• Harry Potter en zijn vrienden en vijanden gaan weer naar school voor hun zesde jaar. Wat als ze er opeens achter komen dat hun ouders en hun toekomstige kinderen ook naar Zweinstein gaan? James Potter, Harry Potter en Albus Potter zitten alle drie in hun zesde jaar en komen elkaar tegen. Niemand weet wat er aan de hand is. De toekomstige kinderen mogen niets tegen hun ouders zeggen over de toekomst, maar kunnen ze dat wel volhouden? En wat als de ouders erachter komen wat er later van hun gaat worden, dat sommige vriendschappen verbreken? En Voldemort is er ook nog. Kunnen ze hem tegenhouden?
    Rollen:

    Verleden:
    Zwadderich:

    Griffoendor:
    James Potter - JamesPotter - 6
    Lily Evans - Jovantos
    Sirius Black - LeoValdez


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Heden:
    Zwadderich:
    Draco Malfoy - Leora


    Griffoendor:
    Harry Potter - LeoValdez
    George Weasley - SphinxX
    Ginny Weasley - Leora
    Ralf Auron - SphinxX


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Toekomst:
    Zwadderich:
    Scorpius Malfoy - LeoValdez
    Campbell Saunders - Leora

    Griffoendor:
    Lily Potter - Pabu
    Albus Potter - SphinxX
    James Potter || Reservatie || Leora


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Leraren:

    Dezelfde persoon (bijv. Sneep of Sirius) kan door meer personen gespeeld worden. Dan is er een jonge en een oude ervan.

    Regels
    - Minsten 200 woorden per post. Een keertje wat minder mag, maar liever wel rond de 200
    - Niet andermans personage besturen, behalve met toestemming van de speler van die persoon
    - Waarschijnlijk blijven er veel rollen over die door niemand gespeeld worden. Dit is niet erg, die worden door iedereen bestuurd
    - Toekomstige kinderen weten de toekomst, de mensen uit het heden niet en de mensen uit het verleden weten al helemaal niets
    - Geen ruzie OOC, IC mag natuurlijk altijd (go drama)
    - OOC tussen haakjes
    - Probeer niet alleen maar Griffoendors aan te maken. Er zijn meer afdelingen
    - Geen perfecte personages, als ik iets over je personage zeg, dan zou het fijn zijn als je er iets aan doet
    - Om er toch een beetje vaart in te houden en ervoor te zorgen dat we niet op de eerste dag blijven hangen, begint er iedere week een nieuwe dag
    - Meldingen worden in het rood weergeven



    Speciale Functies:

    Zwerkbalteams:
    Zwadderich
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper: Scorpius Malfoy
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker: Draco Malfoy
    aanvoerder: Draco Malfoy


    Griffoendor
    Chaser 1: Lily Potter
    Chaser 2: James Potter
    Chaser 3: Ginny Weasley
    Keeper: Ron Weasley
    Beater 1: George Weasley
    Beater 2: Fred Weasley
    Seeker:
    aanvoerder: Ginny Weasley


    Huffelpuf
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper:
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker:
    aanvoerder:


    Ravenklauw
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper:
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker:
    aanvoerder:


    Klassenoudsten:

    Zwadderich
    Meisje:
    Jongen: Draco Malfoy


    Griffoendor
    Meisje: Hermione Granger
    Jongen: Ron Weasley


    Huffelpuf
    Meisje:
    Jongen:


    Ravenklauw
    Meisje:
    Jongen:


    Hoofdmonitoren:
    Meisje:
    Jongen:


    Andere Topics:


    Begin:
    Iedereen komt aan op het platform 9 3/4. Hou er rekening mee dat in het heden Voldemort al actief is en mensen dus bang zijn. Pas als ze in de trein stappen dan merken de tijdreizers dat ze in een andere tijd zijn (op het perron zijn ze dus nog niet in een andere tijd)
    Veel plezier!

    Updates:
    De trein komt aan bij het kasteel. De leerlingen kunnen uitstappen en naar de Grote Zaal gaan voor het feestmaal.

    Update 2:
    De volgende dag! De leerlingen die terug of verder in de tijd zijn gerezen worden opgeroepen om naar het kantoortje van Perkamentus te komen.

    [ bericht aangepast op 16 okt 2014 - 23:12 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Derek_Hale schreef:
    (...)

    Ssht niet mijn idee verraden hè ;) Ik heb morgen en overmorgen twee proefwerken en ik heb nog niet geleerd :')


    Ii niet; daarom mag ik thuis blijven (:

    Zeg anders tegen je ouders dat je morgen en de dag daarna geen proefwerken hebt en drink iets te veel thee waardoor je gloeiend heet word waardoor je lekker thuis verder kan uitzieken ^^ want als ik ziek ben vraagt mijn moeder eerst of ik morgen een proefwerk heb en zo wel moet ik alsnog naar school gaan.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Whoops.. iets te enthousiast was ik c':


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Iets te? Zeg maar gerust veel te.
    Nee ik mag dan gewoon thuisblijven, zolang ik wel goed leer (A)


    Spoiler alert: you will save yourself

    Mn leraar heeft me letterlijk de klas uit gestuurd doordat mn mobiel geluid aan.stond per ongeluk en mensen me gingen appen en.jullie ... dus nu zit ik op de gang


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    Mn leraar heeft me letterlijk de klas uit gestuurd doordat mn mobiel geluid aan.stond per ongeluk en mensen me gingen appen en.jullie ... dus nu zit ik op de gang


    Sorry :x


    Spoiler alert: you will save yourself

    Leora schreef:
    Mn leraar heeft me letterlijk de klas uit gestuurd doordat mn mobiel geluid aan.stond per ongeluk en mensen me gingen appen en.jullie ... dus nu zit ik op de gang


    Het spijt ons. Wat zijn die leraren streng ;'x om die reden staat mijn mob altijd op stil


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ik vergeet mijn mobiel echt altijd op stil te zetten maar ik heb toch bijna nooit internet op school.


    Spoiler alert: you will save yourself

    haha maakt niet uit. Ik app zo vaak in de les enzo x'D nu moeten we op onze laptop te maken maar ik heb alles al af. Nee noem me geen NERD :< en we moeten stilwerken dus dan snap jeh et al x'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Campbell Saunders

    ‘Juist; hopelijk ben je niet claustrofobisch, Camp.’ Ik keek op en zag nog net George zijn stok uitsteken naar de deur die zoals altijd wanneer ik met George in een kamertje stond niet open ging. Ik zag hem nog even rammelen aan de knop die niet in beweging kwam voordat ik weer naar George staarde. ‘Wat is het met jou en gesloten deuren.’ Ik probeerde te lachen maar het stierf algauw weg gezien ik geen flauw idee had wat ik moest doen. Vooral om het feit dat ik betwijfelde of iemand ons hier zou vinden en als ze ons zouden vinden wat voor straf we zouden krijgen gezien het niet echt normaal was om twee personen uit een bezemkast te zien komen. Ik slikte terwijl ik naar mijn schoenen staarden. ‘Wat doen we nu?’

    Sorry ik weet echt niet wat ik met Camp moest doen x’)

    Draco Malfoy

    ‘Transfiguratie, toch?’ ik knikte en trok hem mee tot ik een hoop leerlingen rondom het prikbord stonden. Nieuwsgierig trok ik Scorpius mee de menigte in waar een grote poster hing met als opschrift; ‘Schoolbal.’ Automatisch gleed er een glimlach op mijn gezicht met de herinnering aan Rons kledij. Hij zag er werkelijk verschrikkelijk uit hoewel ik het dan wel spijtig vond dat hij een nieuwe heeft gekregen van zijn broers. Anders had ik hem namelijk een hele avond kunnen bespotten. Ik keek naar Scorpius. Ik had geen flauw idee na Ralf wie ik moest vragen en gezien Ralf duidelijk had gemaakt dat het een ‘nee’ kon ik misschien nog altijd met mijn zoon gezien ik totaal geen zin had in Patty. ‘We kunnen misschien samen gaan..’


    Ga met je papa scorp x'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Mag Scorpius de deur van die kast per ongeluk openen?


    Spoiler alert: you will save yourself

    Derek_Hale schreef:
    Mag Scorpius de deur van die kast per ongeluk openen?


    I don't know.x") sphinx zei dat ze een idee had :p


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Scorpius Malfoy

    Ik kijk naar de groep mensen die zich rond het prikbord verzameld heeft. Blijkbaar ziet Draco het ook want hij trekt me mee naar de menigte en kijkt op het bord. ‘Schoolbal.’ Ik zeg niks omdat ik weet dat ik er toch niet heen ga. Waarschijnlijk gaat Campbell met Weasley en kan ik de hele avond toe kijken hoe ze klef zitten te doen. Nee bedankt. ‘We kunnen misschien samen gaan..’ Ik kijk mijn vader verbaasd aan. Hij kan toch niet serieus menen? Ik kijk weet naar het bord en vraag me af of hij serieus is. Ik besluit het maar te vragen omdat ik het echt niet weet.
    'B-ben je serieus?' Het komt er een beetje raar uit maar het maakt me niet veel uit. 'Ik eh, ik was eigenlijk van plan om te vragen of Cam met mij mee wou,' zeg ik met een rood hoofd omdat ik het antwoord toch al weet. Cam heeft een hekel aan schoolballen, altijd als er een is zit hij te mokken dat hij het vreselijk vind. Maar natuurlijk is het nu anders omdat Weasley er is. Mijn haat voor hem groeit met de seconde omdat Campbell alles lijkt te doen wat hij vraagt.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Draco Malfoy

