• Harry Potter en zijn vrienden en vijanden gaan weer naar school voor hun zesde jaar. Wat als ze er opeens achter komen dat hun ouders en hun toekomstige kinderen ook naar Zweinstein gaan? James Potter, Harry Potter en Albus Potter zitten alle drie in hun zesde jaar en komen elkaar tegen. Niemand weet wat er aan de hand is. De toekomstige kinderen mogen niets tegen hun ouders zeggen over de toekomst, maar kunnen ze dat wel volhouden? En wat als de ouders erachter komen wat er later van hun gaat worden, dat sommige vriendschappen verbreken? En Voldemort is er ook nog. Kunnen ze hem tegenhouden?
    Rollen:

    Verleden:
    Zwadderich:

    Griffoendor:
    James Potter - JamesPotter - 6
    Lily Evans - Jovantos
    Sirius Black - LeoValdez


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Heden:
    Zwadderich:
    Draco Malfoy - Leora


    Griffoendor:
    Harry Potter - LeoValdez
    George Weasley - SphinxX
    Ginny Weasley - Leora
    Ralf Auron - SphinxX


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Toekomst:
    Zwadderich:
    Scorpius Malfoy - LeoValdez
    Campbell Saunders - Leora

    Griffoendor:
    Lily Potter - Pabu
    Albus Potter - SphinxX
    James Potter || Reservatie || Leora


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Leraren:

    Dezelfde persoon (bijv. Sneep of Sirius) kan door meer personen gespeeld worden. Dan is er een jonge en een oude ervan.

    Regels
    - Minsten 200 woorden per post. Een keertje wat minder mag, maar liever wel rond de 200
    - Niet andermans personage besturen, behalve met toestemming van de speler van die persoon
    - Waarschijnlijk blijven er veel rollen over die door niemand gespeeld worden. Dit is niet erg, die worden door iedereen bestuurd
    - Toekomstige kinderen weten de toekomst, de mensen uit het heden niet en de mensen uit het verleden weten al helemaal niets
    - Geen ruzie OOC, IC mag natuurlijk altijd (go drama)
    - OOC tussen haakjes
    - Probeer niet alleen maar Griffoendors aan te maken. Er zijn meer afdelingen
    - Geen perfecte personages, als ik iets over je personage zeg, dan zou het fijn zijn als je er iets aan doet
    - Om er toch een beetje vaart in te houden en ervoor te zorgen dat we niet op de eerste dag blijven hangen, begint er iedere week een nieuwe dag
    - Meldingen worden in het rood weergeven



    Speciale Functies:

    Zwerkbalteams:
    Zwadderich
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper: Scorpius Malfoy
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker: Draco Malfoy
    aanvoerder: Draco Malfoy


    Griffoendor
    Chaser 1: Lily Potter
    Chaser 2: James Potter
    Chaser 3: Ginny Weasley
    Keeper: Ron Weasley
    Beater 1: George Weasley
    Beater 2: Fred Weasley
    Seeker:
    aanvoerder: Ginny Weasley


    Huffelpuf
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper:
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker:
    aanvoerder:


    Ravenklauw
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper:
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker:
    aanvoerder:


    Klassenoudsten:

    Zwadderich
    Meisje:
    Jongen: Draco Malfoy


    Griffoendor
    Meisje: Hermione Granger
    Jongen: Ron Weasley


    Huffelpuf
    Meisje:
    Jongen:


    Ravenklauw
    Meisje:
    Jongen:


    Hoofdmonitoren:
    Meisje:
    Jongen:


    Andere Topics:


    Begin:
    Iedereen komt aan op het platform 9 3/4. Hou er rekening mee dat in het heden Voldemort al actief is en mensen dus bang zijn. Pas als ze in de trein stappen dan merken de tijdreizers dat ze in een andere tijd zijn (op het perron zijn ze dus nog niet in een andere tijd)
    Veel plezier!

    Updates:
    De trein komt aan bij het kasteel. De leerlingen kunnen uitstappen en naar de Grote Zaal gaan voor het feestmaal.

    Update 2:
    De volgende dag! De leerlingen die terug of verder in de tijd zijn gerezen worden opgeroepen om naar het kantoortje van Perkamentus te komen.

    [ bericht aangepast op 16 okt 2014 - 23:12 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Moordneigingen hier. George is veel te lief en Scorpius wil Cam ook vragen.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Derek_Hale schreef:
    Moordneigingen hier. George is veel te lief en Scorpius wil Cam ook vragen.


