• Het is me gelukt, hoor! Ik heb een blog aangemaakt en ga nu beginnen met mijn hardloop-reis te delen via het internet. Het eerste bericht staat zelfs al online.
    Op deze blog hou ik mijn ervaringen als beginner bij, niet iedereen is namelijk gelijk een expert. Het leek me leuk om dit met iedereen te delen.

    Blog
    Facebookpagina
    Twitter

    Ik zou het leuk vinden als jullie een kijkje nemen en misschien mijn pagina's volgen. ;3

    Mijn overzicht van 2014 staat online!

    Ten eerste wil ik de mensen van Quizlet heel erg bedanken! Jullie zijn een enorme steun geweest en zorgen ervoor dat ik voor mijn blog blijf schrijven. ;3
    Ten tweede ben ik erg benieuwd naar jullie sportieve doelen van 2015, willen jullie nog iets bereiken?

    [ bericht aangepast op 31 dec 2014 - 18:43 ]


    Your make-up is terrible

    Ja hoor sure


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Tijd om hard te lopen!


    Your make-up is terrible

    Ik ben ook begonnen met hardlopen. *O*
    Vanochtend om 10 over 6 rende ik al in het donker buiten. Een uur eerder mijn bed er voor uit gegaan. Ik ben trots op mezelf. (bloos)


    Pretty is just a pretty word.

    Mulleroni schreef:
    Ik ben ook begonnen met hardlopen. *O*
    Vanochtend om 10 over 6 rende ik al in het donker buiten. Een uur eerder mijn bed er voor uit gegaan. Ik ben trots op mezelf. (bloos)


    Dat is echt super goed. ;o Dat krijg ik echt niet voor elkaar, haha.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Dat is echt super goed. ;o Dat krijg ik echt niet voor elkaar, haha.

    Hah, ik verbaasde me er zelfs over dat de sterrenhemel nog zo goed gevuld was. Het was wel echt pik donker buiten. But worth it. ^^


    Pretty is just a pretty word.

    Ik ga misschien binnenkort aan mijn eerste officiële event meedoen. *O* Iemand die mee wilt doen, haha?


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Ik ga misschien binnenkort aan mijn eerste officiële event meedoen. *O* Iemand die mee wilt doen, haha?

    Nice!
    Haha, nee. Daar kan ik niks van. Alleen 's avonds kan ik wel hard rennen, maar zonder ervaring en training kom je nergens. En het is ook echt alleen 's avonds bij mij. Overdag ben ik een heel stuk langzamer. Wanneer de nacht nadert, en het buiten donker wordt, dan borrelt mijn enrgie op.... Whoehoe....
    Sorry daarvoor. :Y)


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Underestimated schreef:
    (...)
    Nice!
    Haha, nee. Daar kan ik niks van. Alleen 's avonds kan ik wel hard rennen, maar zonder ervaring en training kom je nergens. En het is ook echt alleen 's avonds bij mij. Overdag ben ik een heel stuk langzamer. Wanneer de nacht nadert, en het buiten donker wordt, dan borrelt mijn enrgie op.... Whoehoe....
    Sorry daarvoor. :Y)


    Het begint geloof ik om half 8 of zo, haha.


    Your make-up is terrible

    Tada, mijn eerste winactie!

    [ bericht aangepast op 28 nov 2014 - 20:20 ]


    Your make-up is terrible

    Hmm, de link werkt bij mij niet. Ik moet ervoor inloggen op wordpress?


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Nu moet hij werken. ;3


    Your make-up is terrible

    Het is echt te koud om hard te lopen en ik baal ervan.


    Pretty is just a pretty word.

    Hier binnenkort ook een blog over, maar ik ben even heel blij want ik ben vandaag wezen shoppen voor échte hardloopschoenen en het was me wel even een ervaring, haha. Met twee verschillende schoenen door een sportzaak rennen doe je ook niet elke dag, natuurlijk.
    Uiteindelijk ben ik voor deze Nike Pegasus gegaan.


    Your make-up is terrible

    Ohja, ik wou dit nog bij lezen!
    Helemaal vergeten. :/


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Nou, mijn blogbericht over de schoenen staat online!


    Your make-up is terrible