralf de vermogen niet om net als George te praten en Fred is nogal ruw :'3 toch nog gedaan wat ik wilde en Ralf die nu als een angstige konijntje tegen Fred aan staat :]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••