    Ik denk dat Leora deze love triangle nog erg leuk gaat vinden terwijl wij (Scorp en George) elkaar proberen te doden voor Camp zijn liefde :'3


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Derek_Hale schreef:
    Moordneigingen hier. George is veel te lief en Scorpius wil Cam ook vragen.


    The future.. is like a puzzle, with missing pieces- difficult to read, and never what you think:// Rumpelstiltskin Campbell Saunders (:


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Campbell Saunders

    ‘Tenminste hebben we een ‘’goede’’ smoes om niet naar les te kunnen gaan. En- nou ja- ik hoef je nu niet te missen aangezien we nu samen in een bezemkast opgesloten zitten. Merlin dat klonk verkeerd.’ Ik lachte zachtjes terwijl ik een lichtroze blos over mijn wangen voelde glijden waardoor ik hoopte dat het donker genoeg was in de bezemkast zodat het niet zichtbaar was voor George. Deels omdat ik dan al wist dat zijn vertrouwde grijns weer over zijn gelaat gleed alsof hij wist dat hij iets bij me geraakt had.
    ‘Vilders moet dit nog door het school plakken denk ik; misschien kunnen we hem helpen om het nu in brand te zetten Of hem helpen om zo enthousiast over deze poster te reageren waarna jij samen met mij naar deze bal zal gaan?’ ik beet op mijn lip terwijl ik naar de poster keek. Ik meed altijd drukke plekken zoals het zwerkbalveld; gala’s en het liefst vermeed ik ook de grote druktes in de Grote Zaal. Meestal ging ik het bos in gezien de vele stelletjes die in iedere hoek leken te plakken en de muziek die door alle gangen schalde. ‘George; ik ka-.’ Meteen werd mijn mond gesnoerd door de hand die perfect mijn hand omsloot waardoor een mondhoekje ietsjes omhoog trilden.
    ‘Ik bedoel- Nu we hier toch zijn en nu we deze poster hebben gezien.. wat denk je? Ik- ik weet dat schoolfeesten niet echt iets voor jou zijn maar.. het gaat gezellig worden.’ Meteen staarde hij met zijn puppyogen in die van mij terwijl er een kleine glimlach op zijn gezicht sierde en ik mijzelf snel tegen hem aandrukte omdat ik bang was de spot of het feit dat hij zich amuseerde om mijn leed en ongemak van mijn gezicht kon aflezen. ‘..ik kan helemaal niet dansen of iets.’ Murmelde ik zachtjes tegen zijn borstkas.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Stop met lief zijn (cat)
    Ik ben er morgenmiddag pas weer ivm slaapfeestje.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Derek_Hale schreef:
    Stop met lief zijn (cat)
    Ik ben er morgenmiddag pas weer ivm slaapfeestje.


    Okey, veel plezier (:


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Okey, veel plezier (:[/quote

    Ik ga horrorfilms kijken dus dan heb ik een goede wraak voor George.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Hè, ik snap het niet, wat heb ik gemist met niet zo lief zijn en een dreigement om Georgje te vermootdrn x.o


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George Weasley

    Hij drukte zich tegen me aan waardoor ik iets wat oncomfortabel in het bezemkast stond maar dat maakte me niet uit. Zo nodig sta ik op een vinger met mijn benen achter mijn nek, zolang Campbell maar dicht bij me is is alles in orde.
    ‘..ik kan helemaal niet dansen of iets.’ hoorde ik hem zeggen. Ik glimlachte even en ging met mijn hand door zijn haren waarna mijn vingertoppen zich van zijn nek tot haren leek te masseren.
    'Campbell Saunders; denk je dat het me iets uit maakt?' Vroeg ik dan zachtjes.
    'Als jij maar dicht bij me bent is het al de beste avond van mijn leven en hoef ik niks beters van je te verwachten. Tenminste; een dans kan toch geen kwaad?' Vroeg ik plagerig en liet hem los om mijn hand langs zijn wang te zetten.
    'Het gaat leuk worden Camp; maar als je het niet wilt begrijp ik het wel.' Zei ik dan.


    Komopp, ik wacht op een ja of nee post van Camp zodat er een speciaal persoon kan komen :'3


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Campbell Saunders

    ‘Campbell Saunders; denk je dat het me iets uit maakt? Als jij maar dicht bij me bent is het al de beste avond van mijn leven en hoef ik niks beters van je te verwachten. Tenminste; een dans kan toch geen kwaad?’ ik voelde de lichtroze blos alleen maar roder worden en vooral door de toon van zijn vraag. Ik en school gala’s gingen niet samen. Ik hield van rust en niet van drukte.
    ‘Het gaat leuk worden Camp; maar als je het niet wilt begrijp ik het wel.’ ik beet aarzelend op mijn lip en staarde langs zijn hand die op mijn wang geplaatst was in zijn ogen. Hij zou zo en zo naar het bal gaan en ik zou hem niet tegen kunnen houden en een bal zat vol met hartscheuren en het zou dan niet de eerste keer zijn dat een meisje van vriend wisselt in een avond. Ik zou hem verliezen. Voorgoed. Ik beet hard op mijn lip voordat ik mijn hoofd schudden.
    ‘Denk je werkelijk dat ik die avond wil missen.’ Loog ik direct. ‘Natuurlijk ga ik met jou mee.’ Zei ik terwijl ik twijfelend met mijn hand in mijn nek krabde en wist meteen bij deze belofte dat ik vroeg of laat hier spijt van zou krijgen. Al wist ik niet hoe.


    ik ben benieuwd :'x en omdat ikn og besluiteloos ben @ Camp goblet post ik eerst hier x'3


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George Weasley

    ‘Denk je werkelijk dat ik die avond wil missen. Natuurlijk ga ik met jou mee.’ ik glimlachte en het was alsof ik miljoenen galjoenen heb gewonnen net, wat me bang maakte aangezien Camp simpel alleen met mij samen een zaal gaat binnenlopen.
    'Ik beloof- ik beloof dat ik je niet teleur ga stellen.' Zei ik met een glimlach en drukte mijn lippen zachtjes tegen die van hem.
    'George?'
    Iets te snel. Iets te snel liet ik hem weer los en mijn hart maakte een sprongetje toen de deur simpel open vloog en zo ook de bezwering van verdween.
    'George?' Herhaalde Angelina die mij verbaasd aankeek.
    'Wat- wat doe jij nou hier?'
    Haar ogen flitsten naar Campbell toe die ik langzaam losliet en haar non chalant aankeek.
    'Wat doe jij hier? Hoor je niet in de les te zijn?'
    'Moet ik dat maar aan jou vragen? Wie is.. hij.' En ze wees naar Campbell. Ik perste mijn lippen op elkaar en keek weg. Dit is ontzettend ongemakkelijk.
    'De jongen van wie ik hou, ik val op jongen Angelina.' Zei ik spontaan en greep naar Campbell sijn hand.
    'Dus als je ons excuseert; we zijn al te laat voor de les..' en met dwt sleepte ik Campbell mee de gang in.
    'George, nee wacht!'
    Ze greep naar mijn vrije hand en binnensmonds begon ik te vloeken. Al helemaal toen ze me losrukte van Campbell om ook naar mijn andere hand te grijpen.
    'Waar heb je het over George? Je valt niet op jongens; je gaat later met mij trouwen en we krijgen zelfs twee kinderen. Als je op jongens zou vallen zou je toch niet voor mij kiezen?'
    'Sorry Angelina.' Murmelde ik en rukte mijn handen om weg te lopen maar weer hield ze me tegen en trok me naar haar richting toe. Tot mijn grootste angst voelde ik een stel paar meisjes-lippen die tegen die van mij aan werden gedrukt en het duurde niet eens een halve seconde en ik duwde haar van me af. Mijn hart maakte een on succesvolle salto en mijn ogen flitsten geschrokken naar Camp.
    'Verdomme Angelina; ik hou van Camp. We zijn gewoon vrienden; meer niet.' Siste ik zachtjes en beet op mijn lip waarna ik naar Camp zijn hand greep om hem van haar weg te slepen. Tot we de hoek om waren trok ik hem dichter tegen me aan alaof ik bang was dat hij weg zou rennen en schudde mijn hoofd.
    'Sorry' murmelde ik dan.

    Snel geschreven, kan slecht zijn maar ik heb koppijn hier ;'x eigenlijk zou ik wat ergers doen en meer schrijven maar nu lukt dat even niet.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Angelina gaat op de brandstapel :< ik bedoel ze wilt mij; Campbell breken. :< in beide Rp's van George. En Campbell gaat haarzelf alleen maar onzekerder voelen door Angelina waardoor ik haar haat :'( wacht maar. My Time Will Come! (cat)


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ik haat Angelina ook hoor; ik wil haar dood. Maar ze houd eenmaal van Fred en George en als ze nou ziet dat Camp en George samen zijn.. kan ze moeilijk stil blijven staan x'q


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    .... ik heb het gevoel dat ze ook op het schoolbal komt.. maar niet met een vriendje maar om haar toekomstige man af te pakken waardoor George gaat drinken en Camp onzeker word (wat zeldzaam is) en Camp George meerukt omdat Angelina (natuurlijk) dominanter dan hem is en dan er een ongelukje tussen George' en Cam gebeurd x') Deels omdat Camp alles doet om George' bij zich te houden en totaal geen zelfrespect meer heeft :p


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Campbell Saunders

    'Ik beloof- ik beloof dat ik je niet teleur ga stellen.' Ik glimlachte voorzichtig voordat ik zijn lippen gulzig aanvaarde tot; ‘George?’ met een ruk liet George me los en ik dacht de stem ergens van te herkennen maar ik kon het niet plaatsen tot de deur openvloog en een veels te bekende vrouw- of nu meisje tevoorschijn kwam. Mijn grootste concurrent. Angelina. ‘George? Wat- wat doe jij nou hier?'
    Met een mond vol tanden keek ik toe terwijl ik automatisch een stap naar achter zette waar ik de muur al ontmoette. ‘Wat doe jij hier? Hoor jij niet in de les te zijn?’
    ‘Moet ik dat maar aan jou vragen? Wie is.. hij.’ Ik keek haar met een boze frons aan toen ze me aanwees alsof ik een product was.
    ‘De jongen van wie ik hou, ik val op jongen Angelina.' Mijn hart maakte een enorme sprong en dat was niet alleen door zijn liefdesverklaring naar mij maar door simpel het kleine woordje ‘hij.’
    Hij. Niet zij. Kon hij veel weten. Ik beet pijzend op mijn lip terwijl Georges hand die van mij omklemden en wegtrok.
    ‘Dus als je ons excuseert; we zijn al te laat voor de les..’
    ‘George, nee wacht!’
    Met een ruk schoot Georges hand uit die van mij en alsof het een film was zag ik Angelina beide handen van George beet pakken en haar automatisch dichter naar hem toe buigen. ‘Waar heb jeh et over George? Je valt niet op jongens; je gaat later met mij trouwen en we krijgen zelfs twee kinderen. Als je op jongens zou vallen zou je toch niet voor mij kiezen?’
    Ik schudde mijn hoofd. Hij viel niet op jongens. Of Althans.. misschien wel. Misschien als hij mijn geheim zou weten zou hij me dumpen. Net zoals hij nu deed bij Angelina.
    'Sorry Angelina.' Maar voordat hij weg kon lopen zag ik Angelina al naar hem grijpen en haar lippen vurig op die van hem te drukken waar George haar meteen van hem afdrukte voor hij me wegtrok van haar. Waarschijnlijk bang omdat ik misschien zijn verloofde kon vermoorden wat ook eerlijk gezegd voor het eerst niet in mijn hoofd spookte; een wraakactie. Alleen maar angst omdat George dacht dat ik een ‘hij’ was. Niet dat het gek was.
    Om de hoek voelde ik George’ zichzelf dicht tegen me aandrukken en ietwat onzeker keek ik omhoog. ‘Sorry.’ Snel schudde ik mijn hoofd en beet pijnzend op mijn lip. ‘George.. ik moet je wat vertellen..’ murmelde ik zachtjes terwijl ik in zijn grote kastanjebruine ogen staarde wat me enorm nerveus maakte. Misschien hoefde hij het niet te weten. Zolang hij me nooit naakt zag kon alles goed komen. Het was niet alsof we verder zouden gaan dan enkel zoenen. Ik verlangde ook niet naar meer waardoor ik me dichter tegen hem aandrukte. ‘Ik hou van schoolfeesten.’ Zei ik maar met een poging tot een glimlach voordat ik mijn lippen op die van hem drukte en mijn armen om hem heen legde en stiekem spiekte of de ruimte Angelina-zone vrij was voordat ik me veilig genoeg voelde om mijn ogen te sluiten.


    Misschien kan je Angelina spelen en dan dat ze Camp alleen wilt spreken en dan Camp bedreigt ofzo ‘X’D

    En muisje; als je hoofdpijn heb dan moet je stoppen he.!


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya