• rpg eigenaar : MrFluke

    topic nog onder constructie




    Een nieuw jaar op Zweinstein breekt aan. De tovenaars en heksen keren terug naar Zweinstein, waar weer heel veel te beleven is. Zoals, Het Toverschooltoernooi. Er doen 3 verschillende scholen mee aan het Toverschool toernooi, de leerlingen van een bepaalde school gooien een briefje met hun naam erop geschreven in de Vuurbeker. Die kiest dan de namen. En natuurlijk, de nieuwe Zwerkbal try-outs, niet iedereen kan natuurlijk in het team zitten. De tovenaars en heksen leren weer nieuwe dingen die ze later weer kunnen gebruiken. Het zal je niet te makkelijk afgaan, er zit natuurlijk wel een maar aan het verhaal. Want als je de beker jouw naam gekozen heeft kom je er niet meer onderuit. En natuurlijk de opdrachten zijn zwaar. Zoals het gouden ei stelen van een draak, je dierbare redden van de meermensen, die in het meer naast Zweinstein leven. Dit schooljaar wordt dus lastiger dan de andere jaren...



    || Graag Invullen:


    Invullijstje voor de studenten:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Bloedstatus:
    Beste vak(ken) :
    Slechtste vak(ken) :
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Klassenoudste:
    Hoofdmonitor:
    Zwerkbalfunctie:
    Huisdier: (Alleen padden, ratten, uilen, en katten zijn toegestaan daar)
    Extra:


    Invullijstje voor leraar, schoolhoofd of afdelingshoofd:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Vakken:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Bloedstatus:
    Schoolhoofd:
    Afdelingshoofd:
    Huisdier:
    Extra:




    || Rollen: ||

    Reserveringen:
    Dumbledore ZaIa



    Leerlingen:
    Gryffindor
    Brooke Jane Eatside /4de jaar/ ZaIa 1.1
    Binky Lorraine Evans /6de jaar/ Senermes 1.1

    Ralf Auron /4de jaar/ Obliviate7 1.2
    Ginny Weasley /3de jaar/ Leora 1.10
    Brenthon Troun Evans /6de jaar/ Senermes 1.18
    George Weasley /6de jaar/ Obliviate7 1.19
    Hermione Ganger /4de jaar/ Piaffe 1.19
    Fred Weasley /6de jaar/ RAB 2.1


    Hufflepuf:
    Lynn Blazer /7de jaar/ MyselfOnly 1.6
    Allison Angela Rossini /5de jaar/ SweetDemon 1.19



    Ravenclaw:
    Rosaline Elisabeth Smith /5de jaar/ LoveElsa 1.1
    Luna Lovegood /3de jaar/ ZaIa 1.16



    Slytherin:
    Chase Alexander Roberts /7de jaar/ CapriolIe 1.5
    Luke Ashton Adams /7de jaar/ TinkerbelI 1.5

    Dysis Bella Lestrange-Black /7de jaar/ xYoungLovex
    Draco Lucius Malfoy /4de jaar/ RAB
    Chanel Kate Cole /4de jaar/ TheseWords
    Matthew Frankie Wood /7de jaar/ Nightingalex



    Beauxbattons: Vol! Er doet maar 1 van de Beauxbattons mee!
    Defelicé Devil Angelina Nachtschade Alerue /6de jaar/ Nightingalex 2.2




    Klammfels Vol! Er doet maar 1 van de Klammfels mee!
    Campbell Dylan Saunders /5de jaar/ Leora 1.17




    Leraren:
    Zwerkbal: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Gedaanteverwisselingen:
    Leer der Oude Runen:
    Voorspellend Rekenen:
    Dreuzelkunde:
    Geschiedenis van de Toverkunst:
    Verweer tegen de Zwarte kunsten: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Kruidenkunde:
    Bezweringen: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Waarzeggerij:
    Verzorging van Fabeldieren:
    Toverdranken: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Astronomie:


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Leora schreef:
    (...)

