• [ bericht aangepast op 7 jan 2018 - 21:03 ]

    Andria schreef:
    - Je mag geen pepernoten eten. Waarom? De schoonmakers bij ons op school zijn lui en maken pas 's ochtends schoon en dan komen er blijkbaar ratten. Ja, ander voedsel mag je wel gewoon eten (cat)
    - Je mag op het schoolplein helemaal niet roken. Toch doen een paar leraren en een stuk of 20 scholieren (ja, meer roken er niet lol) dat toch en staat er ook zo'n leuk rookpaaltje.
    - Op mijn oude school mochten we in de pauze niet naar de kluisjes toe en mochten we ook niet door de gangen lopen


    Die eerste en derde had ik ook op mijn VMBO. Sloeg nergens op tho x'D


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    - Niet liggen in het park
    - Niet op het kappelletje zitten, anders word je er weggzjaagd. :'D

    En die uniformregel staat me ook niet zo aan. ^^


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ha, bij ons een kledingregel: geen haarbanden breder dan 10cm... Domste. Regel. Ever!


    A.

    Swatz schreef:
    De eerste twee jaren krijgt iedereen hetzelfde gymshirt van school. Om pesten door ongelijkheid tegen te gaan.
    Vanaf de 3de mag iedereen weer zelf kiezen...

    Heeft superveel nut dus! *not* :Y)


    Eh wat. Schaf gelijk een hele uniform aan, als je pesten wilt vermijden. *_*


    Some people are art and do art at the same time

    Geen warme dranken buiten de aula. Ander eten of drinken mag wel...


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.

    - We moeten elke pauze verplicht naar buiten, ook als het ijskoud is. We mogen niet door de gangen lopen of in de eetzaal zitten.
    - Wanneer een leraar het laatste uur ziek is moeten we op school blijven.
    - Bij gym zijn we verplicht om een blauw broekje + t-shirt van de school te dragen. En wanneer je één keer een ander wit t-shirt of blauw broekje aanhebt krijg je meteen een nota.
    - In de eetzaal ben je verplicht om per klas te zitten. Je mag niet kiezen bij wie je zit.
    - Berichten sturen op de speelplaats mag, maar bellen niet. Als ze je zien bellen moet je - je telefoon afgeven en kan je hem op het einde van de dag ophalen.

    Het is niet dat het echt super domme regels zijn, want ik heb hier al echt domme gelezen haha. Maar eigenlijk zie ik het nut er niet echt van in, vooral de laatste niet.

    J4NOSKIANS schreef:
    - We moeten elke pauze verplicht naar buiten, ook als het ijskoud is. We mogen niet door de gangen lopen of in de eetzaal zitten.
    - Wanneer een leraar het laatste uur ziek is moeten we op school blijven.
    - Bij gym zijn we verplicht om een blauw broekje + t-shirt van de school te dragen. En wanneer je één keer een ander wit t-shirt of blauw broekje aanhebt krijg je meteen een nota.
    - In de eetzaal ben je verplicht om per klas te zitten. Je mag niet kiezen bij wie je zit.
    - Berichten sturen op de speelplaats mag, maar bellen niet. Als ze je zien bellen moet je - je telefoon afgeven en kan je hem op het einde van de dag ophalen.

    Het is niet dat het echt super domme regels zijn, want ik heb hier al echt domme gelezen haha. Maar eigenlijk zie ik het nut er niet echt van in, vooral de laatste niet.


    ... Hoe overleef jij op jouw school?


    i put the fun in funeral

    J4NOSKIANS schreef:
    - We moeten elke pauze verplicht naar buiten, ook als het ijskoud is. We mogen niet door de gangen lopen of in de eetzaal zitten.
    - Wanneer een leraar het laatste uur ziek is moeten we op school blijven.
    - Bij gym zijn we verplicht om een blauw broekje + t-shirt van de school te dragen. En wanneer je één keer een ander wit t-shirt of blauw broekje aanhebt krijg je meteen een nota.
    - In de eetzaal ben je verplicht om per klas te zitten. Je mag niet kiezen bij wie je zit.
    - Berichten sturen op de speelplaats mag, maar bellen niet. Als ze je zien bellen moet je - je telefoon afgeven en kan je hem op het einde van de dag ophalen.

    Het is niet dat het echt super domme regels zijn, want ik heb hier al echt domme gelezen haha. Maar eigenlijk zie ik het nut er niet echt van in, vooral de laatste niet.

    Die andere dingen zijn misschien dom, maar die vetgedrukte regel is ronduit idioot. Wat nou als je vrienden hebt in andere klassen? Of gewoon eens lekker rustig in je eentje wil zitten vanwege huiswerk of zo?


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    J4NOSKIANS schreef:
    - We moeten elke pauze verplicht naar buiten, ook als het ijskoud is. We mogen niet door de gangen lopen of in de eetzaal zitten.
    - Wanneer een leraar het laatste uur ziek is moeten we op school blijven.
    - Bij gym zijn we verplicht om een blauw broekje + t-shirt van de school te dragen. En wanneer je één keer een ander wit t-shirt of blauw broekje aanhebt krijg je meteen een nota.
    - In de eetzaal ben je verplicht om per klas te zitten. Je mag niet kiezen bij wie je zit.
    - Berichten sturen op de speelplaats mag, maar bellen niet. Als ze je zien bellen moet je - je telefoon afgeven en kan je hem op het einde van de dag ophalen.

    Het is niet dat het echt super domme regels zijn, want ik heb hier al echt domme gelezen haha. Maar eigenlijk zie ik het nut er niet echt van in, vooral de laatste niet.


    Exact hetzelfde bij ons, enkel mogen we ons gsm zelfs niet bovenhalen. :'D


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Waar zitten jullie op, een strafkamp? ^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Wij hebben helemaal geen rare regels (':
    Eigenlijk is alles best logisch. Wel streng overigens.


    Some infinities ar bigger than other. -John Green. [Redrosex -> Solise.

    De enige regel die ik raar vind is dat je in de pauze niet naar je kluis mag, waardoor mensen soms te laat komen in de les.
    Je mag in de pauzes alleen op de begane grond komen, waar geen kluizen zijn, of in het LC als je toestemming hebt (wat die vrouw nooit iemand geeft).


    May the odds be ever in your favour...

    Als je mediator bent mag je niet spelen en niet staan blijven om te kletsen nee, je moet rondlopen! Ik haat het om mediator te zijn. Vooral bij de kleuters. Komen ze om de minuut naar je toe met probleemtjes zoals: "ik mag niet op de schommel" "heb je het gevraagd?" "Nee" en dan gaan ze maar in de zandbak spelen. Oja en wat doen de juffen? Op een bankje zitten en kletsen!


    "Tell me, is it wrong if it makes you feel right? You'll never know if you don't even try"

    Assault schreef:
    Geen warme dranken buiten de aula. Ander eten of drinken mag wel...

    Warme dranken in de aula mogen dan wel...


    Tijd staat stil, leven gaat verder, alles is anders, iemand houdt van anders, ik ben iemand.

    Uh, ik ken eigenlijk de schoolregels niet.

    Maar we hebben dan zo'n aula, en dan is er een soort van podium met zijkanten waar mensen ook pauze houden enzo. Helemaal in de hoek bij een raam staat een vleugel, en dan staat er precies om die vleugel heen een rode streep. Oh wee als je over die rode streep heen komt, dan krijg je de congierge op je dak :')


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly