• rpg eigenaar : MrFluke

    topic nog onder constructie




    Een nieuw jaar op Zweinstein breekt aan. De tovenaars en heksen keren terug naar Zweinstein, waar weer heel veel te beleven is. Zoals, Het Toverschooltoernooi. Er doen 3 verschillende scholen mee aan het Toverschool toernooi, de leerlingen van een bepaalde school gooien een briefje met hun naam erop geschreven in de Vuurbeker. Die kiest dan de namen. En natuurlijk, de nieuwe Zwerkbal try-outs, niet iedereen kan natuurlijk in het team zitten. De tovenaars en heksen leren weer nieuwe dingen die ze later weer kunnen gebruiken. Het zal je niet te makkelijk afgaan, er zit natuurlijk wel een maar aan het verhaal. Want als je de beker jouw naam gekozen heeft kom je er niet meer onderuit. En natuurlijk de opdrachten zijn zwaar. Zoals het gouden ei stelen van een draak, je dierbare redden van de meermensen, die in het meer naast Zweinstein leven. Dit schooljaar wordt dus lastiger dan de andere jaren...



    || Graag Invullen:


    Invullijstje voor de studenten:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Bloedstatus:
    Beste vak(ken) :
    Slechtste vak(ken) :
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Klassenoudste:
    Hoofdmonitor:
    Zwerkbalfunctie:
    Huisdier: (Alleen padden, ratten, uilen, en katten zijn toegestaan daar)
    Extra:


    Invullijstje voor leraar, schoolhoofd of afdelingshoofd:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Vakken:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Bloedstatus:
    Schoolhoofd:
    Afdelingshoofd:
    Huisdier:
    Extra:




    || Rollen: ||

    Reserveringen:
    Dumbledore ZaIa



    Leerlingen:
    Gryffindor
    Brooke Jane Eatside /4de jaar/ ZaIa 1.1
    Binky Lorraine Evans /6de jaar/ Senermes 1.1

    Ralf Auron /4de jaar/ Obliviate7 1.2
    Ginny Weasley /3de jaar/ Leora 1.10
    Brenthon Troun Evans /6de jaar/ Senermes 1.18
    George Weasley /6de jaar/ Obliviate7 1.19
    Hermione Ganger /4de jaar/ Piaffe 1.19
    Fred Weasley /6de jaar/ RAB 2.1


    Hufflepuf:
    Lynn Blazer /7de jaar/ MyselfOnly 1.6
    Allison Angela Rossini /5de jaar/ SweetDemon 1.19



    Ravenclaw:
    Rosaline Elisabeth Smith /5de jaar/ LoveElsa 1.1
    Luna Lovegood /3de jaar/ ZaIa 1.16



    Slytherin:
    Chase Alexander Roberts /7de jaar/ CapriolIe 1.5
    Luke Ashton Adams /7de jaar/ TinkerbelI 1.5

    Dysis Bella Lestrange-Black /7de jaar/ xYoungLovex
    Draco Lucius Malfoy /4de jaar/ RAB
    Chanel Kate Cole /4de jaar/ TheseWords
    Matthew Frankie Wood /7de jaar/ Nightingalex



    Beauxbattons: Vol! Er doet maar 1 van de Beauxbattons mee!
    Defelicé Devil Angelina Nachtschade Alerue /6de jaar/ Nightingalex 2.2




    Klammfels Vol! Er doet maar 1 van de Klammfels mee!
    Campbell Dylan Saunders /5de jaar/ Leora 1.17




    Leraren:
    Zwerkbal: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Gedaanteverwisselingen:
    Leer der Oude Runen:
    Voorspellend Rekenen:
    Dreuzelkunde:
    Geschiedenis van de Toverkunst:
    Verweer tegen de Zwarte kunsten: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Kruidenkunde:
    Bezweringen: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Waarzeggerij:
    Verzorging van Fabeldieren:
    Toverdranken: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Astronomie:


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Door rpen jongens anders duurd het wel erg lang eerdat een week voorbij is en cammy bij bewustzijn kan komen (;


