• rpg eigenaar : MrFluke

    topic nog onder constructie




    Een nieuw jaar op Zweinstein breekt aan. De tovenaars en heksen keren terug naar Zweinstein, waar weer heel veel te beleven is. Zoals, Het Toverschooltoernooi. Er doen 3 verschillende scholen mee aan het Toverschool toernooi, de leerlingen van een bepaalde school gooien een briefje met hun naam erop geschreven in de Vuurbeker. Die kiest dan de namen. En natuurlijk, de nieuwe Zwerkbal try-outs, niet iedereen kan natuurlijk in het team zitten. De tovenaars en heksen leren weer nieuwe dingen die ze later weer kunnen gebruiken. Het zal je niet te makkelijk afgaan, er zit natuurlijk wel een maar aan het verhaal. Want als je de beker jouw naam gekozen heeft kom je er niet meer onderuit. En natuurlijk de opdrachten zijn zwaar. Zoals het gouden ei stelen van een draak, je dierbare redden van de meermensen, die in het meer naast Zweinstein leven. Dit schooljaar wordt dus lastiger dan de andere jaren...



    || Graag Invullen:


    Invullijstje voor de studenten:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Bloedstatus:
    Beste vak(ken) :
    Slechtste vak(ken) :
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Klassenoudste:
    Hoofdmonitor:
    Zwerkbalfunctie:
    Huisdier: (Alleen padden, ratten, uilen, en katten zijn toegestaan daar)
    Extra:


    Invullijstje voor leraar, schoolhoofd of afdelingshoofd:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Vakken:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Bloedstatus:
    Schoolhoofd:
    Afdelingshoofd:
    Huisdier:
    Extra:




    || Rollen: ||

    Reserveringen:
    Dumbledore ZaIa



    Leerlingen:
    Gryffindor
    Brooke Jane Eatside /4de jaar/ ZaIa 1.1
    Binky Lorraine Evans /6de jaar/ Senermes 1.1

    Ralf Auron /4de jaar/ Obliviate7 1.2
    Ginny Weasley /3de jaar/ Leora 1.10
    Brenthon Troun Evans /6de jaar/ Senermes 1.18
    George Weasley /6de jaar/ Obliviate7 1.19
    Hermione Ganger /4de jaar/ Piaffe 1.19
    Fred Weasley /6de jaar/ RAB 2.1


    Hufflepuf:
    Lynn Blazer /7de jaar/ MyselfOnly 1.6
    Allison Angela Rossini /5de jaar/ SweetDemon 1.19



    Ravenclaw:
    Rosaline Elisabeth Smith /5de jaar/ LoveElsa 1.1
    Luna Lovegood /3de jaar/ ZaIa 1.16



    Slytherin:
    Chase Alexander Roberts /7de jaar/ CapriolIe 1.5
    Luke Ashton Adams /7de jaar/ TinkerbelI 1.5

    Dysis Bella Lestrange-Black /7de jaar/ xYoungLovex
    Draco Lucius Malfoy /4de jaar/ RAB
    Chanel Kate Cole /4de jaar/ TheseWords
    Matthew Frankie Wood /7de jaar/ Nightingalex



    Beauxbattons: Vol! Er doet maar 1 van de Beauxbattons mee!
    Defelicé Devil Angelina Nachtschade Alerue /6de jaar/ Nightingalex 2.2




    Klammfels Vol! Er doet maar 1 van de Klammfels mee!
    Campbell Dylan Saunders /5de jaar/ Leora 1.17




    Leraren:
    Zwerkbal: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Gedaanteverwisselingen:
    Leer der Oude Runen:
    Voorspellend Rekenen:
    Dreuzelkunde:
    Geschiedenis van de Toverkunst:
    Verweer tegen de Zwarte kunsten: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Kruidenkunde:
    Bezweringen: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Waarzeggerij:
    Verzorging van Fabeldieren:
    Toverdranken: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Astronomie:


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    George Weasley

    Hij begon naar het hek te staren en trok zijn hand uit mijn greep wat me een wat naar gevoel gaf die ik gauw weer wegduwde toen hij zijj armen rond zijn maag gooide en zijn ochteneten terug naar buiten werkte. Ik trok ongewild een walgend blik die ik verborg om een hand voor mijn mond te zetten en de andere op Camp zijn rug en er wat over heen begon te wrijven.
    ‘Oh merlin. Oh merlin. Wat als ze er achter komen. Je had belooft me achter te laten. I-ik moet hier b-blijven. Het is mijn familie, Geoge. Ik verdien straf te krijgen voor wat ik aangericht heb.’ 
    Ik haalde mijn hand van mijn mond vandaan en schudde met mijn hoofd.
    'Campbell; er is niets mis gegaan tot nu toe. Er is geen reden om je achter te laten want er is nog niets gebeurd. Niets anders dan wij die schrokken van de geluiden van de stoelen die geschoven werden.' Zei ik en kwam weer voor hem staan.
    'En dit is deels ook mijn schuld Camp; alsjeblieft. Nathaniel staat ons hier te helpen.. We moeten nu gaan, de bezoekers kunnen ieder moment komen; of ik doe koppig en sleur jou terug naar Zweinstein, of we sprinten er nu van door of we gaan braaf naar de kerkers toe. Alsjeblieft Campbell.' Zei ik wat zachter


