• [ bericht aangepast op 7 jan 2018 - 21:03 ]

    Novoselic schreef:
    (...)
    Eh. Wat? :'D
    geen grapje :) mijn school begrijpt het niet zo goed denk ik.


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    bij ons is het 'verboden' om 'een mobieltje in je bezit te hebben op school'. like wtf je hebt altijd een mobieltje in je bezit ook al ligt ie thuis


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    Thaluke schreef:
    (...)
    Hoe is dat een domme schoolregel? Het is juist hartstikke logisch. Het heten niet voor niks fietsrekken. :'D

    [ bericht aangepast op 27 sep 2014 - 20:06 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Er zijn er zoveel Ik zit trouwens in Engeland op school, dus het is hier al anders, maar toch.
    -Geen Make-up/nagellak
    -Geen sieraden
    -Niet buiten eten
    -In de pauzes niet binnen rondhangen, naar buiten gaan zodra je klaar bent met eten.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    wij hebben dat je niet op stoelen bij de ingang mag zitten en je word uit de school gestuurd als het gebeurt
    ik bedoel wtf, waarom heb je daar stoelen als niemand erop mag zitten....


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Deerstalker schreef:
    Geen hemd aan bij gym, je moet mouwen hebben (cat) (alleen voor meisjes).

    Al zit ik nu niet meer op school.


    Dat is seksisme als ze die regel willen doorvoeren moet het ook verboden worden voor jongens. Maar ik ben zo'n persoon die daar voor actual naar de school was gestapt omdat ik vervelend ben ^^.

    OT: Hm... nee alle regels slaan wel ergens op bij mij op school, misschien voor sommige dingen iets te weinig vanuit de school bekeken (niet dat ik dat erg vind)

    [ bericht aangepast op 27 sep 2014 - 20:39 ]


    ''Every child is an artist. The problem is how to remain an artist once we grow up.''

    Op mijn middelbare school was het verboden om je boterhammen buiten op te eten, ook al was het 30 graden ofzo. En we mochten ook niet op de grond zitten (terwijl er maar 15 a 20 bankjes stonden) of op elkaars schoot (ook meisjes op elkaars schoot ofzo). Echt stom :'D


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Bij ons mocht je niet via de zij-uitgang naar het benzinestation lopen. Maar omdat het geen officiele regel was, gingen ze uiteindelijk de deur maar afsluiten met een ketting :')


    It's never gonna happen, Guys.

    We mogen geen jurisprudentie mee hebben of blanco tabbladen pakken in wettenbundels bij tentamens. Ik bedoel, als advocaat hoef je dat ook niet allemaal uit je hoofd te weten.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    [ bericht aangepast op 7 jan 2018 - 21:04 ]

    De eerste twee jaren krijgt iedereen hetzelfde gymshirt van school. Om pesten door ongelijkheid tegen te gaan.
    Vanaf de 3de mag iedereen weer zelf kiezen...

    Heeft superveel nut dus! *not* :Y)

    - Geen spagettibandjes of topjes aandoen. De schouders mogen niet zichtbaar zijn.
    - Geen gsm op school.
    - Verboden op de grond te zitten
    - Geen alluminiumfolie op school, zelfs als je het weg gooit.

    ....


    I fake a smile, so I won't let you down

    NYT4A schreef:
    O vergeleken met deze regels is die van ons er niks bij :')
    vooral dat met dat als je iemand duwt hij ook mee moet betalen aan dat raam :')


    Ik ken idd geen enkele andere school die zoiets doms hebben als regel. Ik vraag me dan ook serieus af wat er dan gebeurd als dat gebeurd bij pesten.
    Het lijkt me niet bevordelijk dat dan het slachtoffer ook moet meebetalen.

    [ bericht aangepast op 27 sep 2014 - 23:03 ]


    Queer zijn is gewoon alles

    Bij ons is er op de begane grond een soort halletje tussen de trap en de jongenstoiletten waar je blijkbaar als leerling niet bij mag komen. Meestal staat er dan ook een groot bord voor wat je de weg verspert, terwijl dat gangetje amper drie meter lang is en nergens naar leidt. Het vreemdste is nog wel dat er kapstokken in dat halletje zijn die dus absoluut niet gebruikt mogen worden - soms wordt je jas daar gewoon weggehaald. Echt maf. :')

    O, en huiswerk mag je niet in de studieruimte maken, want de studieruimte zit al twee jaar dicht en leerlingen mogen daar de sleutel niet van krijgen.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    Bij ons is er op de begane grond een soort halletje tussen de trap en de jongenstoiletten waar je blijkbaar als leerling niet bij mag komen. Meestal staat er dan ook een groot bord voor wat je de weg verspert, terwijl dat gangetje amper drie meter lang is en nergens naar leidt. Het vreemdste is nog wel dat er kapstokken in dat halletje zijn die dus absoluut niet gebruikt mogen worden - soms wordt je jas daar gewoon weggehaald. Echt maf. :')

    O, en huiswerk mag je niet in de studieruimte maken, want de studieruimte zit al twee jaar dicht en leerlingen mogen daar de sleutel niet van krijgen.
    Ik zou zo graag in dat gangetje willen gaan. :'D En een studieruimte die je niet kunt gebruiken, dat is echt heel erg idioot.

    [ bericht aangepast op 27 sep 2014 - 23:10 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.