• Hét topic voor fans The Last Airbender en The Legend of Korra!




    Over een week komt het laatste boek van The Legend of Korra uit en ik vroeg me af, wie zijn hier nog meer enthousiast over? (: Hier kun je er in ieder geval over kletsen en leuke gif's, ships, theoriën etc. delen! Er was ooit een eerder algemeen topic, dacht ik. Maar dat is dood.

    Hier vind je de nieuwe trailer van book 4: Balance.


    Ik vind het echt super! Vooral het einde van de trailer gaat voor mij waarschijnlijk de meeste vragen die ik nog heb wel beantwoorden! *O*

    Laat weten wat je er van vindt :3                                           Houd wel rekening met spoilers n.n

    [ bericht aangepast op 27 sep 2014 - 0:32 ]


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Ik vind Korra ook niets haha.


    En Zuko was mijn held ;3 Ik heb altijd al het goede in hem gezien.

    [ bericht aangepast op 29 sep 2014 - 10:09 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik vond ATLA over het algemeen wel leuker (het is dan ook moeilijk om iets te maken dat beter is dan het origineel), maar ik vind LOK super interessant omdat ze ook serieuzere thema's bespreken en de personages over het algemeen ouder zijn dan in ATLA. Ik vind het natuurlijk niet erg dat in ATLA de belangrijkste personages tussen twaalf en zestien jaar of zo zijn, het is officieel ook een kinderserie, maar ik vind over het algemeen series met meer volwassen personages leuker en Korra was in het eerste boek al zeventien.
    Ik vond tot nu toe boek drie het beste en boek twee het minst goed (het was niet slecht, gewoon minder goed dan boek één en drie naar mijn mening). Ik heb de trailer voor boek vier gisterochtend voor het eerst gezien en was meteen enthousiast. Ik kijk er echt naar uit, vooral de timeskip vind ik leuk, want nu is Korra nu even oud als ik :)
    En we krijgen eindelijk Zuko's dochter te zien! Hij was mijn favoriete personage in ATLA (samen met Sokka en Toph) en ik was zo benieuwd naar zijn dochter. Ik heb al gemerkt dat er veel mensen teleurgesteld zijn in haar design maar ik vind het wel leuk, juist omdat het zo anders is dan verwacht. Ik heb ook al veel theorieën gelezen over wat Toph met het verhaal te maken zou hebben (dat Korra misschien gewoon een visioen ziet etc.) maar ik probeer er niet te veel over na te denken en wacht gewoon af.
    Oh, en de nieuwe airbender outfits, die vind ik echt geweldig!


    Jrock, because "actually, that's a man" is always a good way to start a conversation.

    Ik kan me Toph echt niet voorstellen als 80-jaar oude vrouw. :')
    Ik kan echt niet wachten tot boek 4. Drie jaar is wel een grote tijdsprong though, maar ik vind het wel leuk dat Jinora, Ikki en Meelo dan wat ouder zijn.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Alleras schreef:
    Sokka is mijn held. _O_


    ''Every child is an artist. The problem is how to remain an artist once we grow up.''

    KillianHook schreef:
    Ik vind Korra ook niets haha.


    En Zuko was mijn held ;3 Ik heb altijd al het goede in hem gezien.


    ''Every child is an artist. The problem is how to remain an artist once we grow up.''

    Oke ik moest even mijn baby's quoten


    ''Every child is an artist. The problem is how to remain an artist once we grow up.''

    LOK fan hier. Ik kan niet wachten tot de eerste afleveringen verschijnen van Book 4 Balance. :D

    Mushrambo schreef:
    LOK fan hier. Ik kan niet wachten tot de eerste afleveringen verschijnen van Book 4 Balance. :D


    Hehe. We zijn in de minderheid :P


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    AlbusDumbledore schreef:
    (...)

    Hehe. We zijn in de minderheid :P


    Yup. :')


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Korra! Ik vond avatar vroeger al helemaal geweldig, en hoewel het succes van Aang misschien niet te overtreffen is, is Korra zeker geen slecht serie. Ik vind het leuk dat er serieuze thema's worden aangekaart, en dat het zich in een hele andere tijd afspeelt. Ik ben erg benieuwd naar boek vier. En ik mis sokka stiekem wel een beetje.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Ik hou van Avatar! Aang is gewoon t originele, maar ik vind t ontzettend leuk dat je in Korra het leven 70 jaar later ziet. Dat je elementjes terug vindt van toen.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    KillianHook schreef:
    Ik vind Korra ook niets haha.


    En Zuko was mijn held ;3 Ik heb altijd al het goede in hem gezien.



    RT this :3 Ik hou ook meer van LAB (speciaal voor jou Sterre) fan, maar Korra is ook wel een beetje te doen. Zuko is daar zo oud... Al heeft hij wel awesome quotes :"D

    [ bericht aangepast op 7 okt 2014 - 12:12 ]

    The Last Airbender is nog steeds nummer 1!!! Maar Korra is ook erg leuk. In Korra laten ze de gevecht langer door gaan, (je ziet meer)

    Ooooh. Ik heb de aflevering van vrijdag gezien.

    Eiindelijk! *O*


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Ik had hem gisteren al gezien en ik vond hem best leuk.....maar ik baal ergens wel dat ze opeens niet twee afleveringen per keer doen zoals ze dat altijd deden. Het gaat me namelijk nogal langzaam zo.=\


    You were born original, don't die as a copy.