    Er gaan een paar veranderingen in camps leven voor doen en ik betwijfel of George wie waarschijnlijk eerst blij is.. blij blijft erover..

    Doe wel maar de bday dst wilde.linde graag en dan ben ik ook blij wnnr georgeschuldgevoelens krijgt... heeft hij ook meteen.een reden om impulsief naar camps wedstrijd te komen waar camp niks van gaat weten (;

    Maak jij beginpost?! (;


    Doe me dit niet aan :'( ik kan geen beginppst :'( ik ga er ook weer heel lang over doen en dan kunnen we weer niet verder :'(

    Oké die smileys maken het depressief. Ik vraag het wel netjes; kan jij alsjeblieft de beginpost maken (flower)

    En je maakt me bang. Wat heb je in je gedachte voor Campbell?


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Doe me dit niet aan :'( ik kan geen beginppst :'( ik ga er ook weer heel lang over doen en dan kunnen we weer niet verder :'(

    Oké die smileys maken het depressief. Ik vraag het wel netjes; kan jij alsjeblieft de beginpost maken (flower)

    En je maakt me bang. Wat heb je in je gedachte voor Campbell?


    Uhm ik ben ervoor om het feest van fred en george in leerlingen kamer tr houden.. daar kan nathanoel. En kakarov niet komen dus dan zoh ralf camp moeten halen en pass zeggrn en camp mee naar binnen sleuren.. ik kan geem beginpost maken gezien camp nu dus niet bij fred of george is.. dus misschien kan ralf tegen camp per ongeluk opbotsen. En ik weet dat het moeilijk is, maar betast hem niet anders word fred jaloers (; maak dan ook maar mrteen beginpost voor linde aka fred doen we dat het al net avond is?

    En dat van camp is nog noet zekrr. Ligt eraan wat george doet


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Dus als ik je reactie goed heb kunnen vertalen word
    De feest van Forge in de leerlingenkamer gehouden. Ralf gaat Campbell zoeken om hem mee de leerlingenkamer in te sleuren en hij mag hem niet betasten. Ga ik ook niet doen want anders gaat George Ralf doden en heb ik nig maar een personage over.

    Maar mag ik je ideetje wel weten ^^


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Dus als ik je reactie goed heb kunnen vertalen word
    De feest van Forge in de leerlingenkamer gehouden. Ralf gaat Campbell zoeken om hem mee de leerlingenkamer in te sleuren en hij mag hem niet betasten. Ga ik ook niet doen want anders gaat George Ralf doden en heb ik nig maar een personage over.

    Maar mag ik je ideetje wel weten ^^


    Ja correct xd


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ralf Auron

    Ik haastte me door de gangen van Zweinstein, zoekend naar die ene persoon die ik het meest nodig had op dit moment. Oké, dat was iets te overdreven. Maar een Fred en George verjaardag ik niets zonder een blije George met een Campbell Saunders. En ik moet Fred een perfecte verjaardag geven aangezien ik zijn verjaardagsfeetje voor mijn verjaardag helemaal had verpest. Nou ja, niet helemaal tenminste. Er is nog een deel waar ik mijn geheim aan hem vertelde en het voeld nu ook zo goed om geen geheimen meer voor hem te hebben. Nou ja.. tenminste..
    'Urgh,' murmelde ik toen ik tegen een groot lichaam aanbotste. Tenminste groter dan die van mij. En breder. En sterker. En harder. Merlin, wat ben ik een ukkepuk. Met mijn handen voelde ik aan de grote lichaam voordat ik opkeek en Campbell zijn ogen ontmoette. Even beet ik op mijn lip en sprong een stqp naar achteren voordat ik al begon aan mijn gebabbel.
    'Campbell, Campbell.. vandaag is het Fred en George's verjaardag. En jij bent George zijn cadeau!' Riep ik spontaan en greep hem bij zijn pols vast om hem de gangen door te slepen.
    'Ik had Fred zijn verjaardagsfeestje verpest. Nu moet ik hun een mooie verjaardag gaan gunnen of ik kom nooit over mijn schuldgevoel heen..'


