• Wat is het idee en wat moet je ervoor doen?
    • Je geeft je op door een berichtje in het topic achter te laten (en vult even het lijstje in dat onder de spoiler staat).
    • Inschrijven kan tot 25 november zodat ik ook even tijd om de mensen aan elkaar te koppelen, 1 december begint het officieel.
    • Op 30 november krijg je een berichtje van mij met degene voor wie jij dit jaar Secret Santa gaat zijn.
    • Een aantal keer per week verstuur je een berichtje naar mij voor degene voor wie jij Secret Santa bent (dit kan een compliment zijn of gewoon een ander leuk en positief berichtje) en krijg je een berichtje van je Secret Santa via mij.
    • Er zullen regelmatig speciale dagen zijn waarbij je iets speciaal doet voor degene waarvoor jij de Secret Santa bent. Je zal bijvoorbeeld een korte fanfic schrijven of een tekening maken etc.
    • Op 25 december zal je jezelf bekend maken en krijg jij ook te weten wie jouw Secret Santa was.

    Invullijstje
    Naam:
    Leeftijd:
    Fandoms:
    Hobby's:


    Lijst van deelnemers
    Aureolus
    Valois
    KnightofFlowers
    Commoner
    XY390
    Griffiths
    SonOfGondor
    Bladgoud
    OutlawQueen
    TomRiddle
    Rivals
    Newt_Runner
    Phenomenom
    Vinception
    Horlinson
    Allonsy
    Sheamus
    Feline
    Armitage
    Aidan
    Wallace
    Rekkles
    NiallJamesHoran
    Burkhardt
    Shiki
    Crixus
    HarleyQuin
    mysterieus

    Regels
    • Naamsverandering doorgeven a.u.b.
    • Als je je inschrijft is het ook de bedoeling dat je er wat moeite in stopt, het is hoogstens vijf minuten werk om een kort berichtje te sturen en het zou oneerlijk zijn als iemand niks ontving

    [ bericht aangepast op 3 jan 2015 - 21:41 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Oeh, dit is wel een heel erg leuk idee :3

    Maar dingen in real life sturen ofzo gaat een beetje lastig, zolang het online blijft vind ik het best :) (of dingen die je kan doen door er bijvoorbeeld een foto van te maken en die up te loaden ergens naar toe en dan versturen)


    Naam: Vincie
    Leeftijd: 15
    Fandoms: One Direction, Titanic, Leonardo DiCaprio, Coldplay, 5 Seconds of Summer, FC Bayern München, het DFB team (het Duits nationaal elftal) (btw, ik ben een Götzilla (fan van Mario Götze) maar ik vind eigenlijk bijna alle Duitse voetballers leuk :') ) uh, ben ik nog wat vergeten? Denk het niet, anders vul ik het nog wel aan :Y)
    Hobby's: Voetbal, tekenen, schrijven, skateboarden, Quizletten.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Naam: Marleen
    Leeftijd: 19
    Fandoms: Lord of the Rings, Game of Thrones, Doctor Who, Once Upon a Time, Hunger Games
    Hobby's: Schrijven, lezen, geschiedenis en journalistiek


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Ik doe mee!
    Of een tekening gaat lukken weet ik niet, maar een fanfic etc moet wel lukken (:

    Naam:
    Janny
    Leeftijd:
    16
    Fandoms:
    One Direction, 5 Seconds of Summer, Bastille, Rode Duivels, Harry Potter, Pretty Little Liars, Gossip Girl, FC Barcelona
    Hobby's:
    Handbal, hardlopen (en eigenlijk alle andere sporten).


    We crave what we can't have.

    Naam: Talita
    Leeftijd: 15
    Fandoms:
    • series, anime, films en boeken: Doctor Who, Supernatural, Sherlock (de BBC serie), Divergent, The hunger games, The fault in our stars, Fairy Tail
    • muziek: 5 seconds of summer, Green day, Bring me the horizon, Fall out boy, Arctic monkeys, A day to remember, All time low, My chemical romance, Fall out boy, Nirvana, Pearl Jam
    Hobby's: Lezen, tekenen, schrijven, editten, schilderen, series kijken

    [ bericht aangepast op 2 nov 2014 - 15:10 ]

    Naam:
          Evi
    Leeftijd:
          Veertien
    Fandoms:
          - Lord of the Rings
          - The Maze Runner
          - Harry Potter
          -Teen Wolf
          - Dexter
          - Game of Thrones
          - Ik ben ook fan van schrijvers als John Green en Dan Brown.
    Hobby's:
          Tekenen en schilderen, fotograferen, schrijven, lezen. Verder vind ik met mijn twee lieve hondjes wandelen en met ze spelen ook erg leuk. Op Quizlet zitten hoort natuurlijk ook bij mijn hobby's.

    [ bericht aangepast op 2 nov 2014 - 15:13 ]

    Disastrous schreef:
    Leuk idee. Ik doe mee.


    Naam: Erieka
    Leeftijd: 18
    Fandoms: HP, LotR, NCIS, PotC, Pokémon en Disney.
    Hobby's: Bakken/koken, schrijven, fotografie.

    [ bericht aangepast op 4 nov 2014 - 13:47 ]


    26 - 02 - '16

    Ik twijfel nog. Ik doe ook al mee aan de Sinterklaas-special, en ik weet niet hoeveel tijd ik ga hebben tijdens de feestmaanden. (:


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Naam: Sylvie
    Leeftijd: 20
    Fandoms: Ik hou het korter. One Direction, Harry Potter, Union J, OneRepublic, WWE, Pretty Little Liars
    Hobby's: Dansen, schrijven, gamen, lezen, films en series kijken


    16 - 09 - '17

    Naam: Jenna
    Leeftijd: 16
    Fandoms:
    The Maze Runner, The Fault In Our Stars,Teen Wolf, How To Get Away With Murder, Dylan O'Brien, Aaron Taylor-Johnson, Thomas Brodie-Sangster, Kaya Scodelario, Jack Falahee, Foxes, Marina and the Diamonds, Natalia Kills, Charli XCX, Paloma Faith, R.E.M. , OneRepublic, 5SOS
    Hobby's: muziek luisteren, lezen, schrijven, tekenen, eten

    [ bericht aangepast op 3 nov 2014 - 12:46 ]


    night thinking, day dreaming

    Naam: Julya
    Leeftijd: 16
    Fandoms: The maze runner en 5sos
    Hobby's: Paardrijden, rpg'en, verhalen schrijven


    You got teeth like a wolf, but you cry like a sheep

    Dit is zo leuk, net zoals ineens een kaartje krijgen van iemand (: Ik doe mee! Vanaf wanneer start het? 1 december ofzo?

    I'm in.

    Naam: Iris
    Leeftijd: 16
    Fandoms: Max Schneider (Schneidermonkeys), Ibrahim Afellay , Hobbit , Once upon a time, Meghan Trainor (Megatronz)
    Hobby's: Paardrijden, zingen en verhalen schrijven.


    Firm believer of all that is magic

    Fabrizio schreef:
    Ik wil wel meedoen! Alleen gaat dat met kerstkaarten voor mij niet lukken x)


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik heb een vraagje. Hoe kan je iemand een cadeau geven zonder jezelf bekend te maken?


    -