    Hij heeft zijn belofte niet eens gebroken hoor :')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Trek m gwn mee en verdwijnsel met hem xd.

    Uch ik durf niks te doen met camp. :3 ik voel me ergens schuldig dat camp georfes leven verpedt..


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Campbell Saunders

    'Campbell; er is niets mis gegaan tot nu toe. Er is geen reden om je achter te laten want er is nog niets gebeurd. Niets anders dan wij die schrokken van de geluiden van de stoelen die geschoven werden.' Met dat verscheen hij plotseling voor me en even twijfelde ik of ik hem moest waarschuwen voor mijn braaksel op de grond. Maar voordat ik überhaupt mijn mond open kon trekken kapte George me al af.
    'En dit is deels ook mijn schuld Camp; alsjeblieft. Nathaniel staat ons hier te helpen.. We moeten nu gaan, de bezoekers kunnen ieder moment komen; of ik doe koppig en sleur jou terug naar Zweinstein, of we sprinten er nu van door of we gaan braaf naar de kerkers toe. Alsjeblieft Campbell.' Ik slikte en duwde mijn volgende kotsneiging met moeite weg voordat ik aarzelend naar zijn hand greep. Misschien verdiende ik wel straf door mijn walgelijke inhoud op het bloemperk te gooien maar George verdiende niks slechts. Helaas was hij zo dom om op iemand verliefd te worden die zijn hele leven aan gruzelementen slaat. Niet dat dat lang zou duren. Fred en Ralf mochten mij niet en dan zou het niet lang meer duren voordat ook George mij niet meer mocht en dan zou ik weer alleen zijn zoals het hoort; zoals ik verdien.
    Langzaam trok ik George mee over het pad richting het hek die ik vastgreep en zenuwachtig op mijn lip beet. Ik kon niet weg- dit was fout maar wat als George in nog meer problemen kwam door mij. Had ik hem niet al genoeg aangedaan?
    Ik keek peinzend achterom waar ik uit het niets de deur open zag gaan en ik George door de hek meetrok waarbij ik bijna op mijn gezicht viel. Zenuwachtig begon ik aan Zweinstein te denken of Zweinsveld maar in plaats daarvan kon ik me alleen maar concentreren op het feit dat iemand ons elk moment kon zien doordat de deur open gegaan was en dat mijn hand enorm zweterig die van George vast hield. ‘Oh Merlin. Ik kan het niet; George.’ Murmelde ik nerveus terwijl ik me de huizen; het steegje probeerde voor te halen wat finaal mislukte.

    Yep jij mag verdwijnselen George (:


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George Weasley

    Het duurde niet lang tot hij mijn hand vastgreep en me mee terug naar het hek trok. Net toen ik achterom terug naar het huisje keek, zag ik de deur open gaan.
    ‘Oh Merlin. Ik kan het niet; George.’ 
    Ik draaide me weer om toen we de andere kant van het hek bereikt hadden en greep zijn hand ook met mijn vrije vast.
    'Ik doe het wel,' murmelde ik zachtjes. Het is dat ik in mijn leven een keer officieel had verdwijnseld en verschijnselds had zonder gewond te raken. En ja, ik neem maar deze risico om deze lange weg te verdwijnselen.
    Met alles wat ik nog had begon ik aan het steegje van zweinsveld te denken, aan de plek waar we eerder afgemaakt werden. OhMerlin; hopelijk zijn ze daar niet meer, die jongens. Want toen ik ne dopr de tunnel geduwd werd voelen met nog Campbell zijn hand in die van mij dacht ik terug naar de Jongens. Misschien staan ze daar nog. Maar voordat ik aan de zweinstijn terrein kon denken voelde ik een afschuwelijke pijn in mijn linkerarm; asof iemand het van mijn lichaam probeerde te trekken.
    Met een harde klap kwam ik op het vloer terecht en liet even een kreun van pijn voordwt ik op mijn zij neer rolde. Met mijn ene hand greep ik mijn andere arm vast die ik niet durfde te bekijken maar het eindelijk deed. Grote vlekken bloed lagen verspreid over mijn arm, nou ja, wat ooit mijn arm was geweest.. nou ja, trui wat aangaf dat we versprokkeld waren. We, wij.. Maar Campbell? Merlin, is hij oké?
    Ik tilde mezelf op en hinkelde naar Campbell toe waarvoor ik neer knielde wat ik niet kon houden en weer op het grond viel en de "vertrouwelijke" muurtje achter mij voelde.
    'Campbell, gaat het? We- we zijn terug.' Vroeg ik dan.


    Jup, ze zijn versprokkeld (: laat George ook niet zo'n groot afstand verdwijnselen slimpie :'D

    [ bericht aangepast op 12 nov 2014 - 6:37 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Omg.. george is versprokkeld.. is camp dan ook versprokkeld? Want laat hij nou camps hand los? Omg :o ja hoor camp is al geestelijk gehandicapt en nu ook lichamelijk.. x.o.. terwijl zijn oog al te dik was om open te doen omdat hij in elkaaar geslagen is door jou :o

    Fred kan wel verdwijnselen en jij niet, wat ben jij nou weer voor tweeling xd.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    Omg.. george is versprokkeld.. is camp dan ook versprokkeld? Want laat hij nou camps hand los? Omg :o ja hoor camp is al geestelijk gehandicapt en nu ook lichamelijk.. x.o.. terwijl zijn oog al te dik was om open te doen omdat hij in elkaaar geslagen is door jou :o

    Fred kan wel verdwijnselen en jij niet, wat ben jij nou weer voor tweeling xd.


    Tweelingen zijn geen clonen x') (oké frrd en george haast wel) maar hoe langer de afstand van verschijnselen is, hoe mpeilijler het word. En hij had Camp zijn hand vast alleen bij het verschijnselen liet hij het noodgedwongen los omdat hij viel.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Leora schreef:
    Omg.. george is versprokkeld.. is camp dan ook versprokkeld? Want laat hij nou camps hand los? Omg :o ja hoor camp is al geestelijk gehandicapt en nu ook lichamelijk.. x.o.. terwijl zijn oog al te dik was om open te doen omdat hij in elkaaar geslagen is door jou :o

    Fred kan wel verdwijnselen en jij niet, wat ben jij nou weer voor tweeling xd.


    Alleen maar kleine stukjes.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Oke dan is camp ook versprokkeld zoals je wilt... zijn rechterarm :'D zodat hij niet kan zwerkballen >;') je hebt zijn leven verpest george.. :p

    [ bericht aangepast op 12 nov 2014 - 16:57 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    Oke dan is camp ook versprokkeld zoals je wilt... zijn rechterarm :'D zodat hij niet kan zwerkballen >;') je hebt zijn leven verpest george.. :p


    In principe ben jij diegene die zijn leven aan het verpesten bent aangesien jij het schrijft :]

    En fijn; George probeert Campbell gelukkig te maken ondanks dat hijzelf aan het randje van de dood gaat staan, puur voor Campbell en dan zeg jij dat George zijn leven verpest ): nu voel ik me ellendig door jou :'(


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    In principe ben jij diegene die zijn leven aan het verpesten bent aangesien jij het schrijft :]

    En fijn; George probeert Campbell gelukkig te maken ondanks dat hijzelf aan het randje van de dood gaat staan, puur voor Campbell en dan zeg jij dat George zijn leven verpest ): nu voel ik me ellendig door jou :'(


    Ja maar ze krijgen zijn arm er toch wel weer aan dat wist Hermelien ook bij Harry in deel 7.

    Ik heb eigenlijk best zin in Next Year van hun.. want dan gaat alles veranderen als alles loopt zoals ik hoop ofzo :p


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Ja maar ze krijgen zijn arm er toch wel weer aan dat wist Hermelien ook bij Harry in deel 7.

    Ik heb eigenlijk best zin in Next Year van hun.. want dan gaat alles veranderen als alles loopt zoals ik hoop ofzo :p


    Hoe gaan we dan eigenlijk aanpakken :') ik bedoel, blijft de topic naam gewoon hetzelfde ondanks dat de toernooi is afgelopen.. wat gaat er met camp gebeuren aangezien hij niet op zweinstein zit.. ?


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Wat schattig; george en camp "missen" beiden een arm ^^


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Tjaaa :p we zullen zien x') muhahaha :p ja maar Camp de rechter en George de linker :p ff rustig moet post verzinenn en ik heb nog 0 woorden/zinnen xd


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Hoe moeten ze in vredesnaam in zweinstein komen... god o god ... ik kan het me niet voorstellen hoe dom het eruit zal zien..


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Hmmm misschien komt Fred ze redden...


    Spoiler alert: you will save yourself