• rpg eigenaar : MrFluke

    topic nog onder constructie




    Een nieuw jaar op Zweinstein breekt aan. De tovenaars en heksen keren terug naar Zweinstein, waar weer heel veel te beleven is. Zoals, Het Toverschooltoernooi. Er doen 3 verschillende scholen mee aan het Toverschool toernooi, de leerlingen van een bepaalde school gooien een briefje met hun naam erop geschreven in de Vuurbeker. Die kiest dan de namen. En natuurlijk, de nieuwe Zwerkbal try-outs, niet iedereen kan natuurlijk in het team zitten. De tovenaars en heksen leren weer nieuwe dingen die ze later weer kunnen gebruiken. Het zal je niet te makkelijk afgaan, er zit natuurlijk wel een maar aan het verhaal. Want als je de beker jouw naam gekozen heeft kom je er niet meer onderuit. En natuurlijk de opdrachten zijn zwaar. Zoals het gouden ei stelen van een draak, je dierbare redden van de meermensen, die in het meer naast Zweinstein leven. Dit schooljaar wordt dus lastiger dan de andere jaren...



    || Graag Invullen:


    Invullijstje voor de studenten:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Bloedstatus:
    Beste vak(ken) :
    Slechtste vak(ken) :
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Klassenoudste:
    Hoofdmonitor:
    Zwerkbalfunctie:
    Huisdier: (Alleen padden, ratten, uilen, en katten zijn toegestaan daar)
    Extra:


    Invullijstje voor leraar, schoolhoofd of afdelingshoofd:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Vakken:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Bloedstatus:
    Schoolhoofd:
    Afdelingshoofd:
    Huisdier:
    Extra:




    || Rollen: ||

    Reserveringen:
    Dumbledore ZaIa



    Leerlingen:
    Gryffindor
    Brooke Jane Eatside /4de jaar/ ZaIa 1.1
    Binky Lorraine Evans /6de jaar/ Senermes 1.1

    Ralf Auron /4de jaar/ Obliviate7 1.2
    Ginny Weasley /3de jaar/ Leora 1.10
    Brenthon Troun Evans /6de jaar/ Senermes 1.18
    George Weasley /6de jaar/ Obliviate7 1.19
    Hermione Ganger /4de jaar/ Piaffe 1.19
    Fred Weasley /6de jaar/ RAB 2.1


    Hufflepuf:
    Lynn Blazer /7de jaar/ MyselfOnly 1.6
    Allison Angela Rossini /5de jaar/ SweetDemon 1.19



    Ravenclaw:
    Rosaline Elisabeth Smith /5de jaar/ LoveElsa 1.1
    Luna Lovegood /3de jaar/ ZaIa 1.16



    Slytherin:
    Chase Alexander Roberts /7de jaar/ CapriolIe 1.5
    Luke Ashton Adams /7de jaar/ TinkerbelI 1.5

    Dysis Bella Lestrange-Black /7de jaar/ xYoungLovex
    Draco Lucius Malfoy /4de jaar/ RAB
    Chanel Kate Cole /4de jaar/ TheseWords
    Matthew Frankie Wood /7de jaar/ Nightingalex



    Beauxbattons: Vol! Er doet maar 1 van de Beauxbattons mee!
    Defelicé Devil Angelina Nachtschade Alerue /6de jaar/ Nightingalex 2.2




    Klammfels Vol! Er doet maar 1 van de Klammfels mee!
    Campbell Dylan Saunders /5de jaar/ Leora 1.17




    Leraren:
    Zwerkbal: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Gedaanteverwisselingen:
    Leer der Oude Runen:
    Voorspellend Rekenen:
    Dreuzelkunde:
    Geschiedenis van de Toverkunst:
    Verweer tegen de Zwarte kunsten: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Kruidenkunde:
    Bezweringen: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Waarzeggerij:
    Verzorging van Fabeldieren:
    Toverdranken: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Astronomie:


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Fred Weasley

    Ik sleur George en Campbell mee naar de leerlingenkamer om daar ook Ralf mee te slepen naar buiten. Ik ben blijkbaar degene die dit allemaal moet regelen - niet dat ik het erg vind, eigenlijk vind ik het juist leuk. Met een grijns op mijn gezicht begin ik met lopen naar buiten het terrein van Zweinstein.
    Ik schud mijn hoofd even omdat ik misselijk ben geworden door het verschijnselen. Dit was de eerste keer dat ik verschijnseld heb met iemand anders erbij. Dat het Ralf zou zijn had ik niet verwacht. Ik kijk o me heen en zie dat ik op de hoofdstraat ben geland. Perfect.
    'Dus, waar willen jullie eerst heen?'


    Spoiler alert: you will save yourself

    George Weasley

    ‘N-nee- j-ja- mmhh.’ 
    Mijn grijns werd ietwat breder en speels ging ik met een hand dopr zijn haren.
    'Dat neem ik aan als een ja?'
    En toen voelde ik hoe Fred mj en Campbell met zich mee de kamer uit sleurde. Onderweg grewp hij Ralf ook vast en trok ons mee naar buiten, onderweg naar zweinsveld.

