• [ bericht aangepast op 7 jan 2018 - 21:03 ]

    Op mijn laatste school mocht je niet met de laptop in het OLC [Open Leer Centrum], maar moest je in de kantine gaan zitten of de 'daarvoor bestemde tafels'. Dat zijn er drie, waar je niet mag komen als het geen lestijd is.. ;s Dus als je in een tussenuur of in de pauze even door wilt werken, moet je met je laptop in de overvolle kantine gaan zitten.


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Bij ons mag je niet eten in de aula, maar toch doet iedereen dat en we hebben ook vaak les tussen 12u en 14u


    Tijd staat stil, leven gaat verder, alles is anders, iemand houdt van anders, ik ben iemand.

    In het OLC meot je stil zijn. Maar in het nieuew gebouw zit het op het eerste etage tussen alle kluisjes de tafels met computer. Onze aula is te klein maar je mag niet op andere verdiepinegn eten.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Je mag je gsm enkel buiten gebruiken. Als je het tijdens de middagpauze in de cafetaria gebruikt kan hij worden afgepakt.
    Je mag ook geen converse All Stars dragen, maar iedereen doet het wel :')

    [ bericht aangepast op 28 sep 2014 - 15:48 ]

    Sommige scholen hier fascineren me echt x'D. Eigenlijk is mijn school best wel chill als ik het zo lees. De enige vreemde regels die ik kan bedenken, zijn nog best begrijpelijk. Alleen houdt niemand zich er in de praktijk aan (cat).

    - Geen pepernoten op school (wordt mee gegooid).
    - Geen sneeuwballen gooien (als iedereen zich daadwerkelijk aan deze regel zou houden, zou de wereld echt een mooie plek zijn).
    - Geen mobieltjes, behalve in de aula (omdat iedereen in de les bij ons op z'n mobiel zit, hebben de leraren een fucking wedstrijd ingelast om de meeste mobieltjes in te nemen. De winnaar krijgt een iPad. Like. Wut. Leraren lijken er geen behoefte aan te hebben, aangezien mobieltjes nog steeds bijna nooit worden afgepakt.)
    - Brugklassers mogen de school niet verlaten in de pauzes of tussenuren. Volgens mij zijn ze bang dat ze weglopen of verdwalen of zo.
    - Roken in het rokershok is sinds dit jaar verboden. Vraag me niet waarom. Nu moet iedereen dus op de parkeerplaats roken, gezellig.
    - Als je aan het eind van het jaar niet genoeg studiepunten hebt, dan moet je na de proefwerkweek op een vrije dag terugkomen om een film te kijken.
    - Als je te laat bent, moet je je de volgende dag om 8.00 (?) melden. Ook als je eerste twee uur vrij hebt.


    i put the fun in funeral

    Nestor schreef:
    Je mag je gsm enkel buiten gebruiken. Als je het tijdens de middagpauze in de cafetaria gebruikt kan hij worden afgepakt.
    Je mag ook geen converse All Stars dragen, maar iedereen doet het wel :')


    ... waarom zou je geen all stars mogen dragen? x'D


    i put the fun in funeral

    Op mijn middelbare school hadden ze geloof ik niet zo veel regels. Mobieltjes waren gewoon toegestaan, ook elke kleding die je maar wou, bij gym of daarbuiten. De enige regel die ik me echt goed kan herinneren is dat je geen vis mocht halen en dan opeten in de aula.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Owh ja!
    Wij mogen sinds kort geen shirt met 'fuck' er op dragen.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Ik weet onze regels niet eens. Zowel van de middelbare als het Mbo niet :W


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Bij ons op internaat moeten we minimaal 70% halen op een maandrapport anders mogen we geen sport doen na de schooluren en op onze kamer blijven.
    Ben ik dan blij dat ik niet op internaat zit (A)


    Why so serious? :]

    Overkill schreef:
    (...)

    ... waarom zou je geen all stars mogen dragen? x'D


    We moeten een uniform dragen en daarbij horen: zwarte, donkerbruine of donkergrijze schoenen. Die witte tip mag niet -.-

    Geen zichtbare piercings. Blijkbaar telt mijn helix ook als een piercing :') niet dat ik h'm ga uitdoen.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Donar schreef:
    Op de rookplaats niet roken :')
    haha op rook plaats niet roken tja is ook origineel hè

    Geen telefoons tijdens de les. Terwijl het toch wel een ICT opleiding is x'D


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    WOOW, wat heb ik een chille school als ik dit lees hahaha


    save the bees