• rpg eigenaar : MrFluke

    topic nog onder constructie




    Een nieuw jaar op Zweinstein breekt aan. De tovenaars en heksen keren terug naar Zweinstein, waar weer heel veel te beleven is. Zoals, Het Toverschooltoernooi. Er doen 3 verschillende scholen mee aan het Toverschool toernooi, de leerlingen van een bepaalde school gooien een briefje met hun naam erop geschreven in de Vuurbeker. Die kiest dan de namen. En natuurlijk, de nieuwe Zwerkbal try-outs, niet iedereen kan natuurlijk in het team zitten. De tovenaars en heksen leren weer nieuwe dingen die ze later weer kunnen gebruiken. Het zal je niet te makkelijk afgaan, er zit natuurlijk wel een maar aan het verhaal. Want als je de beker jouw naam gekozen heeft kom je er niet meer onderuit. En natuurlijk de opdrachten zijn zwaar. Zoals het gouden ei stelen van een draak, je dierbare redden van de meermensen, die in het meer naast Zweinstein leven. Dit schooljaar wordt dus lastiger dan de andere jaren...



    || Graag Invullen:


    Invullijstje voor de studenten:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Bloedstatus:
    Beste vak(ken) :
    Slechtste vak(ken) :
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Klassenoudste:
    Hoofdmonitor:
    Zwerkbalfunctie:
    Huisdier: (Alleen padden, ratten, uilen, en katten zijn toegestaan daar)
    Extra:


    Invullijstje voor leraar, schoolhoofd of afdelingshoofd:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Vakken:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Bloedstatus:
    Schoolhoofd:
    Afdelingshoofd:
    Huisdier:
    Extra:




    || Rollen: ||

    Reserveringen:
    Dumbledore ZaIa



    Leerlingen:
    Gryffindor
    Brooke Jane Eatside /4de jaar/ ZaIa 1.1
    Binky Lorraine Evans /6de jaar/ Senermes 1.1

    Ralf Auron /4de jaar/ Obliviate7 1.2
    Ginny Weasley /3de jaar/ Leora 1.10
    Brenthon Troun Evans /6de jaar/ Senermes 1.18
    George Weasley /6de jaar/ Obliviate7 1.19
    Hermione Ganger /4de jaar/ Piaffe 1.19
    Fred Weasley /6de jaar/ RAB 2.1


    Hufflepuf:
    Lynn Blazer /7de jaar/ MyselfOnly 1.6
    Allison Angela Rossini /5de jaar/ SweetDemon 1.19



    Ravenclaw:
    Rosaline Elisabeth Smith /5de jaar/ LoveElsa 1.1
    Luna Lovegood /3de jaar/ ZaIa 1.16



    Slytherin:
    Chase Alexander Roberts /7de jaar/ CapriolIe 1.5
    Luke Ashton Adams /7de jaar/ TinkerbelI 1.5

    Dysis Bella Lestrange-Black /7de jaar/ xYoungLovex
    Draco Lucius Malfoy /4de jaar/ RAB
    Chanel Kate Cole /4de jaar/ TheseWords
    Matthew Frankie Wood /7de jaar/ Nightingalex



    Beauxbattons: Vol! Er doet maar 1 van de Beauxbattons mee!
    Defelicé Devil Angelina Nachtschade Alerue /6de jaar/ Nightingalex 2.2




    Klammfels Vol! Er doet maar 1 van de Klammfels mee!
    Campbell Dylan Saunders /5de jaar/ Leora 1.17




    Leraren:
    Zwerkbal: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Gedaanteverwisselingen:
    Leer der Oude Runen:
    Voorspellend Rekenen:
    Dreuzelkunde:
    Geschiedenis van de Toverkunst:
    Verweer tegen de Zwarte kunsten: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Kruidenkunde:
    Bezweringen: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Waarzeggerij:
    Verzorging van Fabeldieren:
    Toverdranken: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Astronomie:


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Derek_Hale schreef:
    Waar moet ik op reageren?


    Spoiler alert: you will save yourself

    Derek_Hale schreef:
    (...)


    Alleen op Ralfie en verder niks


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Alleen op Ralfie en verder niks


    Oké dan ga ik op zoek naar Ralfs post (wat denk ik heel lang zoeken is)


    Spoiler alert: you will save yourself

    SphinxX schreef:
    Ralf Auron

    'Het was Katie. Ze... Ze weet van je geheim en nu wil ze het aan de hele school vertellen omdat ik jou boven haar verkies.'
    Hij pakte mijn hand vast waarna we stilletjes onze weg naar Zweinstein liepen. Zonder koets. Eigenlijk boeit het me niet zo veel; Draco had het al tegen een heleboel studenten verklapt in de tijd wanneer ik iets met Ginny had.
    'Dus, wat is er met jou gebeurt zonet? Ik geloof er helemaal niks van dat er niks is gebeurt,' ik beet op mijn lip en keek weg. Ik haat het zo erg;ik haat dat Fred me zo goed kent.
    'Je weet dat ik altijd van je blijf houden, toch?' Hij drukte een kus op mijn voorhoofd voordat hij mijn hand losliet om een arm om me heen te gooien.
    'Oh- niet echt iets.. bijzonders. Gewoon.. ik kwam die joch van eerder weer tegen; die jongen die je gekust had tijdens de treinrit voor de vakantie..' zei ik maar. Ik keek weer op naar Fred en probeerde wat te gaan glimlachen.
    'Maak- maak je maar geen zorgen. Hij heeft niets gedaan.'
    Ik schuifelde wat dichter naar hem toe en drukte een kus op zijn kaak.
    'En over Katie.. ik ben niet echt zo een jaloers type maar ik heb zo ook mijn grenzen. En ze is er bijna over heen..'


    Tadam


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Fred Weasley

    'Je weet dat ik altijd van je blijf houden, toch?' Dat voorspelt geen goed nieuws, maar ik knik en glimlach. 'Oh- niet echt iets.. bijzonders. Gewoon.. ik kwam die joch van eerder weer tegen; die jongen die je gekust had tijdens de treinrit voor de vakantie..' Ik zucht en bal de vuist die niet bij Ralf is. 'Maak- maak je maar geen zorgen. Hij heeft niets gedaan.' Hij schuifelt wat naar mij toe en drukt een kus op mijn kaak, wat ervoor zorgt dat ik me weer wat beter voel. 'En over Katie.. ik ben niet echt zo een jaloers type maar ik heb zo ook mijn grenzen. En ze is er bijna over heen..' Ik glimlach even en trek hem wat dichter naar me toe.
    'Geloof me, ik zie echt niemand anders dan jij. Maar als die jongen je nog een keer lastig valt zal ik erachter zien te komen wie hij is en dan kan hij maar beter hopen dat hij sneller is want ik ga hem echt niet laten gaan,' zeg ik een beetje dreigend. Wie denkt hij wel niet dat hij is? We komen aan bij het kasteel en ik loop naar de Grote Zaal.
    'Honger?' vraag ik aan Ralf.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Jij waa diegene die de eeeste zin zei x')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ralf Auron

    'Geloof me, ik zie echt niemand anders dan jij. Maar als die jongen je nog een keer lastig valt zal ik erachter zien te komen wie hij is en dan kan hij maar beter hopen dat hij sneller is want ik ga hem echt niet laten gaan,'
    Ik lachte zachtjes en keek weg terwijl we in heet stilte veder liepen. Lopend duurde best lang aangezien we niet in een koets zaten, maar uiteindelijk zag ik de hoge torens van Zweinstein tevoorschijn komen wat me een goed gevoel gaf, een gevoel van dat ik terug thuis was. Hoewel deze plek alles behalve een veilige thuis was.
    We liepen naar het kasteel toe en Fred trok me al meteen mee de grote zaal in. Studenten zaten al op bankjes te eten en anderen waren gezellig met hun vrienden en vriendinnen aan het bijpraten over de vakantie. Ik kan Fred ook wel vertellen wat ik in de vakantie had gedaan om op een normale student te gaan lijken, maar dan gok ik dat we beiden veel dingen hetzelfde hebben.
    'Honger?' vroeg Fred plotseling.
    Ik keek op en schudde langzaam mijn hoofd.
    'Morgen ia de tweede opdracht; waar ik een uur lang onder water moet blijven en iets zoeken wat ze van me hebben afgepakt. Ik weet nog steeds niet hoe ik mijn adem voor zo lang in kan houden.. dus ga ik liever rechtstreeks naar het bibliotheek toe.' Ik stop even en keek terug het grote zaal in.
    'Als je honger hebt kun je wel wat eten..' murmelde ik dan. Ik wilde niet laten blijken dat ik wil dat hij bij me blijft omdat dat best arrogant klinkt, maar toch wil ik zo graag dat hij me niet verlaat. Maar hij heeft toch honger?

    Wat een "dramatische" beslissing hier x')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Jij waa diegene die de eeeste zin zei x')


    O haha dat had ik niet door x)


    Spoiler alert: you will save yourself

    De tweede opdracht is pas 24 februari mijn verjaardag *o* maar het kan natuurlijk ook eerder :Y)


    Spoiler alert: you will save yourself

    Derek_Hale schreef:
    De tweede opdracht is pas 24 februari mijn verjaardag *o* maar het kan natuurlijk ook eerder :Y)


    Leora en ik hadden al afgesproken dat het meteen de volgende dag kon :') denk heb jij veel gemist


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Leora en ik hadden al afgesproken dat het meteen de volgende dag kon :') denk heb jij veel gemist


    Ik heb heel veel gemist en ik was enkel een weekendje weg :')


    Spoiler alert: you will save yourself

    Fred Weasley

    'Morgen is de tweede opdracht; waar ik een uur lang onder water moet blijven en iets zoeken wat ze van me hebben afgepakt. Ik weet nog steeds niet hoe ik mijn adem voor zo lang in kan houden.. dus ga ik liever rechtstreeks naar het bibliotheek toe.' Ik knik en staar naar de Grote Zaal. 'Als je honger hebt kun je wel wat eten..' Ik schud mijn hoofd.
    'Nee, ik blijf liever wat langer bij jou, Ralf. Ik ga je echt niet alleen laten op de laatste dag die je hiervoor hebt.' Ik glimlach en begin met hem naar de bibliotheek te lopen terwijl ik probeer te bedenken wat hem zou kunnen helpen onderwater. 'Ben je goed in transfiguratie?' vraag ik aan Ralf. 'Misschien kun je dan in een vis veranderen ofzo,' stel ik voor. We komen aan bij de bibliotheek en ik kijk naar alle boekenkasten die er zijn. We kunnen ze niet allemaal doorzoeken, maar hoe willen we het dan vinden? Ik ben echt nooit in de bibliotheek, alleen als Ralf wil dat ik meega en dan ben ik eigenlijk gewoon de hele tijd bezig met kijken hoe hij leert. Hij ziet er lief uit als hij zich concentreer dus dan is het moeilijk om me te concentreren op mijn werk.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Oh George is best een bitch tegen Ginny.. zoals iedereen naar haar is x'd


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Campbell Saunders

    Ik weet niet hoe lang ik op de grond lag. Minuten, uren. Het maakte eigenlijk vrij weinig uit. Het enige wat ik wist is dat ik enorm pijn had en wanneer ik mijn ogen open alles wazig is en ergens hoopte ik dat ik nu dood zou gaan. Nu op deze vloer en voor eeuwig. Als ik niet zo zwak of laf was zoals ik ben had ik mezelf naar de mes gesleept waar George zijn arm in beschadigd had waar ik het mee in mijn hart zou steken. In plaats daarvan bleef ik maar roerloos op de grond liggen tot de deur open ging en er een schok door mij heen ging en toen ik mijn nek wilde optillen werd de stekende pijn erger en alsof de persoon het wist voelde ik me opgetild worden. Aan de adem. Aan de vorm van zijn handen en armen. Aan zijn geur en de warmte die hij bij zich droeg wist ik dat dit maar een persoon kon wezen; George. Het liefst drukte ik mijzelf dicht tegen hem aan en legde ik mijn armen om hem heen terwijl ik mijn hoofd verschool in zijn borstkas maar in plaats daarvan werd ik neergelegd in een koude bed en liet George mij los terwijl ik zijn voetstappen bij mij hoorde verwijderen waardoor direct tranen in mijn ogen prikten. Hij was zo dichtbij maar ook weer zo ver weg. Alsof er een muur tussen ons stond die ik zelf in mijn eentje gecreëerd had.
    ‘Beterschap.’ Hoorde ik plotseling de veels te bekende stem van George zeggen waarbij ik meteen slikte en de tranen over mijn gezicht begonnen te rollen waardoor ik me snel op mijn zij rolden wat pijn deed maar het was minder pijnlijk dan als George mijn tranen zag vloeien. Met al mijn kracht zette ik mijn nagels in mijn kapotte vel in mijn nek tot ik bloed langzaam voelde opkomen wat enorm schroeide ‘Slaap lekker, George.’ Zei ik ademloos voordat ik mijn wond verder opentrok met mijn nagels waardoor mijn nek haast in vuur en vlam leek te staan en ik mijn mond snoerde met de kussen.

    Ga maar slapen George(‘x dan kan Camp wat doen ;p.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George Weasley

    'Slaap lekker, George' hoorde ik hem zachtjes zeggen. Ik rolde me op mijn zij neer en sloot mijj ogen waar geruisloze tranen uit stroomden. Maar een paar druppels; maar een paar druppels creëerden een plasje tegen mijn wang aan die in het kussen rustte. Ik haat het. Ik haat die tranen zo erg. Ik wil het niet; ik wil niet dat het gezien word; dan ben ik zwak. Ik laat zien dat mijn hart gebroken is; ik mag het niet duidelijk maken. Maar het is moeilijk. Een intense woedde borrelde er in mijn ondermaag en ik draaide me om naar mijn andere zij.
    'Slaap lekker.' Murmelde ik zachtjes en boorde.mijn nagels in mijn handpalm voordat ik mijj ogen sloot en maar probeerde om in slaap te gaan vallen..


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••