• Het topic om over de TV serie Once upon a time te praten / te fangirlen of samen dood te gaan aan feels.



    Once Upon A Time Stories ~ Titel + Welke personages (eventueel)

    ~ "Hooked" ~ Killian Jones
    ~ Mad For the Hatter ~Jefferson
    ~ Never Girl ~ Killian Jones, Peter Pan, Felix en later waarschijnlijk nog een hoop anderen.
    ~ Welcome to Neverland ~ Killian Jones, Peter Pan, and Emma ?
    ~ Sleutel naar Neverland ~ Killian Jones
    ~ A lost girl ~ Peter Pan
    ~ Magical Prices • Once Upon A Time ~ Alle.
    ~

    HHmm.... Wel veel Neveland related Stories, of ligt dat aan mij ? (;

    [ bericht aangepast op 15 okt 2015 - 23:57 ]


    Credendo Vides

    324B21 schreef:
    (...)
    Die stukjes waren echt goed.
    De laatste 2 episodes vond ik goed, maar in het algemeen begint ouat me steeds meer te irriteren


    Haha ja (:
    Maar hoezo begint het je te irriteren??


    'Your happy ending may not be what you expect. That's what will make it so special.' ~ Mary Margaret

    MissMills schreef:
    (...)

    Haha ja (:
    Maar hoezo begint het je te irriteren??

    De show op zich. Altijd maar weer die curses, elke halve seizoen een nieuwe slechterik en tegen het einde is hij verslagen en kan je er deels mee sympathiseren.
    Dus ik hoop dat A&E het, zoals ze zelf zeggen, eens anders gaan aanpakken.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    324B21 schreef:
    (...)
    De show op zich. Altijd maar weer die curses, elke halve seizoen een nieuwe slechterik en tegen het einde is hij verslagen en kan je er deels mee sympathiseren.
    Dus ik hoop dat A&E het, zoals ze zelf zeggen, eens anders gaan aanpakken.


    Haha daar zit wat in, toch blijf ik het leuk vinden (:
    De verhaallijn met de schrijver vind ik persoonlijk erg leuk


    'Your happy ending may not be what you expect. That's what will make it so special.' ~ Mary Margaret

    Yooh guys! Ik kom in vrede. Ik kom me aansluiten. Ik ben momenteel bij seizoen vier, aflevering één. Maar ik heb uiteraard een aantal ships. Dus voeg mij maar bij SwanQueen en Snowing. :Y)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    WenseKronik schreef:
    http://insidetv.ew.com/2014/12/22/once-upon-time-sebastian-roche-aurora/ Papa van Aurora!! Dus Aurora komt ook terug (:


    Oh heeel no! Haha! Komt Balthazar wat gayheid overbrengen van Supernatural naar OUAT. ^^


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Aurora komt idd terug, af te gaan op Sarah Bolger's instagram xD

    Maar ik loop tegenwoordig ook steeds vaker tegen Killian Jones hatende discussies, vooral op facebook ): Hoe denken jullie hier over Killian als persoon?


    Credendo Vides

    Ik mag Kilian echt, hoewel ik eerst vond dat hij teveel veranderd was. Maar dat is weer veranderd, dus ach. En ik vond het een hele leuke draai aan Peter Pan.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ben ik de enige die er last van heeft dat de pagina heel langzaam laadt, waarschijnlijk omdat de links van de afleveringen in het topic staan?


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Chandler schreef:
    Ben ik de enige die er last van heeft dat de pagina heel langzaam laadt, waarschijnlijk omdat de links van de afleveringen in het topic staan?


    Dat heb ik idd ook wel eens, daarom ga ik ze er denk ik ook maar uithalen (':


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    Aurora komt idd terug, af te gaan op Sarah Bolger's instagram xD

    Maar ik loop tegenwoordig ook steeds vaker tegen Killian Jones hatende discussies, vooral op facebook ): Hoe denken jullie hier over Killian als persoon?

    Dat kan nog leuk worden. Alleen vraag ik mij af hoe ze aurora terug in het verhaal zullen schrijven...

    Ik ben geen fan van hem. Hij mag misschien wel veranderd zijn, maar ik vind die verandering te geforceerd geschreven... Van een piraat die zijn true love wil wreken en seksistische opmerkingen maakt naar... Nou ja... ;p Iemand die als een puppy achter een meisje loopt
    Niet dat ik hem haat, maar... Ik ben geen fan van hem


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    324B21 schreef:
    (...)
    Dat kan nog leuk worden. Alleen vraag ik mij af hoe ze aurora terug in het verhaal zullen schrijven...

    Ik ben geen fan van hem. Hij mag misschien wel veranderd zijn, maar ik vind die verandering te geforceerd geschreven... Van een piraat die zijn true love wil wreken en seksistische opmerkingen maakt naar... Nou ja... ;p Iemand die als een puppy achter een meisje loopt
    Niet dat ik hem haat, maar... Ik ben geen fan van hem



    Maleficent komt terug, dus er is vast een achtergrond verhaal voor Aurora in petto en de prinses was ook al te zien in afgelopen seizoen, dus ze is sowieso al in Storybrooke.


    Credendo Vides

    Ik moet echt leren om niet de spoilers te lezen. Ik ben nu bij S02E09 en ik wil niets weten eigenlijk van wat er nog gaat komen. ;p


    You will never know, just how beautiful you are to me.

    Het topic om over de TV serie Once upon a time te praten / te fangirlen of samen dood te gaan aan feels.


    Waarom zie ik dit nu pas :'D


    Spoiler alert: you will save yourself

    Solangelo schreef:
    (...)

    Waarom zie ik dit nu pas :'D


    Haha, het staat eigenlijk ook best wel sneaky bovenaan xD


    Credendo Vides



    Promo van aflevering 4x13!


    Spoiler alert: you will save yourself