• rpg eigenaar : MrFluke

    topic nog onder constructie




    Een nieuw jaar op Zweinstein breekt aan. De tovenaars en heksen keren terug naar Zweinstein, waar weer heel veel te beleven is. Zoals, Het Toverschooltoernooi. Er doen 3 verschillende scholen mee aan het Toverschool toernooi, de leerlingen van een bepaalde school gooien een briefje met hun naam erop geschreven in de Vuurbeker. Die kiest dan de namen. En natuurlijk, de nieuwe Zwerkbal try-outs, niet iedereen kan natuurlijk in het team zitten. De tovenaars en heksen leren weer nieuwe dingen die ze later weer kunnen gebruiken. Het zal je niet te makkelijk afgaan, er zit natuurlijk wel een maar aan het verhaal. Want als je de beker jouw naam gekozen heeft kom je er niet meer onderuit. En natuurlijk de opdrachten zijn zwaar. Zoals het gouden ei stelen van een draak, je dierbare redden van de meermensen, die in het meer naast Zweinstein leven. Dit schooljaar wordt dus lastiger dan de andere jaren...



    || Graag Invullen:


    Invullijstje voor de studenten:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Bloedstatus:
    Beste vak(ken) :
    Slechtste vak(ken) :
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Klassenoudste:
    Hoofdmonitor:
    Zwerkbalfunctie:
    Huisdier: (Alleen padden, ratten, uilen, en katten zijn toegestaan daar)
    Extra:


    Invullijstje voor leraar, schoolhoofd of afdelingshoofd:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Vakken:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Bloedstatus:
    Schoolhoofd:
    Afdelingshoofd:
    Huisdier:
    Extra:




    || Rollen: ||

    Reserveringen:
    Dumbledore ZaIa



    Leerlingen:
    Gryffindor
    Brooke Jane Eatside /4de jaar/ ZaIa 1.1
    Binky Lorraine Evans /6de jaar/ Senermes 1.1

    Ralf Auron /4de jaar/ Obliviate7 1.2
    Ginny Weasley /3de jaar/ Leora 1.10
    Brenthon Troun Evans /6de jaar/ Senermes 1.18
    George Weasley /6de jaar/ Obliviate7 1.19
    Hermione Ganger /4de jaar/ Piaffe 1.19
    Fred Weasley /6de jaar/ RAB 2.1


    Hufflepuf:
    Lynn Blazer /7de jaar/ MyselfOnly 1.6
    Allison Angela Rossini /5de jaar/ SweetDemon 1.19



    Ravenclaw:
    Rosaline Elisabeth Smith /5de jaar/ LoveElsa 1.1
    Luna Lovegood /3de jaar/ ZaIa 1.16



    Slytherin:
    Chase Alexander Roberts /7de jaar/ CapriolIe 1.5
    Luke Ashton Adams /7de jaar/ TinkerbelI 1.5

    Dysis Bella Lestrange-Black /7de jaar/ xYoungLovex
    Draco Lucius Malfoy /4de jaar/ RAB
    Chanel Kate Cole /4de jaar/ TheseWords
    Matthew Frankie Wood /7de jaar/ Nightingalex



    Beauxbattons: Vol! Er doet maar 1 van de Beauxbattons mee!
    Defelicé Devil Angelina Nachtschade Alerue /6de jaar/ Nightingalex 2.2




    Klammfels Vol! Er doet maar 1 van de Klammfels mee!
    Campbell Dylan Saunders /5de jaar/ Leora 1.17




    Leraren:
    Zwerkbal: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Gedaanteverwisselingen:
    Leer der Oude Runen:
    Voorspellend Rekenen:
    Dreuzelkunde:
    Geschiedenis van de Toverkunst:
    Verweer tegen de Zwarte kunsten: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Kruidenkunde:
    Bezweringen: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Waarzeggerij:
    Verzorging van Fabeldieren:
    Toverdranken: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Astronomie:


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ralf Auron

    George keek me serieus aan en gespannen keek ik weg. Dit maakt me juist nog gespannender; dat hij me hierop vertrouwd..
    'Natuurlijk; George.' Antwoordde ik maar. Hij glinlachte triest en keek weg.
    '..maar zijn jullie dan niet meer-'
    'Ik- ik heb werkelijk geen idee.'
    Met dat sprong hij op.
    'Kom op Ralf; er staat een toernpoot op je te wachten die gewonnen wilt worden.'
    Ik lachte nerveus en samen liepen we de grote zaal uit. Het was waar dat het gewonnen wilt worden; maar niet soor mij. Ik ben meer bang van dat ik dood ga. Eerder was ik nooit bang voor de dood; maar ik kan Fred niet in de steek laten. alleen daarom blijf ik nog leven.

    George verliet me bij het terrein en zei dat hij Fred zou gaan zoeken waarna ik in mijn eentje naar het meertje liep waar ik Campbell zag staan. Er waren allemaal bootjes waar wwe denk ik in moesten gaan. Met een ze uwachtige glimlach keek ik hem aan.
    'H-heb je er zin in.. Campbell?' Vroeg ik maar zachtjes aan hem.



    Je mag Ralf wat besturen maar gooi hem niet hrt water in als het rijd is :') ze gaan nu dus met de bootjes naar het toernooi gaan en daar kan je ook meteen beginnen. George komt grwoon met de andere srudenten aan.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ja maar waarmee vertrouwd george, ralf dan?


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Daar zal je dus nooit achterkomen..


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Vertel anders laat ik victoire draco en camp een realtie hebben


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    Vertel anders laat ik victoire draco en camp een realtie hebben


    Het is maar een grap :o je gaat er sowieso achterkomen want na deze opdracht gaat Rald naar Campbell toe hinkelen om hem even te spreken en zegt ook kver wat George tegen Ralf zei.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Maar mss kom er geen camp na de opdracht..


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    Vertel anders laat ik victoire draco en camp een realtie hebben


    En als je dat doet dood ik George


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Leora schreef:
    Maar mss kom er geen camp na de opdracht..


    Dan word George naast zijn graf begraven, kunnen ze voor eeuwig bij elkaar blijven..


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Dan word George naast zijn graf begraven, kunnen ze voor eeuwig bij elkaar blijven..


    George houd straks niet eens meer van cam..


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    George houd straks niet eens meer van cam..


    Hie weet je dat?? Niers is zeker, alles kan veranderen..

    George houd gewoon altijd van Campbell, zelf als Camo George gaat haten.

    Van zo een situatie kan hij verdrierig worden en meer woest op dom blondje. Hij gaat haar doden.

    Wanneer Geirge echt woest kan worden is als hij door krijgt dat Campbell serieus vreemd gaat.

    En ik ben diegene die george speelt x'o


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Oh wauw gaat hij victoire vermoorden?


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Campbell Saunders

    Misselijk staarde ik naar het water waar mijn lichaam in weerspiegeld werd. Daar onder zat George. Daar onder was George gevangen en alleen maar omdat ik van hem hield. Ik bracht hem alleen maar in gevaar.
    ‘H-heb je er zin in.. Campbell?’ ik schrok op en keek naar Ralf die me een waterig glimlachje gunde. Waarschijnlijk haatte hij mij ook na alles wat ik George aan gedaan had en gaf hij me het liefst de trap na de water in.
    ‘Allemaal het bootje in.’ Ik weet niet eens wie het zei maar plotseling verscheen er een bootje voor ons en nu pas zag ik dat alle kampioenen er al waren. Ik wilde het liefst mezelf aan de paal vastbinden wat mijn enige steun was. Ik kon nu al amper staan. Hoe moest ik dan in vredesnaam in het water overleven. Ik keek naar Nathaniel die me dwingend aankeek waardoor ik slikte en mijn hand automatisch naar mijn keel gleed. Zouden mensen van deze afstand het kunnen zien? Nu het niet onder de make up zat zoals gister. Waarschijnlijk niet en anders had Nathaniel wel een reden waarom ze er zaten. Waarom ik zo lelijk was. Ik snoof zachtjes van onmacht voordat ik al mijn kracht verzette de boot in de gaan en naar mijn lijkbleke gezicht in het water staarde terwijl de boot door het meer dobberde tot we stil stonden.
    ‘De kampioenen moeten vandaag langs allerlei vreemde creaturen in het water om hetgeen te vinden waar ze niet zonder kunnen. Ze hebben hier een uur de tijd om het te vinden of hun verlies blijft voor eeuwig verloren.’ Ik slikte
    ‘En de tijd gaat NU in.’ Ik hoorde gejoel terwijl ik versteend bleef zitten naar mijn weerspiegeling kijken terwijl ik kippenvel op mijn armen voelde. Ik slikte en fluisterde zachtjes; ‘Het spijt me..’ voordat ik de pijn verbeet en de koude water insprong die zich direct meester van mij wilde maken terwijl ik mijzelf haast in een ijsklomp voelde veranderen voordat ik weer boven water kwam en een spreuk murmelde en direct in een haai veranderden en weer het water in gleed. Dieper en dieper terwijl ik zelfs mijn pijn voelde nu ik een haai was. Ik zwom langs de vissen die angstig weg schoten en zag zelfs wat voor mij wegschieten wat groter was dan een vis terwijl ik steeds dieper en dieper gleed en ik allerlei ogen op mij voelden branden.


    Ik ga denk ik in mijn volgende post of de post erna bij de gevangenen arriveren waar Camp Fred probeert te redden gezien hij denkt dat het George is.. wanneer wil jij dat Camp er is gezien met Ralf ?


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ralf Auron

    ‘Allemaal het bootje in.’ hoorde ik plotseling iemand roepen. Ik slukte even en staarde naar de bootje die voor me dobberde voordat ik er in ging zitten en nutteloos het water in staarde. Wat zouden ze van mij afgepakt hebben? Ik heb niets gemist de afgelopen dagen.. alleen fred gisteren. Oh Merlin.. of hebben ze.. hem erin gegooid? Ik beet op mijn lip en lreeg de neiging om erin te springen- voor de geval dat hij echt in het water zat. Maar dat was onmogelijk; Perkamentus zou nooit iemand zijn leven riskiren voor een stom toernooi. Of- of wel?
    Voor ij het wist kwamen we aan bij de plek waar de toernooi werd gehouden. Het waren een soort drie kleine houten torens die in het water dobberden, ze waren gevuld met studenten die aan het juichen en roepen waren. Achter ons kwamer er steeds maar meer en meer bootjes met studenten. Ergens achteraan kon ik net George zijn nerveuse blik zien, maar er was geen Fred.
    We kwamen aan en ik speong van het bootje om op de houten vloer te staan en keek nerveus het water in. Gaat het nu nou beginnen? Dit word mijn dood.
    ‘De kampioenen moeten vandaag langs allerlei vreemde creaturen in het water om hetgeen te vinden waar ze niet zonder kunnen. Ze hebben hier een uur de tijd om het te vinden of hun verlies blijft voor eeuwig verloren.’
    Ik werd maar meer en meer bang terwijl mijn angst zich leek te verdubbelen. Gauw trok ik mijn shirt over mijn hoofd heen en hield mijn toverstok in mijn rechter vuist; klaar om de bezwering over mezelf uit te spreken.
    ‘En de tijd gaat NU in.’ Ik hoorde gejoel en even twijfelde ik en schudde mijn hoofd.
    'Het spijt me; Fred..' murmelde ik voordat ik mijn ogen sloot en het water insprong. Voordat ik mijn adem niet meer in zou kunnen houden stak stak ik mijn stok uit en en sprak de bezwering over mezelf uit. Ik paniekerde; er gebeurde helenaal niets. Maar toch hield ik mijn adem in. En toch zwom ik maar dieper en dieper het water in en zag een half haai half mens voor verderop zwemmen waardoor ik van schrik naar adem hapte en dus ook bewust werd van de bel waar mijn hoofd in lag. Oh god; ik moet snel zijn. Wie weet hebben ze echt Fred; oh merlin. Ze hebben mijn Freddie! Hoe moet ik dit doen?! Als- als ik het niet haal gaat hij dood..


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Campbell Saunders

    Ik had geen flauw idee welke richting ik op moest noch het idee waar ik was. Nerveus probeerde ik een mede kampioen te zoeken maar ook die leken nergens te vinden waardoor ik moederziel alleen overbleef tot ik een raar gezang hoorde. Nieuwsgierig streek ik door de wier en uit mijn mond kwam een raar haaien gegrom waardoor ik diertjes dieper in het zand of wier hoorde dringen.
    Naarmate ik het geluid volgde werd zelfs de meer steeds meer verlicht tot dat ik vier lichamen op een sinistere wijze zag hangen in het water waar meer-mensen om heen stonden. Niet dat het me wat deerde. Mijn ogen waren enkel en alleen nog gericht op de oranje harige jongen met zijn altijd stralende ogen gesloten. George.
    Razendsnel schoot ik op George af en ik hoorde de meer mensen schrikken tot ik naar de ketting hapte die George vasthield aan deze sinistere plek. Met een ruk werd ik weggetrokken en schudden ze hun hoofd wat ik negeerde en weer een poging deed om George los te maken tot ik een speer tegen mijn haaien nek aangedrukt voelde worden. Woest draaide ik me om en ik wilde roepen dat George van mij was maar in plaats daarvan kwam er een verschrikkelijke haaien geluid uit wat totaal geen indruk op hen leek te maken. In plaats daarvan voelde ik zijn speer dieper in mijn nek gedrukt worden. Woest sloeg ik met mijn kop de meerman waardoor zijn partners erbij kwamen die ik woest omver gooiden en naar hen hapte om ze weg te krijgen maar in plaats daarvan staken ze hun speren weer naar mij uit die ik negeerde en toen ik weer naar Georges ketting wilde happen voelde ik twee paar speren in mijn huid klieven waardoor er een gekerm over mijn haaienlippen gleed die oor dovend door het meer weerklonk. Woest draaide ik me om en stormde op de meermannen af maar in plaats daarvan voelde ik een nieuwe speer me doorboren waardoor ik woest een meerman in mijn mond nam en hem kapot beet.

    Ralf mag komen? (: zodat Camp begrijpt dat het Fred is.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ralf Auron

    Mijn ogen flitsten van de ene richting naar de andere. Ik wist echr niet waar ik heen noest gaan, wat ik moest doen. Maar ik moest hem vinden, ik moest ze vinden.. dus zwom ik maar zo snel mogelijk nog dieper de diepte in..

    Tot ij absurd stopte toen ik een engel achtige gezang hoorde. Dezelfde gezang als wat het ei liet horen. Mijn hart maakte een salto en ik richtte me tot de gezang en zag een meermens net wegzwemmen.
    'Wacht!' Riep ik en zwom haar achterna. Ik hoorde een heleboel gekraak en gekuiden van achter me die ik met alle kracht negeerde, en het tot mijj opluchting stopte maar het was nog niet afgelopen. Vier studenten vlogen in het water en warwn vastgeketend aan een ketting. Mijn ogen vielen op de oranjeharige jongen die rustgevend in het water vloog; hij leek diep in slapa te zijn; of was hij dood?
    'Fred..' fluisterde ik en zwom zo snel mogelijk naar zijn richting toe, tot mijn ogen op de half mens half haai viel die de meermensen aan het aanvallen was om bij Fred te komen en kwam er achter dat het Campbell was. Ik schudde mijn hoofd haastig; dit ging zo- zo erg fout. Gauw kwam ik tussen hun in en greep naar mijn stok om de meermensen van hun speren te ontwapenen en draaide me weer om naar Campbell en schudde mijn hoofd.
    '-George us boven water; we waren Fred aan het zoeken en konden hem niet vinden tot ik doorkreeg dat ze hem in het water hadden gedumpt; Campbell!' Legde ik het uit hoewel ik twijfelde of hij me kon horen.


    Ga jij maar eerst naar boven; Campbell. Ralf blijft nog even jnder water :Y)


    Ik kan niet wachten op de derde opdracjt :o die moeten we lekker lang maken; dus meer dan twee of drie korte postjes :Y) want ik heb veel plannen voor dan.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••