• rpg eigenaar : MrFluke

    topic nog onder constructie




    Een nieuw jaar op Zweinstein breekt aan. De tovenaars en heksen keren terug naar Zweinstein, waar weer heel veel te beleven is. Zoals, Het Toverschooltoernooi. Er doen 3 verschillende scholen mee aan het Toverschool toernooi, de leerlingen van een bepaalde school gooien een briefje met hun naam erop geschreven in de Vuurbeker. Die kiest dan de namen. En natuurlijk, de nieuwe Zwerkbal try-outs, niet iedereen kan natuurlijk in het team zitten. De tovenaars en heksen leren weer nieuwe dingen die ze later weer kunnen gebruiken. Het zal je niet te makkelijk afgaan, er zit natuurlijk wel een maar aan het verhaal. Want als je de beker jouw naam gekozen heeft kom je er niet meer onderuit. En natuurlijk de opdrachten zijn zwaar. Zoals het gouden ei stelen van een draak, je dierbare redden van de meermensen, die in het meer naast Zweinstein leven. Dit schooljaar wordt dus lastiger dan de andere jaren...



    || Graag Invullen:


    Invullijstje voor de studenten:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Bloedstatus:
    Beste vak(ken) :
    Slechtste vak(ken) :
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Klassenoudste:
    Hoofdmonitor:
    Zwerkbalfunctie:
    Huisdier: (Alleen padden, ratten, uilen, en katten zijn toegestaan daar)
    Extra:


    Invullijstje voor leraar, schoolhoofd of afdelingshoofd:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Vakken:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Bloedstatus:
    Schoolhoofd:
    Afdelingshoofd:
    Huisdier:
    Extra:




    || Rollen: ||

    Reserveringen:
    Dumbledore ZaIa



    Leerlingen:
    Gryffindor
    Brooke Jane Eatside /4de jaar/ ZaIa 1.1
    Binky Lorraine Evans /6de jaar/ Senermes 1.1

    Ralf Auron /4de jaar/ Obliviate7 1.2
    Ginny Weasley /3de jaar/ Leora 1.10
    Brenthon Troun Evans /6de jaar/ Senermes 1.18
    George Weasley /6de jaar/ Obliviate7 1.19
    Hermione Ganger /4de jaar/ Piaffe 1.19
    Fred Weasley /6de jaar/ RAB 2.1


    Hufflepuf:
    Lynn Blazer /7de jaar/ MyselfOnly 1.6
    Allison Angela Rossini /5de jaar/ SweetDemon 1.19



    Ravenclaw:
    Rosaline Elisabeth Smith /5de jaar/ LoveElsa 1.1
    Luna Lovegood /3de jaar/ ZaIa 1.16



    Slytherin:
    Chase Alexander Roberts /7de jaar/ CapriolIe 1.5
    Luke Ashton Adams /7de jaar/ TinkerbelI 1.5

    Dysis Bella Lestrange-Black /7de jaar/ xYoungLovex
    Draco Lucius Malfoy /4de jaar/ RAB
    Chanel Kate Cole /4de jaar/ TheseWords
    Matthew Frankie Wood /7de jaar/ Nightingalex



    Beauxbattons: Vol! Er doet maar 1 van de Beauxbattons mee!
    Defelicé Devil Angelina Nachtschade Alerue /6de jaar/ Nightingalex 2.2




    Klammfels Vol! Er doet maar 1 van de Klammfels mee!
    Campbell Dylan Saunders /5de jaar/ Leora 1.17




    Leraren:
    Zwerkbal: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Gedaanteverwisselingen:
    Leer der Oude Runen:
    Voorspellend Rekenen:
    Dreuzelkunde:
    Geschiedenis van de Toverkunst:
    Verweer tegen de Zwarte kunsten: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Kruidenkunde:
    Bezweringen: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Waarzeggerij:
    Verzorging van Fabeldieren:
    Toverdranken: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Astronomie:


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Moet ik Nathanieltje Camp laten ophalen en dan dat kerstvakantie eindigt? het is zo stil hieerr :Y) en we meoten nog topic 100 halen :'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Moet ik Nathanieltje Camp laten ophalen en dan dat kerstvakantie eindigt? het is zo stil hieerr :Y) en we meoten nog topic 100 halen :'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Moet ik Nathanieltje Camp laten ophalen en dan dat kerstvakantie eindigt? het is zo stil hieerr :Y) en we meoten nog topic 100 halen :'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Moet ik Nathanieltje Camp laten ophalen en dan dat kerstvakantie eindigt? het is zo stil hieerr :Y) en we meoten nog topic 100 halen :'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ik wist wel dit een dubbele post was toen ik zoveel meldingen tegelijk binnenkreeg :Y)

