• rpg eigenaar : MrFluke

    topic nog onder constructie




    Een nieuw jaar op Zweinstein breekt aan. De tovenaars en heksen keren terug naar Zweinstein, waar weer heel veel te beleven is. Zoals, Het Toverschooltoernooi. Er doen 3 verschillende scholen mee aan het Toverschool toernooi, de leerlingen van een bepaalde school gooien een briefje met hun naam erop geschreven in de Vuurbeker. Die kiest dan de namen. En natuurlijk, de nieuwe Zwerkbal try-outs, niet iedereen kan natuurlijk in het team zitten. De tovenaars en heksen leren weer nieuwe dingen die ze later weer kunnen gebruiken. Het zal je niet te makkelijk afgaan, er zit natuurlijk wel een maar aan het verhaal. Want als je de beker jouw naam gekozen heeft kom je er niet meer onderuit. En natuurlijk de opdrachten zijn zwaar. Zoals het gouden ei stelen van een draak, je dierbare redden van de meermensen, die in het meer naast Zweinstein leven. Dit schooljaar wordt dus lastiger dan de andere jaren...



    || Graag Invullen:


    Invullijstje voor de studenten:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Bloedstatus:
    Beste vak(ken) :
    Slechtste vak(ken) :
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Klassenoudste:
    Hoofdmonitor:
    Zwerkbalfunctie:
    Huisdier: (Alleen padden, ratten, uilen, en katten zijn toegestaan daar)
    Extra:


    Invullijstje voor leraar, schoolhoofd of afdelingshoofd:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Vakken:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Bloedstatus:
    Schoolhoofd:
    Afdelingshoofd:
    Huisdier:
    Extra:




    || Rollen: ||

    Reserveringen:
    Dumbledore ZaIa



    Leerlingen:
    Gryffindor
    Brooke Jane Eatside /4de jaar/ ZaIa 1.1
    Binky Lorraine Evans /6de jaar/ Senermes 1.1

    Ralf Auron /4de jaar/ Obliviate7 1.2
    Ginny Weasley /3de jaar/ Leora 1.10
    Brenthon Troun Evans /6de jaar/ Senermes 1.18
    George Weasley /6de jaar/ Obliviate7 1.19
    Hermione Ganger /4de jaar/ Piaffe 1.19
    Fred Weasley /6de jaar/ RAB 2.1


    Hufflepuf:
    Lynn Blazer /7de jaar/ MyselfOnly 1.6
    Allison Angela Rossini /5de jaar/ SweetDemon 1.19



    Ravenclaw:
    Rosaline Elisabeth Smith /5de jaar/ LoveElsa 1.1
    Luna Lovegood /3de jaar/ ZaIa 1.16



    Slytherin:
    Chase Alexander Roberts /7de jaar/ CapriolIe 1.5
    Luke Ashton Adams /7de jaar/ TinkerbelI 1.5

    Dysis Bella Lestrange-Black /7de jaar/ xYoungLovex
    Draco Lucius Malfoy /4de jaar/ RAB
    Chanel Kate Cole /4de jaar/ TheseWords
    Matthew Frankie Wood /7de jaar/ Nightingalex



    Beauxbattons: Vol! Er doet maar 1 van de Beauxbattons mee!
    Defelicé Devil Angelina Nachtschade Alerue /6de jaar/ Nightingalex 2.2




    Klammfels Vol! Er doet maar 1 van de Klammfels mee!
    Campbell Dylan Saunders /5de jaar/ Leora 1.17




    Leraren:
    Zwerkbal: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Gedaanteverwisselingen:
    Leer der Oude Runen:
    Voorspellend Rekenen:
    Dreuzelkunde:
    Geschiedenis van de Toverkunst:
    Verweer tegen de Zwarte kunsten: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Kruidenkunde:
    Bezweringen: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Waarzeggerij:
    Verzorging van Fabeldieren:
    Toverdranken: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Astronomie:


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    wie wilt dat niet :')


    eerlijk gezegd? Ik voel geen haat-gevoelens jegens hemxd

    [ bericht aangepast op 20 okt 2014 - 15:38 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    eerlijk gezegd? Ik voel geen haat-gevoelens jegens hemxd


    wist ik wel. ik bedoel, jij vind Voldemort, Malfoy en Snape zelfs leuk. waarom deze joch dan niet xq


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    wist ik wel. ik bedoel, jij vind Voldemort, Malfoy en Snape zelfs leuk. waarom deze joch dan niet xq


    hahah niet doen.. .x'D altijd zo gemeen naar mij :P.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Campbell Saunders

    Zachtjes slikte ik terwijl hij mijn tranen van mijn gezicht wreef hoewel ik hem nog steeds niet durfde aan te kijken. Het was een stuk makkelijker om mijn gezicht tegen zijn borstkas’ aan te drukken zodat ik ook zijn blik niet op mij voelde branden wat mij iedere keer nerveus maakte.
    ‘Houden van is wel genoeg om de mooiste manier te kunnen sterven. Ik weet zelf wel wat beter is voor mij. En als het echt zo is dat het beter is om je te verlaten, dan ben ik maar zo koppig om dat niet te doen. Ik ben niet bang voor de dood, voor de pijn of verdriet die ik er voor zal krijgen. Als we maar bij elkaar zijn is het genoeg voor mij. Meer dan genoeg.’ Ik schudde demonstratief mijn hoofd terwijl de woorden mij ontschoten. Hij begreep niet dat dit niet alleen over hem ging; maar over iedereen die zijn liefde meer verdiende dan ik.
    ‘J-je begrijpt het n-niet. Ze weten alles. Z-ze weten mijn h-herinneringen. M-met jou. I-ik heb geen geheimen m-meer. Z-ze gaan j-jou niet pakken maar eerst andere die d-dicht bij j-je staan. D-denk na wat ze met j-je m-moeder doen; F-fred..’ ik slikte terwijl er een veels te bekende angst zich om mijn borst leek te omsluiten.
    ‘I-ik kan wel leven m-met een grotere depressie. Het staat n-notabene al in de krant. M-maar ik k-kan niet l-leven met een schuldgevoel en de wetenschap d-dat je m-me h-haat.’


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George Weasley

    ‘J-je begrijpt het n-niet. Ze weten alles. Z-ze weten mijn h-herinneringen. M-met jou. I-ik heb geen geheimen m-meer. Z-ze gaan j-jou niet pakken maar eerst andere die d-dicht bij j-je staan. D-denk na wat ze met j-je m-moeder doen; F-fred.. I-ik kan wel leven m-met een grotere depressie. Het staat n-notabene al in de krant. M-maar ik k-kan niet l-leven met een schuldgevoel en de wetenschap d-dat je m-me h-haat.’
    ‘ik haat je niet..’ herhaalde ik. Even bleef ik stil staan en dacht na over zijn woorden. Dit kan toch niet zo verlopen: dat er iemand dood gaat door dit is niet echt bepaald waar ik me erg op verheug. Maar dat kunnen ze niet doen, of wel? Pap had al dingen gemeld aan de ministerie, wat is er met dat dan gebeurd? Hoe is het verder gegaan? Ik keek even weg en perste mijn lippen op elkaar. Ik wil hem echt- echt niet kwijtraken. Maar wilt hij me wel echt verlaten? Ik sta hier te praten over dat ik hem niet kwijt wil raken en hij dan? Nu is het alsof ik hem verbied om deze relatie te behouden.
    ‘er is bijna een hele jaar voorbij en nog steeds is er niets gebeurd.’ Murmelde ik en keek hem maar even aan.
    ‘Campbell, ik ben..’ gauw snoerde ik mezelf de mond en beet even op mijn lip.
    ‘ik bedoel..’ begon ik dan. Het is dat ik dit niet verwacht had. Dat ze de personen wat aan zouden doen die me dierbaar zijn. Anders kon ik wel heel veel foute dingen gaan doen voor de neus van Nathaniel.
    ‘ik wil dit niet meer.’ Zuchtte ik eindelijk en beet even op mijn lip.
    ‘waarom.. waarom kunnen we in merlijns naam gewoon geen normale relatie hebben? Waar we kunnen doen wat we willen zonder bang te zijn over zulke dingen, waar we kunnen lachen en ons geen zorgen te maken over bepaalde zaken. Ik- ik..’ ik liet Campbell los en schuifelde wat naar achteren zodat ik tegen de muur aan kwam en radeloos de verte in staarde.
    ‘ik ben afschuwelijk.’ Ik lachte schamper en staarde naar mijn vingers.
    ‘egoïstisch. En jij zegt dat jij diegene bent die afschuwelijk is.
    Ik keek weer wat op en hield te tranen onsuccesvol tegen.
    ‘ik weet het niet meer Camp. Is- is er echt geen manier, maar een manier om dit te kunnen voorkomen? En waag het niet om negatief te denken.’


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    juist. ik weet ook niets meer. sorry Leora, nu moet jij wat bedenken xq


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    juist. ik weet ook niets meer. sorry Leora, nu moet jij wat bedenken xq


    Je weet wat er dan gebeurd he xd


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Je weet wat er dan gebeurd he xd


    wees alsjeblieft voor een keer positief met Campbell D: alsjeblieeeft!


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Fred Weasley

    ‘Oh, Ralf, hier ben je!’ Ik zie de blonde jongen door de deur lopen en bal mijn vuisten zodat ik hem niks aandoe. ‘Hopelijk was ik niet te laat voor de grote show. Of wel? Ahw, jammer.’ Hij slaat een arm om me heen en ik sluit mijn armen om me te concentreren op het rustig blijven. ‘Je moet echt beter op je vriendje letten Auron, ik wilde hem wat waarschuwen tot hij me plotseling aanviel en riep iets over dat ik uit zijn buurt moest blijven. Ik was noodgedwongen om hem vast te binden maar zo te zien ben ik niet goed in het vast binden van mensen. Je wilt niet weten wat voor geheimen ik uit hem had weten te krijgen toen ik hem vast had gebonden. Hij is verliefd op Campbell; wist je dat?’ Woedend kijk ik hem aan. ‘Maar ach, zo te zien heeft hij het al bekend. Jammer ben ik te laat gekomen. Ach ja, nog een fijne dag verder.’ Hij loopt de zaal uit en ik ren hem achterna. Op de gang pak ik hem bij zijn schouder vast en duw ik hem op de grond.
    'Hoe kan je?' vraag ik schreeuwend. De tranen lopen over mijn gezicht van woede. 'Waarom wil je Ralfs leven verpesten? Waarom wil je mijn leven verpesten? Ik haat je zo erg. Ik...' Woedend begin ik hem te slaan. Ik weet dat dit met mij gebeurt als het volle maan is, maar ik kan het niet meer aan. Alles wat hij me aan heeft gedaan. 'Ik haat je zo erg, ik ken je niet eens en toch verpest jij mijn leven. Ik heb je nooit iets aangedaan? Waarom verdien ik dit?'


    Spoiler alert: you will save yourself

    SphinxX schreef:
    (...)

    wees alsjeblieft voor een keer positief met Campbell D: alsjeblieeeft!


    Hoe kan camp in vredesnaam positief zijn ? x.o'


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ralf Auron

    'Hoe kan je? Waarom wil je Ralfs leven verpesten? Waarom wil je mijn leven verpesten? Ik haat je zo erg. Ik...'
    Gauw veegde mik mijn tranen weg en krabbelde overeind. Ik hoorde geluiden van een gevecht: alsof een persoon de andere tot moes sloeg. Dat was ook zo. Langzaam, te bang om te zien wat ik aan zou treffen liep ik de hoek om en zag Fred boven op de blonde jongen. Hij sloeg hem. Hard ook. Ik beet op mijn lip keek gauw weg.
    'Ik haat je zo erg, ik ken je niet eens en toch verpest jij mijn leven. Ik heb je nooit iets aangedaan? Waarom verdien ik dit?'
    De jongen begon schamper te lachen en stak zijn stok naar Fred uit. Alsof ik bevroren was bleef ik maar toekijken hoe Fred van hem af vloog en op de grond viel. Ik sprong terug in mijn hoekje en drukte mijn handen tegen mijn oren aan. Ondanks dat leek ik het toch te voelen, toch te zien hoe hij Fred keihard in zijn zij schopte.
    ‘waarom je dit verdient?’
    ‘hou op’ murmelde ik terwijl de tranen eindeloos lans mijn wangen gleden. Ik kneep mijn ogen dicht om de scene voor mijn ogen weg te gaan duwen. Wat moest ik doen? Ik wilde hem zo graag helpen: maar het is ook zo erg riskant. Toch hoorde ik hoe hij Fred stompte, sloeg en af maakte.
    ‘vraag dat maar lekker aan je ex. Hij weet wel zelf heel wat meer dan dat ik weet.’
    Ik spiekte weer de hoek om en zag hem een blik naar me toe werpen. Happend naar adem stak ik mijn stok naar hem uit en vuurde hem tegen de muur aan waarna ik me tot Fred richtte en ik met tranen in mijn ogen naar hem toe schuifelde.
    ‘Fred..’ murmelde ik en richtte me voor een fractie van een seconde naar de blonde jongen. Tenminste, de plek waar hij viel. Maar hij was verdwenen. Dit kan niet waar zijn. Dit KAN NIET waar zijn.. hij kan dit niet meer weten, hij kan me dit niet aandoen: het is niet mogelijk.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Leora schreef:
    (...)

    Hoe kan camp in vredesnaam positief zijn ? x.o'


    hij was een aantal keren positief hoor ^^ in de Klammfels boot, in het sneeuw en ook in George zijn slaapkamer.. toen ze het bijna uit gingen maken, ook in het Nest. als je wilt ga ik verder ^^


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Het beeldscherm van mijn telefoon is kapot (huil)


    Spoiler alert: you will save yourself

    OutlawQueen schreef:
    Het beeldscherm van mijn telefoon is kapot (huil)


    beterschap het moest ooit gebeuren: bij iedereen gebeurd het wel altijd :Y) ooit kwam ik bijna te laat voor de bus en rende de trap af waarna mijn telefoon uit mijn jaszak gleed en kwam misschien wel drie verdiepingen lager op de grond terecht. en beeldscherm was ook kapot :Y)


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    hij was een aantal keren positief hoor ^^ in de Klammfels boot, in het sneeuw en ook in George zijn slaapkamer.. toen ze het bijna uit gingen maken, ook in het Nest. als je wilt ga ik verder ^^


    But I don't know how :x en ik kan me ook niet meer herinneren dat camp positief was xd


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya