• Het is me gelukt, hoor! Ik heb een blog aangemaakt en ga nu beginnen met mijn hardloop-reis te delen via het internet. Het eerste bericht staat zelfs al online.
    Op deze blog hou ik mijn ervaringen als beginner bij, niet iedereen is namelijk gelijk een expert. Het leek me leuk om dit met iedereen te delen.

    Blog
    Facebookpagina
    Twitter

    Ik zou het leuk vinden als jullie een kijkje nemen en misschien mijn pagina's volgen. ;3

    Mijn overzicht van 2014 staat online!

    Ten eerste wil ik de mensen van Quizlet heel erg bedanken! Jullie zijn een enorme steun geweest en zorgen ervoor dat ik voor mijn blog blijf schrijven. ;3
    Ten tweede ben ik erg benieuwd naar jullie sportieve doelen van 2015, willen jullie nog iets bereiken?

    [ bericht aangepast op 31 dec 2014 - 18:43 ]


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Rennen met tegenwind is toch best zwaar, haha. De lucht was zo donker buiten, maar ik ben toch gegaan!


    Als je loopt wordt je sowieso warm van binnen dus maakt het ook niet uit als je nat wordt (:


    Not all those who wander are lost.

    SkywaIker schreef:
    (...)

    Als je loopt wordt je sowieso warm van binnen dus maakt het ook niet uit als je nat wordt (:


    Nee, maar het waaide flink hard en dan is regen niet zo heel fijn. Op zich vind ik regen tijdens het hardlopen ook helemaal niet zo erg, juist lekker verkoelend.


    Your make-up is terrible

    Week 3 zit er voor mij op en ik heb een klein stukje geschreven over mijn week. ;3


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Week 3 zit er voor mij op en ik heb een klein stukje geschreven over mijn week. ;3


    Dat heb ik nog gelezen, ik had alleen geen tijd om te reageren. Super dat je nog altijd doorrent!


    Not all those who wander are lost.

    Knap dat je t doet! Ik heb een tijdje ook hardgelopen (eerst 8 weken waarna ik 50 minuten achter elkaar kon rennen en daarna nog een half jaar 3x per week ofzo), maar heb er de laatste tijd niet zoveel zin meer in. + ik zou zo graag in bossen willen rennen, maar er is niets wat daar op lijkt bij mij in de buurt :(
    Anyway, als je een leuke manier wilt om te leren hardlopen kan ik je Zombies Run 5K aanbevelen (of als je al langer bezig bent Zombies Run!), echt een hele goede app (voor iOS en Android) met een verhaal en je wordt soms achterna gezeten door zombies haha


    As travars

    Milquetoast schreef:
    Knap dat je t doet! Ik heb een tijdje ook hardgelopen (eerst 8 weken waarna ik 50 minuten achter elkaar kon rennen en daarna nog een half jaar 3x per week ofzo), maar heb er de laatste tijd niet zoveel zin meer in. + ik zou zo graag in bossen willen rennen, maar er is niets wat daar op lijkt bij mij in de buurt :(
    Anyway, als je een leuke manier wilt om te leren hardlopen kan ik je Zombies Run 5K aanbevelen (of als je al langer bezig bent Zombies Run!), echt een hele goede app (voor iOS en Android) met een verhaal en je wordt soms achterna gezeten door zombies haha


    Dat klinkt echt superleuk. ;o Die ga ik eens uittesten, bedankt!


    Your make-up is terrible

    Iemand kwam op mijn blog via Google. *O*


    Your make-up is terrible

    Weet iemand nog leuke ideeën voor blogberichten? Ik ben er een beetje doorheen, haha.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Weet iemand nog leuke ideeën voor blogberichten? Ik ben er een beetje doorheen, haha.


    Misschien als vervolg op je blogbericht over sportschoen, een blogbericht over sportkleding? Sommige mensen dragen tijdens het hardlopen/sporten van die yogabroeken of juist joggingbroeken, sommige mensen dragen een sportbeha of juist niet. En is er ook sportkleding die je beter niet kunt aan trekken tijdens het hardlopen?


    Physics is awesome

    Een stukje over verbranden en eten voor en na het sporten. Zo weten veel mensen niet dat je zo min mogelijk moet eten vlak na het sporten omdat je dannog volop aan het verbranden bent. Iets over zijsteken en hoe te voorkomen lijkt me ook wel interessant.

    [ bericht aangepast op 28 okt 2014 - 17:02 ]


    Not all those who wander are lost.

    Dat zijn ook goede ideeën, ja! Bedankt, die had ik zelf nog niet bedacht, namelijk. ;3


    Your make-up is terrible

    Is er misschien iemand die zelf aan hardlopen doet en zijn/haar verhaal wilt vertellen? Hoe je begonnen bent, obstakels die je hebt overwonnen, hoe je het nu doet. Misschien iets over een evenement waaraan je hebt meegedaan. Lijkt me supertof om dat op mijn blog te hebben!


    Your make-up is terrible

    Ik ben gestopt met hardlopen, dus aan mij heb je niet zoveel, sorry. In de zomer, als ik hopelijk weer begonnen ben, wil ik best iets schrijven. Ik vind je blog btw nog steeds heel leuk, ook al hardloop ik zelf niet meer! (late reactie, sorry, ik had het wel gelezen maar was druk en toen was ik het weer vergeten)


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Assassin schreef:
    Is er misschien iemand die zelf aan hardlopen doet en zijn/haar verhaal wilt vertellen? Hoe je begonnen bent, obstakels die je hebt overwonnen, hoe je het nu doet. Misschien iets over een evenement waaraan je hebt meegedaan. Lijkt me supertof om dat op mijn blog te hebben!


    Ik heb heel lang hard gelopen :3 ben nu weer aan t trainen met me knieën zodat t straks weer kan.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Jolanda, zou je het leuk vinden om binnenkort iets te schrijven?

    En Eledhel over een paar maanden misschien?

    Ik vergeet trouwens steeds wat voor blogberichten ik wil schrijven, daarom komen er steeds zo weinig, mijn excuses.


    Your make-up is terrible