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    We kunnen ook gewoon een week doorspoelen ;) Anders is er niet echt een verhaallijn die we kunnen doen want met Fred en Ralf is alles goed en als Campbell er niet is kunnen Draco en George geen ruzie maken.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Omg dus als ik het goed begrijp is mijn personage camp de drama bomb.. xd

    Volgens mij gaan victoire, draco en george elkaar vermoorden xd


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    1 week verder

    Campbell Saunders

    Met een zachte kreun draaide ik mijn hoofd om in een zeer zachte kussen wat tot mijn ellende niet de pijn in mijn nek tegenhield. Ietwat nerveus slikte ik mijn keel terwijl ik iedere geluid rond mij probeerde op te vangen maar alles leek stil. Ik voelde me enorm moe alsof ik maanden niet geslapen had. Alsof ik duizend rondjes rond het zwerkbalveld had moeten rennen. Met moeite tilden ik mijn oogleden omhoog en ontmoette meteen een wazig fel licht die me verblinden waardoor ik met al mijn kracht mezelf omhoog probeerde te duwen tegen het kussen aan waar een stuk laken van mijn bovenlichaam afgleed en mijn bovenlichaam gehuld in verband zichtbaar werd. Ietwat verbaasd streek ik erover met mijn hand voor mijn blik op rafelig gekruld papier gleed waar in koeienletters; ‘de Ochtendprofeet’ opstond. Ik slikte weer terwijl mijn ogen automatisch naar de foto gleed waar ik en Victoire op afgebeeld stonden met vetgedrukte koeienletters;


    ‘Roem, liefde en depressies.’

    Met een frons gleden mijn ogen over het papier waar een paar close ups van mijn wonden waren genomen.

    ‘Campbell Saunders; National van de zwerkbalteam van Bulgarije; De kampioen van Klammfels wier zijn beeldschone vriendin; Victoire d’Laurentis boven water haalt lijkt alles te hebben. Roem; liefde; populariteit en natuurlijk een on- ontkenbare gave voor zwerkbal en toch is de waarheid zo anders. De jongen die sinds de opdracht in een troosteloze strijd tegen dood en leven verwikkeld is geraakt is naar betrouwbare bronnen ernstig depressief en de kans is klein dat hij terugkeert; aldus Korin Karkovus. ‘Hij was veels te perfect en had een enorme eigendunk. Natuurlijk kon iedereen weten dat dit een masker was.’
    Campbell Saunders; de jongen die altijd vol geheimen was. Een jongen die altijd onbereikbaar leek toont op zijn laatste dag zijn littekens. Niet alleen zijn kersverse maar ook oudere. (zie foto)
    Het is dan ook een feit dat Campbell Saunders zichzelf sneed en deze gruwelijke zelfmoord zelf geplant had.
    ‘Ik zag het met mijn eigen ogen. Zodra hij boven was gekomen nam hij afscheid van zijn geliefde; Victoire met een adembenemende zoen voordat hij zichzelf verdronk. Ik hoop dat hij nu eindelijk zijn rust kan vinden.’ – Kaitlin Haistings.
    Ik moet tot mijn schok mededelen dat ik een beetje roekeloos was toen ik Victoire bezocht voor een interview over deze geweldige ambitieuze jongen. Maar tot mijn geluk was Victoire juist blij dat ik haar bezocht ondanks haar vele tranen die haar beeldschone gezicht verborg.
    ‘Ik ben blij dat ik hem deels van zijn depressies af kon houden…..’
    ik scheurde mijn blik los van het papier en keek naar de datum. 17 januari. Was het al 17 januari dat betekende dat ik wel een week uit mijn geheugen mis en het ergste was dat deze roddels nog eens waarheid was ook. Ik ben depressies. Ik doe mijzelf pijn maar niet alle wonden zijn van mij. Daarnaast kon ik vrij weinig nog herinneren van het toernooi. Had ik werkelijk een zelfmoord geplant? Het enige wat ik nog wist is dat ik neergestoken werd door een meerman; maar waarom? Ik schudde mijn hoofd en schoof de krant ver weg. Ik hoefde het niet te lezen. Ik wilde het niet lezen. Volgens iedereen was ik al dood. Ik beet op mijn lip terwijl ik met mijn armen mijn dekbed verder omhoog trok om de plotselinge kou tegen te gaan.

    [ bericht aangepast op 8 okt 2014 - 18:00 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George Weasley



    Als een dode lag ik onbeweeglijke op de bankje van de leerlingenkamer en staarde maar naar de plafond. Eens in de zo veel seconde kreeg ik weer een neiging om Campbell te gaan bezoeken maar kreeg het maar niet voor elkaar om op te staan. Al een week. Al een hele week ligt hij in het ziekenzaal en hij slaapt; nog steeds. Het maakt me doods nerveus- alsof ik eerder niet nerveus genoeg was. Zuchtend draaide ik van mijn ene zij naar mijn andere en schrok van de meisjes stemmetje dat "George," zei. Ik keek om en zag Angelina naast mij staan.
    'Wat?' Murmelde ik. Zodra ik rechtop ging zitten gooide zr de ochtendprofeet op mijn schoot. Met een frons keek ik naar de datum en hield het voor Angelina haar neus bungelen.
    'Ochtendprofeet van volgende (George kan tijdreiseb) vorige week?' Vroeg ik en ze knikte mrt haar hoofd waarna ze naar het krant greep en een artikel voor mijn neud hield. Ik voelde wat woedde in mijn onderbuik borrelen toen ik de bkinde meisje samen mrt Camp zag zoenen op de foto. Alweer. Zo veel personen lieten het zien ig hadden het over; ik werd er gek van. En dan vragen zr nog waarom ik zo gefrusteerd ben. "Oh- ik ben jaloers op Camp omdat ik niet kon kleffen met die verdomd knappe meid." Zei ik dan elke keer. En in vertaalf naar mijn taal is het eigenlijk: "oh- ik ben gefrusteerd omdat ik dat verdomd irritante meisje niet het meertje in geduwd heb zodat de meermensen haar als avondmaaltijd konden gebruiken in plaats van mijn Campbell."
    'Rot op.' Siste ik en sprong op om richting de portret te liepen. Ha- ik zeg rot op en dan ga ik zelf op rotten. Wat maakt het uit; ik wil zo snel mogelijk weg van Angelina.
    'Ik zei het toch; George? Dat dit ooit zou gebeuren?' Ik stopte even en schudde onopmerkelijj met mijn hoofd.
    '..je weet dat ik er ook ben he? Dat ik ook naast je sta?'
    Ik zucht en liep zonder wat te zeggen de leerlingenkamer uit.

    Met een bosje bloemen in mijn handen liep ik nerveus richting de ziekenzaal toe. Hopelijk sliep Campbell nog; ook al zou ik hem ook wakker willen zien. Ik weet niet hoe hij hierop gaat reageren. Dat.. hoe zal ik het noemen.. een vroegere vriendje van hem met een bosje bloemem hem gaat bezoeken. Ja; oude. Ik weet niet of ik de lef heb om dat woordje nogmaals in mijn gedachtes te herhalen aangezien het elke keer mijn hart wat meer leek breken, ook al liet ik het niet zien, maar dankt hij ook zo over mij? Een "oude" vriendje? Want er is nog een bitch waarvan de wereld weet dat.. "dat" en Campbell samen iets hebben. Zo irritant. Ik zucht en duwde de deur van het ziekenzaal gauw open. Verstijfd stond ik stil, nog met de bosje bloemen in mijn handen en het duurde slechts een aantal secondes tot ik merkte dat Campbell recht overeind in zijn bed lag. Ik schudde mijn hoofd en ik weet niet waar de intense woedde en verdriet vandaan kwam maar drukte mijn nagels in de bosje bloemen om het vervolgens op de grond te laten vallen en de gang in te trappen.
    'Campbell' murmelde ik en bleef bij de opening staan. Ineens herrinerde ik me de brief die hij voor me schreef; ik heb hrt nog steeds in mijn zak en het gaat er ook nooit meer uit. Ik ga het misschien zelfs aan mijn gewaad vast naaien; tenminste heb ik nog zijn handschrift bij me. Ik beet onopmerkelijk oo mijn lip en liep de zaal wat verder in.
    '..voel je je.. goed?'
    Ik had zo een grote drang om op hem af te stormen maar ik hield me in. Het was nog steeds erg verwarrend voor me; ik wil geloven dat hij van me houd maar een deel van me zegt dat dat gewoon niet waar is; fat het ook gewoon duidelijk te zien is dat het niet waar is.
    'Ook.. Gefeliciteerd; je hebt de eerste plaats gewonnen..'


