• rpg eigenaar : MrFluke

    topic nog onder constructie




    Een nieuw jaar op Zweinstein breekt aan. De tovenaars en heksen keren terug naar Zweinstein, waar weer heel veel te beleven is. Zoals, Het Toverschooltoernooi. Er doen 3 verschillende scholen mee aan het Toverschool toernooi, de leerlingen van een bepaalde school gooien een briefje met hun naam erop geschreven in de Vuurbeker. Die kiest dan de namen. En natuurlijk, de nieuwe Zwerkbal try-outs, niet iedereen kan natuurlijk in het team zitten. De tovenaars en heksen leren weer nieuwe dingen die ze later weer kunnen gebruiken. Het zal je niet te makkelijk afgaan, er zit natuurlijk wel een maar aan het verhaal. Want als je de beker jouw naam gekozen heeft kom je er niet meer onderuit. En natuurlijk de opdrachten zijn zwaar. Zoals het gouden ei stelen van een draak, je dierbare redden van de meermensen, die in het meer naast Zweinstein leven. Dit schooljaar wordt dus lastiger dan de andere jaren...



    || Graag Invullen:


    Invullijstje voor de studenten:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Bloedstatus:
    Beste vak(ken) :
    Slechtste vak(ken) :
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Klassenoudste:
    Hoofdmonitor:
    Zwerkbalfunctie:
    Huisdier: (Alleen padden, ratten, uilen, en katten zijn toegestaan daar)
    Extra:


    Invullijstje voor leraar, schoolhoofd of afdelingshoofd:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Vakken:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Bloedstatus:
    Schoolhoofd:
    Afdelingshoofd:
    Huisdier:
    Extra:




    || Rollen: ||

    Reserveringen:
    Dumbledore ZaIa



    Leerlingen:
    Gryffindor
    Brooke Jane Eatside /4de jaar/ ZaIa 1.1
    Binky Lorraine Evans /6de jaar/ Senermes 1.1

    Ralf Auron /4de jaar/ Obliviate7 1.2
    Ginny Weasley /3de jaar/ Leora 1.10
    Brenthon Troun Evans /6de jaar/ Senermes 1.18
    George Weasley /6de jaar/ Obliviate7 1.19
    Hermione Ganger /4de jaar/ Piaffe 1.19
    Fred Weasley /6de jaar/ RAB 2.1


    Hufflepuf:
    Lynn Blazer /7de jaar/ MyselfOnly 1.6
    Allison Angela Rossini /5de jaar/ SweetDemon 1.19



    Ravenclaw:
    Rosaline Elisabeth Smith /5de jaar/ LoveElsa 1.1
    Luna Lovegood /3de jaar/ ZaIa 1.16



    Slytherin:
    Chase Alexander Roberts /7de jaar/ CapriolIe 1.5
    Luke Ashton Adams /7de jaar/ TinkerbelI 1.5

    Dysis Bella Lestrange-Black /7de jaar/ xYoungLovex
    Draco Lucius Malfoy /4de jaar/ RAB
    Chanel Kate Cole /4de jaar/ TheseWords
    Matthew Frankie Wood /7de jaar/ Nightingalex



    Beauxbattons: Vol! Er doet maar 1 van de Beauxbattons mee!
    Defelicé Devil Angelina Nachtschade Alerue /6de jaar/ Nightingalex 2.2




    Klammfels Vol! Er doet maar 1 van de Klammfels mee!
    Campbell Dylan Saunders /5de jaar/ Leora 1.17




    Leraren:
    Zwerkbal: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Gedaanteverwisselingen:
    Leer der Oude Runen:
    Voorspellend Rekenen:
    Dreuzelkunde:
    Geschiedenis van de Toverkunst:
    Verweer tegen de Zwarte kunsten: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Kruidenkunde:
    Bezweringen: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Waarzeggerij:
    Verzorging van Fabeldieren:
    Toverdranken: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Astronomie:


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Fred Weasley

    'Oh Fred..' snikt hij en hij pakt allebei mijn handen vast. Ik kijk hem aan en probeer de tranen tegen te gaan. Ik ben gewoon een probleemdenken, toch? Ik weet wat de waarheid is, maar een deel van mij wil die waarheid niet accepteren. Het kan niet.
    'I-ik hou z-zo v-eel van jou; m-maar ik ben doodbang.. A-alles gaat f-fout hier, e-en- en a-alles is zo moeilijk daardoor.. n-net ans onze relatie; Fred, je- je..' Hij gaat niet verder en ik maak me alleen maar meer zorgen. Wat heb ik gedaan? Gaat het erom dat ik Draco in elkaar sloeg? Ik weet niet wat ik moet doen en concentreer me op onze handen die verstrengeld zijn. 'Sorry..' Ik bijt op mijn lip.
    'Ralf, ik ben gelukkig als jij dat ook bent. Als jij niet gelukkig bent als je met mij bent, dan... Dan...' Ik krijg niks meer uit mijn keel. Ik kan het niet eens zeggen. Ralf is mijn alles, hij maakt mij gelukkig, maar als hij niet gelukkig met mij is... Ik wil niet zijn geluk afpakken, dat zou te egoïstisch zijn. 'Dan zal ik mijn afstand houden.' Ik probeer de tranen verwoed tegen te houden, maar ze blijven maar stromen. Merlin, wat wil ik hem graag knuffelen op dit moment, maar ik durf het niet. 'Ik ga niet smeken om een tweede kans, hoewel jij alles bent wat ik wil, omdat jij het verdient om gelukkig te zijn. Je verdient al het geluk in de wereld, Ralf Auron, en als ik dat niet aan jou kan geven, dan weet ik dat ik afstand van je moet nemen.' Ik zet mijn angst aan de kant en trek hem in mijn armen. Als hij het echt uit gaat maken dan wil ik hem ten minste nog even knuffelen. 'Kan echt helemaal niks goed gaan?' Ik kijk naar boven, alsof iemand boven me zweeft die de schuld heeft. Ik geloofde nooit in het lot, maar sinds Ralf er is, voelt het alsof het zo bedoelt is. Ook weet ik dat ik alles, echt alles, zou doen om hem gelukkig te maken. Ik trek hem wat steviger tegen me aan. 'Ik hou van je,' fluister ik.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Oeh, denk ik ben zelf over mijn eigen grenzen gegaan *slik* mijn lot haat Red x') ik denk deze Red drama is nu wel weer genoeg voordat het echt uit de hand loopt..


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ralf Auron

    'Ralf, ik ben gelukkig als jij dat ook bent. Als jij niet gelukkig bent als je met mij bent, dan... Dan... Dan zal ik mijn afstand houden. Ik ga niet smeken om een tweede kans, hoewel jij alles bent wat ik wil, omdat jij het verdient om gelukkig te zijn. Je verdient al het geluk in de wereld, Ralf Auron, en als ik dat niet aan jou kan geven, dan weet ik dat ik afstand van je moet nemen.'
    Wat heb ik nu een zin om mezelf te doden. Maar ik heb nog mijn oom; ik heb ook.. nee. Oh Metlin; mijn oom en Fred waren de enige om wie ij echt vrel gaf. Voordat ik officieel in huilen kon uitbarsten trok Fred me in een omhelzing en ik nestelde mijn gezicht in zijn schouder waar ik me uithuilde.
    'Kan echt helemaal niks goed gaan? Ik hou van je,' hoorde ik hem fluisteren. Ik beet op mijn lip en sloot mijn ogen even toen de tranen zich verminderde en ik een trillende zucht liet. Ik haat mezelf: ik ben een monster. Ik en innerlijk een monster, en uiterlijk. Sinds mijn geboorte eigenlijk, maar het werd erger toen ik voor het eerste keer Ginny kuste. En het werd alsmaal groter en groter toen ik jets had met Fred,en nu is die monster eruit gevlogen. Ik ben een monster, ik ben afschuwelijk, ik ben walgelijk, hartenbreker, dombo, sukkel, stom, gek, gestoor, herzenloos en het belangrijkste: ik ben diegene die zijn enige liefde zit te breken. Zijn eigen hart, en ook die van de gene van wie hij hrt meest houd in deze kleine wereld: Fred Weasley.
    'Sorry..' murmelde ik weer.
    'Sorry..'
    Ik schudde even met mijn hoofd en haalde mijn hoofd niet van hem af.
    'J-je maakt me gelukkig, je bent perfect, je bent mijn a-alles.. maar ik ben bang. Voor de toekomst, voor wat er gaat komen, en voor alles. Voor de dood, voor de drama die hier valt, voor de angsten die hier rondzweven, voor alles..' ik stop even om mijn hoofd van zijn schouder af te halen en het tegen zijn bordtkast aan zettr om er langs van in het gras te staren.
    'Ik ben afschuwelijk..' murmelde ik dan en sloot weer mijn ogen.
    'Afschuwelijk, bangerik, stom, dom, ik wil het niet; maar I-ik ben b-bang.. I-ik heb a-alles verknald; I-ik wil en k-kan niet meer verknallen: je bent het te waard voor..'


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Campbell Saunders

    Hij knikte en ik zuchtte zachtjes terwijl ik me aan de wasbak vasthield. Normaal zou ik naar Nathaniel gerend hebben om raad. Hij zou me waarschijnlijk ongelofelijk dom vinden en ik zou er wat terug voor moeten doen maar hij hielp me wel. Tot ik het verpest heb met mijn egoïstische gedrag. Hij haat me en ik begreep waarom. Het is niet alsof ik mijzelf niet haatte. Net zoals nu. George had nog verteld dat het beste aan kerst is om cadeautjes te krijgen en ik was het vergeten. Net zoals ik alles vergat wat voor George belangrijk was. Wat was ik nou werkelijk waard. Het was niet alsof George moeilijk was. Hij was juist te makkelijk en ik haatte mijzelf dat ik hem verpest. Hij verdiend tienduizendkeer beter als ik zelf en iedere keer als ik me voorstel om een veel beter vriendje te worden verpest ik het weer. Een cadeau. Ik had wel iets kunnen doen. Gewoon iets maar ik heb niets. Ik had tienduizend keer liever dat ik wat voor George had en hij niks voor mij. Het was niet alsof ik cadeautjes kreeg. Ik keek op in de spiegel waar ik meteen die lelijke paarse striemen in mijn nek zag die in mijn huid gekliefd had. Het ergste van dit alles was dat ik extreem de neiging had om mijzelf te verwonden. Ernstig of zelfmoord te plegen of gewoon weg gaan. Ver van alles maar er is altijd weer iemand die me tegenhoud. Waarschijnlijk George en dan zou ik weer zijn dag verpesten. Dan zou ik hem weer aan het huilen maken terwijl ik zijn tranen niet waard ben. Ik weet niet meer wat ik moet doen. Hoe ik mijzelf moet gedragen. Ik weet niks meer en het erge was dat George zo gek was om van mij te houden waardoor hij de dupe van alles word wat ik doe. Als ik de kracht had dan had ik alles teruggedraaid. Dan had ik nooit George gevolgd. Dan was ik nu dood en viel ik niemand meer lastig. Ik voelde tranen opkomen maar vermeed ze terwijl ik mijn verdriet maar omzetten in schoonmaken waardoor ik het zware ei uit de wasbak viste en het in mijn tas propte en de wasbak leeg liet lopen terwijl ik lusteloos mijn handen op de wasbak zetten.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ahw Campie ='(


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Argh, mag ik george even naar camp brengen :]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Fred Weasley

    'Sorry..' Ik kijk hem aan en doe mijn best om te stoppen me huilen. Hij legt zijn hoofd op mijn schouder. 'Sorry.. 'J-je maakt me gelukkig, je bent perfect, je bent mijn a-alles.. maar ik ben bang. Voor de toekomst, voor wat er gaat komen, en voor alles. Voor de dood, voor de drama die hier valt, voor de angsten die hier rondzweven, voor alles..' Hij tilt zijn hoofd op wat ik erg jammer vind.
    'Ik ben afschuwelijk.. Afschuwelijk, bangerik, stom, dom, ik wil het niet; maar I-ik ben b-bang.. I-ik heb a-alles verknald; I-ik wil en k-kan niet meer verknallen: je bent het te waard voor..' Ik schud mijn hoofd en leg mijn hoofd op zijn schouder. Hoe kan hij zo over zichzelf denken?
    'Ik hou van je Ralf. Jij kan jezelf niet zien zoals ik jou zie. Je ben geweldig, alles wat ik nodig heb. Je maakt alles juist beter. Ik wil jou niet kwijt.' Ik ben even stil en denk zonder het tegen hem te zeggen aan over twee jaar, wanneer hij nog op school zit en ik niet. Hij zal het alleen moeten maken en ik ook, hoewel ik mijn broer altijd nog heb.
    'Zelfs al zie of hoor je me niet, ik ben er altijd voor jou.'


    Spoiler alert: you will save yourself

    echo ('x


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    echo ('x


    Ja
    Ik vond die laatste zin eigenlijk best wel stalkerig.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Derek_Hale schreef:
    (...)

    Ja
    Ik vond die laatste zin eigenlijk best wel stalkerig.


    welke??


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ralf Auron

    'Ik hou van je Ralf. Jij kan jezelf niet zien zoals ik jou zie. Je ben geweldig, alles wat ik nodig heb. Je maakt alles juist beter. Ik wil jou niet kwijt. Zelfs al zie of hoor je me niet, ik ben er altijd voor jou.'
    Ik glinlachtje zachtjes en zette een hand op zijn schouder om wat rechtop te kunnen zitten en keek ik Fred zweigend aan. Slechts zijn blik doet al veel met mij, zijn betraande ogen scheurt mijn ziel uit en op de manier hoe hij naar me kijkt zelfs ook.
    'Ik.. ik- ik ben bang voor nieuwe risico's.' Murmelde ik dan.
    'De laatste tijd heb ik te- te veel grote risico's genomen en geen van allen had een gied einde.' Ik slikte even en keek weer weg.
    'Ik.. was dom. S-sorry..' murmelde ik dan tussen de tranen door en drukte langzaam mijn lippen op die van hem.
    'Dit is de laatste risico die ik ooit neem.. a-als het fout g-gaat aflopen kun j-je er van uit gaan d-dat ij zelfmoord ga p-plegen.' Zei ik zachtjes en keek weer weg. Ik ben de domste mens her op aarde. De dimste wezen, de domste organisme, de domste.. moordachtige wezen. Oh Merlin mijn leven staat onderste boven. Letterlijk.





    George Weasley

    'Ik kan niet gelukkig worden, George. Ik lijk nergens bij te passen. Ik wil gewoon een normaal leven leiden, maar alles lijkt dat te verpesten. Ik weet niet meer waar ik heen moet, ik heb geen plek. Nergens.. Ze liet me op de grond liggen toen ik viel. Als ik nog langer daar had gelegen, was ik onderkoeld geraakt en waarschijnlijk had ik hier dan niet meer gezeten. Ze geeft niet om me. Niet meer.' Ik schudde mijn hoofd en zette troostend een hand op zijn schouder waar ik even in kneep. Normaal gesproken zou ik hem uit gelachen hebben; maar Draco leek te zijn veranderd. Echt; hij is gevoeliger en denkt wel aan anderen. Dat zag ij tenmindte nooit want hij pestte altijd studenten.
    'Het komt wel goed; Draco. Ginny pleegde bijna zelfmoord nadat ze je achterliet: zewas door de war. We gaan er voor zorgen dat het weer goed komt.. met alles. Alles hier komt goed zodat we eindelijk kerst kunnen vieren.' Zei ik met een glimlach. Ik liet hem weer los en stond op.
    'Ik ga even kijken hoe het is met Camp en dan ga ik hem mee naar beneden toe sleuren. en waaghet niet om weg te gaan rennen.' Zei ik en liep van hem weg. Gauw hobbelde ik de trap op en zag dat meteen Campbell in de badkamer staan. De deur stond al wat open en zachtjes liep ik naar hem toe en gooide onverwachts mijn armen om zijn middel en drukte een kus in zijn nek.
    'Heei Camp; gaat het wat beter?' Vroeg ik en liet hem los om voor hem te komen staan. Oh Merlin ik leek wel op een overbezorgde moeder om de hele tijd te vragen of het wel gaat met hem. Ik heb zo een gevoel van als Campbell met een zachte teddy beer in zijn armen op de zachtste bed van de wereld ligt te slapen ik op hem ga springen en hem door elkaar ga schudden en huilend ga vragen hoe het gaat met hem.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Fred Weasley

    'Ik.. ik- ik ben bang voor nieuwe risico's,' murmelt hij. Ik kan het niet laten om te glimlachen. 'De laatste tijd heb ik te- te veel grote risico's genomen en geen van allen had een goed einde.' Ik knik. Moet je mij vertellen... Ik heb veel te veel risico's gelopen... Ik wil het gewoon niet meer. 'Ik.. was dom. S-sorry.. Dit is de laatste risico die ik ooit neem.. a-als het fout g-gaat aflopen kun j-je er van uit gaan d-dat ij zelfmoord ga p-plegen.' Iets in me breekt. Ik neem aan dat het mijn hart is, aangezien de pijn ondraaglijk is. Hij is bereid zelfmoord te plegen. Ik kan hem niet gelukkig maken.
    'Ralf, je kan je leven niet opgeven. Ik ben er altijd voor je en als je er niet meer bent dan weet ik echt niet wat ik met mijn leven moet. Jij bent mijn alles en altijd zal jij mijn alles zijn. Ik laat je dat echt niet doe, geloof me!' Ik hou mijn tranen tegen en knuffel hem zo stevig als ik kan. Ik kan me niet voorstellen hoe mijn leven zonder hem zou zijn, maar toch dacht ik er gisteren nog aan om mijn leven te beëindigen. Hoe zou ik dat kunnen doen? Ik moet hier blijven om hem gelukkig te maken zoals hij hier blijft om mij gelukkig te maken.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Campbell Saunders

    Mijn hart leek in mijn keel te kloppen toen ik twee armen om mij heen voelde en een paar lippen in mijn nek gedrukt voelde worden. Van schrik hijgde ik zachtjes in en uit wat pijn deed.
    ‘Heei, Camp; gaat het wel wat beter?’ ik sloeg mijn ogen neer. Het ging alweer over míj terwijl wat er met mij is juist niet hoeft uit te maken. ‘Het is nooit slecht geweest.’ Ik trok voorzichtig een mondhoek op en wreef een klein beetje ongemakkelijk over mijn arm. ‘Ik ga me wel even aankleden zodat kerst kan beginnen. Ga maar alvast naar beneden.’ Ik drukte zachtjes een kus op zijn lippen en maakte me gauw uit de voeten naar de kamer waar ik Draco en Ralf verbleven. Ik trok mijn hemd over mijn hoofd en trok een schone aan evenals een shirt met deze keer een trui die weer net niet mijn nek bedekte waardoor ik zachtjes zuchtte en naar een sjaal viste die ik altijd gebruikte voor buiten in de sneeuw. Met beleid knoopte ik die om mijn nek waardoor je niks meer van de diepe sneeën in mijn nek zag die afkomstig waren van het touw wat in mijn nek gekliefd had. Mijn blik gleed naar het bed dat er veels te aanlokkelijk uit zag. Het liefst verstopte ik me onder het deken en liet ik heel kerst achterwegen terwijl ik eenzaam de tijd hoorde wegtikken. Maar dat was niet aan mij besteed. Ik wendde mijn blik af terwijl ik nutteloos in mijn tas graaien als reden om kerst voor mijzelf zo lang mogelijk proberen uit te stellen.


    Ga maar weer naar draakje toe ('x


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ralf Auron

    'Ralf, je kan je leven niet opgeven. Ik ben er altijd voor je en als je er niet meer bent dan weet ik echt niet wat ik met mijn leven moet. Jij bent mijn alles en altijd zal jij mijn alles zijn. Ik laat je dat echt niet doen, geloof me!' Ij glimlachte zachtjes toen hij me knuffelde en verborg mijn gezicht maar in zijn borstkast die nu nat was door mijn tranen.
    'Dankjewel; Fred.' Murmelde ik dan zachtjes en zette ook mijn hand tegen zijn borstkast aan om me wst weg te trekken om hem aan te kijken. Zachtjes veegde ik mijn tranen weg en keek weer weg.
    'Ik was zo d-dom om te denken om je te verlaten; h-het is mijn angst die mijn lichaam overneemt.' Murmelde ik zachtjes en keek hem weer aan.
    'Ik.. hou echt van jou; Fred. Echt; en misschien is h-het ook een goed moment om je te vertellen dat ik vergeten heb een kerst cadeautje voor je te halen..' ik schudde even met mijn hoofd en beet op mijn lip waarna ik wegkeek.
    'Misschien.. Misschien is dit ook een goed moment om te vertellen dat ik voor de tweede opdracht van het toernooi een uur lang onder water moet gaan blijven om iets te zoeken wat ze van me gaan stelen..' zei ik dan met een zwak glimlachje.
    'En misschien is het ook een goed moment om te vertellen dat ik nog niets van mijn oom heb gehoord die vandaag in de ochtend eigenlijk onze pillen per uil zou geven..'

    X') en misschien is het ook een goed moment om te vragen wanneer we terug naar zweinstein gaan; want ik kan niet wachten tot de tweede opdracht :x


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ik kan Nathaniel Camp laten ophalen en daarna kan van mij part mogen ze daarna wel weer naar school gaan ^.^


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya