• Wat is het idee en wat moet je ervoor doen?
    • Je geeft je op door een berichtje in het topic achter te laten (en vult even het lijstje in dat onder de spoiler staat).
    • Inschrijven kan tot 25 november zodat ik ook even tijd om de mensen aan elkaar te koppelen, 1 december begint het officieel.
    • Op 30 november krijg je een berichtje van mij met degene voor wie jij dit jaar Secret Santa gaat zijn.
    • Een aantal keer per week verstuur je een berichtje naar mij voor degene voor wie jij Secret Santa bent (dit kan een compliment zijn of gewoon een ander leuk en positief berichtje) en krijg je een berichtje van je Secret Santa via mij.
    • Er zullen regelmatig speciale dagen zijn waarbij je iets speciaal doet voor degene waarvoor jij de Secret Santa bent. Je zal bijvoorbeeld een korte fanfic schrijven of een tekening maken etc.
    • Op 25 december zal je jezelf bekend maken en krijg jij ook te weten wie jouw Secret Santa was.

    Invullijstje
    Naam:
    Leeftijd:
    Fandoms:
    Hobby's:


    Lijst van deelnemers
    Aureolus
    Valois
    KnightofFlowers
    Commoner
    XY390
    Griffiths
    SonOfGondor
    Bladgoud
    OutlawQueen
    TomRiddle
    Rivals
    Newt_Runner
    Phenomenom
    Vinception
    Horlinson
    Allonsy
    Sheamus
    Feline
    Armitage
    Aidan
    Wallace
    Rekkles
    NiallJamesHoran
    Burkhardt
    Shiki
    Crixus
    HarleyQuin
    mysterieus

    Regels
    • Naamsverandering doorgeven a.u.b.
    • Als je je inschrijft is het ook de bedoeling dat je er wat moeite in stopt, het is hoogstens vijf minuten werk om een kort berichtje te sturen en het zou oneerlijk zijn als iemand niks ontving

    [ bericht aangepast op 3 jan 2015 - 21:41 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Mulleroni schreef:
    Wat voor dingen moet je bijvoorbeeld doen? Ergens wil ik wel mee doen, maar ik vraag me gewoon af hoeveel tijd ik hierin moet stoppen.

    Het verschilt heel erg, meestal is het gewoon een lief berichtje, maar ongeveer één keer per week is het iets speciaals zoals een geschreven stukje, een foto edit of iets anders creatiefs (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Dit is leuk! ^-^

    Naam: Naomi
    Leeftijd: Zestien
    Fandoms: One Direction, Harry Potter, 5 Seconds of Summer, All Time Low, Ed Sheeran, Maroon 5, Imagine Dragons, Disney en Bastille.
    Hobby's: Quizletten, schrijven, fotograferen en lezen.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Mijn lijstje trouwens nog:

    Naam: Margot
    Leeftijd: 20
    Fandoms: Sherlock, Pillars of the Earth, Skins, Harry Potter, Lord of the Rings, Tudors, The Musketeers, Downton Abbey, Disney, Oscar Wilde
    Hobby's: Films en series kijken (highschoolfilms <3), lezen, schrijven van verhalen en gedichten, bakken,


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Feininger is nu Griffiths

    Ik heb nog geen lijstje gekregen van Aureolus, KnightofFlowers, Dierickx, XY390, Psychobat en Armitage kunnen jullie die zo snel mogelijk invullen? (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Lizor schreef:
    Ik heb nog geen lijstje gekregen van Aureolus, KnightofFlowers, Dierickx, XY390, Psychobat en Armitage kunnen jullie die zo snel mogelijk invullen? (:

    Ik ben nog aan het nadenken over evt. aanpassingen. Het meeste heb ik al opgeschreven, maar ik heb het gevoel iets te vergeten.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    IrishSnowflake is nu EdwardSheeran


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ik heb besloten dat ik mee ga doen. ^^

    Naam: Sofie
    Leeftijd: 18
    Fandoms: Dat zijn er een heleboel, HP is en zal altijd blijven. Op het moment ben ik heel erg into Grimm en The Maze Runner Series. Verder kan ik me heel erg vinden in LOTR (Hobbit alleen de films), Hunger Games, Avatar (the last airbender helemaal en Korra tot en met seizoen twee) en Flikken Maastricht. Ik heb nog wel meer dingen die ik leuk vind, maar die vind meer leuk ipv leukleuk.
    Hobby's: Schrijven, toneel spelen en zingen, piano spelen, lezen, gezellig doen met vrienden en familie. Fotografie is een opkomende hobby van mij. Verder ben ik nog dol op fitnessen (even mezelf lekker uitleven) en bakken (goede combi, hehe) en als laatste ben heel erg dol op mijn Netflix-account :Y)


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik denk dat ik het zo laat. Anders blijf ik bezig.

    Naam: Lucca.
    Leeftijd: 21 jr.
    Fandoms:
    P!nk, The Veronicas, Eminem, NANA, Guns N' Roses, anime/manga. Voor de rest heb ik niet echt fandoms wat betreft boeken, etc. Oh, Stephen King is een enorm goede schrijver! Korean series.
    Hobby's:
    Tekenen, art, lezen, koken, muziek, schrijven (RPG'en), films kijken, fotografie and last but not least: eten - tot m'n buik tonnetje rond is.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Haal me toch maar van de lijst. Ik heb voor Kerst proefwerkweek, dus dit ga ik niet redden. Excuses. (:


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Gannicus schreef:
    Haal me toch maar van de lijst. Ik heb voor Kerst proefwerkweek, dus dit ga ik niet redden. Excuses. (:

    Aww jammer, alvast succes met je proefwerkweek!


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Lizor schreef:
    Ik heb nog geen lijstje gekregen van Aureolus, KnightofFlowers, Dierickx, XY390, Psychobat en Armitage kunnen jullie die zo snel mogelijk invullen? (:

    Oh whoops. Ik dacht dat ik die al ingevuld had $:
    (en lees dit topic nu pa goed door vanwege SE's)
    Excuses voor het ongemak.
    ik zet hem zo neer. Even opzoeken. Want ik heb hem ergens staan. oh. Ik had hem ook echt niet ingevuld. Slim ben ik.

    De lijst:
    naam- Anne
    Leeftijd: 18
    Fandoms: all time low, pink, R5, Glee, Degrassi, Victorious, walking dead, samcro, the office, downton abbey, orange is the new black, Game of Thrones, Lord of the Rings,, frozen, httyd, The mortal instruments, the perks of being a wallflower, Harry Potter, Fallen, Divergent, The land of stories, spintered, Chris Colfer, Finn Jones, Team Starkid, Robin Benway, Jordan Todosey, Warblers, en a lot of ships with it too
    Hobby's: ehm. Katten. Andere dieren (geen insecten, wel vlinders). Muziek. Scooters.

    [ bericht aangepast op 12 nov 2014 - 0:07 ]


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Cenation > Sheamus


    16 - 09 - '17

    Ik vul het morgen in. ^^


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Haal me maar ook van de lijst.
    Ik heb dan examens, en kan dus niet meedoen.
    Echt jammer, ik vond dit zo leuk!
    :'(


    "Can a man still be brave if he's afraid?" -"That is the only time a man can be brave."