• Wat is het idee en wat moet je ervoor doen?
    • Je geeft je op door een berichtje in het topic achter te laten (en vult even het lijstje in dat onder de spoiler staat).
    • Inschrijven kan tot 25 november zodat ik ook even tijd om de mensen aan elkaar te koppelen, 1 december begint het officieel.
    • Op 30 november krijg je een berichtje van mij met degene voor wie jij dit jaar Secret Santa gaat zijn.
    • Een aantal keer per week verstuur je een berichtje naar mij voor degene voor wie jij Secret Santa bent (dit kan een compliment zijn of gewoon een ander leuk en positief berichtje) en krijg je een berichtje van je Secret Santa via mij.
    • Er zullen regelmatig speciale dagen zijn waarbij je iets speciaal doet voor degene waarvoor jij de Secret Santa bent. Je zal bijvoorbeeld een korte fanfic schrijven of een tekening maken etc.
    • Op 25 december zal je jezelf bekend maken en krijg jij ook te weten wie jouw Secret Santa was.

    Invullijstje
    Naam:
    Leeftijd:
    Fandoms:
    Hobby's:


    Lijst van deelnemers
    Aureolus
    Valois
    KnightofFlowers
    Commoner
    XY390
    Griffiths
    SonOfGondor
    Bladgoud
    OutlawQueen
    TomRiddle
    Rivals
    Newt_Runner
    Phenomenom
    Vinception
    Horlinson
    Allonsy
    Sheamus
    Feline
    Armitage
    Aidan
    Wallace
    Rekkles
    NiallJamesHoran
    Burkhardt
    Shiki
    Crixus
    HarleyQuin
    mysterieus

    Regels
    • Naamsverandering doorgeven a.u.b.
    • Als je je inschrijft is het ook de bedoeling dat je er wat moeite in stopt, het is hoogstens vijf minuten werk om een kort berichtje te sturen en het zou oneerlijk zijn als iemand niks ontving

    [ bericht aangepast op 3 jan 2015 - 21:41 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Aldea schreef:
    Ik heb een vraagje. Hoe kan je iemand een cadeau geven zonder jezelf bekend te maken?


    • Een aantal keer per week verstuur je een berichtje naar mij voor degene voor wie jij Secret Santa bent (dit kan een compliment zijn of gewoon een ander leuk en positief berichtje) en krijg je een berichtje van je Secret Santa via mij.


    Derive schreef:
    (...)

    • Een aantal keer per week verstuur je een berichtje naar mij voor degene voor wie jij Secret Santa bent (dit kan een compliment zijn of gewoon een ander leuk en positief berichtje) en krijg je een berichtje van je Secret Santa via mij.

    Oeps (bloos)


    -

    Jaaaaa ik wil meedoen :3


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Derive schreef:
    (...)

    • Een aantal keer per week verstuur je een berichtje naar mij voor degene voor wie jij Secret Santa bent (dit kan een compliment zijn of gewoon een ander leuk en positief berichtje) en krijg je een berichtje van je Secret Santa via mij.

    Dit dus haha

    Armitage schreef:
    Dit is zo leuk, net zoals ineens een kaartje krijgen van iemand (: Ik doe mee! Vanaf wanneer start het? 1 december ofzo?

    Ja 1 december begint het (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Lizor schreef:
    (...)
    Ja 1 december begint het (:



    YAY, da's op mijn verjaardag! ;D


    26 - 02 - '16

    Khamul schreef:
    (...)

    YAY, da's op mijn verjaardag! ;D

    haha awesome, dan weet jouw secret santa wat hem/haar te doen staat


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Hier nog even mijn lijstje. (:

    Naam –
          Gabriëlle • Gaby.
    Leeftijd –
          Achttien.
    Fandoms –
          Series
    • Teen Wolf.
    • American Horror Story.
    • The Originals.
    • Reign.
    • Finding Carter.
    • The 100.

          Boeken
    • Divergent.
    • The Mortal Instruments.
    • The Hunger Games.
    • Looking for Alaska.

          Films
    • Divergent.
    • City of Bones.
    • The Host.
    • The Maze Runner.
    • The Giver.
    • Pompeii.
    • Vampire Academy.
    • Red Riding Hood.

    Hobby's
          RPG'en, schrijven. Mode, muziek, cultuur. Koken, lezen en tekenen. Ook spendeer ik mijn vrije tijd voornamelijk met mijn hond en katten.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Wat bedoel je met fandoms? Is dat iets waar je fan van bent of iets?

    Naam: Lucca.
    Leeftijd: 21 jr.
    Fandoms:
    P!nk, The Veronicas, Eminem, NANA, Guns N' Roses. Voor de rest heb ik niet echt fandoms wat betreft boeken, etc. Oh, Stephen King is een enorm goede schrijver!
    Hobby's:
    Tekenen, art, lezen, koken, muziek, schrijven (RPG'en), films kijken, fotografie and last but not least: eten - tot m'n buik tonnetje rond is.

    [ bericht aangepast op 9 nov 2014 - 19:34 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Psychobat schreef:
    Wat bedoel je met fandoms? Is dat iets waar je fan van bent of iets?

    Naam: Lucca.
    Leeftijd: 21 jr.
    Fandoms: -
    Hobby's:
    Tekenen, lezen, koken, muziek, schrijven (RPG'en), films kijken and last but not least: eten - tot m'n buik tonnetje rond is.

    Ja dat zodat ik je een beetje kan zorgen dat mensen dezelfde interesses hebben en zodat je Secret Santa weet wat jij leuk vindt (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Lizor schreef:
    (...)
    Ja dat zodat ik je een beetje kan zorgen dat mensen dezelfde interesses hebben en zodat je Secret Santa weet wat jij leuk vindt (:

    Ah, oké. ^^ Eh, well, lemme think about that one.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik ga me toch inschrijven. Mijn rooster is rond die tijd niet erg druk, dus ik denk dat ik het wel ga halen om iemand eens in het zonnetje te zetten. (bloos)

    Mijn lijstje:

    Naam: Fabiënne, maar je mag ook één van mijn usernames gebruiken als je dat prettiger vindt.
    Leeftijd: Zestien jaar.
    Fandoms: Spartacus (de serie), Body of Proof, Desperate Housewives, The Musketeers, Game of Thrones.
    Titanic, The Hunger Games, Divergent, Orphan.
    Amanda Seyfried, Megan Fox, Emilia Clarke, Dustin Clare, Kate Winslet, James Rodriquez.
    Hobby's: Voetbal kijken, lezen, schrijven, Quizletten... Ik houd ook van koken en muziek luisteren. Ik ben niet heel interessant qua hobby's.

    [ bericht aangepast op 4 nov 2014 - 11:34 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Mijn lijstje.

          • Naam
    Mirte

          • Leeftijd
    21

          • Fandoms
          Series
    – Teen Wolf
    – Walking Dead
    – Game of Thrones
          Boeken (+ Eventuele films)
    – Divergent
    – Harry Potter
    – The Maze Runner
    – The Hunger Games
    – The Mortal Instruments
          Films
    – Hobbit
    – Lord of the Rings

          • Hobby's
    – Lezen
    – Reizen
    – Muziek
    – RPG'en
    – Kinderen


    Wauw, dit is zoo leuk!
    I'm in. :D

    Naam: Vanessa.
    Leeftijd: 16.
    Fandoms: Ik ben een grote fan van One Direction. Maar ook van Harry Potter, Pll, TVD & Faking It.
    Hobby's: Schrijven, lezen, dansen & zingen.

    [ bericht aangepast op 4 nov 2014 - 17:42 ]


    "Can a man still be brave if he's afraid?" -"That is the only time a man can be brave."

    Flowering schreef:

    [ bericht aangepast op 4 nov 2014 - 17:42 ]


    "Can a man still be brave if he's afraid?" -"That is the only time a man can be brave."

    Wat voor dingen moet je bijvoorbeeld doen? Ergens wil ik wel mee doen, maar ik vraag me gewoon af hoeveel tijd ik hierin moet stoppen.


    Pretty is just a pretty word.