• Hét topic voor fans The Last Airbender en The Legend of Korra!




    Over een week komt het laatste boek van The Legend of Korra uit en ik vroeg me af, wie zijn hier nog meer enthousiast over? (: Hier kun je er in ieder geval over kletsen en leuke gif's, ships, theoriën etc. delen! Er was ooit een eerder algemeen topic, dacht ik. Maar dat is dood.

    Hier vind je de nieuwe trailer van book 4: Balance.


    Ik vind het echt super! Vooral het einde van de trailer gaat voor mij waarschijnlijk de meeste vragen die ik nog heb wel beantwoorden! *O*

    Laat weten wat je er van vindt :3                                           Houd wel rekening met spoilers n.n

    [ bericht aangepast op 27 sep 2014 - 0:32 ]


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    SPECS schreef:
    Ik had hem gisteren al gezien en ik vond hem best leuk.....maar ik baal ergens wel dat ze opeens niet twee afleveringen per keer doen zoals ze dat altijd deden. Het gaat me namelijk nogal langzaam zo.=\


    Maar anders gaat het zo snel. :c
    Ik heb echt medelijden met Korra, btw.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Hey, geen idee dat dit topic er was xd

    Maar in ieder geval ben ik wel fan van Korra.
    Ik hoor echt vaak dat mensen klagen over het tweede seizoen, maar dat is ook wel te verklaren.
    De schrijvers werden namelijk flink genaaid door Nickelodeon xd Terwijl het tweede seizoen ook hele goede stukken had.
    De tenzin arc vond ik erg goed en die geschiedenis over de eerste avatar ook.
    Dat de antagonist op Jafar lijkt en dat die andere antagonist Rava gewoon letterlijk het kwaad is, is wat minder xd

    Ook hoor ik altijd mensen zeggen dat the last airbender zoveel beter is dan korra, maar dat valt op zich nog wel mee.
    Ik vind Korra namelijk ook erg goed en het niveau niet veel van elkaar verschillen.
    Ze zitten nog wel in dezelfde league qua niveau vind ik.

    Natuurlijk vind ik de last airbender net ietsjes beter.
    Maar ja, zij hebben ook het beste en het op een na beste personage xd

    Maar ik heb goede hoop op seizoen 4.
    Ik vond vooral episode 2 van seizoen 4 al erg sterk.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Kyouma schreef:
    Hey, geen idee dat dit topic er was xd

    Maar in ieder geval ben ik wel fan van Korra.
    Ik hoor echt vaak dat mensen klagen over het tweede seizoen, maar dat is ook wel te verklaren.
    De schrijvers werden namelijk flink genaaid door Nickelodeon xd Terwijl het tweede seizoen ook hele goede stukken had.
    De tenzin arc vond ik erg goed en die geschiedenis over de eerste avatar ook.
    Dat de antagonist op Jafar lijkt en dat die andere antagonist Rava gewoon letterlijk het kwaad is, is wat minder xd

    Ook hoor ik altijd mensen zeggen dat the last airbender zoveel beter is dan korra, maar dat valt op zich nog wel mee.
    Ik vind Korra namelijk ook erg goed en het niveau niet veel van elkaar verschillen.
    Ze zitten nog wel in dezelfde league qua niveau vind ik.

    Natuurlijk vind ik de last airbender net ietsjes beter.
    Maar ja, zij hebben ook het beste en het op een na beste personage xd

    Maar ik heb goede hoop op seizoen 4.
    Ik vond vooral episode 2 van seizoen 4 al erg sterk.


    Hehe, ik vond het eens tijd worden!


    Ik ben het met je eens dat LOK net zo goed is als LAB, misschien op een andere manier, maar je moet het niet onderschatten.

    Ik vond seizoen twee eigenlijk wat raar en ook heel vervelend, omdat de spiritworld en alles er omheen zo erg verschilde van die die we in The Last Airbender zagen. Dat stoorde mij heel erg en hoewel ik Wan heel cool vond, vond ik dat verhaal op sommige punten ook een beetje de mist in gaan, maar dat is ook wel zo wat betreft de leeuwenschildpat aan het einde van boek 3 van LAB. Maar misschien moet je die aparte details zelf gewoon aanvullen. Dan klopt het wel.

    k vind het ook wat irritant dat ze in LOK niet echt één doel hebben. Zoals het voor Aang de bedoeling is om de elementen te leren beheersen en de Vuurheer te verslaan, heeft Korra helemaal geen doel. Dat is logisch, maar voor het verloop van een serie had ik dat niet vervelend gevonden.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Sandman schreef:
    (...)

    Hehe, ik vond het eens tijd worden!


    Ik ben het met je eens dat LOK net zo goed is als LAB, misschien op een andere manier, maar je moet het niet onderschatten.

    Ik vond seizoen twee eigenlijk wat raar en ook heel vervelend, omdat de spiritworld en alles er omheen zo erg verschilde van die die we in The Last Airbender zagen. Dat stoorde mij heel erg en hoewel ik Wan heel cool vond, vond ik dat verhaal op sommige punten ook een beetje de mist in gaan, maar dat is ook wel zo wat betreft de leeuwenschildpat aan het einde van boek 3 van LAB. Maar misschien moet je die aparte details zelf gewoon aanvullen. Dan klopt het wel.

    k vind het ook wat irritant dat ze in LOK niet echt één doel hebben. Zoals het voor Aang de bedoeling is om de elementen te leren beheersen en de Vuurheer te verslaan, heeft Korra helemaal geen doel. Dat is logisch, maar voor het verloop van een serie had ik dat niet vervelend gevonden.


    Gomennasai voor de late reactie :X

    Ik vond de spirited world eigenlijk wel een leuke toevoeging, omdat het iets wat terugkwam van LAB. Daar betreed Aang op een gegeven moment ook de spirited world om zo'n monster te stoppen en zo. De spirited world gebruiken ze wel heel mooi in avatar om te laten zien wat een avatar doet en waarom dingen vaak zo lastig zijn. Korra dat is een erg onevenwichtige meid die zelf ook erg zoekt naar haar eigen balans en daarom moeite heeft met de balans in de wereld te vinden dat vind ik juist wel mooi gedaan.

    Waar ik gewoon erg veel tegen had, was dat de antagonist in boek 2 die Unalaq dat gewoon lijkt uit Jafar van aladdin xd En wat helemaal vreselijk is, dat de antagonist die Unalaq tot dit alles aanzet gewoon letterlijk het kwaad is xd kom op xd Dat kon veel beter.

    Nou, ze hebben bij LOK wel een doel, maar die wijkt heel erg af van het doel die Aang heeft. Korra heeft als doel balans vinden tussen twee totaal verschillende wereld of eigenlijk meerdere wel. Ze moeten de balans in de wereld terug brengen en daar struggled ze erg mee. Aang's doel was om de elementen te leren om zo uiteindelijk vuurheer Ozai te kunnen verslaan. Dus er is wel degelijk een doel.


    Trouwens aflevering 3 season 4 was best interessant van Korra :D
    Ik ben benieuwd waar dit heen gaat xd en Toph blijft zo awesome!


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Kyouma schreef:
    (...)

    Gomennasai voor de late reactie :X

    Ik vond de spirited world eigenlijk wel een leuke toevoeging, omdat het iets wat terugkwam van LAB. Daar betreed Aang op een gegeven moment ook de spirited world om zo'n monster te stoppen en zo. De spirited world gebruiken ze wel heel mooi in avatar om te laten zien wat een avatar doet en waarom dingen vaak zo lastig zijn. Korra dat is een erg onevenwichtige meid die zelf ook erg zoekt naar haar eigen balans en daarom moeite heeft met de balans in de wereld te vinden dat vind ik juist wel mooi gedaan.

    Waar ik gewoon erg veel tegen had, was dat de antagonist in boek 2 die Unalaq dat gewoon lijkt uit Jafar van aladdin xd En wat helemaal vreselijk is, dat de antagonist die Unalaq tot dit alles aanzet gewoon letterlijk het kwaad is xd kom op xd Dat kon veel beter.

    Nou, ze hebben bij LOK wel een doel, maar die wijkt heel erg af van het doel die Aang heeft. Korra heeft als doel balans vinden tussen twee totaal verschillende wereld of eigenlijk meerdere wel. Ze moeten de balans in de wereld terug brengen en daar struggled ze erg mee. Aang's doel was om de elementen te leren om zo uiteindelijk vuurheer Ozai te kunnen verslaan. Dus er is wel degelijk een doel.


    Trouwens aflevering 3 season 4 was best interessant van Korra :D
    Ik ben benieuwd waar dit heen gaat xd en Toph blijft zo awesome!


    Hehe. Nee. Ik bedoelde dat ik tijd vond dat dit topic er kwam!

    Meh. Aflevering 3 ga ik vanavond kijken!


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Zuko is mijn held (:

    Zuko is zo goed gedaan. :O
    Net als Iroh. Die twee zijn zo magisch goed op elkaar ingespeeld :)


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.



    Mijn favoriet is Mai.


    26 - 02 - '16

    Toph. Is. Geweldig.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Mijn favorieten zijn Zuko



    en Mako



    Ik bedoel, Zuko begint als een complete jerk maar veranderd in the good guy en hij is echt een schatje.
    Mako begint als de 'coole' jerk en veranderd uiteindelijk in de grootste sukkel die er maar is. Maar hij blijft wel voor z'n broertje zorgen en heeft het beste voor met hem. I don't know man, everything changed when the Fire Nation attacked :9~

    [ bericht aangepast op 20 okt 2014 - 23:23 ]


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"



    Zuko :'D


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Ohh er is een topic!

    Ik ben echt heel erg fan van deze serie(s). :D
    Bolin is 'n cutie.



    Hoe vinden julie book 4 tot nu toe?
    Ik vind het echt leuk! Alleen het feit dat Korra nog met niemand (Behalve dan Jinora, Meelo, Ikki & Opal) is herenigd na 6 episodes is freaking me out. En ze was zo dichtbij Bolin :O Gelukkig heet de volgende aflevering 'Reunion'.


    Nine, now eight, are the rest of you there?

    Ik vind book 4 tot nu toe best wel stom zeg maar, te weinig actie en als er actie is word Korra gewoonweg elke keer in elkaar gemept. Daarnaast krijgen we te weinig team avatar te zien naar mijn mening, we zitten al bijna op de helft van het book.=\


    You were born original, don't die as a copy.

    ^ Wat verwacht je dan? Dat Korra Kuvira in episode 6 al verslaat? :')


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Aire schreef:
    ^ Wat verwacht je dan? Dat Korra Kuvira in episode 6 al verslaat? :')


    Nee maar er waren wel meer 'gevechten', eerst in die ring, waar ze in elkaar word gemept. Vervolgens verslaat Toph haar zonder ook maar een vinger uit te steken en daarna word ze gevloerd door Kuvira. Ik zeg niet dat ze alles zou moeten winnen, maar het zou wel 'leuk' zijn om te zien dat haar tegenstanders toch iets meer moeite met haar hebben. Nu lijkt ze net een vervelende mug die word platgetrapt.
    En dat is niet eens waar ik me het meest aan stoor, ik wil gewoon team avatar terug bij elkaar. Van mij had dat in aflevering vier wel al mogen gebeuren want voor mijn gevoel word er teveel tijd besteed aan de opbouw van alles en er gebeurd gewoon te weinig. Ik kom gewoon niet echt in de vibe van dit seizoen.


    You were born original, don't die as a copy.