• Wat is het idee en wat moet je ervoor doen?
    • Je geeft je op door een berichtje in het topic achter te laten (en vult even het lijstje in dat onder de spoiler staat).
    • Inschrijven kan tot 25 november zodat ik ook even tijd om de mensen aan elkaar te koppelen, 1 december begint het officieel.
    • Op 30 november krijg je een berichtje van mij met degene voor wie jij dit jaar Secret Santa gaat zijn.
    • Een aantal keer per week verstuur je een berichtje naar mij voor degene voor wie jij Secret Santa bent (dit kan een compliment zijn of gewoon een ander leuk en positief berichtje) en krijg je een berichtje van je Secret Santa via mij.
    • Er zullen regelmatig speciale dagen zijn waarbij je iets speciaal doet voor degene waarvoor jij de Secret Santa bent. Je zal bijvoorbeeld een korte fanfic schrijven of een tekening maken etc.
    • Op 25 december zal je jezelf bekend maken en krijg jij ook te weten wie jouw Secret Santa was.

    Invullijstje
    Naam:
    Leeftijd:
    Fandoms:
    Hobby's:


    Lijst van deelnemers
    Aureolus
    Valois
    KnightofFlowers
    Commoner
    XY390
    Griffiths
    SonOfGondor
    Bladgoud
    OutlawQueen
    TomRiddle
    Rivals
    Newt_Runner
    Phenomenom
    Vinception
    Horlinson
    Allonsy
    Sheamus
    Feline
    Armitage
    Aidan
    Wallace
    Rekkles
    NiallJamesHoran
    Burkhardt
    Shiki
    Crixus
    HarleyQuin
    mysterieus

    Regels
    • Naamsverandering doorgeven a.u.b.
    • Als je je inschrijft is het ook de bedoeling dat je er wat moeite in stopt, het is hoogstens vijf minuten werk om een kort berichtje te sturen en het zou oneerlijk zijn als iemand niks ontving

    [ bericht aangepast op 3 jan 2015 - 21:41 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Khamul > Feline

    Ik dacht dat ik het al had doorgegeven, maar dus toch niet. Sorry


    26 - 02 - '16

    Ampersand --> Bladgoud


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    River_Song >>>> HarleyQuin


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Mamo > Rivals


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Op dit moment stuur ik de berichten rond (:

    Informatie voor Secret Santa's


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Delsin > Crixus.


    Caution first, always.

    Count me in!


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    oo ehm
    sorry count me out
    Ik ben te laat


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Staat er een bepaalde deadline op de dingen die je moet doorsturen?


    16 - 09 - '17

    ^ Dat vroeg ik me dus ook af. ^^


    Caution first, always.

    Sheamus schreef:
    Staat er een bepaalde deadline op de dingen die je moet doorsturen?

    De eerste moet voor 5 December worden gestuurd (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    EdwardSheeran = NiallJamesHoran


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ennn ik was totaal vergeten mijn lijstje in te vullen!

    Naam: Lieke
    Leeftijd: Vijftien.
    Fandoms:
    Boeken: Kronieken van de Onderwereld, Harry Potter, Dan Brown, Tolkien, Boeken van Inkt (Funke), Divergent
    Series: Game of Thrones en Avatar (Legend of Aan en Korra).
    Films: The Hobbit (1tm3), The Lord of the Rings, HP, The Maze Runner, X-Men, Avengers, alle losse Marvel movies, Pirates of the Caribbean.
    Personen: Russell Crowe, Joaquin Phoenix, Lee Pace, Richard Armitage, Peter Jackson, Ian McKellen en Hugh Jackson.
    Hobby's: Paardrijden, schrijven, lezen, scouting, muziek (speel gitaar) en theater

    [ bericht aangepast op 27 nov 2014 - 16:28 ]

    Disastrous -> Commoner


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Armitage schreef:
    Ennn ik was totaal vergeten mijn lijstje in te vullen!

    Naam: Lieke
    Leeftijd: Vijftien.
    Fandoms:
    Boeken: Kronieken van de Onderwereld, Harry Potter, Dan Brown, Tolkien, Boeken van Inkt (Funke), Divergent
    Series: Game of Thrones en Avatar (Legend of Aan en Korra).
    Films: The Hobbit (1tm3), The Lord of the Rings, HP, The Maze Runner, X-Men, Avengers, alle losse Marvel movies, Pirates of the Caribbean.
    Personen: Russell Crowe, Joaquin Phoenix, Lee Pace, Richard Armitage, Peter Jackson, Ian McKellen en Hugh Jackson.
    Hobby's: Paardrijden, schrijven, lezen, scouting, muziek (speel gitaar) en theater

    Hehe. Hheheheheheh. Joaquin Phoenix, hehe. Hehehehehehe. c: High five, my friend.


    Caution first, always.