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Je weet dat camp klein is en slank van postuur he.. wat een typische zoeker heeft xd.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    Je weet dat camp klein is en slank van postuur he.. wat een typische zoeker heeft xd.


    En je weet dat Ralf heel klein is waardoor iedereen een reus voor hem is he x)


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Campbell Saunders.

    Tot mijn verschrikking voelde ik een gedaante tegen me opbotsen en voordat ik wat kon doen voelde ik twee handen over mij heen glijden voordat ik Ralf herkende die een stap naar achter nam.
    'Campbell, Campbell.. vandaag is het Fred en Georges verjaardag. En jij bent George zijn cadeau!' Voor ik kon uitleggen dat ik hem al zocht omdat ik voor even wist weg te glippen voordat ik zwerkbaltraining had maar mijn pols werd voor Ralfs doen stevig vastgrijpen terwijl de gangen voorbij flitsten.
    'Ik had Fred zijn verjaardagsfeestje verpest. Nu moet ik hun een mooie verjaardag gaan ginnen of ik kom nooit ovet mijn schuldgevoel heen.'
    Ik schudde verward mijn hoofd voordat ik wat kon uitbrengen. 'Ralf, waar gaan we in vredesnaam naar toe? Ik moet nog wel de terugweg weten te vinden voor m'n zwerkbaltrai.ing.' stamrlde ik zachtjed.


    Saai stukje I knoop :p


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    SphinxX schreef:
    (...)

    En je weet dat Ralf heel klein is waardoor iedereen een reus voor hem is he x)


    Camp is 1.60-165 in het echt ook. Xd


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Camp is 1.60-165 in het echt ook. Xd


    Nou en, Ralf is kleiner ^-^ hij is te kort voor zijn leeftijd, net als ik :') en ik zou ook denken dat Camp en de anderen reuzen zijn, net als Ralf ^-^


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Nou en, Ralf is kleiner ^-^ hij is te kort voor zijn leeftijd, net als ik :') en ik zou ook denken dat Camp en de anderen reuzen zijn, net als Ralf ^-^


    Neem je hem nu mee naar george of had je iets anders in gedachten?


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Neem je hem nu mee naar george of had je iets anders in gedachten?


    Oh ja, ik moet nog posten he.

    Ik weet het niet, qat kunnen ze anders doen?


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Oh ja, ik moet nog posten he.

    Ik weet het niet, qat kunnen ze anders doen?


    Neem hem maar mee mnaar george, maybe kan george camp ff naar zijn stille kamer nemen zodat camp cadeau kan geven? En george moet ook maar vragen een keer in zijn posts naar camps b-day >=°°


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ralf Auron

    'Ralf, waar gaan we in vredesnaam naar toe? Ik moet nog wel de terugweg weten te vinden voor m'n zwerkbaltraining.' Ik schudde mijn hoofd even en liet hem voor het portret van het dikke dame los. Shit, wat was de wachtwoord?
    ‘maak je geen zorgen Campbell. Heb je onze leerlingenkamer nooit gezien?’ vroeg ik zonder hem aan te kijken en fronste even mijn voorhoofd. Wat was de wachtwoord..
    ‘wachtwoord?’
    ‘George!’ riep ik maar en stompte met mijn vuist tegen het portret aan. Niet dat de wachtwoord ‘’george’’ was maar misschien was hij al in het leerlingenkamer. De portret vloog open en ik zag George aan de andere kant verbaasd opkijken.
    ‘oh- Ralf, je moet de wachtwoord echt eens in je oogleden gaan graveren.’ Zei George en ik voelde me wat rood worden waarna ik zonder nog wat te zeggen Campbell mee het kamer in sleurde.
    ‘ik heb Campbell voor je gebracht!’ riep ik blij en liet hem weer los.
    ‘gefeliciteerd met je verjaardag.’ Zei ik dan alsof Campbell een ingepakte cadeautje was die ik aan George overhandigde. maar dat gebeurde niet.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Haha ik zie het echt al helemaal voor me :'D


    Spoiler alert: you will save yourself