    Maar ja, doe maar :p


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Ik wist wel dit een dubbele post was toen ik zoveel meldingen tegelijk binnenkreeg :Y)

    Maar ja, doe maar :p



    ohh hahaa oops lees t nu pas x'D ik was té enthhousiast :p


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ja ik weet even niet meer wat ik met Fred moet schrijven dus we kunnen denk ik beter verder gaan.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Derek_Hale schreef:
    Ja ik weet even niet meer wat ik met Fred moet schrijven dus we kunnen denk ik beter verder gaan.


    eerst komt papa Nathaniel Cammie even halen om Georges leven te verziekene >:'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    eerst komt papa Nathaniel Cammie even halen om Georges leven te verziekene >:'D


    Jij kan er niet tegen als iemand gelukkig is hè? ;)


    Spoiler alert: you will save yourself

    Derek_Hale schreef:
    (...)

    Jij kan er niet tegen als iemand gelukkig is hè? ;)


    Nee ik ben net een levende dementor (A) :'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Nee ik ben net een levende dementor (A) :'D


    Oeh ik kwam je tegen en nu mag ik chocola :)


    Spoiler alert: you will save yourself

    Derek_Hale schreef:
    (...)

    Oeh ik kwam je tegen en nu mag ik chocola :)


    haha idk wat het is maar ik ben enorm hyper >:'( dat komt door die stomme film die ik daarnet keek want sindsdien ben ik hyper denk ik.... x.o' wat ben ik zo intressant..NOT :'P


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Wauwie, ik kan niet eens rustig mijn huiswerk maken en ik heb om de minuut 10 melsingen binnnen :p


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Wauwie, ik kan niet eens rustig mijn huiswerk maken en ik heb om de minuut 10 melsingen binnnen :p


    Haha soreehh :'D that's me :p Oh god ik ben te hyper en dat moet ik op onze topics botvieren ='3 Wees blij dat ik de hele dorp niet wakker maak anders kreeg ik eeen schoen naar me hoofd net zoals een straatkat x.o'


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Campbell Saunders

    Ik zuchtte zachtjes en wilde mijn tas neer leggen tot ik geklop op de deur hoorde. Ik keek naar de deur die nog op een kier zat waardoor ik wist dat het niet op de kamerdeur geweest was. Zachtjes liep ik naar de deur en deed die wagenwijd open waar ik plotseling mevrouw Weasleys stem hoorden; ‘Campbell, er is bezoek voor jou.’ Ik schrok van haar stem en zeker van haar bericht. Er is bezoek voor mij. Gezien George of in de woonkamer is of nog in de badkamer was het George niet. Dat liet nog maar een paar opties over en al die opties waren gruwelijk. Met lood in mijn schoenen liep ik zo stil als een muis de trap af en algauw vond ik Nathaniel in de gang die naar een schilderij aan het kijken was. Alsof hij gehoord had dat ik de trap op liep keek hij om waardoor ik ietwat zenuwachtig de gang door keek waar geen mevrouw Weasley meer was. Binnen een paar stappen stond hij naast me en grijnsde terwijl hij aan mijn sjaal pulkte voordat hij hem ontknoopte en met zijn vingers langs de diepliggende striemen zat waardoor ik in de trapleuning kneep.
    ‘Je weet wat voor straf er op zelfmoord lag; weet je nog- Campbell?’ ik probeerde mijn gezicht in een pokerface te houden maar ik wist dat mijn kin en lip trilden.
    ‘Pak je spullen. We gaan hier weg en je komt hier niet meer terug.’ Ik slikte en knikte en draaide me weer terug de trap op. ‘Oh en Campbell; vluchten heeft geen zin.’ Er stond een glimlach rond zijn lippen maar zijn ogen hadden iets kils. Zoals altijd en toch was hij zo geliefd op het ministerie. Ik knikte enkel en verbeet de pijn terwijl ik naar boven liep om mijn tasje te halen. Misschien als ik snel was zag George niks en kwam hij niet in de problemen. Ik pakte het tasje van het bed en keek even naar het bed waar ik en George in gelegen had. Het zag er zo rommelig uit en dit deed ik mevrouw Weasley aan. Straks dacht ze dat ik ondankbaar was. Toch negeerde ik het en draaide me om, om weer van de trap af te lopen richting Nathaniel die me meteen bij mijn arm greep.

    Ik weet niet of je nog wat met George wilde posten dus ik dacht; laat ik maar zo’n Gentlemen girl zijn x’) ohja en Cammy heeft lekker je cadeautje misgelopen George :’D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya