• rpg eigenaar : MrFluke

    topic nog onder constructie




    Een nieuw jaar op Zweinstein breekt aan. De tovenaars en heksen keren terug naar Zweinstein, waar weer heel veel te beleven is. Zoals, Het Toverschooltoernooi. Er doen 3 verschillende scholen mee aan het Toverschool toernooi, de leerlingen van een bepaalde school gooien een briefje met hun naam erop geschreven in de Vuurbeker. Die kiest dan de namen. En natuurlijk, de nieuwe Zwerkbal try-outs, niet iedereen kan natuurlijk in het team zitten. De tovenaars en heksen leren weer nieuwe dingen die ze later weer kunnen gebruiken. Het zal je niet te makkelijk afgaan, er zit natuurlijk wel een maar aan het verhaal. Want als je de beker jouw naam gekozen heeft kom je er niet meer onderuit. En natuurlijk de opdrachten zijn zwaar. Zoals het gouden ei stelen van een draak, je dierbare redden van de meermensen, die in het meer naast Zweinstein leven. Dit schooljaar wordt dus lastiger dan de andere jaren...



    || Graag Invullen:


    Invullijstje voor de studenten:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Bloedstatus:
    Beste vak(ken) :
    Slechtste vak(ken) :
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Klassenoudste:
    Hoofdmonitor:
    Zwerkbalfunctie:
    Huisdier: (Alleen padden, ratten, uilen, en katten zijn toegestaan daar)
    Extra:


    Invullijstje voor leraar, schoolhoofd of afdelingshoofd:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Vakken:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Bloedstatus:
    Schoolhoofd:
    Afdelingshoofd:
    Huisdier:
    Extra:




    || Rollen: ||

    Reserveringen:
    Dumbledore ZaIa



    Leerlingen:
    Gryffindor
    Brooke Jane Eatside /4de jaar/ ZaIa 1.1
    Binky Lorraine Evans /6de jaar/ Senermes 1.1

    Ralf Auron /4de jaar/ Obliviate7 1.2
    Ginny Weasley /3de jaar/ Leora 1.10
    Brenthon Troun Evans /6de jaar/ Senermes 1.18
    George Weasley /6de jaar/ Obliviate7 1.19
    Hermione Ganger /4de jaar/ Piaffe 1.19
    Fred Weasley /6de jaar/ RAB 2.1


    Hufflepuf:
    Lynn Blazer /7de jaar/ MyselfOnly 1.6
    Allison Angela Rossini /5de jaar/ SweetDemon 1.19



    Ravenclaw:
    Rosaline Elisabeth Smith /5de jaar/ LoveElsa 1.1
    Luna Lovegood /3de jaar/ ZaIa 1.16



    Slytherin:
    Chase Alexander Roberts /7de jaar/ CapriolIe 1.5
    Luke Ashton Adams /7de jaar/ TinkerbelI 1.5

    Dysis Bella Lestrange-Black /7de jaar/ xYoungLovex
    Draco Lucius Malfoy /4de jaar/ RAB
    Chanel Kate Cole /4de jaar/ TheseWords
    Matthew Frankie Wood /7de jaar/ Nightingalex



    Beauxbattons: Vol! Er doet maar 1 van de Beauxbattons mee!
    Defelicé Devil Angelina Nachtschade Alerue /6de jaar/ Nightingalex 2.2




    Klammfels Vol! Er doet maar 1 van de Klammfels mee!
    Campbell Dylan Saunders /5de jaar/ Leora 1.17




    Leraren:
    Zwerkbal: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Gedaanteverwisselingen:
    Leer der Oude Runen:
    Voorspellend Rekenen:
    Dreuzelkunde:
    Geschiedenis van de Toverkunst:
    Verweer tegen de Zwarte kunsten: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Kruidenkunde:
    Bezweringen: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Waarzeggerij:
    Verzorging van Fabeldieren:
    Toverdranken: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Astronomie:


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Haha deal' ik heb ook nog wat plannen bij deel 3 >:') althans ik weet niet of dat door gaat gezien Camp nu Victoire naar boven gaat nemen en George Campbell dood gaat wurgen :'3


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Campbell Saunders

    Met een harde steek voelde ik nog een speer hard in mijn been geduwd worden waardoor ik het uit wilde schreeuwen van pijn en bleef zweven net boven te grond terwijl ik het gevoel van verstikking leek te ervaren. Alsof ik weer terug ging transformeren omdat ik te zwak was om deze vorm aan te houden. Plotseling vloog de speer uit mijn been en verbeet een klaagzang die bijna over mijn haaientanden gegleden waren en keek naar Ralf die een bubbel bedroeg. Ralf.. Fred.. ik keek weer naar de gevangenen en ontdekte twee mensen, george en.. Victoire. Dat betekend dat George, Fred was. Oh merlin. Ik zou Victoire nooit missen maar nu zou het lijken dat ik niet zonder haar kon. Ik voelde mijn vinnen trillen en snel scheerde ik me om en negeerde de pijn en hapte Victoire van haar ketting los terwijl de meer mensen bewegingloos toekeken en bloed langs mijn lichaam scheerde in het meer terwijl ik met al mijn kracht zo snel mogelijk boven probeerde te komen en duidelijk mijn gezicht voelde vervormen tot ik uiteindelijk weer met mijn hoofd boven water kwam en alsof Victoire het kon voelen dat we boven water waren hoorde ik haar naar adem snakken en liet ze even mijn hand los om haar haar uit haar gezicht te wrijven terwijl mijn transformatie voorbij was en mijn ogen en heel mijn lichaam zich zwak aanvoelde terwijl ik meteen door mensen op de boot getrokken werd. Bekenden of niet het maakte niet eens uit tot ik een paar lippen op die van mij gedrukt voelde worden door iemand die alles behalve George was en ik hoorde en zag geflitst van een fototoestel en hoorde iemand opgewonden zeggen; ‘Kan vast de voorkant van de Ochtentprofeet halen.’ Terwijl niemand in de gaten leek te hebben dat alles wazig voor mijn ogen werd en toen Victoire mijn lippen eindelijk los liet wier ik niet beroerd had zag ik bloed uit de wonden door mijn verscheurde shirt en over mijn been wat niet raar was gezien wat er gespeeld had daaronder. Ik slikte en voelde Victoires handen over mijn lichaam gaan waar als het nog kon mijn lichaam nog kouder van werd en slikte toen ze aan mijn wonden zat waardoor ik naar achter bewoog en met een klap de water in viel maar in plaats van mijn gewicht te houden zakte ik gewoon dieper het water in en mijn van de vermoeidheid, pijn en kou sloot.

    George mag Camp redden en anders doet papa Nathaniel het wel x’)


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ralf Auron

    Campbell zwom na dat richting een blond harige meisje toe met wie hij terug naar boven zwom en ik radeloos naar Fred zwom. Even hield ik zijn gezicht tussen mijn twee handen en de tranen voelde ik achter mijn ogen prikken.
    'Freddie; ik ben er Fred,' fluisterde ik en stak mijn stak uit naar de ketting aan waar hij vast zat en voordat ik een spreuk op af kon vuren voelde ik iets die aan mijn enkel naar beneden trok. Geschrokken keek ik naar beneden en zag een wezen die.. verdomme, ik ben slecht in verzorging van fabeldieren!

    Ik besteedde meer tijd aan het doden van de beesten waardoor ik echt in een tijdnood zat en voelde wat neer druk op mijn bel waardoor het langzaam verdween en mijn hart een angstige speongetje maken. Oh nee; verdwene het?
    Dit was slechts verloren hoop. Ik keek op naar Fred en schudde mijn hoofd en stak mijn stok uit naar het ketting. met een non verbale spreuk liet ik het breken waardoor Fred automatisch maar wel wat langzaam terug naar boven zweefde. Tot hoever het kon zwom ik ook naar Fred toe tot de bel volledig verdween en mijn hart drie keer zo snel tegen mijn borstkast aan begonte kloppen. Mijn borstkas begon heftig pijn te doen maar alsnog gaf ik het niet op; ik kan en mag fred niet zo gemakkelijk achter laten.

    En toch berijkte ik hem. Ik greep hem bij zijn arm vast en probeerde met al mijn kracht boven water te komen..

    En het lukte ook. Happend naar adem kwam ik weer boven water en had nog even de neiging om terug naar beneden te zwemmen en zelfmoord te plegen; tot ik een tweede plons hoorde een paar meter verderop van mij en zag tot mijn verbazing dat George het water insprong. Maar dat boeide me niet; mijn hersenen werken even niet meer zoals het hoort te werken op dit moment.





    Jeerst schref ik dat Ralfie verdronk maar toen zah ik jouw Campbell post en davht dat Geirge laten verdrinken wat roepaaselijker was op dit moment ^^





    George Weasley

    Na lang wachten, angstig toekijken en met mijn duimen zitten spelen kwamen de eerste kampioen uit het water drijven.
    'Campbell!' Riep ik negeerde totaal de meisje die ook met hem samen boven water kwam. De meisje die hem werder gad gezoend. Ik beende de trapjes af, het liefst wilde ik gewoon mezelf in het water gooien, gelijk van deze hoogte zodat ik bij hem was, maar er is een Nathaniel en Karkarov hierzo..

    Ik kwam aan en zag dat Camp al uit het water was gekomen. Met zijn lippen strak tegen die van de blonde meid aan. De bekende soort woedde borrelde weer in mijn ondebuik en zonder iemand te gaan waarachuwen trok ik haar van Camobell weg en dywqde haar tegen een muurtje aan. Deze keer had ik wel het lef om te praten.
    'Als je het maar waagt om een keer, nog een keer die lippen van jou op die van Camlbell te drukken, of zelfs hem aan te raken, ik zorg er voor dat deze toernooi en je verpeste, natte haren niet je enige problemen zijn..' siste ik dreigend. Voor ik nog iets kon zeggen hoorde ik een harde plons achter me en een aantal geschreeuw. Wat te kalm liet ik het mesje los en draaide me. Nog net zag ik Camobell de bodem in verdwijnen terwijl er een soort rood kleurtje terug naar boven dreef.
    'Oh Merlin' murmelde ij en schudde mijn hoofd.
    'Verdomme Campbell..'
    Met dat trok ik vliegensvlug mijn shirt over mijn hoofd terwijl ik een aanloop nam en het water insprong.
    'Campbell?!' Riep ik voordat ik kopje onderging en hem zocht, maar niet vond. Ik hapte geschrokken naar adem bij de gedachtes dat hij zou verdrinken en ondanks dat er door dat water mijn longen binnen doingen zwom ik maar nog dieper het water in. Het was erg diep en ik negeerde de stekende pijn in mijn borstkast, tot ik Campbell voelde en hem bij zijn arm vastgreep. Ik schudde mijn hoofd en keek op, zag dat het best diep was. Dit was zo een grote risico; hoe moet ik hem op tijd boven water krijgen? Of mezelf? Argh; weet je wat. Mijn het boeit niet meer. Het maakt mij niets meer uit. Alles gaat toch al fout en ik wil het niet erger maken. Sowieso zou ik dit niet halen. Ik schudde even mijn hoofd en drukte mijn lippen op zijn voorhoofd voordat ik hem een harde zet gaf en gauw weer terug naar boven ging. Nog net kon ik mijn stok naar hem uitsteken om hem nog een paar zetten te geven en sneller boven water kwam en mijn stok in de bodem liet vallen en radeloos naar Campbell te staren die de oppervlakte had bereikt.
    Water vulde mijn longen en mijn nagels boorde ik automatisch in mijn haldpalmen die ik tegen mijn ogen aandeukte. Alsof iemand vier gewichten op mijn borstkast gooiden, of alsof iemand mijn hart uit mijn lichaam sneed. Een touw rond mijn keel deed en er aan trok. Maar feitelijk genoeg werden mijn longen kapot gemaakt en konden het niet meer aanhouden.

    Ik twijfelde niet meer of dit een giede keuze was; ik ben niet echt zo bang hiercoor. Her was makkelijk. Want ik wist dat Campbell me toch niet zal missen.. en Fred heeft Ralf. Ginny is al half dood en haar boeit het niet meer, en de andere studenten hebben tenminste nog een dubbelganger van mij die nog wel in leven is. Dit alles terwijl ik een afschuwelijke tijd doorbreng. Ja, ik denk dat dit beter is zo.. gewoon verdwijnen en net doen alsof ik onder een eeuwige onzichtbaarheidsmantel zit. Dan kan ik voor eeuwig bij Campbell blijven ook; hoef ik niet meer bang te wezen om zijn stem te vergeten..

    [ bericht aangepast op 3 okt 2014 - 1:14 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Dus.. wie kan Geirge nu redden :'] dan heed uedereen elkaar gered in deze kiete uurtje.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Omg george.. camp houd meer van je dan jij van hem houd :l


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Haha sorry, ik had gisteren rond die tijdstip een gevaarlijke versie van mijn gewoonlijke vloeibare hersenen x') want nu fionvmcuneren ze weer normaal en als ik nu kon posten had ik George wat ergers laten doen..


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Nathaniel-Jean Saunders

    Een glimlach schreed direct over mijn gelaat toen ik Campbell boven zag komen. Als eerste met; Victoire. Dit was perfect. Nu was alles wat Campbell en George samen met zich meedroegen vast kapot. Vroeg of laat zou Campbell wel bezwijken in haar schoonheid gezien iedereen dat deed en dan was er geen George meer in het spel. Dan had ik vrij baan zoals voordat George in zijn leven kwam. Ik draaide me weer om naar Karkarov toe tot ik een lawaai hoorde losbarsten op de podium en toen ik me weer terug draaide zag ik Campbells voeten nog net het water in vallen terwijl er rode kringen naar boven dreven. ‘verdomme.’ Murmelde ik maar voor ik wat kon doen sprong George- natuurlijk; er achter aan. Snel sprong ik naar de boot waar ik geen idee had hoe lang het geduurd had voordat ik Campbell naar boven zag drijven gezien dat alleen op een magische wijze kon. Snel trok ik zijn natte en ik kon zweren- dode lichaam naar boven die koud en kil aanvoelde terwijl zijn ogen gesloten waren. Toen ik hem van me af duwde zag ik dat er bloed uit zijn wonden bleven stromen wat nu op mijn nette gewaad getekend stond. Ik slikte en besefte nu pas dat George niet uit het water gekomen was. Was het werkelijk aan mij om achter hem aan te springen om hem te redden? Ik kon hem nu ook daar beneden laten dood gaan en dan was ik ook van hem af. Aarzelend keek ik van Campbell naar het meertje voordat ik ‘verdomme.’ Mompelde en Campbell neerlegde en mijn shirt uittrok waardoor mijn spieren zichtbaar werden en de water in sprong en diep de meer in zwom totdat ik iets oranjes zag vliegen in het water. Ik pakte hem vast bij zijn pols voordat ik met al mijn kracht naar boven probeerde te zwemmen maar terwijl ik merkte dat mijn ademreserve bijna op was waardoor ik alleen maar meer wild begon te trappelen met mijn voeten en mijn hand uitstak naar de steeds dichterbij komende boot die ik direct vastgreep en naar adem hapte voordat ik met al mijn kracht George boven water sleurde en de boot samen met mijzelf de boot op duwde terwijl mijn huid gehuld was in kippenvel en mijn blik over de boot liet gaan. ‘Waar is Campbell?’ mijn ogen vormde zich tot spleetjes en doorboorde de jongens ogen die mij angstig aan leek te kijken.
    ‘H-hij i-is naar h-het z-z-ziekenz-aal gebracht.’ Hoorde ik de jongen stotteren terwijl er allerlei natte haarslierten langs mijn gezicht bungelde en mijn handen tot vuisten maakte.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Fred Weasley

    Ik voel dat iemand me uit het koele water waar ik de laatste paar uren in ben geweest trekt. Alles van de afgelopen dag is een waas, maar ik weet dat ik veilig ben. Ik kijk om me heen en zie dat het Ralf is die mij uit het water trok. Ik zwem naar hem toe en pak zijn arm stevig vast. Hij heeft nu al zo lang gezwommen, nu is het even mijn beurt. Ik sleur hem de kant op en daar pak ik meteen de handdoeken en badjassen aan die ik toegereikt krijg. Ik trek Ralf in een knuffel en even blijf ik zo zitten. Veel deden mijn hersenen niet, maar ik kan me nog herinneren dat het allemaal verschrikkelijk vaag was en ik onder water was.
    'Je hebt het gehaald, Ralf. Ik wist dat je het kon!' zeg ik vol blijdschap. Ik kijk naar Brooke, die nu boven water komt. Volgens mij was Ralf de tweede en Campbell de eerste. Natuurlijk had ik het geweldig gevonden als Ralf had gewonnen, maar Campbell is natuurlijk ook geweldig, want dat maakt George blij en Campbell verdient het. Ik druk een kus op Ralfs voorhoofd en kijk naar de groep mensen die zich om ons heen heeft gevormd.

    Draco Malfoy

    Ik kijk wezenloos naar de opdracht en juich hard mee met de rest van Zwadderich als Campbell als eerste bovenkomt. Wat er dan gebeurt gaat allemaal zo snel dat ik niet meer weet wat er gebeurt en na een tijdje zie ik Campbell liggen. Hij ziet er vreselijk uit, dus ren ik naar hem toe en til ik hem naar de ziekenzaal.
    'Madame Plijster!' schreeuw ik zodat ze komt. Ze komt en begint zonder iets te zeggen Campbells wonden te verzorgen. Ik kijk toe en blijf naast Campbells bed zitten. Nathaniel heeft duidelijk het plan hem verliefd te maken op Victoire, maar Karkarov is iets anders van plan, achter zijn rug om. Ik vraag me af of Nathaniel mij beter zou vinden dan George. Zelf kan ik niks bedenken hoe ik beter dan hem zou kunnen zijn, maar ik ben wel een zoon van een dooddoener. Een van de favoriete dooddoeners van de Heer. Sinds er geruchten gaat dat die terug zal keren, krijgt mijn vader nog meer invloed. Daarmee krijg ik natuurlijk ook meer invloed, hoewel ik er nooit om gevraagd heb.
    Mijn gedachten gaan opeens naar Ginny. Ik voel me schuldig nu ik hier samen met Campbell zit. Dit is niet mijn keuze, toch? Ik ben gedwongen door Karkarov. Ik schud mijn hoofd. Misschien is het gewoon iets wat ik mezelf probeer te laten geloven. Ginny en ik... Misschien is het dan toch niks. Ik kijk naar Campbell en voel nu ook de schuld die ik heb omdat ik mijn best ga doen om hem en George uit elkaar te halen. Maar aan de andere kant bespaar ik ze meer pijn.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ik ben erg bang dat Cage gaat verdwijnen aan de einde van deze RPG. ij bedoel; iedereen probeert hun uit elkaar te halen..


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Ik ben erg bang dat Cage gaat verdwijnen aan de einde van deze RPG. ij bedoel; iedereen probeert hun uit elkaar te halen..


    Haha wij zijn eigenlijk heel erg gemeen. Cagebreaker. Maar dit is maar half mijn schuld :/


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ik had net echt een hele awesome username in gedachten maar nu ben ik 'm vergeten (huil)


    Spoiler alert: you will save yourself

    Hmm, plaats Gerge maar ook in het xiekenzaal neer :Y) ik weet biet wat ik nrt hem moet posten :p


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    George Weasley

    Mijn ogen schoten open toen alles even wat wazig voor mijn ogen werd een aantal keren hapte ik naar adem en kuchend probeerde ik overeind te komen en greep naar mijn keel.
    'Ih merlin' murmelde ik en schudde mijn hoofd. Wat in merlijns naam was ik.. in grote goede merlijns naam van plan? Ik schudde weer mijn hoofd en mijn ogen schoten naar de natte, shirtloze jongen die voor me stond, met de naam Nathaniel Saunders. Shit. Heeft hij me uit het water gehaald? Waarom? Moet ik hem nu bedanken? De jongen die mij en Campbell uit elkaar probeerd te halen? Ik schudde mijn hoofd en murnelde iets in de richting van "dankje" voordat mijn ogen over het terrein flitsten. Waar was Campbell?
    'Waar is Campbell?' Vrieg ik dan lichtjes wat gespannender dan net. Hij was gewond; heeft iemand hem naar get ziekenzaal gebracht. If redde hij het niet en verdronk hij? Argh; ik haat mezelf zo erg.


    Draco, doe niet flirtig bij Campie anders dood George je ):< je mag heus wrl als vrienden bij Campbell zijn maar nirt te flirtig want je weet de consequenties ^^ haha; i'm bad


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Jullie weten allemaal dat Camp pas weer over een week bij 'bewust' zijn is hé :p
    Dus dan moeten jullie de week maar even gaan opvullen met; Ralf- Fred- Draco- George :'P PM me maar (over een half jaar ) wanneer de week voorbij is x')


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ik kan nog nergens op reageren volgensmij. Toch?


    Spoiler alert: you will save yourself