    (*dum dum* tijdsprong)

     'Dus, waar willen jullie eerst heen?' Vroeg Fred na het verschijnselen. Ik voelde mijn maag obdersteboven keren en dat was niet echt een goed teken. Maar ik heb van velen gehoord dat je er snel aan kan wennen. Dus dat zegt dat ik deze gevoel nog vaker zal keijgen bij het verschijnselen. Maar het is het waard. Ik greep naar Campbell zijn hand en gaf Fred en Ralf een knikje richting het krijsende krot.
    'Krijsende krot misschien. En daarna kunnen we naar het snoepwinkel, drie besemstelen om onszelf in het boterbier te laten verdrinken. En laten we de krijsende krot niet vergeten. En daarna misschien naar het krijsende krot?'
    'K- kunnen we even wat zitten; ik ben misselijk.' Hoorde ik Ralf dan murmelen.


    Even snel getypt.
    Oh, kunnen ze naar het kijsende krot gaan x'3


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    oh wauw ik weet alweer niet wat ik met cam moet typen... en wil j nou als eerst zitten gezien ralf of krijsende krot? Gezin George. Skip mij dus maar even want Camp kent zweinsveld niet dus Fred is weer.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Sorry maar ik weet ook niet meer wat ik moet verzinnen.


    Spoiler alert: you will save yourself

    God o God hoe kan dit x'D

    Maar wat is jullie plan want jullie wilde graag naar zweinsveld :<


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Nou ik heb wel een plan maar eerst moet Cam reageren.


    Spoiler alert: you will save yourself

    :X

    Zitten we nou echt vast?

    Oh god dat is niet iets goeds


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    oke oke ik zal wel weer een falend stukje schrijven :3


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Campbell Saunders

    ‘Dus, waar willen jullie eerst heen?’ In plaats van bij te komen van de rit bleek ik de enige te zijn die niet misselijk was of iets dergelijks. Waarschijnlijk kwam dit omdat ik al zo vaak verschijnseld had; met Nathaniel of iemand anders. Zelfs een paar keer alleen hoewel dit nog helemaal niet mocht, maar zoveel leerlingen van mijn school deden dingen die niet mocht. Zoals onvergetelijke vloeken en dergelijke zoals wij geleerd krijgen. De doel heiligt de middelen.
    ‘…Krijsende krot misschien. En daarna kunnen we naar de snoepwinkel, de drie bezemstelen om onszelf in het boterbier te laten verdrinken. En laten we de krijsende krot niet vergeten. En daarna misschien naar het krijsende krot?’ ik schudde verward mijn hoofd terwijl ik mijn blik die door de ietwat donkere straten afwende naar mijn en George hand die George weer had samengesmolten terwijl ik zijn speelse grijns nog steeds op mijn netvlies voelde branden.
    ‘K-kunnen we even wat zitten; ik ben misselijk.’ Een kleine glimlach schreed over mijn gezicht bij Ralfs’ woorden. Ergens hoopte ik niet dat we zouden gaan zitten gezien dat zou betekenen dat er gepraat zou worden. Urgh; waarom moest dit nou persé op George en Freds verjaardag gebeuren- dat ze met mij opgescheept zaten. Ik had kunnen liegen. Dat ik 1 juli jarig was of iets. Daarnaast was dit niet mijn grootste probleem. Het was al redelijk donker en dat betekende dat ik allang op het zwerkbalveld had moeten zijn. Nog nooit had ik een training gemist en ik vreesde de gevolgen hiervan waardoor ik niet kon nalaten om schigtig naar achteren te kijken alsof ieder moment iemand me van achteren kon komen besluipen om mij mijn straf te geven die ik zeker verdiende.
    ‘W-wat is het krijsende krot?’


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Fred Weasley

    ‘…Krijsende krot misschien. En daarna kunnen we naar de snoepwinkel, de drie bezemstelen om onszelf in het boterbier te laten verdrinken. En laten we de krijsende krot niet vergeten. En daarna misschien naar het krijsende krot?’ Ik kijk met een grijns naar mijn tweelingbroer die duidelijk of nerveus of verward is door het verschijnselen. Ik kan het hem niet kwalijk nemen; verschijnselen is echt vreselijk. Het zou moeten wennen.
          ‘K-kunnen we even wat zitten; ik ben misselijk.’ Ik kijk naar Ralf en trek hem mee naar een bankje, waar ik hem laat zitten. Ik ga naast hem zitten en kijk hem bezorgd aan. Ik ben dan meestal wel roekeloos, maar ik ben wel overbezorgd als het over Ralf gaat. Ik wil niet dat hem iets overkomt, dat is beter gezegd waarschijnlijk één van mijn grootste angsten.
          ‘W-wat is het krijsende krot?’ Ik grijns en draai me om naar Campbell. Meteen twijfel ik of ik de legende of het echte verhaal ga vertellen. Nog steeds ben ik er nog niet over uit wat enger is - dat het door spoken gebouwd is of dat er tot voor kort een niet gecontroleerde weerwolf daarbinnen was. Aangezien Lupos volwassen is, is hij sterker.
          'Dat is de plek waar iedere maand een weerwolf was. Het was eerst echt heel erg speciaal omdat iedereen zei dat het er spookte, maar het bleek gewoon dat onze Verweer tegen de Zwarte Kunsten leraar een weerwolf was.'


    Spoiler alert: you will save yourself

    haha ik lig hier dubbel; ik laat zo Camp vragen naar Fenrir vaalhaar ipv Lupos :'3 en dat het een goede leraar is ofzo x'D jullie gaan mijn arme camp haten :p


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George Weasley

    ‘W-wat is het krijsende krot?’
    Fred trok Ralf mee naar een bankje toe waar hij met hem samen op plaats nam en begon met praten
    'Dat is de plek waar iedere maand een weerwolf was. Het was eerst echt heel erg speciaal omdat iedereen zei dat het er spookte, maar het bleek gewoon dat onze Verweer tegen de Zwarte Kunsten leraar een weerwolf was.'
    Ik knikte en begon de donkere straat van zweinsveld in te staren.
    'Elke volle maan verdween hij en geen een professor zei er iets over. Uiteindelijk kwamen Harry Potter, onze broertje Ronniekins en hun vriendinnetje er achter. Heel wat later ook. Best wel grappig want het was eigenlijk zo ontzettend duidelijk dat hij een weerwolf was maar wij waren te blind om het te zien.'
    Ik draaide me om en met een schampere lach schudde ik mijn hoofd.
    'Ik bedoel, er is een professor die ieder volle maan verdwijnt en niemand zegt er wat over wat het erg mysterieus maakt en er komen angstanjagende weerwolf geluiden vanuit het krijsende krot tijdens de volle maan. Wat kan het nou zijn dat onze professor er niet was?' Vroeg ik sarcastisch.


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Campbell Saunders

    ‘Dat is de plek waar iedere maand een weerwolf was. Het was eerst echt heel erg speciaal omdat iedereen zei dat het er spookte, maar het bleek gewoon dat onze Verweer tegen de Zwarte Kunsten leraar een weerwolf was.’ Het was griezelig hoe Freds en George stem op elkaar lijken. Als George werkelijk niet naast mij gestaan had zou ik gedacht hebben dat George dit aan mij vertelde wat me meteen terug bracht naar de avond waar Fred me zoende- of een kopie waardoor ik direct Georges hand steviger vast hield en een klein stapje dichter naar hem toe deed.
    'Elke volle maan verdween hij en geen een professor zei er iets over. Uiteindelijk kwamen Harry Potter, onze broertje Ronniekins en hun vriendinnetje er achter. Heel wat later ook. Best wel grappig want het was eigenlijk zo ontzettend duidelijk dat hij een weerwolf was maar wij waren te blind om het te zien. Ik bedoel, er is een professor die ieder volle maan verdwijnt en niemand zegt er wat over wat het erg mysterieus maakt en er komen angstaanjagende weerwolf geluiden vanuit het krijsende krot tijdens de volle maan. Wat kan het nou zijn dat onze professor er niet was?'
    Ik fronste mijn wenkbrauwen. ‘Ik wist helemaal niet dat Fenrir Vaalhaar hier les gegeven had.’ Zei ik bedachtzaam en toen ik pas mijn zin uitgesproken had besefte ik pas dat ik niet dit gedacht had.
    ‘ik bedoel- hij is wel een goede leraar enzo- maar ik had nooit verwacht dat professor Perkamentus hem toe zou laten.’ Ik snoof even zachtjes met mijn neus gezien ik het redelijk koud begon te krijgen hoewel het hier warmer was in Bulgarije was ik enorm gehecht geraakt aan mijn bontjas in April.
    ‘M-maar waar gaan we heen dan- want ik denk niet dat ik-w-we hier mogen zijn..’


    Jullie hadden toch plannen voor de krijsende krot? Althans ik vermoed dat dat de reden is waarom jullie er zo graag heen willen D'; maar we blijven stil staan x.o'

    [ bericht aangepast op 4 nov 2014 - 20:34 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Oh god Campbel ='') je weet dat er meerdere weerwolven in het wereld leven dan alleen Fenrir Vaalhaar, George (hij is stiekem ook een weerwolf x'3) Fred en Ralf?


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    SphinxX schreef:
    Oh god Campbel ='') je weet dat er meerdere weerwolven in het wereld leven dan alleen Fenrir Vaalhaar, George (hij is stiekem ook een weerwolf x'3) Fred en Ralf?


    Haha het is nooit gezegd dat Campbell Saunders (deze) slim is x'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya