• rpg eigenaar : MrFluke

    topic nog onder constructie




    Een nieuw jaar op Zweinstein breekt aan. De tovenaars en heksen keren terug naar Zweinstein, waar weer heel veel te beleven is. Zoals, Het Toverschooltoernooi. Er doen 3 verschillende scholen mee aan het Toverschool toernooi, de leerlingen van een bepaalde school gooien een briefje met hun naam erop geschreven in de Vuurbeker. Die kiest dan de namen. En natuurlijk, de nieuwe Zwerkbal try-outs, niet iedereen kan natuurlijk in het team zitten. De tovenaars en heksen leren weer nieuwe dingen die ze later weer kunnen gebruiken. Het zal je niet te makkelijk afgaan, er zit natuurlijk wel een maar aan het verhaal. Want als je de beker jouw naam gekozen heeft kom je er niet meer onderuit. En natuurlijk de opdrachten zijn zwaar. Zoals het gouden ei stelen van een draak, je dierbare redden van de meermensen, die in het meer naast Zweinstein leven. Dit schooljaar wordt dus lastiger dan de andere jaren...



    || Graag Invullen:


    Invullijstje voor de studenten:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Bloedstatus:
    Beste vak(ken) :
    Slechtste vak(ken) :
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Klassenoudste:
    Hoofdmonitor:
    Zwerkbalfunctie:
    Huisdier: (Alleen padden, ratten, uilen, en katten zijn toegestaan daar)
    Extra:


    Invullijstje voor leraar, schoolhoofd of afdelingshoofd:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Vakken:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Bloedstatus:
    Schoolhoofd:
    Afdelingshoofd:
    Huisdier:
    Extra:




    || Rollen: ||

    Reserveringen:
    Dumbledore ZaIa



    Leerlingen:
    Gryffindor
    Brooke Jane Eatside /4de jaar/ ZaIa 1.1
    Binky Lorraine Evans /6de jaar/ Senermes 1.1

    Ralf Auron /4de jaar/ Obliviate7 1.2
    Ginny Weasley /3de jaar/ Leora 1.10
    Brenthon Troun Evans /6de jaar/ Senermes 1.18
    George Weasley /6de jaar/ Obliviate7 1.19
    Hermione Ganger /4de jaar/ Piaffe 1.19
    Fred Weasley /6de jaar/ RAB 2.1


    Hufflepuf:
    Lynn Blazer /7de jaar/ MyselfOnly 1.6
    Allison Angela Rossini /5de jaar/ SweetDemon 1.19



    Ravenclaw:
    Rosaline Elisabeth Smith /5de jaar/ LoveElsa 1.1
    Luna Lovegood /3de jaar/ ZaIa 1.16



    Slytherin:
    Chase Alexander Roberts /7de jaar/ CapriolIe 1.5
    Luke Ashton Adams /7de jaar/ TinkerbelI 1.5

    Dysis Bella Lestrange-Black /7de jaar/ xYoungLovex
    Draco Lucius Malfoy /4de jaar/ RAB
    Chanel Kate Cole /4de jaar/ TheseWords
    Matthew Frankie Wood /7de jaar/ Nightingalex



    Beauxbattons: Vol! Er doet maar 1 van de Beauxbattons mee!
    Defelicé Devil Angelina Nachtschade Alerue /6de jaar/ Nightingalex 2.2




    Klammfels Vol! Er doet maar 1 van de Klammfels mee!
    Campbell Dylan Saunders /5de jaar/ Leora 1.17




    Leraren:
    Zwerkbal: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Gedaanteverwisselingen:
    Leer der Oude Runen:
    Voorspellend Rekenen:
    Dreuzelkunde:
    Geschiedenis van de Toverkunst:
    Verweer tegen de Zwarte kunsten: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Kruidenkunde:
    Bezweringen: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Waarzeggerij:
    Verzorging van Fabeldieren:
    Toverdranken: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Astronomie:


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Fred Weasley

    'Ik kan mezelf niet in een vis veranderen laat staan een veer veranderen in een perkament. Oké te overdreven, maar dat kan dus niet. Alsnog dankjewel voor je voorstel..' zegt hij en hij loopt naar een boekenkast waar hij boeken uit pakt. Ik kijk naar alle boeken en vraag me af hoe ik dat in een avond moet gaan lezen.
    'Misschien bestaat er een toverdrank waarmee ik een uur onderwater kan blijven.. Of een spreuk.' Ik zucht en pak een boek om te gaan lezen. Natuurlijk zou ik hem ook gerust kunnen stellen, maar ik denk dat dit op het moment nuttiger is.
    'Ik wil het niet geloven dat ik het nu al wil opgeven; maar morgen word officieel mijn dood. Oh Merlin; i-ik ga verdrinken morgen. Er zijn toch ooit studenten dood gegaan in deze toernooi?' Ik kijk op en loop naar hem toe.
    'Ralf, maak je geen zorgen. Je gaat niet dood, dat laat ik niet toe. Denk je nou echt dat Perkamentus je leven zou riskeren?' Ik pak een ander boek en begin er doorheen te bladeren. Ik zucht en kijk naar alle spreuken. Mijn oog valt op een spreuk. De bubbelbolbezwering. Het zou kunnen werken, toch? Ik kijk naar Ralf.
    'Ik heb het! Ik heb het!' roep ik vrolijk. Ik ren naar hem toe en zwaai met het boek voor zijn gezicht.
    'Weasley.' Van schrik laat ik het boek op de grond vallen en klapt het dicht. Geweldig, nu kan ik opnieuw gaan zoeken. Ik draai me om en zie professor Dolleman staan. Heb ik iets fout gedaan? 'Je moet naar het kantoortje van professor Perkamentus komen. Auron kan zich klaar gaan maken voor morgen. Ik neem aan dat je al een plan hebt?' Ik kijk naar mijn schoenen en dan weer naar Ralf. Dolleman draait zich om en ik knuffel Ralf even.
    'Bubbelbosbezwering. Je kan het, geloof me. Ik ben er morgen,' fluister ik. Ik draai me om en loop achter Dolleman aan.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Wat nou als Campbell denkt dat George onder water is en hij hem moet redden, maar het eigenlijk Fred is?


    Spoiler alert: you will save yourself

    Derek_Hale schreef:
    Wat nou als Campbell denkt dat George onder water is en hij hem moet redden, maar het eigenlijk Fred is?


    Dat waren we al van plan ('x alleen de meermensen laten hem niet met Fred gaan ofc. :P
    Dus alvast sorry als Campbellje haast vermoord xd

    [ bericht aangepast op 1 okt 2014 - 20:13 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Dat waren we al van plan ('x alleen de meermensen laten hem niet met Fred gaan ofc. :P
    Dus alvast sorry als Campbellje haast vermoord xd


    Ik mis echt teveel door school :(
    Maar als ik zo doorga blijf ik waarschijnlijk zitten dus ik moet nóg meer tijd in school steken en nu is mijn vader erachter gekomen dat ik altijd op Q zit en daardoor bijna geen tijd aan school besteed dus nu pakt hij misschien mijn laptop af :O
    Haha Fred is toch al een soort half-dood. We moeten onze Ginny-Draco verhaallijn ook nog voort zetten.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Derek_Hale schreef:
    (...)

    Ik mis echt teveel door school :(
    Maar als ik zo doorga blijf ik waarschijnlijk zitten dus ik moet nóg meer tijd in school steken en nu is mijn vader erachter gekomen dat ik altijd op Q zit en daardoor bijna geen tijd aan school besteed dus nu pakt hij misschien mijn laptop af :O
    Haha Fred is toch al een soort half-dood. We moeten onze Ginny-Draco verhaallijn ook nog voort zetten.


    oh Wauw ; blijven zitten? dat is wel serieus... Maar je kan ook wel Q iets minderen toch- eerst huiswerk dan Q ofzo idk :'3

    Ik weet niet wat ik met Ginny moet doen het kan ook een Draco> Camp en George triangle doen :'D alhoewel ik weet niet of dat George dat aankan na het hele Nathaniel:// Victoire & Camp gebeuren... x')


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ralf Auron

    Sinds Fred me had verlaten was ik de hele dag door in het bibliotheek om uit te zoeken hoe je de Bubbelbol Bezwering uit kon spreken. Het was ook niet echt makkelijk; ik had nooit deze spreuk gehad. Ik wenste maar dat Fred bij me was om me te helpen. Maar helaas had Dolleman hem opgehaald om hem naar Perkamentus zijn kantoor te brengen, voor wat weet ik niet. Hopelijk zat hij niet.. te diep in de problemen van.. wat hij ook heeft gedaan. Hij kwam ook met deze bezwering.

    Maar uiteindelijk kreeg ik het.. een beetje onder de knie. Ik probeerde het op dieren uit, maar mezelf heb ik nooit geprobeerd. Puur omdat ik de lef er voor niet had. Uiteindelijk viel ik met dezelfde boek in het bibliotheek in slaap. Fred he; hij is een levend redder.

    De volgende ochtend werd ik met de boek in mijn armen wakker gemaakt door een zwart harige meisje.
    'Auron, Auron..'
    Met een "huh" deed ik mijj ogen zwakjes open en zag dat mijn wank flink riodwas geworden omdat ik tegen de boek in slaap was gevallen
    'Auron de kampioen; je moet wakker worden; het is de dag van de tweede opdracht!'
    Mijn ogen schoten zwakjes open en verward keek ik om me heen tot ik er achter kwam dat ik nog in het bibliotheek zat.
    'Oh- uh-'
    'Oh- en George Weasley wilt je spreken; hij is in het grote zaal.'
    'Oh- dankjewel.' Murmelde ik en sprong op om de bibliothee uit te gaan rennen. Ik ging niet naar het grote zaal, ik ging terug naar het leerligenkamer om Fred op te gaan zoeken. Maar hij was er niet waardoor ik de gangen doorzocht maar Fred leek van de Aardbodem verdwenen te zijn. Jammerend liep ik maar de grote zaal in waar ik Fred in de verte zag zitten en een klein glimlachje verscheen op mijn gezicht. Serieus; ik heb overal naar hem gezocht maar niet naar het grote zaal gegaan? Ik liep naar hem toe en plofte naast hem neer.
    'Heei Fr-'
    'Ralf, ik zocht je; waar bleef je nou?'
    Oh ja.. George zocht me. Maar waar is Fred dan in merlijns naam?
    'Ja?' Vrieg ij dan op een zachte toon.
    '..ik wil dat je iets voor me doet.'


    George ga ik nu schrijven. Komt Camp ooknaar het grote zaal toe ^^


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    George Weasley

    ‘Ik hou van je; onthou dat.’ en toen viel ik weg. Deze keer echt.


    Ik opende mijn ogen en de eerste wat ik zag was een velle lichtstraal die mijn ogen doorboorde. Mijn hand vloog voor mijj igen neer om het te beschermen tegen de licht en draaide me op mijn andere zij neer waar ik Campbell zag liggen. Even bleef ik verstijfd stil liggen en staarde de slapende jongen aan.
    'Campbell..'
    Ik schoot overeind en staarde hem maar aan. Wanneer was hij naar mijn bed gekomen; hij haat me toch?
    ''Ik hou van je; onthou dat.''
    Ik bedoel, ja, hij haatte me..
    ''Ik hou van je; onthou dat.''
    Even schudde ik mijn hoofd en zuchtte zachtjes. Dit is gewoon zo verwarrend. Maar ook al dat, ik boog me wat naar hem toe en drukte ewn zachte kus tegen zijn wamg aan waar ik zachtjes over streelde.
    'Sorry..' murmelde ik, alhoewel ik niet wist voor wat ik me verondschuldigde maar get voelde gewoon dat ik het moest doen.

    Ik liep maar de grote zaal in en nam op de bankje plaats die ver van de andere studenten stond. Maar op de moment dat ik zat voelde ik ietd hard in mijn broekzak haken. Verbaasd liet ik mijn hand in mijn zak glijden en haalde er een stukje opgevouwen perkament uit die ik nieuwsgierig openvouwde en niet eens een seconde stil stond bij de vraag hoe, wie en wanneer iemand een briefje in mijn broekzak heeft gepropt.. ik begon zelfs al te lezen en mijn vragen werden al gauw beabtwoord in de eerste zin waardoor mijn hart wat sneller begon te kloppen. Waarom zou Campbell me een briefje schrijven?


    George,

    Ik zou willen weten wat de perfecte openingszin is voor deze brief; maar zelfs na een hele nacht naar jou staren, waar jij geen weet van hebt maakt mij radeloos. Vooral omdat je me nu haat wat ik kan begrijpen. Geloof me; ik haat mijzelf nog meer dan jij ooit zal kunnen doen.

    Waarschijnlijk vraag je jezelf af wat het nut van deze brief is. Waarom je dit überhaupt leest en ik zou wensen dat ik daar op een antwoord had, maar die is er niet behalve dat ik wanhopig ben en om het feit dat straks de tweede opdracht begint.
    Straks moet ik al het water in om een uur iets te vinden. Iets waar ik niet zonder kan maar het enige wat ik kan bedenken is jou. Net zoals het moment toen ik in de bos mijzelf ophing. Ik twijfelde niet. Ik wist dat het beter voor iedereen inclusief jou zou zijn, zonder mij. Ik weet of wist dat je me vroeg of laat toch zou haten. Dat ik het zou verpesten want ik doe nooit wat voor jou en jij doet alles voor mij. Ik ben egoïstisch en gemeen en het spijt me dat ik niet de persoon kan zijn die jij verdient.

    Ik ben niet boos op jou omdat je een boom op mij liet vallen. Ik verdiende het na jouw kerst verpest te hebben en je hele vakantie. Ik hoop dat je mij daarvoor ooit kan vergeven want ik weet nog niet of ik dat zelf kan.

    Het is nooit mijn bedoeling geweest om jou pijn te doen of verdriet aan te doen. Maar dat is hetgeen wat ik alleen bij jou kan doen. Ik maak je kapot en het spijt me daarvoor. Ik weet zeker dat het niet lang zou duren voor je iemand anders hebt. Iemand die duizend keer beter is als ik waardoor ik slechts een vage slechte herinnering blijf in je geheugen.

    Yours faithfully,

    Campbell.


    Verdtijfd bleef ik naar het brief staren wn schudde even mijn hoofd en voelde een paar tranen achter mijn ogen prikken die ik snel weg slikte.
    'Campbell..' fluisterde ik en beet op mijn lip. Dit kan ik niet geloven..
    'Ralf,'
    Ik keek op en riep naar de eerste en beste persoon die ik zag "breng Rald Auron naar mij". Ewn zwart harige meisje keek me verbaasd aan.
    'Oh- uh- oké..' en met dat beende de meisje het zaal uit.

    'Heei Fr-'
    'Ralf, ik zocht je; waar bleef je nou?'
    'Sorry.. ik zocht naar Fred; is hij niet bij jou?'
    'Nee nee, ik dacht eerder dat hij bij jou was.. maar Ralf; ik heb ne Hulp nodig..'
    'Ja?'
    '..ik wil dat je iets voor me doet.'


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Of Campbell naar de grote zaal komt?

    - er is een freakin' boom op hem gevallen; hij is geplet
    - Zijn vakantie was niet echt plezant; gezien hij niet echt bepaald beloond werd door zijn familie.
    - Daarnaast komt hij achter dat George hem alleen gelaten heb in zijn bed waardoor hij denkt dat hij Cam nooit meer wilt zien tot de opdracht zelf aanbreekt en denkt dat George gevangen is genomen onder de zee gezien hij George niet meer gezien heeft en flipt :p.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Oh god. Als George ziet met wie Campbell boven water komt; hij slyut zichzelf ergens op om met niemand te praten en dood te gaan door het honger omdar hij de hele tijd op dexelfde olek, positie zit met de deur op slot :')


    Of hij valt eerst dom blondje aan (ik haat haar zo erg) en dan gaat hij de wereld verlaten.

    Of hij geeft Campbell een levensles.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Oh god. Als George ziet met wie Campbell boven water komt; hij slyut zichzelf ergens op om met niemand te praten en dood te gaan door het honger omdar hij de hele tijd op dexelfde olek, positie zit met de deur op slot :')


    Of hij valt eerst dom blondje aan (ik haat haar zo erg) en dan gaat hij de wereld verlaten.

    Of hij geeft Campbell een levensles.


    George mag niet dood (cat)


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    omg jij bent zo vals; waarom schrijf je niet neer wat George van Ralf wilt :<


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    It's a secret :Y)

    Oh, en vergeet James niet :Y)


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Campbell Saunders

    Zachtjes kneep ik mijn hand samen en in plaats van een stuk shirt te voelen of op zijn minst een vertrouwde warmte tastte ik in het niets. Snel trok ik mijn ogen open waarbij meteen een steek door mijn hoofd ging en ik vol ellende een hand naar mijn hoofd stak waardoor ik pijnlijk mijn ribben haast mijn vel voelde doorboren. Ik slikte pijnlijk wat mij weer deed beseffen hoe erg ik mijn nek weer had open geklauwd waardoor nu pas de bloedvlekken op het kussen me opvielen. Oh merlin. Waar was George. Het betekende vast niks goeds dat hij weg was zonder mij überhaupt wakker te maken. Hij was vast woedend op mij; woedend dat ik hem lastiggevallen had. Hij wilde me vast nooit meer zien. Ik had het verpest. Ik had hem verpest. Voordat echter tranen van mijn wangen konden rollen hoorde ik de deur opengegooid worden en kwam Nathaniel tevoorschijn gevolgd met Viktor.
    Ik kneep mijn ogen dicht en hoopte zo te doen alsof ik sliep. Niet alsof ze me niet wakker zou maken maar in plaats van een stem te horen voelde ik vingers pijnlijk in mijn nek tastte wat meteen branden en automatisch mijn ogen open gingen van de pijn.
    ‘Ik dacht dat ziekenzalen betekende om mensen beter te maken en niet om hun oude wonden open te maken.’ Zei hij bitter. ‘Wat een gigantische fout om je hier heen te brengen.’ Hij haalde zijn toverstok tevoorschijn en toverde mijn aangekoekte bloed op mijn gezicht, handen en nek weg. Ik zag zijn ogen flitsen naar het mes waar George zich gister mee gesneden had door mij. Ik wist meteen dat Nathaniel dit allemaal verkeerd zou interpreteren maar in plaats van woorden werd ik omhoog getrokken.
    ‘Je had er mooi en netjes uit moeten zien maar in plaats daarvan zie je er uit als een lijk uit de kerkhof met die wallen van je en laat ik het dan maar niet hebben over jouw wonden die duidelijk zichtbaar zijn. Denk maar niet dat je onder de opdracht vandaan komt. Afspraak is afspraak en je gaat gewoon het water in. Je zult wel blij zijn dat je geweest bent als je eenmaal boven komt.’ Een valse grijns gleed over Nathaniels gezicht en automatisch gingen mijn gedachtes naar George. Het kon niet. Het mocht niet. Hij mocht niet in het water zijn. Hij mocht niet dood gaan. Oh Merlin; als George op mij moest rekenen wist ik zeker dat hij dood zou gaan. Ik was niet bepaald een held. ‘Lopen.’ Ik kreeg ruw een duw in mijn rug en voelde meteen dat Nathaniel mij los gelaten had waardoor ik direct op de grond viel en pijnlijke steken door mijn lichaam raasde en er tranen in mijn ogen schoten. ‘Nathaniel..’ murmelde ik zachtjes maar ik voelde enkel en alleen een harde trap in mijn zij en tot mijn ellende voelde ik bloed vanuit mijn keel in mijn mond schieten.
    ‘Ik zei lopen.’ Zei hij kil. Ik probeerde elke vorm van pijn net zoals de bloed in mijn mond te negeren maar in plaats van te kunnen opstaan viel ik weer met een harde klap op de grond en ik kon haast mijn botten in mijn longen voelen steken waardoor ik aan mijn shirt omhoog getrokken werd. ‘Dit belooft wat straks.’ Hoorde ik geërgerd zeggen. Als ik me nog niet nutteloos voelde; voelde ik het me nu wel terwijl ik meegesleurd werd door de gangen als een of andere huiself die zich onbehoorlijk had gedragen en al veels te gauw voelde ik de kou om mij heen sluiten om mijn slechts in shirt gehulde bovenlijf. Langzaam kwam het meer in zicht waar ik ergens neergezet werd zonder de steun van Nathaniel waardoor ik meteen mijn evenwicht leek te verloren die ik behield door me aan een stevige paal vast te houden terwijl een rare vorm van misselijkheid leek te willen overmeesteren.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya



    FC: Victoire (:


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Draco Malfoy

    Mijn wekker gaat vroeg af. Ik kleed me snel om en ren naar de Grote Zaal. Ik doe een poging iedereen te ontlopen die ik ken. Eigenlijk wil ik gewoon onzichtbaar zijn. Iemand legt een hand op mijn schouder.
    'Malfoy, jou zocht ik.' Ik schrik en kijk wie het is. Karkarov. Waarvoor heeft hij me nodig? Het is vast niets goeds. 'Kom,' zegt hij en hij trekt me mee naar een donkere gang en begint dan te praten.
    'Luister, ik wil dat jij beter bevriend wordt met Campbell en desnoods... Hij moet weg bij die Weasley, koste wat het kost. De Heer van het Duister staat op het punt te herrijzen en Campbell moet hem net zoals de rest van zijn familie dienen.' Hij stopt en kijkt mij aan. Ik zucht.
    'Meneer Karkarov, ik snap dat u hem bij de Weasleys weg wil hebben, maar dat kan ik niet doen. Er zijn genoeg die het wel kunnen, waarom ik?' vraag ik. 'Waarom niet Patty Park ofzo?' vraag ik.
    'Oh Campbell vindt jou aardig en vertrouwt jou. Dat is van uiterste belang bij Campbell. Dus je weet wat je moet doen. Je ben er bij de wedstrijd.' Hij loopt weg en ik blijf eerst even staan, maar loop daarna weer naar de Grote Zaal.


    Spoiler alert: you will save yourself