• Wat is het idee en wat moet je ervoor doen?
    • Je geeft je op door een berichtje in het topic achter te laten (en vult even het lijstje in dat onder de spoiler staat).
    • Inschrijven kan tot 25 november zodat ik ook even tijd om de mensen aan elkaar te koppelen, 1 december begint het officieel.
    • Op 30 november krijg je een berichtje van mij met degene voor wie jij dit jaar Secret Santa gaat zijn.
    • Een aantal keer per week verstuur je een berichtje naar mij voor degene voor wie jij Secret Santa bent (dit kan een compliment zijn of gewoon een ander leuk en positief berichtje) en krijg je een berichtje van je Secret Santa via mij.
    • Er zullen regelmatig speciale dagen zijn waarbij je iets speciaal doet voor degene waarvoor jij de Secret Santa bent. Je zal bijvoorbeeld een korte fanfic schrijven of een tekening maken etc.
    • Op 25 december zal je jezelf bekend maken en krijg jij ook te weten wie jouw Secret Santa was.

    Invullijstje
    Naam:
    Leeftijd:
    Fandoms:
    Hobby's:


    Lijst van deelnemers
    Aureolus
    Valois
    KnightofFlowers
    Commoner
    XY390
    Griffiths
    SonOfGondor
    Bladgoud
    OutlawQueen
    TomRiddle
    Rivals
    Newt_Runner
    Phenomenom
    Vinception
    Horlinson
    Allonsy
    Sheamus
    Feline
    Armitage
    Aidan
    Wallace
    Rekkles
    NiallJamesHoran
    Burkhardt
    Shiki
    Crixus
    HarleyQuin
    mysterieus

    Regels
    • Naamsverandering doorgeven a.u.b.
    • Als je je inschrijft is het ook de bedoeling dat je er wat moeite in stopt, het is hoogstens vijf minuten werk om een kort berichtje te sturen en het zou oneerlijk zijn als iemand niks ontving

    [ bericht aangepast op 3 jan 2015 - 21:41 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik doe ook mee!

    Naam: Danique
    Leeftijd: 21
    Fandoms: Harry Potter, Hunger games, Frozen, kingdom hearts, Disney, musicals
    Hobby's: Dansen, schrijven, films kijken, lezen. Oh en ik studeer voor juf. Vind het super leuk met mijn klasje (:


    It's never gonna happen, Guys.

    Oehh, ik doe mee! c;

    Naam: Newt.
    Leeftijd: 19.
    Fandoms: Joaquin Phoenix, Lee Pace, The Last of Us, Infamous: Second Son, Tolkien, The Vampire Chronicles.
    Hobby's: Schrijven, films kijken, lezen, gamen, muziek luisteren.


    Caution first, always.

    Flowering schreef:
    Haal me maar ook van de lijst.
    Ik heb dan examens, en kan dus niet meedoen.
    Echt jammer, ik vond dit zo leuk!
    :'(

    Jammer :/ succes met je examens!


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Het spijt me heel hard, maar je mag me ook van de lijst halen. Ik zit vanaf één december in de examens, en ik wil niet dat het flauwe tekstjes enzovoorts worden. Het spijt me echt, meh.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Dierickx schreef:
    Het spijt me heel hard, maar je mag me ook van de lijst halen. Ik zit vanaf één december in de examens, en ik wil niet dat het flauwe tekstjes enzovoorts worden. Het spijt me echt, meh.

    Jammer, succes met je examens though!


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik ga proberen superman te zijn en zo veel mogelijk te multitasken aangezien ik volgende week ook al met m'n examens begin


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Naam: Sharon
    Leeftijd: 20
    Fandoms: Kingdom hearts, Harry Potter, Big Bang Theory, The Walking Dead, Teen Wolf, Sanctuary, Stargate, Doctor Who
    Hobby's: Lezen, schrijven,muziek luisteren


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Rekkles schreef:
    Ik ga proberen superman te zijn en zo veel mogelijk te multitasken aangezien ik volgende week ook al met m'n examens begin

    Haha, fuck superman. Superwoman, it is!


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Leuk idee!
    Alleen ga ik niet mee doen, want ik weet dat ik het sowieso ga vergeten ofzo xp
    En ik heb er ook geen behoefte aan (:


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    ik doe mee! Dit is zo een leuk idee ;)

    Naam: Stefanie
    Leeftijd: 22 jaar
    Fandoms: AFI, Harry Potter reeks, Tom Hiddleston, Johnney Depp, Anime
    Hobby's:Tekenen, zwemmen, knutselen en lui zijn

    [ bericht aangepast op 22 nov 2014 - 3:13 ]


    'It's stings' Says the creature. Yes indeed, Sting is a great name for the sword. {The Hobbit}

    Psychobat -> Wallace.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Sorry, maar ik denk dat ik toch niet mee ga doen. Ik heb het nogal druk met school enzo en ben bang dat ik er niet genoeg tijd voor heb... sorry


    night thinking, day dreaming

    Tricksters > Rekkles


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Fabrizio -> TomRiddle

    Plus, ik ben 1/2 december in Parijs, dus dat kan het zijn dat ik iets later reageer (krul)


    wat was dit ookalweer

    Ergens deze week krijgen jullie te horen met wie jullie zijn ingedeeld, let op: na de 25ste ga ik jullie indelen, dus denk er nog een keer goed over na of je het echt gaat doen, zodat we niet krijgen dat iemand niks van zijn of haar Secret Santa ontvangt!

    Het eerste berichtje zal worden verstuurd vanaf 1-4 December (je krijgt dus vier dagen de tijd op een berichtje te sturen. (verdere informatie volgt op die dagen zelf)

    Het tweede bericht zal worden gestuurd op 5-7 December.

    Dat zijn de eerste twee berichtjes, meer info volgt later (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.