    ‘B-ben je serieus? Ik eh, ik was eigenlijk van plan om te vragen of Cam met mij mee wou.’ Ik kijk naar zijn gezicht die knalrood word. Ik knikte alsof ik het begreep hoewel ik totaal niet begreep hoe iemand op Campbell Saunders kon vallen. Tenminste niet op het gedeelte wat ik van hem gezien had.
    ‘Maar als je niemand krijgt dan lijkt het me leuk om samen te gaan. Gewoon als vrienden of hoe je het wilt zien. Het is niet alsof ik iemand anders mee zou willen vragen.’ Ik trok een mondhoek op wierp nog een blik op de kleurrijke letters en vroeg me toch stiekem af of Ralf zou komen en dan nog met wie.
    Ik verbeet die gedachte en trok Scorpius’ uit de menigte weg. ‘Het kan leuk worden. Ook al zijn er geen dates. Transfiguratie toch?’ vroeg ik hoewel ik hem al naar het lokaal mee trok.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Scorpius Malfoy

    ‘Maar als je niemand krijgt dan lijkt het me leuk om samen te gaan. Gewoon als vrienden of hoe je het wilt zien. Het is niet alsof ik iemand anders mee zou willen vragen.’ Hij glimlacht en ik kijk hem niet aan. Het klinkt misschien egoïstisch, maar als ik niet met Cam ga, ga ik helemaal niet. Hoe kan ik toekijken terwijl George en Cam samen zijn?
    ‘Het kan leuk worden. Ook al zijn er geen dates. Transfiguratie toch?’ Hij trekt me al naar het lokaal en ik knik een beetje wezenloos. Eigenlijk heb ik helemaal geen zin in deze dag. Weer een dag zonder enige vorm van vreugde. Mijn vader gaat met me om, maar ieder moment beleef ik de angst die ik altijd voel als ik naar mijn vader kijk. Zijn twee gezichten maken me bang: de slimme en vriendelijk man die iedereen kent en de vader die zijn zoons leven ruïneert. Het is bijna grappig dat Draco Cam hier helemaal niks vindt. In de toekomst praat hij er de hele tijd over dat ik meer als Cam zou moeten zijn en een voorbeeld moet nemen aan hem. Hij wil dat ik een leider ben, maar dat kan ik niet.
    Ik loop het transfiguratielokaal binnen en neem helemaal vooraan plaats terwijl ik mijn boeken pak. Mijn ogen zijn gefixeerd op de deur zodat ik het kan zien als Cam binnen komt.


    Spoiler alert: you will save yourself

    George Weasley

    ‘Wat is het met jou en gesloten deuren.’
    Ik keek hem niet aan en liet de deurknop niet los. Ik haat mezelf zo, zo erg.
    ‘Wat doen we nu?’
    Ik haalde mijn schouders op en gaf d deur nog een flinke schop voordat ik het los liet en naar achteren leunde wat een plank in mijn rug als gevolg gaf. Nietsvermoedene bleef ik tegen de stuk plank aan staan en keek Campbell weer aan.
    'Tenminste hebben we een "goede" smoes om niet naar les te kunnen gaan.' Zei ik tot poging om dit naar de positieve kant toe te trekken.
    'En- nou ja- ik hoef je nu niet te missen aanfesien we nu samen in een bezemkast opgesloten zitten. Merlin dat klonk verkeerd.'
    Onopmerkelijk beet ik op mijn lip en siste uiteindelijk naar de plank die mijn rug pijn begon te doen en mijn ogen vielen op de posters die erop lagen. De datum van morgen stond erop en even fronste ik mijn voorhoofd. Hebben we morgen een schoolbal? Ik greep naar de bovenste poster en hield die voor Campbell en murmelde "schoolbal" .
    'Filders miet dit nog door het school plakken denk ik; misschien kunnen we hem helpen om het nu in brand te zetten?' Vroeg ik met een glinlachje en liet de poster dalen.
    'Of hem helpen om zo enthousiast over deze poster te reageren waarna jij samen met mij naar deze bal zal gaan?' Vroeg ik met een klein glimlachje. Ik weet niet van waar dit plotseling eruit floepte maar het is gebeurd. Het ging automatisch; alsof dit dood normaal was en ik simpel vroeg of Campbell me een galjoen kon uitlenen.
    'Ik bedoel-' begon ik gauw en liet de poster vallen om naar zijn hand te grijpen.
    'Nu we hier toch zijn en nu we deze poster hebben gezien.. wat denk je? Ik- ik weet dat schoolfeesten niet echt iets voor jou zijn maar.. het gaat gezellig worden.' Zei ik met een nog kleinere glimlachje en keek hem recht in dit ogen aan alsof ik zijj hersenen probeerde te spoelen voor om hem te laten denken dat dit slechts een hallucinaties voor hem was en dat ik nog nooit zo een vraag had gesteld. Dit is ook handig; ik ben met Camp opgesloten in een bezemkast waar ik een poster van de schoolbal ontdek en hem meteen mee vraag. Gebeurd dagelijks joh..

    [ bericht aangepast op 9 okt 2014 - 17:04 ]


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••