    Nig even en George gaat echt op hem af stormen x') hij weet niet if hij nou woest is op hem, if verdrietig, if voelt hij leegte.. alles door elkaar eigenlijk.

    [ bericht aangepast op 10 okt 2014 - 0:00 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Aan de ene kant wil ik dat George cam bespringt aan andere kant niet xó


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    Aan de ene kant wil ik dat George cam bespringt aan andere kant niet xó



    GEeorge wilt het :Y) maar hij is wat door de war en weet niet of Camp nou echt nog van hem houd of ergens hem gewoon verwijderd heeft van zijn hart.. voordat hij die brief van camp las dacht hij nog werkelijk dat camp hem haatte en nu is hij door jou door de war. Gefeliciteerd, je hebt het alweer voor elkaar gekregen x'q

    @geberwtion Vergeet James niet weg te laten lopen zodat Alb eindelijk free is x')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)


    GEeorge wilt het :Y) maar hij is wat door de war en weet niet of Camp nou echt nog van hem houd of ergens hem gewoon verwijderd heeft van zijn hart.. voordat hij die brief van camp las dacht hij nog werkelijk dat camp hem haatte en nu is hij door jou door de war. Gefeliciteerd, je hebt het alweer voor elkaar gekregen x'q

    @geberwtion Vergeet James niet weg te laten lopen zodat Alb eindelijk free is x')


    Albus is al weggelope van james en james gaat de lessen niet in x') hij blijft vriendloos rondspoken over het terrein.

    uch ik wil zo graag Cage blij maken but I can't D';

    [ bericht aangepast op 10 okt 2014 - 20:19 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Albus is al weggelope van james en james gaat de lessen niet in x') hij blijft vriendloos rondspoken over het terrein.

    uch ik wil zo graag Cage blij maken but I can't D';



    Te riskant? Neem die risico ='D


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Campbell Saunders

    ‘Campbell.’ Met een ruk draaide ik me geschokt om waar meteen weer hevige steken door mijn nek gleden waar ik misselijk van werd.
    ‘.. voel je je.. goed?’ ik slikte toen de gedaante steeds dichter naar me toe kwam lopen en voelde mijn hart steeds sneller gaan kloppen bij de bekende oranjehaar en kastanjebruine ogen.
    ‘Ook.. Gefeliciteerd; je hebt de eerste plaats gewonnen..’ ik deed mijn mond open en sloot hem direct weer. Alsof de duivel met mij speelde. Alsof de duivel expres mijn grootste verlangens voor me schotelde zodat ik wist wat ik miste. Vooral door de donkere kringen onder zijn ogen wat me haast zou laten denken dat hij me miste. Bijna. Het is alleen dat ik beter wist. Ik wendde mijn hoofd gauw van George af waar mijn blik automatisch op een spiegel gleed waar ik afgebeeld stond. Alleen. Zoals het hoort en misselijkmakend. Ik snap niet eens hoe ik het minutieuze idee kon hebben dat hij me zou missen. Ik was lijkbleek waardoor ik goed in het ziekenhuis bed paste. Nog steeds sierde de diep paarse striemen in mijn nek zoals de nacht dat ik het mezelf cadeau gaf. Het enige verschil was dat het nu niet meer ontstoken meer leek te zijn. Automatisch trok ik het dekbed wat hoger zodat mijn nek ook deels bedekt werd en je alleen nog maar mijn hoofd en vingertopjes kon zien.
    ‘…gewonnen?’ raspte pijnlijk door mijn keel. Ik schudde zachtjes mijn hoofd wat alleen maar pijn opleverde. ‘..meerminnen.’ murmelde ik zachtjes. ‘I-ik- j-je was gevangen. Onderwater. Ze wilden.. je niet laten gaan.’ Murmelde ik totaal van slag waar automatisch weer het beeld van George voor me schoot onder water waar ik machteloos een strijd voerde tegen de meermannen.
    ‘I-ik kan- i-ik kon je niet re-redden. A-als je hier b-bent om m-mijn e-excuses te horen; d-dan het s-spijt me.’ Ik slikte met enorme moeite de opkomende tranen weg en zette mijn knokkels tegen mijn mond terwijl ik de andere kant opstaarde.
    ‘J-je kan gerust- w-weg g-gaan.’


    :// camp is het laatste gebeurtenis van zijn geheugne kwijt geraakt x')

    [ bericht aangepast op 10 okt 2014 - 21:10 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George Weasley

    ‘…gewonnen?’ begon hij na een lange stilte en schudde zijn hoofd.
    ‘..meerminnen. I-ik- j-je was gevangen. Onderwater. Ze wilden.. je niet laten gaan.’
    Met een frons schudde ik mijn hoofd en keek weg. Hij stotterde en dat maakte mijn gevoelens maar niet beter.
    ‘I-ik kan- i-ik kon je niet re-redden. A-als je hier b-bent om m-mijn e-excuses te horen; d-dan het s-spijt me. J-je kan gerust- w-weg g-gaan.’ 
    'Ik was nooit onderwater. Fred wel.' Murmelde ik en keek op.
    'Campbell. Je kent me; je kan weten dat ik hier niet kom voor een excuus.'
    Ik liep naar zijn bed toe en nam aan zijn bedrand plaats waarna ik zuchtend met mijn vingers begon te spelen.
    'Je had dat meid boven water gehaald. Daarna kwamen Ralf en Fred.' Legde ik het uit zonder hem aab te kijken.
    'Je- je kustte dat.. dat meid.'
    Ik draaide me compleet naar hem toe toen ik me niet meer in kon houden en kneep mijn ogen voor slechts een seconde dicht voordat ik begon.
    'Ik wil je terug; Camp Wat voor consequenties het ook heeft; het boeit me niet. Al ga ik door dood, al ga ik pijn leiden of wat dan ook; niets boeit me dan alleen jij die naast me staat.' Ik keek weg en snoof even voordat ik weer met mijn vingers ging spelen.
    'Wat heb ik fout gedaan?' Vroeg ik en kreeg het voor elkaar om recht in zijn ogen te kijken.
    'Als dit de reden niet is; wat heb ik verkeerd gedaan Campbell?'
    Ik heb me nog nooit zo ellendig gevoeld. En dat terwijl Campbell nog geen een woord heeft gezegd. Twijfelend greep ik naar zijn hand terwijl ik hem aankeek en onopmerkelijk op mijn lip beet.
    'Ik wil dat je de waarheid tegen me zegt. Alleen even de waarheid.' Ik slikte moeizaam en schudde met mijn hoofd.
    'Campbell Saunders.. hou je wel van me.. ?'

    Te direct x'3 maar ik wil het ook zo graag weten; ikweet het ook niet meer net als George :'o


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=166641

    Topic 18 ^^ komop mensjes, we kunnen de 20 30 40 en 50 wel halen x')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Even deze topic volmaken;



    Dit is onze RP' Goblet x'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya



    ngo steeds niet vol x.o '


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya



    Wanneer victoire in Cams' buurt is :')


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya