• [ bericht aangepast op 7 jan 2018 - 21:03 ]

    Onze school is absoluut niet streng, dus veel domme schoolregels hebben we niet, maar op de speelplaats hebben we een grote tafel/bank waarop iedereen altijd gaat zitten, maar als een leerkracht het merkt, heb je een straf aan je been. :']


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Haha, klinkt inderdaad niet echt als een nuttige regel. Ik kom niet zo snel op een domme regel bij ons op school, maar weet vrij zeker dat ze bestaan. Ik laat het weten als ik erop kom! (:


    "Die Erinnerung ist das einzige Paradies, aus dem wir nicht vertrieben werden können."

    Op de rookplaats niet roken :')


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Donar schreef:
    Op de rookplaats niet roken :')

    Eh. Wat? :'D


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Donar schreef:
    Op de rookplaats niet roken :')


    :')))))


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Zet je fiets in de daarvoor bestemde fietsrekken.
    Als je je fiets ergens anders parkeert zet de conciërge hem op slot en kan je hem na 4 uur ophalen!


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Je telefoon niet mogen gebruiken in de gangen — op zich begrijpelijk, maar als je maar eventjes met je telefoon in je hand zit terwijl je er niks mee doet en een docent ziet dat, word 'ie afgepakt. 3 uur nablijven staat er tegenover. :')

    Oh en bovenstaande regel hebben wij ook, alleen vanaf wanneer je uit bent moet je 'm gaan halen. En dan heb je straf corvee voor een week.

    [ bericht aangepast op 27 sep 2014 - 19:13 ]

          Oh de regel van mijn mentrix tijdens Economie,
    Steek je vinger op als je een vraag heb maar je mag niet je vinger opsteken.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Het is verboden pepernoten te hebben op mijn oude school. Nadat wij rustig beweerden dat het kruidnoten waren, zijn die nu ook verboden. Leraren nemen ze in en eten ze vervolgens zelf op. Ik handhaaf de regel nu ik bij de leiding van het theater zit niet, zolang ze er niet mee gooien. Eigenlijk heb ik tijdens mijn eigen school carrière de regel genegeerd.

    [ bericht aangepast op 27 sep 2014 - 19:31 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Geen hemd aan bij gym, je moet mouwen hebben (cat) (alleen voor meisjes).

    Al zit ik nu niet meer op school.

    [ bericht aangepast op 27 sep 2014 - 19:34 ]


    Tijd voor koffie.

    Dat als ik jou expres duw en je valt tegen een raam dan moeten zowel ik als jij dat raam betalen, ook al kon jij er niks aan doen en is het eigenlijk 100% mijn schuld.


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik zit niet meer op school, maar zo'n domme regel was bv. dat meisjes niks met spaghettibandjes mochten dragen, tenzij er iets over gedragen werd.


    16 - 09 - '17

    Deerstalker schreef:
    Geen hemd aan bij gym, je moet mouwen hebben (cat) (alleen voor meisjes).

    Al zit ik nu niet meer op school.

    Oh dat hebben wij ook. Hempjes mogen niet, dus je moet echt een 'shirt' hebben. ''Vanwege de mannelijke hormonen die spelen bij de jongetjes in de klas'' aldus mijn gymdocente. En op zich geef ik haar wel gelijk. :')

    Geen grootverpakkingen snoep (cat)
    oude school iig


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Geen chips in school i.v.m rommel maar wanneer je stojbrood eet en alles onder de kruimels zit is het geen probleem


    Don't be like the rest of them, darling