• rpg eigenaar : MrFluke

    topic nog onder constructie




    Een nieuw jaar op Zweinstein breekt aan. De tovenaars en heksen keren terug naar Zweinstein, waar weer heel veel te beleven is. Zoals, Het Toverschooltoernooi. Er doen 3 verschillende scholen mee aan het Toverschool toernooi, de leerlingen van een bepaalde school gooien een briefje met hun naam erop geschreven in de Vuurbeker. Die kiest dan de namen. En natuurlijk, de nieuwe Zwerkbal try-outs, niet iedereen kan natuurlijk in het team zitten. De tovenaars en heksen leren weer nieuwe dingen die ze later weer kunnen gebruiken. Het zal je niet te makkelijk afgaan, er zit natuurlijk wel een maar aan het verhaal. Want als je de beker jouw naam gekozen heeft kom je er niet meer onderuit. En natuurlijk de opdrachten zijn zwaar. Zoals het gouden ei stelen van een draak, je dierbare redden van de meermensen, die in het meer naast Zweinstein leven. Dit schooljaar wordt dus lastiger dan de andere jaren...



    || Graag Invullen:


    Invullijstje voor de studenten:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Bloedstatus:
    Beste vak(ken) :
    Slechtste vak(ken) :
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Klassenoudste:
    Hoofdmonitor:
    Zwerkbalfunctie:
    Huisdier: (Alleen padden, ratten, uilen, en katten zijn toegestaan daar)
    Extra:


    Invullijstje voor leraar, schoolhoofd of afdelingshoofd:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Vakken:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Bloedstatus:
    Schoolhoofd:
    Afdelingshoofd:
    Huisdier:
    Extra:




    || Rollen: ||

    Reserveringen:
    Dumbledore ZaIa



    Leerlingen:
    Gryffindor
    Brooke Jane Eatside /4de jaar/ ZaIa 1.1
    Binky Lorraine Evans /6de jaar/ Senermes 1.1

    Ralf Auron /4de jaar/ Obliviate7 1.2
    Ginny Weasley /3de jaar/ Leora 1.10
    Brenthon Troun Evans /6de jaar/ Senermes 1.18
    George Weasley /6de jaar/ Obliviate7 1.19
    Hermione Ganger /4de jaar/ Piaffe 1.19
    Fred Weasley /6de jaar/ RAB 2.1


    Hufflepuf:
    Lynn Blazer /7de jaar/ MyselfOnly 1.6
    Allison Angela Rossini /5de jaar/ SweetDemon 1.19



    Ravenclaw:
    Rosaline Elisabeth Smith /5de jaar/ LoveElsa 1.1
    Luna Lovegood /3de jaar/ ZaIa 1.16



    Slytherin:
    Chase Alexander Roberts /7de jaar/ CapriolIe 1.5
    Luke Ashton Adams /7de jaar/ TinkerbelI 1.5

    Dysis Bella Lestrange-Black /7de jaar/ xYoungLovex
    Draco Lucius Malfoy /4de jaar/ RAB
    Chanel Kate Cole /4de jaar/ TheseWords
    Matthew Frankie Wood /7de jaar/ Nightingalex



    Beauxbattons: Vol! Er doet maar 1 van de Beauxbattons mee!
    Defelicé Devil Angelina Nachtschade Alerue /6de jaar/ Nightingalex 2.2




    Klammfels Vol! Er doet maar 1 van de Klammfels mee!
    Campbell Dylan Saunders /5de jaar/ Leora 1.17




    Leraren:
    Zwerkbal: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Gedaanteverwisselingen:
    Leer der Oude Runen:
    Voorspellend Rekenen:
    Dreuzelkunde:
    Geschiedenis van de Toverkunst:
    Verweer tegen de Zwarte kunsten: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Kruidenkunde:
    Bezweringen: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Waarzeggerij:
    Verzorging van Fabeldieren:
    Toverdranken: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Astronomie:


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Campbell Saunders

    ‘Slaap lekker.’ Ik slikte en groef mijn nagels alleen maar dieper in mijn nek waardoor ik alleen maar misselijker werd doordat ik mijn wond enorm opentrok maar het me niet meer deerde. Ik miste twee woorden. Twee woorden dat onmogelijk waren om samen te zijn. Twee woorden die hij altijd zei en die woorden waren ‘..Campbell Saunders..’ Het waren niet de eerste woorden die hij tegen mij zei toen hij me ontmoette terwijl dat bij een ieder wel was. Hij hielp me. Altijd en ik wist zeker dat hij me zou helpen als ik het nu vroeg. Ook al haat hij me nu. Maar morgen was het voorbij. Nathaniel wist wat er ging gebeuren en had al een heel plan voor mij uitgestippeld om in het water te overleven. Ikzelf had er weinig vertrouwen in. Vooral om het feit dat ik op mijzelf moest rekenen.
    Ik zuchtte en duwde mijzelf omhoog in de kussen waar ik naar George staarde die op zijn zij leek te slapen. Ik wist niet hoe morgen zou lopen maar ik wilde eigenlijk zeggen dat ik van hem hield. Dat ik dat altijd zou doen en dat ik begrijp dat hij me nu haat. Misschien ging ik wel dood. Misschien liet ik mijzelf wel expres dood gaan. Iedereen zou denken dat ik bezig was met de opdracht terwijl de werkelijkheid anders was. Ik was en ben enorm depressief en het gaat maar niet weg. Ik pakte een stuk perkament wat op het bureautje lag net zoals een veer en negeerde de bloed wat in de bed stroomde vanuit mijn nek evenals de stekende pijn en het bloed op mijn hand terwijl ik met trillende handen wat neer begon te kalken en langzamerhand de tijd voorbij tikte. Aarzelend streek ik letters weg en woorden en veranderde het weer in nieuwe trillerige letters terwijl tranen over mijn wangen gleden tot ik het laatste punt zetten. Ik kon het niet aan de brief over te lezen. Ik wist niet eens of het wel echt nuttig was om dit te doen maar ik zette mijn benen langs het bed en verbeet de pijn waar ik opstond en sloom naar Georges bed liep die leek te slapen en negeerde mijn benen die leken te bezwijken en streelde met mijn trillende bebloede hand zijn haar terwijl er tranen uit mijn ooghoeken gleden. Ik had werkelijk nooit gedacht dat je zo van iemand kon houden dat je haast verscheurd werd ook al probeerde je de juiste keuzes te maken. Ik probeerde te glimlachen zoals George altijd wilde en stak zachtjes het stukje perkament in zijn zak voordat ik een kus op zijn voorhoofd plantte voordat ik me omdraaide en naar de bebloede mes keek waar George’ zichzelf mee gesneden had en weer terug keek naar George’. Als dit mijn laatste avond was; dan wilde ik werkelijk de laatste avond bij hem spenderen. Ook al zou hij daar geen weet van hebben. Ik negeerde de pijn en nam plaats op het kleinste stukje bed waardoor er nog een paar milimeters tussen ons zat en tranen over mijn wangen rolden en hoezeer ik ook over zijn haar wilde strelen was ik bang dat hij wakker zou worden en dat ik iets moest uitleggen. Ook was ik bang dat hij misschien me weg zou duwen waar mijn grootste angst verwezenlijkt zou worden waardoor ik hem alleen aanstaarde terwijl de tijd naar de opdracht langzaam tegemoet tikte en toch zachtjes een kus op zijn voorhoofd drukte en zachtjes fluisterde; ‘Ik hou van je.’

    Je mag pas het briefje lezen wanneer je bij Campbell weg bent; ontbijttafel ofzo. Je moet ook eerder de zaal verlaten dan Campbell. Je mag schrijven als Linde het ook vinden dat het de volgende dag is x’)


    George,

    Ik zou willen weten wat de perfecte openingszin is voor deze brief; maar zelfs na een hele nacht naar jou staren, waar jij geen weet van hebt maakt mij radeloos. Vooral omdat je me nu haat wat ik kan begrijpen. Geloof me; ik haat mijzelf nog meer dan jij ooit zal kunnen doen.

    Waarschijnlijk vraag je jezelf af wat het nut van deze brief is. Waarom je dit überhaupt leest en ik zou wensen dat ik daar op een antwoord had, maar die is er niet behalve dat ik wanhopig ben en om het feit dat straks de tweede opdracht begint.
    Straks moet ik al het water in om een uur iets te vinden. Iets waar ik niet zonder kan maar het enige wat ik kan bedenken is jou. Net zoals het moment toen ik in de bos mijzelf ophing. Ik twijfelde niet. Ik wist dat het beter voor iedereen inclusief jou zou zijn, zonder mij. Ik weet of wist dat je me vroeg of laat toch zou haten. Dat ik het zou verpesten want ik doe nooit wat voor jou en jij doet alles voor mij. Ik ben egoïstisch en gemeen en het spijt me dat ik niet de persoon kan zijn die jij verdient.

    Ik ben niet boos op jou omdat je een boom op mij liet vallen. Ik verdiende het na jouw kerst verpest te hebben en je hele vakantie. Ik hoop dat je mij daarvoor ooit kan vergeven want ik weet nog niet of ik dat zelf kan.

    Het is nooit mijn bedoeling geweest om jou pijn te doen of verdriet aan te doen. Maar dat is hetgeen wat ik alleen bij jou kan doen. Ik maak je kapot en het spijt me daarvoor. Ik weet zeker dat het niet lang zou duren voor je iemand anders hebt. Iemand die duizend keer beter is als ik waardoor ik slechts een vage slechte herinnering blijf in je geheugen.

    Yours faithfully,

    Campbell.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Wie gaat nu het meertje in? Nathaniel of george? Want als campbell mrt nathaniel bovem water komt raakt hij niet echt verrast na vandaag denk ik :Y)


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ralf Auron

    'Nee, ik blijf liever wat langer bij jou, Ralf. Ik ga je echt niet alleen laten op de laatste dag die je hiervoor hebt.' Zei hij en ik glimlachte zachtjes en voor ik het wist liepen we al richting de bibliotheek toe.
    'Ben je goed in transfiguratie? Misschien kun je dan in een vis veranderen ofzo,' ik frondte even mijn voorhoofd en met een lach schudde ik mijn hoofd.
    'Ik kan mezelf niet in een vis veranderen laat staan een veer veranderen in een perkament.' Zei ik en we liepen de bibliotheek binnen.
    'Oké te overdreven, maar dat kan dus niet. Alsnog dankjewel voor je voorstel..' zei ik en liep maar richting een boekenkast toe. Met mijn vingerd gleed ik over te titels van de boeken en stopte om een stapel boeken over spreuken en toverdranken te pakken en gooide die op een tafel neer.
    'Misschien bestaat er een toverdrank waarmee ik een uur onderwater kan blijven..' zei ik murmelend en nam op een stoeltje plaats.
    'Of een spreuk.'
    Radeloos staarde ik naar de titel van de eerste boek en schudde mijn hoofd.
    'Ik wil het niet geloven dat ik het nu al wil opgeven; maar morgen word officieel mijn dood.' Even beet ik op mijn lip en slorg de inhoudsopgaven open.
    'Oh Merlin; i-ik ga verdrinken morgen. Er zijn toch ooit studenten dood gegaan in deze toernooi?'



    Wat gebruikten ze in het boek ookalweer? Harry gebruikte kieuwier en Viktor veranderde zichzelf in een haai. En de hoofden van de anderen zaten in die ene bel; hoe heette dat? Misschien kan Ralf dat ook gebruiken ^^ of iets origineels maar ik weet niets anders.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Wat wil jij ik had vorig jaar vam harry de vezemsteel gebruikt maar welke wil jij gebruiken mij maakt niet uit.

    Ik wil victoire het water in laten gaan. Want daar is george jaloers op :D enn.

    Maar mag camp als eerst bij d gevangrnen komen?


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Gaan jullie ook naar de volgende dag? (typing)


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    Wat wil jij ik had vorig jaar vam harry de vezemsteel gebruikt maar welke wil jij gebruiken mij maakt niet uit.

    Ik wil victoire het water in laten gaan. Want daar is george jaloers op :D enn.

    Maar mag camp als eerst bij d gevangrnen komen?


    Ja mag hoor ^^

    En als je het maar waagt om haar erin te gooien; George en ik gaan jou voor eeuwig haten..


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Ja mag hoor ^^

    En als je het maar waagt om haar erin te gooien; George en ik gaan jou voor eeuwig haten..


    Ze gaat het water in maar hij gaat proberen fred te redden maar meermensen laten het niet toe


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    ... weetje, nathaniel is nog niet zo slecht meeer. Zullen we hem erin gooien?


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    ... weetje, nathaniel is nog niet zo slecht meeer. Zullen we hem erin gooien?


    nathaniel is te zwaar xd en waarom niet victoire dan komt pulpers en dan maakt ze foto ontervoeuw enzo en dan staat camp met victoire front page (; met de tere lieve zwerkbalspeler intervieuw


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Wauw wat is het stil hier x.o

    Komt dat allemaal door Victoire (;


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    Wauw wat is het stil hier x.o

    Komt dat allemaal door Victoire (;


    Wue weet :'x


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ik ben benieuwd wat george gaat dpen als hij camp naast zich vind xd


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George Weasley


    Duisternis, daar wwrd ik in opgeslokt.
    De blije en gezellige kleuren om me heen smolten weg, net als de herrinerigen die het veroorzaakt hadden. Herrinerigen wanneer ik lachte, wanneer en grappend door de gangen van zweinstein liep.
    Alles was duister. Alles was somber. Het was koud en ik voelde me eenzaan.
    En toen was er een kus die op mijn voorhoofd werd gedrukt.
    ‘Ik hou van je.’ klonk een engelachtige stem in mijn oor.
    Ik veroerde me niet, wist niet of ik wakker was of sliep.
    'Misschien zou je me kunnen haten, me nooit meer willen zien en een hekel aan me hebben. Of je zou ban me kunnen houden net als wat ik voel voor jou. Misschien veranderd jouw mening over mij, maar ik krijg nooit spijt van om van jou te gaan houden, want ik hou van jou en wat je ook zegt, doet of voelt, dat kan niet veranderen.' Hoorde ik mezelf murmelen. Onbewust. Het leek alsof ik vloog, alsof dit een droom was. Ik kon mijn ogen niet openen tot het plotseling vanzelf open leek te glijden en ik Campbell Saunders zijn blik zag. Ik slikte even en verward keek ik weg. Wanneer was hij naar mijn bed gekomen? Zijn nder iets te zeggem staarde ik hem aan. Ik wist niets te zeggen, ik wilde niets zeggen. Alles wat ik deed was hem aanstaren, hem in me opnemen tot hoever het nog mogelijk was om, als hij me gaat verlaten, dat ik zijn gezicht nooit zal vergeten. Bang om zijn gezicht te vergeten, bang om zijn stem te vergeten. Bang dat dit mijn eerste en laatste liefde ooit zal worden.
    'Campbell..' murmelde ik zachtjes voordat ik mijn ogen weer sloot en er van uit ging dat ik heel veel slaap had en dit alles een droom was waardoor ik maar tegen Campbell zijn borstkast aan nestelde om weer verder te kunnen rusten. Waren dromen maar waar..



    Slaperig (:


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Campbell Saunders

    Meteen leek mijn adem zich driedubbel in te slikken toen Georges’ ogen openschoten. Ik hield mijn lippen stijf op elkaar terwijl ik geen vin verroerde en slechts nerveus terug staarden wat eeuwen leek te duren en zelfs in het donker durfde ik hem eigenlijk niet aan te staren maar voordat ik mijn ogen af kon haken schrok ik van zijn stem. ‘ Campbell..’ hoorde ik George zachtjes murmelen voordat hij zich aan mijn borstkas vastklampte. Verstijfd bleef ik liggen terwijl ik geen flauw idee had of hij sliep of wakker was. En als hij wakker was of hij me wel wilde of veel liever had dat ik opkraste.
    Ik verbeet alle angstige vermoeden en ondanks dat het pijn deed; deze hele houding alleen al deed pijn- legde ik mijn armen om hem heen terwijl een hand zachtjes door zijn haar streelde en er weer een kus op drukte. ‘Ik hou van je; onthou dat.’ Murmelde ik zachtjes alsof hij het zou begrijpen; alsof hij het überhaupt zou horen in zijn slaap waardoor ik maar zijn geur opsnoof alsof ik het morgen in het water nog zou kunnen ruiken.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Nieuw Topic.


    Spoiler alert: you will save yourself