• Hét topic voor fans The Last Airbender en The Legend of Korra!




    Over een week komt het laatste boek van The Legend of Korra uit en ik vroeg me af, wie zijn hier nog meer enthousiast over? (: Hier kun je er in ieder geval over kletsen en leuke gif's, ships, theoriën etc. delen! Er was ooit een eerder algemeen topic, dacht ik. Maar dat is dood.

    Hier vind je de nieuwe trailer van book 4: Balance.


    Ik vind het echt super! Vooral het einde van de trailer gaat voor mij waarschijnlijk de meeste vragen die ik nog heb wel beantwoorden! *O*

    Laat weten wat je er van vindt :3                                           Houd wel rekening met spoilers n.n

    [ bericht aangepast op 27 sep 2014 - 0:32 ]


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes



    Huge fan of both series over here and diehard Zutara shipper


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Lizor schreef:



    Huge fan of both series over here and diehard Zutara shipper


    Kataang ftw


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Zutoph... Sorry (cat)


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Ik wilde nooit iemand beledigen hoor ^^'. Ik vind Korra gewoon niet leuk om te kijken, want ja, meningen verschillen. Ik heb inderdaad tegen anderen gezegd dat ik Korra zeker gaaf zou vinden als ik Aang nooit had gezien. Maar omdat ik gewoon nogal een obsessie met ATLA heb, vind ik het lastig te accepteren dat die tijd zo drastisch veranderd is. Ik kan het lastig als twee aparte series zien als de personages van ATLA steeds op komen duiken, maar dan oud en zwak. Dan verliezen ze hun heldenstatus een beetje voor me.


    i put the fun in funeral

    Overkill schreef:
    Ik wilde nooit iemand beledigen hoor ^^'. Ik vind Korra gewoon niet leuk om te kijken, want ja, meningen verschillen. Ik heb inderdaad tegen anderen gezegd dat ik Korra zeker gaaf zou vinden als ik Aang nooit had gezien. Maar omdat ik gewoon nogal een obsessie met ATLA heb, vind ik het lastig te accepteren dat die tijd zo drastisch veranderd is. Ik kan het lastig als twee aparte series zien als de personages van ATLA steeds op komen duiken, maar dan oud en zwak. Dan verliezen ze hun heldenstatus een beetje voor me.

    Dit. Ik vind Korra leuk om te kijken, maar ik vind het jammer dat ze Aang enzo erin verwerkt hebben omdat het dan voelt alsof ATLA over is ;c


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Overkill schreef:
    Ik wilde nooit iemand beledigen hoor ^^'. Ik vind Korra gewoon niet leuk om te kijken, want ja, meningen verschillen. Ik heb inderdaad tegen anderen gezegd dat ik Korra zeker gaaf zou vinden als ik Aang nooit had gezien. Maar omdat ik gewoon nogal een obsessie met ATLA heb, vind ik het lastig te accepteren dat die tijd zo drastisch veranderd is. Ik kan het lastig als twee aparte series zien als de personages van ATLA steeds op komen duiken, maar dan oud en zwak. Dan verliezen ze hun heldenstatus een beetje voor me.


    Yep.


    26 - 02 - '16

    Oeps, ik wilde niet beledigd overkomen hoor. Sorry. :c


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Ik heb wel zin wanneer

    Toph Kuvira elkaar voor het eerst ontmoeten. Volgens mijn is Toph het minst veranderd dan alle andere ATLA personages.

    Ugh ik vind dit seizoen van Korra gewoonweg slecht.=')


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik vind wel dat Avatar gewoon leuk gemaakt is. Al die personages zijn stuk voor stuk goed uitgedacht en getekend. Ik vind voor Sokka erg grappig, omdat 'ie zo raar doet af en toe.


    26 - 02 - '16

    SPECS schreef:
    Ugh ik vind dit seizoen van Korra gewoonweg slecht.=')


    De laatste aflevering was echt janken. Ik vind sat het onderwerp van dit seizoen heel gaaf met Kuvera, maar het wordt totaal niet goed uitgewerkt.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Ik ben helemaal bij met Korra, verschrikkelijk! Momenteel leef ik van vrijdag naar vrijdag, wat egt zorgt voor een dilemma... Op een vrijdag kan ik niet de deur uit zonder avatar gekeken te hebben ;')

    Ik kan niet wachten op meer Beifong-rage en Kuvira!

    Oakenshield schreef:
    (...)

    De laatste aflevering was echt janken. Ik vind sat het onderwerp van dit seizoen heel gaaf met Kuvera, maar het wordt totaal niet goed uitgewerkt.


    Inderdaad, dat heb ik dus ook.=') Ik was echt helemaal blij voor een nieuwe aflevering, is het zo'n poep.=')


    You were born original, don't die as a copy.

    Oakenshield schreef:
    (...)

    De laatste aflevering was echt janken. Ik vind sat het onderwerp van dit seizoen heel gaaf met Kuvera, maar het wordt totaal niet goed uitgewerkt.


    Ik vond seizoen 3 wel heel goed, daarbij heb ik egt op het puntje van mijn stoel gezeten wekelijks.

    Aire schreef:
    Voor de mensen die Korra niet willen kijken omdat ze Aang beter vinden:

    Alsjeblieft, ga die twee niet met elkaar vergelijken. En niet alleen omdat Aang misschien beter is, maar ook omdat de series totaal verschillend zijn. Andere personages, andere tijd, andere opbouw, etc. Korra is net iets volwassener.
    Zie the legend of Korra gewoon als een ander serie, en geef het een kans. Persoonlijk vind ik Aang ook beter, maar dat is totaal geen reden om Korra niet te kijken. Ik kijk zoveel andere series die niet allemaal even goed zijn. Moet ik dan alleen series kijken die net zo goed zijn als de beste? Dat is bullshit.
    Het is trouwens helemaal niet raar dat de wereld is veranderd. In 70 jaar kan veel gebeuren, wij zaten 70 jaar geleden nog in een oorlog.
    Dus geef Korra een kans.


    Dit.
    Ik vind het zo stom als mensen ze gaan vergelijken, het is bijna een misdrijf als iemand zegt dat hij/zij LOK beter vind dan ATLA, terwijl ik dat gewoonweg onzin vind! Het gaat er om wat je zelf leuk vind, van vergelijken word niks beter.